2012. augusztus 16., csütörtök

Washington DC

Reggel 8 utan mar keltunk is, mert 10 re Erika egyik szlovak baratnoje utan kellett menjunk. Kicsit nehezen ment az ebredes, elegge almos voltam. Alig nyilt ki a szemunk, de mar raffaello val kezdtuk. Erikanak vittem ajandekba, egyik kedvenc  desszertem, mindenkinek azt adok, haha, azt hiszem amiert nekem a kedvencem, azert masnak is az...lol. Megreggeliztunk, gyorsan osszekaptuk maguunk, idoben el is indultunk, 10 re mar a szlovak lanynal voltunk. Ot Monikanak hivjak, nagyon szimpatikus volt, elso kerdesem az is volt hogy tude magyarol, mert azert sok szlovak ismerosom van aki beszel magyarul is. O sajnos nem. Igy innentol mar angolul beszeltunk, de nekem nem is volt ezzel bajom, hisz itt Dallasban ugyis csak angolul tarsaloghatok mindig. Egyebkent is mondtam mar, hogy birtam hallgatni, ahogy Erika beszelt angolul, nagyon jol allt neki. :)

West Fall Church - nel leparkoltunk, onnat metroval indultunk volna tovabb, de javitasok voltak, igy busz vitt a kovetkezo megalloig East Fall Churchig, onnat mar metro is volt. Sorba kellett allni jegyet venni, hatalmas sor volt, mert ugye a kovetkezo 2 vagy 3 station levolt zarva, igy mindenki itt gyult ossze. Olyan almos voltam, a metron el is aludtam, meg almodtam is. Csajok ugy koltottek fel a Metro Station-nel, hogy lekell szallni, alig birtam a szemem nyitval tartani. Az elso uton a McDonaldsba is vezetett kavet venni nekem, mert ha ilyen leszek egesz nap, az nagyon nem lessz jo. Nem is volt rossz az a mekis kave, eddig nem is ittam ott, arra dontottem, hogy ezutan ott kene nekem kavezgatni, azzal is sporolnek, draga Starbucks lekell mondanom rolad.... A mekis kave is finom volt es sokkal olcsobb :) Helyre is hozott szerencsere, alig telt el fel ora azt mar semmi bajom nem volt, birtam a gyaloglast is. 

Nah jojjenek most a fotok: 





White House


Obama haza elott sztrajkolt a nep .... 



Muszaj volt ezt lefenykepezzem, mostonaba egyre tobbett van dolgom Indiaiakkal, marmint csak csaladaim vannak ahova takaritani jarok, akik Indiaiak... imadom az Indiai filmeket es az Indiai zenet, meg azt is szeretem ahogy oltoznek, ezeket a kulonleges, szines Indiai ruhakat...ugy elmennek egyszer en is Indiaba...



Nah itt is vannak ezek az eros fiuk mint NY ba, vagy itt minden nagy varosban divat ez???  :)


Erikaval, jol osszeoltoztunk, tiszta veeltlen :D


Washington Monument "ceruza"






Nem is olyan nehez :P



Draga Texasom, nem is lenne itt rossz, csak lenne nehany magyar barat, csaladtag stb















Kozepen Monika, a szlovak lany!









 
Turista foto, csak hogy legyen nekem is ilyen....

Keep going...



Washington DC, Capitol Building







First Lady - kent....

Nehany video:






Miutan mindent osszejartunk beultunk egyett sorozni, a pincer sraccal kicsit dumaltunk, az meg meghivott minket meg egy egy sorre. Aranyos srac volt, az ilyenek ugy feldobjak a napom. :)




Sorozes utan elmentunk egyet a Forever 21 -ba szetnezni. Mindenki ugy ment be, hogy mi aztan semmit sem veszunk csak epp szetnezunk, hat mondanom sem kell, hogy mi lett a vege..... mindenki vasarolt. Volt mar 11 is ha enm tobb mire hazavetodtunk jo faradtan. Erika hamar benyomta megint a szunyat, en valamikor  2 korul fekudtem le, sozkas szerint. Host szuleivvel nem is talalkoztunk, valahova elutaztak a hetvegere. 

Vasarnap reggel koran keles volt, mert 8 kor mar elkellett induljunk. Erika bevitt West Falls Church metroallomasig, onnat egyet buszoztam majd metroval elmentem a Union Station - ig, ahonnan a buszom indult vissza 11kor. 10 re mar meg is erkeztem, de hamar eltelt az az egy orai varakozas, egyet shoppingoltam, legalabb egy ket szuvenirt magamnak is beszereztem. Most is pontosan indult a busz szerencsere, kesni is csak 15 percet kesett. El se hiszem. Egy gyerek ult melettem, az apja a hatamnal a kis tesojaval. Hat nem tudom pontosan hany eves lehetett, de kb olyan 4. Az a gyermek annyit bosszantott, neger volt. Olelgetett, karomat fogdosta folyamatosan, bujt oda hozzam. Kozben en netezgettem, folyamatosan nyomkodta meg a gombokat a laptopomon, s mondogatta, hogy o mit szeretne nezni. Persze en nem foglalkoztam vele, nem nyitottam neki azt meg amit akar nezni...(a netem is szuper lassu volt)....azt meg ott hisztizett, de hogy o azt akarja nezni stb.... hat egyszeruen csak ignoroltam....vegere mar nagyon felhuzott mikor folyamatosan nyult at es nyomkodta a gombokat. Akkor mar raszoltam, hogy "Stop it". Az apja hallotta, s akkor egy kicsit raszidott, hogy hadjon beken, de sokaig nem tartott a szidas, ujra kezdte a hulyesegeit. Egyebkent mar mindenki kivolt akadval arra a ket gyerekre, nagyon hangosak voltak, vagy sirtak vagy hangosan kacagtak. Meg nem is voltak szep gyerekek, szimpatikusak sem, komolyan mondom a hideg razott tolluk. Az apja elment valahova, gondolom a vecere, az alatt a gyerek folyamatosan uvoltotte, hogy "Daddy, watch this out" turtem, turtem azt vegen odaszoltam, hogy fejezze be, egyebkent is az apja elment a vecere, nincs itt, nem hallja ot, hiaba uvoltozik..... akkor az elottunk levonek a szeket elkezdte rugni, de nagyon durvan. Az egy nemet bacsika volt, almabol felebredre ugy raszolt a gyermekre, hogy csak nah,  akkorra az apja visszajott de akkor se mondott semmit neki. 


Megabus ujra, indulas vissza NYC-be!

Szerintem egy nap eleg is ezeket a fontosabb epuleteket megnezni, habar ha muzeumokba szeretnel menni akkor tobbre lessz szukseged. Mi muzemba nem mentunk, nem volt ido arra is, de en egyebkent se vagyok egy muzeum kedvelo szemely. Washingtonrol kb ennyi, vasarnap fel 4 re ertem vissza. Akartam menni az Astoriara lepakolni, tudjatok a couchsurfing altal talalt srac lakasara, ot Leonak hivjak, de nem volt otthon, igy azt beszeltuk meg, hogy 7 kor talalkozunk a lakasa elott. 

2 megjegyzés:

  1. Dalma, mindig olyan csinosan öltözködsz, jó ízlésed van :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, aranyos vagy, koszonom szepen, habar igy a +8 kg mal nehezebb :P De mar beletorodtem, majd ha hazamegyek ugyis a regi leszek :D es addig mar csak 5 honap van, pontosabban 6 nyaralassal :)

      Törlés