2012. augusztus 14., kedd

Tuesday....NYC....


Kedden meg elmentem a Ground Zero hoz, a szeptember 11 edikei  katasztrofa  szinhelyere. Erdekes feelingem volt ott, valami ugy megerintett. Mennyi artatlannak, oregnek, fiatalnak, gyereknek  kellett ott meghalnia. Sajnaltam az embereket, a hozzatartozokat, akiknek a szerettei ott eletuket vesztettek. Igy komolyabban sohasem olvastam utanna igy ennek az egesznek, de ez a latogatas utan igen. Es meg en is ujra atertekeltem az eletemet, igenis elegedettnek es szerencsesnek mondhatom magam. Egy magyar fiatal par mogottem setalt. Eleg sokat voltunk egymas kozeleben. Hallottam, hogy kritizalnak mindenkit :D :D ... ez igy nez ki az ugy nez ki stb….. Egy ideig gondolkodtam, hogy megszolitsame oket magyarul, de aztan hamar kizartam az otletet. Ha szimpatikusak lettek volna akkor igen, de nem, egyaltalan nem voltak azok. 











Ground Zero elott meg elsetaltam a Brooklyn Bridge-ig, vagyis at is setaltam rajta keszitettem nehany fotot. Ha mar ott jarok nem hagyhatom ki a a hidat sem. Egy neger srac elsetalval melettem beszolt, hogy U smell good young lady, have a nice day! Az ilyen megjegyzesek mindig mosolyt csalnak az arcomra.











Brooklyn Bridge es Ground Zero utan elmentek MZ hez az Astoriahoz (Queens).  Elmentunk egyutt vasarolni  kajat amibol szendvicset tudok kesziteni a Niagara vizeseses kirandulasunkra. Mivel olcsobban megakartuk uszni, hogy ott majd ne kelljen kajat venni, szuper otletnek tunt. Felvagott, sajt, hatalmas zsomlek… meg inni valokat is vettunk. Aki meg sporolni akar a kajaval, annak ajalanam a szenyo keszitest :D. Elegge kivoltam ekkorra mar purcanval, igy egybol haza is mentem Pelhambe az Astoria utan.

Paulo nem volt otthon, mar elvolt menve munkaba. Megbeszeltuk, hogy a kulcsot a Supernel hagyja. Nekik azt mondta, 8 korul megyek haza….en mar 6kor mentem is, igy 45 percet kellett varnom mig hazaertek es megkaptam a kulcsot. Kozben meg minden ott lako szolitott le, kerdezoskodtek, hogy most koltozteme be, honnat vagyok stb. Egy neger srac valami parfumoket akart eladni nekem, alig tudtam mar vele megertetni, hogy I am not interested in parfumes now. Vegul megkerdi honnat vagyok, mondom neki Romania. Erre a valasz, hogy akkor te beszelsz Arabul, pedig o azt hitte orosz vagyok. Kicsit igen eltevedt a gyerek, aztan fel is vilagostottam hamar, hogy Romania nem Middle East, hanem Europe……Europa az en draga imadott kontinensem….Feljutval a lakasra  hamar a kutyat berekesztettem addig mig megkentem a szenyokat. Jo vago kesei voltak Paulonak meg az ujjamat is jol  sikerult megcifrazni.  Majd a kutyat levittem egy setara, letusoltam, osszepakoltam Niagarara azt be az agyba, irtaam egy ket blogbejegyzest….ejfel korul hazaert Paulo a munkabol, egy kis beszelgetes, azt alvas mert hajnali fel 6 kor kellnem kellett szerda reggel. Ejszaka tobbszor is megebredtem, megneztem hany ora, mar alig vartam, hogy keljen felkelni es menni…nagyon vartam mar Niagarat. Paulonal ez a keddi ejszaka volt az utolso…. Vagyis a csomagomat ott hagytam, de mar nem aludtam tobbet ott… Az egyik ok mivel a csaladja szerdan erkezett vissza Puerto Rico-bol en meg igy nem nagyon akartam ott lenni, a hely is eleg kicsi volt, kenyelmetlenul ereztem volna magam, de nagyon.
Pauloval kapcsolatban: elmult minden, a szenvedely, a hev, a vagyakozas utanna…minden….ami igazabol nem is lenne meglepo nalam, mert rengetegszer esett mar meg az ilyen fellangolas egy egy fiu utan, 1-2 nap azt vege. Ami neha mar idegesit is engem, hogy miert vagyok ilyen….  Csak azon csodalkoztam, hogy alig telt el 3 het es tenyleg annyira oda voltam erte meg Miamiban, meg az elkovetkezo egy ket napban Texasban. Meg sirtam is Miami-ban a vele valo beszelgetes kozben felszallas elott egy ket perccel….  Szerintem ennek mas erzelmi kiindulo pontja is volt, pl, hogy most vissza kell menni Texasba, ujra melo ez a csodalatos het utan egyutt a csajokkal stb….. Na mindegy a lenyeg, hogy naprol napra ottletem alatt mar csak baratkent tudtam ra tekinteni…  Szep emlek marad, de csak annyi…. Aranyos volt, rendes velem amit ertekelek, de ennyi…ezzel a Paulo s temat le is zarom….

Lassan majd jon a tobbi bejegyzes is, de idore van meg szuksegem megirni oket, mar nem is nagyon emlekszem az egyik az, a masik meg nem igazan van idom... miota visszajottem csak porog minden...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése