2012. augusztus 14., kedd

Monday....NYC....


Hetfoi napom is gyorsan eltelt. Del korul bementem a City-be, talalkoztam MZ-vel, o meg elvitt a B&H be megvenni az uj fenykepezogepemet. Mivel o ert az ilyesmihez (ezzel foglalkozik) igy a tanacsara Canon-t vettem.  Egy piros szinu kicsi Canont, 164 dollarert,  tetszik nagyon es szep kepeket is keszit, sokkal szebbet mint a masik. Igazabol o mondogatta, hogy most vegyek gepet, mert most jarok olyan helyekre es vegulis igaza volt. Elobb utobb ugyis vettem volna, ha nem itt akkor amikor hazaerek Romaniaba, es akkor meg dragabb lenne.  Sza nem volt miert varni mert elobb utobb ugyis ezt a penz elkoltom egy  fenykepezogepre es akkor mar olyan mindegy, hogy most-e vagy kesobb. Kellett nekem azert a vasarhoz az o biztatasa is. Egyaltalan nem banom, nagyon megvagyok elegedvel az uj kis gepemmel. Sot azt nem ertem, hogy miert vartam en eddig?

Fenykepezogep vasarlas utan picit meg setaltunk, kozben meg vennem kellett egy terkepet, mert egyedul meg nem nagyon tudtam tajekozodni.



 MZ nek meg mennie is kellett haza, fotokkal foglalkozni, retusalni stb…. Mikor elvaltunk beneztem az Empire Building be...


MZ vel valo elvalas elotti pihi + cigi :)


Empire :)



Nem mentem fel, mert mar voltam a Rockefelleren, onnat meg amugyis szebb a kilatas, a maik meg, hogy Januarba ha jon a tesom valamelyikre ugyis felkell menni ujra, minek fizessek meg akkor tobbszor is ugyanarra....



...majd elmentem a Perry Streetre, tudjatok Sex And The City-bol, Carrie Bradshaw apartmanjahoz. Igazabol semmi nagyot nem latsz ott csak a filmbol ismert Perry Street – et meg kivulrol az apartment, egy ajtot lepcsovel ahonnan mindig rohangal le es fel. De nekem meg ez is sokat szamitott :)







Perry Street utan elsetaltam a 11th avenue es a 12th avenue kozotti 34 utcaba, mivel onnat indul majd a Megabusom DC be es Phillybe. Csak biztos akartam lenni, hogy megtalalom, nem szeretnem lekesni ezeket a buszjaratokat.

Majd fel 6 korul talalkozom volt Pauloval a Grand Centralnal, alig ertem oda olyan dugo volt. Elobb buszra szaltam mert a Megabus szinhelyerol nincs a kozelben metro, de jobbnak lattam inkabb gyalog menni. Igy hat leszaltam, elkezdtem gyalogolni, annyi ember volt az uton, alig birtam kerulgetni, nagyon siettem, hogy ne kelljen sokat varnia ram Paulonak. Grand Centraltol elsetaltunk a Central parkig, kicsit korbemaszkaltunk, beszelgettunk a regi kapcsolatarol, csaladjarol stb…. Vegul meg a nagy Apple store-ba is bementunk, Iphonjara uj vedot venni. Annyian voltak abban a store-ban mint a hangyak, de komolyan, alig lehetett ferni, valamit esetleg meg is nezni…..szerintem egy csomoan csak ugy bevoltak ullve oda netezni.

Central Park





Vivi lattam en is a metroban szaladgalo patkanyokat, egybol te juttal eszembe rola, a te bejegyzesedben olvastam. Akartam kesziteni kepet is roluk, de a vegen nem sikerult. :(

Tobbszor volt ra pelda, hogy a metroban elkezdenek keregetni. A legviccesebb az volt, amikor ket transzfesztita bejott, azt elkezdtek enekelni + tancolni kozben persze pezt keregetvel. Az egyiken latszott, foleg az arc vonasain, a masikon csak a hangjan vevodott eszre na meg persze a cipo meretukon :) Ezek meg legalabb vicesek voltak, kaptak is penzt…de olyan is volt, amikor egy normalis ruhaba feloltozott no ment korbe egy poharral, hogy rakja van meg hogy segitsegre van szuksege. Nah ennek mar nem tudtam hinni, tenyleg maximalisan normalis megjelenese volt….  Egyebkent meg szerintem a Londoni metro sokkal tisztabb meg rendezettebb mint ez a NY-i. Konnyen lehet tajekozodni, foleg ha meg terkeped is van. Csak kovetni kell a jeleket, nagyon egyszeru. :) Egy picit se tunt neheznek, talan azert is mert mar sokat metroztam annak idejen Londonba + kornyeken. De egyebkent olyan feelingem volt mintha ujra Londonba jarnek, nem tudom miert…. Probaltam is magamban vissza emlekezni a nagyobb station –ek neveire, de nem ment, mar nem emlekszem…. A metrohalozat szerkezete az meg mindig a szemem elott van…. :) Nah jo most eleg Londonbol….vissza New York Cityre. A varos eleg mocskosnak tunik, vannak eleg rossz alapotban levo epuletek is. Belol annyira azert nem szep mint ahogyan a filmekbol vagy a a kepeken latjuk mi kulso emberek. Hjo azert megvan a maga varazsa, mindig tele vannak az utcak emberekkel, az az orokos nyuzsges…. De asszem, hogy en megsem szeretnek New Yorkban Au-Pairkedni. Osszehasonlitval Texasszal sokkal dragabb itt az elet. Szeretem a porgest de azert megsem kellene nekem NY. Erre igazabol most jottem ra, ittletem alatt. Igy tok szuper itt lenni egy ket napot, sot en meg egy hetnel is tobbett vagyok itt osszesen, de ez eleg is. Ezzel immar elegett tettem a vagyamnak. :)

Egy par oras barangolastol mar a ket labam szakadt le, mindig nagyon faradtnak ereztem magam. Bementem egy ket ruhas uzletbe igy az elso napokban. De hamar le is beszeltem magam a ruha vasarlasarol. Egy most itt vagyok, nem szeretnem shoppingolassal elutni a napom, masik ok meg sporolas van, inkabb most azt a penzt elutazom, kezdem annak nagyobb erteket latni, ami jo! Mar most nem is izgat ha egy szuper uzlet elott megyek el, irhatja, hogy SALE vagy akarmi meg kedvem sincs bemenni. Akar mi tortent is velem, de nagyon jo! Egy ket honapig maradhatna is igy, lol.  Na meg az is most egy ok, hogy vettem fenykepezogepet.
Gap-be jartam be, gyerek ruhat nezegetni, Friscoban sokkal olcsobb mint itt, vagyis ott mindig vannak valami jo Sale-ek, amit ott pl 5 dollarert vettem meg persze akciosan, az itt New Yorkban 12 volt. Sza meg azert se fogok itt NYC ben elkezdeni vasarolgatni. Texasban meg a ruha is olcsobb. :)

Hetfoi napomrol roviden ennyit.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése