2012. augusztus 17., péntek

Central Park, Tuesday

Kedd reggel eleg keson keltem, reggel...hat volt az mar szinte del is. Asszem ez volt az elso nap, hogy jol kialudtam magam, miota elhagytam Texast. Erre a napra igazabol csak a Central Parkot terveztem, MZ jott ugy egy korul az Astoriara, egyet cigiztunk meg setaltunk a kornyeken .... Igazabol ez volt az utolso nap amit MZ vel tolthettem, mert tudtam, ha visszajovunk Phillybol, akkor mar Viviekkel leszek, masnap mar megyek is vissza Dallasba....+ penteken erkezik meg (amikor mi erkezunk vissza Phillybol) az o baratja is Hozo Romaniabol, sza tudtam, hogy mar nem lessz igy alkalmunk egyutt logni....


Kep az Astoriarol. Abban a lakasban laktunk jobb sarkon, pontosan a metro alatt, meg gyalogolni sem kellett. A metro eleg zajos volt, foleg ejjel, de en ha egyszer elaludtam, nem hallottam semmit....


Majd elindultunk egyszer a Broadwayre, MZ regi lakasara, mivel ott felejtette a roman sim kartyajat. Carrol  (a 69eves no, ahol lakott) a metroallomasnal fel is vett minket autoval. Jo fej volt nagyon, beszelgettunk egy kicsit. Valami asztalt vett, azt MZ segitett neki azt meg felvinni meg osszerakni. Vissza is akart minket vinni az allomasra, de nem hagytuk, ra ertunk, volt idonk setalni......utanna egybol a Central Parkhoz vettuk az iranyt. Pauloval az elotti heten voltam ott egy kicsit, de nem lattam sokat, nem nagyon maszkaltunk, inkabb leultunk es beszelgettunk. Sza ezert meg mindenkepp megakartam egyszer nezni a Central Parkot kicsit jobban. A park melett volt a Guggenheim Art Museum, beneztunk egyet de sajnos eleg sokat kellett volna befizetni, igy mi most ezt kihagytuk, talan majd egyszer meg lessz alkalmam benezni oda, ott van meg a Januari New York trip. Mindent egyszerre nem lehet. :P Kicsit korbesetaltunk a museum gift shopjaban, keszitettunk nehany kepet, azt tavoztunk. Egyebkent meg nagyon tetszik a muzemnak az alakja, olyan design - os. 

Solomon R. Guggenheim Museum






Museum utan egybol a parkba vettuk az iranyt, eleg sokat setaltunk ott, jo kis hely az a park Manhattan kozepen :) Regen nagyon sokat neztem a Gossip Girls - t, emlekszem mindig a Central Parkot es az Empire Building et mutattak..... ott hallottam eloszor Upper East Side meg Upper West Side rol, akkor meg csak almodtam, hogy majd egyszer en is ott lehetek.... egyik kedvenc sorozatom volt egy par evvel ezelott....



Kilatas  Upper West Side - ra....









Annyira tetszett nekem ez a Central Park, szerintem ha New Yorkban laknek minden hetvegen ott lennek!

















Annyian futtak a parkban, neha olyan volt mintha valami megszervezett marathon lenne....





Telen is szep lehet New York, habar en Januarban jartam ott, de tudjatok azon a tour on csak epp Times Square -t lattam nah meg epp felmentunk a Rockefeller tetejere..... az semmi meg..... De majd amikor legkozelebb megyek akkor ujra tel lessz, sza lessz alkalmam meg egyszer szemugyre venni a varost... 




MZ vel is beneztem egyett az Apple Storba, leakarta csekkolni az emailjeit, mivvel ahova koltotzott meg nem volt net....


Apple Store elott talalkoztunk is egy magyar csapattal....



Most is sokan voltak, mint mindig.... de szerintem fele csak netezett :)



Bohockodunk :)








Beneztunk egyet a St. Patrick's Cathedral -ba is :)




 Majd ujra a Times Square kovetkezett...


Ime New York naked cowboya.... hat a mi  igaqzi Texasi cowboyaink tuti jobbak ;)










Mar annyi kepem van itt a Times Squaren, lessz mit nezzek ha hazamegyek....


Times Square utan elinfultunk haza, utkozben Broadwayen leszalltunk vasarolni. Ott volt egy jo kis elelmiszer uzlet, es az arak is elfogadhatoak voltak.... nekem fajt a torkom, teat kellett vennem....


Hogy hianyzik az a New Yorkos metrozas....






Broadway utan egyutt mentunk meg az Astoriara, mivel a delben MZ nalam hagyta a laptop taskajat, hogy ne kelljen cipelje egesz nap.....




Most nagyon szeretnem ezt a kilatast latni, meg a metrora is elveztem itt varni....



New York City Map, mar a vegere eleg jol belejottem a kozlekedesbe :)

Astoria utan elbucsuztam MZ tol, o elindult hazafele Flushingba, en meg mar olyan faradt voltam, estem le a labamrol...alig vartam agyat erjek.... Ahogy felertem a lakasra nemsokra ra jott Leo is. Megkertem, hogy hagyja, hogy meg pentek ejszaka nala aludjak, amikor visszaerkezek Phillybol. Simman bele is egyezett. A multkot vett dinyemet ketten megettuk, kozben jot beszelgettunk Romaniarol, Magyarorszagrol, Erdelyrol. Ekkor latta meg Vivi postjat a couchsurfingen, mutatta nekem, hogy nezd csak o is magyar...... Mondom neki, hogy o a baratnom hozza megyek Phillybe es epp szallas utan nez hetvegere, egyutt jovunk majd vissza Phillybol. Majd lebeszeltem vele, hogy ha nem kapnak addig szallast, akkor ok is oda jonnek aludni, mivel Leo hetvegere ment el, ahoz a lengyel lanyhoz Long Islandra akivel mult hetvegen jott ossze. Egy masik couchsurfinges csavot is befogadott, egy skotot arra a hetvegere. O a "kanapemon" aludt a nappaliba, nekunk meg megigerte, hogy bekoltozhetunk a szobajaba. Szoltam is hamar Vivinek, hogy ne aggodjanak, ha nem kapnak szallast akkor johetnek ide. 

Osszepakoltam meg a kis csomagom, amit vittem Phillybe, a nagy borondom meg otthagytam Leonal. Hal Istennek azt is megint nem kellett magam utan cipelnem mint Washington DC be. Hamar el is aludtam, reggel 8 kor kellni kellett.....

Orultem ennek az utolso kis egyutt logos napnak MZ vel, igaz a labamat lejartam, de nagyon jol 'elszorakoztunk'....

xoxo

2 megjegyzés:

  1. Egyfolytában csak mosolygok a bejegyzéseket olvasva - ugyanezek a gondolataim mint neked csajszi! Imádtam várni a metrót az Astorian és az a kilátás is visz mindent, annyira nagyon hiányzik az egész, az a pár együtt töltött nap... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Epp azon gondolkodtam ma csak ketten vagyunk itt kint magyarok akik alig varjak hazamenjenek???? Keptelen lennek maradni, epp ma emlitette meg host apa, hogy maradjak, csak annyit mondtam gondolkodom rajta.....de en amr 100%osan tudom a valaszt:NEM!!!!

      Törlés