2012. augusztus 21., kedd

Back to reality, back to Texas!

Ahogy kijottem a Dallasi repter epuletebol, rettenetes hoseg csapott meg este 8 orakor. Szerintem meg sose ereztem ennyire a kulombseget mint most. Azert sokkal sokkal melegebb van itt na. Angelaek jottek ertem, igaz picit varnom kellett rajuk, de nem baj. Ket masik lannyal jott, az egyiket ismertem mar, Andreat, volt playdateunk egyutt Angela hazanal. Hazafele jol eltevedtunk, vagyis nem tom a telefon milyen utvonalon hozott minket haza, de a fel orabol szinte masfel ora lett. Rendes GPS unk nem volt. Csajok kivoltak csipvel, buliba keszulodtek. 

Valami 9:30 lehetett mire hazaertem, a haz ures volt, a csaladom emg nem ert visssza a nyaralasbol. Az elotti nap azt mondtak, hogy ok is vagy szombat ejszaka vagy vasarnap folyaman erkeznek vissza. Valahogy nem is gondoltam, hogy szombaton ejfel elott megerkeznek. En egybol kajat kesziteni fogtam, nagyon ehes voltam, beraktam egy kis halat a sutobe, rizset foztem melleje. Fel se mentem a szobamba, amig keszult a kaja en enteztem, kozben meg elkezdtem mosni. A borondbol mindent kiszedve, gyurtam be a mosogepbe es hat mivel rajtam is sotet volt, igy lehuztam a rovidnacimat is hogy akkor mar azt is mossuk. Egy felsoben es egy 'bugyi' ban jarkaltam, de hat senki nem volt otthon, en meg nem terveztem felmenni a szobamba mielott ennek... Eppen talalom magamnak a kajat, amikor hallom, hogy nyilik az ajto....hu basszus ezek hazajottek...hirtelen ugy elkezdtem futkarozni, azt se tudtam mit kapjak magara. Szerencsere a laptoptaskamban maradt egy ruha, amit arra takaronak hasznaltam a gepen mivel nem volt hosszu nadragom. Hamar azt felkaptam, de lattatok volna hogy. Forditval is vettem fel, plusz a hatat elol....Host anyam eszrevette, hogy akkor kapok valamit magamra, olyan zavarba is voltam...kerdezte is, hogy most oltozol fel? Ugy megszegyeltem magam, azt se tudtam mit mondjak, azt megmondtam, hogy hat a rovidnacim betettem mosni s nem huztam masikat....

Szomoru voltam de egyben kicsit jo erzes volt ujra a lakasban lenni. A gyerekek meg nagyon edesek voltak ez meg adott egy kis jo hangulatot. Nagyon izgatottak voltak, hogy itthon vannak es ujra latnak. Mind harman jottek egybol megoleltek, mondtak, hogy hianyoztam neki. Azt le se akartak rolam szallni, mindenhova kovettek, meseltek, stb.... Abban a pillanatban tenyleg annyira jol esett, hogy lattam mennyire ragaszkodnak hozzam es hogy szeretnek. Ejfelig pakolasztam, mostam azt alvas, emrt reggel takaritani kellett menjek. Nem nagyon volt kedvem hozza, de ilyen vagyok en le nem mondanam ha nem muszaj...

Vasarnapi napom, tehat eleg suru volt. Rohantam takaritani reggel, utanna meg egybol haza, uton meg mefuttam a Wallmart-ba valami desszertet venni, mert cluster meetingunk volt vasarnap, pool party Dallasba, mindenkinek vinnie kellett valamit. Hazaervel 15 percem volt hogy rendbe szedjem magam, mert Luana jott ertem, hogy menjuk a meetingre. Egyutt meg felszedtuk az uj nemet lanyt meg Sofiat. Az uj nemet lany neve Annika, es a szomszedsagban lakik, 15 percre gyalog a hazamtol, tudjatok szoktam gyalog elmenni a wallmartig meg gymig, o meg pont utkozbe esik. O az elso aki ennyire kozel lakik hozzam. Meg is orultem neki, neha estenkent lessz akivel osszefutni. Jo erzes volt Sofiat is latni ujra, mar tobb mint egy honapja nem lattam, utoljara Floridaban talalkoztunk egy kis idore. Egybol elkezdtunk egymasnak meselni, ugy mondtunk az autoba vegig, amig odaertunk. Egyik uj Francia lanynal volt a cluster meeting megtartval, ettunk, ittunk, mulattunk...kozben meg jokat beszelgettunk. Nagyon kicserelodott mar a cluster, es epp azt nevettuk Sofiaval, hogy mi vagyunk most a legregibb szemelyek a clusterben. Huha, de orulok neki, hogy mostmar nem vagyunk mi az ujjak, telik az ido azt jelenti :)


A csapat, egy ket lany hianyzik meg...


Annika az uj nemet lany, a lany aki ul, nem tudom a nevet, most lattam eloszor a meetingen, de neki ez volt az utolso is, Angliabol van es ferjhez ment par hete egy Amerikaihoz.... A ket csajszinak az elkovetkezo napokban van a szulinapja, igy Marytol kaptak egy tortat!




Es ott van Mary is, a community counselor - om, imadom ot, sokat segit nekunk, mindig szamithatunk ra! A francia lannyal is most talalkoztam eloszor, tok aranyos volt, o a 'fekete' lany. 

Meeting utan Luana hazahozott minket, engem kirakott a walmart elott, onnat meg mar hazagyalogoltam. Host apamnak szuletesnapja volt penteken, vennem kellett valami aprosagot. Nem vittem tulzasba, fardt is voltam, nem volt kedvem masfele maszkalni, gondolkodni, hogy most mit vegyek neki, valami ferfi tusfurdo + deo szettett vettem + egy Ferraro Rochet, tudom, hogy azt szereti. Ennyi. Angelanak is kellett vennem valamit, mert hetfon neki is szulinapja volt. Plusz Annika az uj nemet lany is meghivott a szulinapi partyjara csutortokon. Nah me szulinap, egy hetre boven eleg is. :)

Hetfovel megkezdodott a melo. Szokasos programok egesz heten. Hetfon Angela szabad volt, szulinapja alkalmabol, igy nem volt playdate, en a gyerekeket a konyvtarba vittem. A konyvtar melett van a posta, igy egyuttal fel is adtam a Miamis polot Olganak Chicagoba, elfelejtette o is, mert mar vagy szinte ket honapja varok a cimre, hogy hova kuldjem :P. Fel 7re a szomszedba kellett mennem, megbeszelni, hogy akkor megyek vagy nem takaritani, emlitettem hogy egy no hivott amig New Yorkban voltam. Nah o az akivel talalkozom volt. Fel 7re oda is mentem a lakasukra, 2 perc tollunk. Hat igazabol nem is takaritani kellene hanem vasalni, vasalni, de sokat. Ezek mindent kivasalnak. Akkora kupac ruhak voltak, amik vasalasra vartam. Nah de az volt a baj, hogy neki mindenkepp nappal kene menni, en meg ugye nem tudok nappal ilyesmit vallani amig enm kezdodik meg a suli. Ugy beszeltuk meg, hogy megprobal keresni valakit, mert neki most a heten mar nagyon fontos lenne, azt ha a suli megkezdodik akkor keres majd. Hat nem tudom, hogy foge, lehet addig mar kap valakit, de mindenkepp jol jonne nekem, nagyon szeretnem.

8ra meg Angela jott ertem, Addisonba mentunk a BlackFinn-be. Reg jartam oda, szeretem azt a helyet. Ott vartak rank a tobbi baratai. Egyet illogattunk azt annyi. 




Imadom Angela Mercedes - et :) 





Fura volt, hogy igy hetkoznap kint voltunk, soroztunk....






En vagyok a kakukktojas a csapatban, mindenki anyanyelve a spanyol, csak en enm beszelem, de aranyosak voltak, mert ertem ok is angolul beszeltek. Columbia, Romania, Mexico, Venezuela, Columbia :) 

Mar fel 12 volt mire hazaertem, egybol fekudtem is le, ahoz kepest hogy most ertem vissza a nyaralasbol eleg suru a progarm itt texasban is :), de ez pont kellett nekem, hogy ne legyek egyedul, hogy lefoglaljam magam. 

Kedden megvolt a szokasos playdate is Angelaekkal. Csak a hazunkhoz kozeli parkba mentunk. A gyerekek nagyon izgatottak voltak, hogy ujra lathassak egymast. 


Egy kissrac 'kedvence', jol elszorakoztak vele a gyerekek!





Feltem azert megfogni :)


Szerda ismet playdate Angelaekkal. Elindultunk egy nagy tavolabba parkba, mire odaertunk elkezdett essni, onnat akkar el a konyvtarba, ott untuk, azt majd onnat eljottunk haza, vagyis a hazunkhoz kozeli kis parkba. Kozben megint elkezdett essni, de szerencsere volt egy kis fedos ter, igy bevonultunk oda, szerintem vagy egy orat is lehettunk ott, de voltak mas gyerekek is, jol elszorakoztunk ott. 





A fiukkal :) Meg amikor Angliaba mentem el sem tudtam kepzelni, hogy fiukra ugyeljek, csak lanyokra, mikor meg ide kerestem a csladot, akokr is lanyokat szerettem volna... igy utolag meg nem tudom miert feltem annyirra a fiuktol, igaz hogy sokat verekednek de legalabb nem nyafognak mindenert.



Csutortokon ujra playdate, akkor a neighborhood-i poolhoz mentunk. Tok jol elszorakozunk igy egyutt Angelaval meg a gyerekekkel. Este meg Annikanak a szuletesnapjara voltunk hivatalosak Sofiaval. Sofia jott hozzam melo utan, egyutt elmentunk gyorsan ajandekot vasarolni azt onnat Annikahoz. Mar javaban tartott a buli, pool party volt, egy csomo amerikaiakkal, 3 hete van emg csak itt, de egy csomo ismerose van, honnat? A templombol :)o is minden vasarnap jar misere. Az Amerikai baratai, hat aranyosak, de kicsik, 18 evesek. Nem is lenne az akkorra baj hogy 18 evesek ha a viselkedesuk mas lenni.... Sofia is csak most lett 20 megse latszik rajta. Ezek ugy viselkedtek mint a gyerekek, uvoltoztek meg minden.... hat ez nem az en tarsasagom, Sofiae sem. Mi ketten csak mosolyogtunk az egeszen. De viszont Annika, o nagyon jol erezte veluk magat, nagyon megszerette mar oket. Az egyik lany pl nagy ugralva jott oda hozzam, hogy kepzeljem el megkapta az elso apartment jet es hogy mennyire izgatott, stb..... meg be se mutatkozott az elott de mindegy.







Nem vittem bikinit, de Annika adott egyet, belemereszkedtem igy en is a vizbe, de nem sokaig, faztam...






Heten 5 oraval tobbett dolgoztam, tudom, hogy ezert nem jar extra mert, hogy 3 het vakacios hetem volt, de azert kivancsi vagyok hogy hany hetig csinalom ezt, hogy tobbett dolgozom a plusz egy hetert. Ugye mar vakacio elott tulorazgattam.... 

Pentek este, nem volt kedvem kimenni, foleg nem buliba, igy elmentem Gabriellaekni babysittingelni. Jo volt oket is ujra latni 3 het utan. Ejfel korul ertek haza, addig elnetezgettem, de vagy fel ketto is elvolt mulva amikor en hazaindultam. Ilyenkor mindig kiulunk egyet a teraszra, beszelgettunk, Bodi Gusztit hallgattunk ismet + cigiztunk.Nagyon izgatott meg boldog volt Gabriella mivel vasarnap mentek haza Romaniaba, pontosabban Szekelyudvarhelyre. Ahhh, teljesen irigy vagyok, persze orulok nekik hisz mar ugy vartak ok is hogy haza latogassanak, hianyozni fognak nekem Friscobol 3 hetig. Mennyire jo lenne nekem is otthon lenni. Kuldtem unokaocseimnek New Yorkos, sarga taxis felsot, plusz egy kicsi penzt, mert a szulinapos ajandekokkal is elvoltam maradval, igy Bela vagy Hermi talalkozni fog Gabrieallaval atvenni a kis csomagot. Barcsak en talalkoznek mar veluk!!!!

Nah az elso hetrol ennyi, majd hetvegerol jon egy masik bejegyzes!
xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése