2012. augusztus 27., hétfő

Szombat esti feeling!

Eleg uncsi hetvegem volt, talan a legunalmasabb, legcsondesebb amiota itt vagyok. Pentek este nem csinaltam semmit, itthon voltam egesz este, kivetel az a 1,5-2 ora amig elsetalok a wallmartig es vissza. A Hunter Game-et neztem meg, amikor a moziban vetitettek, akkor kihagytam, most meg host apa megvette a DVD-t igy meg mar akkor mindenkepp megakartam nezni. Sofia val valtottunk par sms-t, szegeny el se tudja kepzelni mi van velem, hogy az utobbi idoben mindenre nemet mondok. Hja pentek este, setalas kozben belefutottam a szomszedomba, abba a nobe, akinel NY utan visszajott hetfon mentem, hogy takaritasrol beszeljunk, pontosabban vasalasrol. Vegul nem kellett hozza mennem. Akkor emlitette, hogy szeretne o is egy Au-Pairt, de tobb reszletett nem mondott. Sza most belefutottam a gyerekekkel volt + az uj Au-Pairrel. :) Gyorsan be is mutatott neki, kicsit beszelgettunk a sulirol, hogy ki mikor mire iratkozik, megbeszeltuk azt isd, hogy ha az idopontok ugyanazok akkor majd viszem en a lanyt, o meg ad penzt a benzinbe. Na az tok szuper lenne nekem is, vagyis inkabb a host csaladomnak, meg igy is lehet, sot biztos, hogy lesznek olyan napok amikor benzint kell tegyek, hogy eltudjak menni suliba. Telefonszama meg a csajnak nem volt akkor, de host anyja ugyis tudja az enyemet. Egyebkent meg o is az AuPair in Americanal van. Csodalkoztam is, hogy Mary (lcc), hogy nem kuldott nekem emailt hogy tudassa, mindig szokott. Sza mostmar elmondhatom, hogy van egy Au-Pair szomszedom is, komolyan 5 hazzal lakik tavolabb. Mondjuk azota se jelentkezett, gondolom csak fog, ha lessz telefonszama is....facebookon se ismerosom...... Persze orultem neki, mert elvileg az o gyerekei is mar sulisok sza o is szabad delelott, mehetnenk egyutt pl uszni.....
 
Szombaton takaritottam 10 tol fel 3 ig utanna meg egesz nap csak itthon gubbasztottam. Este osszeszedtem magam azt elmentem a kotelezo esti setara, hogy legalabb a labam tegyem ki a hazbol, bent mar meg is voltam fagyval. Nagyon nagyon szar hangulatom volt szombaton. Mar azt is elkezdtem mondani, hogy utalom itt, nagyon vagytam haza. Skypolni meg senkivel nem tudta, anyu is lagziba volt, vagy mar tul keso volt otthon. Seta kozben volt egy ket megirt szoro lapom azt szetosztogattam kozben hallgattam valami magyar zenet es zokogtam. Ahogy meghallottam azokat a magyar zeneket amiket Nemetben szoktunk hallgatni a Schlossernel, meg jobban honvagyam lett, hisz az utobbi 3 evben ilyen tajban mar keszulodtem, vasarolgattam, pakolhattam a ket honap tavolletre. Szeptember elejn szoktunk menni. A szivem szorul ossze, hogy iden kikell hagynom, annyira szeretnek ott lenni, es ujra talalkozni az emberekkel, baratokkal, ismerosokkel, akikkel egyutt szoktuk lehuzni azt a ket honapot. Komolyan nekem mar nem csak a penzt jelentette ez az egesz Nemetorszag, nem tudom miert, de en nagyon szerettem oda jarni. Sokan csak panaszkodnak vele kapcsolatba, de en egyaltalan enm. Sot a baratnom Kucu sem, akivel egyutt szoktunk menni. Mi imadjuk ott! :) :) Hjo nah nem imadjuk, de szeretjuk! Ha tehetnem feladnam Amerikat es hazarepulnek, hogy mehessek Nemetorszagba. Pedig aztan itt negyedjet dolgozom annak amit ott kell. Vissza a szombatra, semmi eletkedvem nem volt. De igazabol errol csak en tehetek, mert en mondtam nemet minden baratomnak, en nem akartam kimozdulni a hazbol, az helyett, hogy csatlakoztam volna hozzuk, azt valasztottam, hogy inkabb otthon leszek.... A konyvtarbol se kolcsonoztem uj Szuletett Felesegek sorozatot, igy meg azt se volt amit nezzek. Probalkoztam az online filmekkel, Vivi is atkuldott valami linket, azelott meg en is valamiket kerestem, azt ossze vissza minden programot letoltogettem es meg igy se akart mukodni, nem tudom miert. Igy sikerult valami virust vagy mit osszeszednem, emrt azota a gepem nem normalis, lassu, nem hoz ele dolgokat, meg a blogot is olyan nehez tudtam eloszedni. Elkene vigyem javitani, de most nem nagyon van inyemre az a minimukm 50 dollar kifizete, sot szerintem meg sokkal tobb lenne. Ugyhogy utolag minden programot leinstalaltam amit aznap foltettem, azota egy picit jobb a helyzet, de meg igy sincs minden rendben. Elobb utobb csak elkell vinnem, szerintem max par hetet ha tudom huzni. Eleg szar, most pont nem szamitottam erre is.
 
Esti setak kozben keszitettem nehany fotot a neighborhood-rol :) Nagyon szeretek itt setalni, szerintem szep kornyeken lakok, csendes is.
 
 
Ide a kovekre este egyszer mindig leulok egyet cigizni, azt utanna indulok csak tovabb...








Erre a kis domra is mindig felmegyek...



Naplemente Friscoban :)


 
Nah szombat este meg itt sirdogaltam egyett leulve s cigit is vagy kettot elszivtam....

 

Szombat este mikor hazaerek, zarom ki az ajtot, mert ezek mindig bezarkoznak egy jo ideje, ejjelre bezarkoznak, de nappal csak ugy nyitval hagyunk mindent. Nah mindegy. Sza nyitom az ajtot, Carson rohan az ajtohoz, olelget, megpuszil mondja, hogy hol voltam es hogy ne hadjam a hazat el tobbett, meg, hogy meg a reggel se latott. Ott csimpaszkodik a nyakamban, azt beszol, hogy 'u smell wierd'. Nah en szohoz se juttam, azt se tudtam mit mondjak, hamar tereltem el a figyelmet, habar Pam nezte a tevet a nappaliban, szerintem hallotta. Ra kellett volna vagnom, hogy ah nem szereted a parfumom illatat vagy valami hasonlo, de hirtelen le se tudtam reagalni. Azert enm szeretnem, hogy megtudjak, hogy cigizek, igy az utolso honapokban. Habar az is lehet mar tudjak, csak nem akartak szolni erte, ki tudja....
 
Vasarnap reggelre en is jobb kedvel ebredtem. Van egy uj Au-Pair lany Friscoban Chin Chen Chen a neve, Taiwan rol, a valasztott neve meg Ariel, mivel megkerte, host csaladja, hogy valamit valasszon mert ezt hoszzu s nem is tudjak kimondani. Meg sok uj lany van megint a kornyeken, mar nem is tudom kovetni, annyian vagyunk mint a fene... Sza megbeszeltuk Ariellel, hogy delben a mall elott talalkozunk, jon Sofia is. Potyogtem Gulnaznak, hogy vane kedve talalkozni. Par per elteltevel hivott is vissza, de en lementem reggelizni, igy nem reagaltam le a hivasat. O meg mar uton volt, igy becsongetett hozzank. Megvarta mig elkeszulodtem, azt egyutt elindultunk a mallhoz. Ott megvartuk Arielt meg Sofiat, onnat meg atmentunk Planoba egy masik mallhoz. Nem volt kedvem mallba menni egyaltalan, de a csajok vasarolni akartak. Betevedvel az H&M be persze hogy vettem ezt-azt. Egyebkent en amilyen mall ba jarok Friscoban nincs H&M. A legkozelebbi Planoban van igy orultem is neki, hogy beszabadulhatok egybe, annak ellenere, hogy nagyon nem akartam vasarolni. Kicsit igy utolag lelkiismeret furdalasom van a vasarlas miatt, de ha arra gondolok szombati takaritasommal boven megkerestem ra a penzt. Az a baj ha mall ba megyunk, akkor nem birom megallni, hogy ne vasaroljak. Ott meg is ebedeltunk a csajokkal, mind kinait ettunk. Kozben probaltuk kicsit jobban megismerni ezt az uj lanyt, egy honapja van mar itt, de elegge szomorkas. Ahoz kepest basszus meg neha neha en is el el sirom magam, emg igy het honap utan is, eskuszom en meg is vesznek ha ez lenne most az elso honapom itt.
 

 
Vasarlas utan Ariel haza is ment, mivel host csaladja irt sms t neki, hogy szeretnenek este vele beszelni. Eleg korulmenyesek ott is a dolgok. A host szulok eppen most keszulnek vallni. Amikor aznap reggel jott el Ariel epp veszekedtek, uvoltoztek egymasnak. Host apja meg a napokban keszul kikoltozni a hazbol.
 
Mi harman, Gulnaz, Sofia meg en elmentunk megkerestuk az egy dollaros mozit Planoban. Mar annyit hallottunk rola, de soha nem jott hogy utanna nezzek, hogy hol is van. Most vegre sor kerult erre is. A lenyeg, hogy minden film 1-2 dollar kozott van. Pl Vasarnaptol Csutortokig 1,5 dollar, Pentek, Szombat meg 2 dollar, minden kedden emg 75 cent. Hihetetlen mi? Nah az igaz nem olyan filmeket vetitenek mint ami most megy az igazi mozikban, de ezek sem olyan regiek csak par honappal voltak ezelott, sot talan csak 2-3 honappal ezelott. Amit most vetitenek pl Magic Maike, amit megkene nezzek, mar akkor nagyon akartam amikor vetitettek csak valahogy nagyon elmaradt, Hunger Game, That s my boy, Teddy, Madagascar stb.... sza tenyleg ezek is ujak, csak par honaposak, szerintem otthon most ha van szinkronnal, vagy meg nincs is :P That s my boy cimu filmet akartuk megnezni igy meg masfel orat varnunk kellett. Addig kiultunk egy Dunkin Donuts teraszra kavezgatni, falatozni, cigizgetni.
 
That s my boy!
 
 
Egy vicces vigjatek volt, mindenkinek nagyon tetszett. Mozi utan mindig jobb a hangulatom, hogy ezutan gyakrabban kell jarjak filmet nezni, foleg igy, hogy ratalaltunk erre az olcso helyre. :) Mar latom elore ezutan minden vasarnap a program megnezni egy filmet 1,5 dollarert. Nem hangzik rosszul.
 
Mozizas utan egybol haza is indultunk, Gulnaz nem erezte jol magat, de mondjuk mar ekkor kozel este 10 is volt. Egyebkent meg az eredeti terv vasarnapra Hurican Harbour lett volna (vizi park), de nem kaptunk 'sofort' meg egyebkent is nem sutott olyan igazan a nap mint maskor. Majd talan jovo hetvegen.
 
Na az egyszeru hetvegemrol nem nagyon mit tobbett regelni, hetfotol suli, yeah........vegre ezt is megertuk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése