2012. augusztus 21., kedd

Conclusion

Vivitol es Lauratol elbucsuztam, elmentek ok ki a varosba..... le se tudom irni mennyire szar hangulatom volt. egybol megcsongettem anyut tellon, hatha visszahiv....hivott is, hogy pont Noemieknel, az egyik legjobb baratnomnel  (aki egyben rokon is) vannak a tesoimmal es az unokoecseimmel es hogy varjak egy kicsit mert bekapcsoljak a skypot. Mondom szuper, ennel jobban en se tudtam volna idoziteni. Hamar jelentkeztek is skypon, kamera meg minden, lattam ket unokaocsemet, ket tesomat, anyut, Noemit + az anyukajat. Olyan jo erzes volt latni egyutt a csaladot, edes volt Balazs es Botond nagyon, alig ismertem rajuk, ugy megnottek. Egyet sirdogaltam is nekik, nem birtam visszatartani… lattam, hogy anyu is mindjart elkezd konnyezni, ahogy latta, hogy sirok… Olyan vidam volt mindenki a kamera tulso oldalan es ez jo erzessel toltott el. Eri adta most is a jo tanacsait, mint mindig….. Hogy azt szeressem ami most van, a jelent…  Ha vele beszelek kicsit mindig jobban vagyok, probalom a legjobb oldalat nezni az egesznek…. Mi is lenne velem nelkuluk? Annyira tudnak tamogatni ok engem lelkileg…..  en el se tudom mondani azt, hogy mennyire sokat jelentenek ok nekem, a csaladom az eletem, meg akkor is ha voltak problemak, es tudom, hogy meg lesznek nehezsegek, de kitartunk egymas mellett.  Talan azert is allunk ennyire kozel a tesokkal mert azert sok mindenen mentunk keresztul am, nem volt egyszeru a gyerekkorunk, gyerekkent sok mindennel megkellett kuzdenunk. Mar akkor edzodtem en az eletre…..

Annyira jot tett az a kicsi skypolas veluk, utanna meg Belara is racsorogtem, az utobbi napokban nem tudtuk nagyon tartan a kapcsolatot, en is uton voltam mindig……amikor o is otthon van Romaniaban es en em kirandulgatok minden egyes nap beszelunk telefonon, kicsit igy olyan erzesem van, mintha nem is egy ocaen valasztana el minket.

Majd nagy szomorkasan osszeszedtem a csomagomat, meg megirtam egy egy kepeslapot Vivinek meg Leonak azt elindultam a repuloterre. Az Astorian pont volt M60 as buszmegallo, ami ment a La Guardia repterre, igy meg cipekednem se keleltt, nagyon egyszeru volt a kijutas. Csak az volt a gond, hogy igen hamar elindultam, 2.5 oraval minimum indulas elott kint voltam a repteren. De igazabol eltoltottem az idot, a kepeket nezegettem, rendezgettem, masolgattam stb....Megvoltam fagyval a repteren, nagyon hideg volt, mar kivagyok keszulve komolyan ettol a hulye legkonditol.

Miert nincs a New Yorki repteren wifi?

Ahogyan felszalltunk egybol el is kezdtem blogot irni, kozben nagyon sirtam, nagyon nagyon..... utoljara amikor sirtam akkor volt amikor haza kelett jonni Miamibol...en remelem az elkovetkezo idoben nem leszek annyira elkeseredvel megint..... egyszer egyszer erzelmileg 'lebegek' naskor meg 'sullyedek'.....utalom ezt az erzelmi ingadozast....nah de valamit valamiert...

Ahogy emlietettem a repulon irtam egy kis bejegyzest, persze panaszkodom, olyan lelki allapotban mast ne is varjatok :D Egy reszletet bemasolok ide:
"…ujra a gepen vagyok, csak most eppen haza fele tartok…haza….????? Mirol beszelek? Nem haza ez nekem….egyaltalan nem az.  A haza az Romania, Erdely, Kapolnasfalu…..Most irok egy kis osszegzest errol a ket hetrol, de majd csak idorendben postolom. Fogalmam sincs, hogy mikor lessz ra annyi idom es energiam, hogy megirjam az elozo bejegyzeseket, lehet osszesuritem egy ket mondatban. Ugysem tudom mar ugy leirni ahogy volt, ket het meg hosszu ido, el is felejtettem, hogy melyik nap mi volt…..igy utolag amikor ennyi ido eltelik nehez beszamolni…..

Nagyon megkedveltem Vivit es Laurat, nagyszeru csajok, akikkel szuperul ereztem magam. Az utobbi napokban eleg sok idot toltottunk egyutt. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire jol osszetudjuk hozni. Neha belegondolok, hogyha a kozelemben lenne par ilyen jo fej magyar csaj, mennyire jobb lenne, jobban is telne…. Jol erzem magam a kulfoldi barataimmal is, szeretem oket, de valami ugyis mas amikor a sajat nyelveden beszelhetsz valakivel…. nem kell minden nap, de legalabb ketszer egy honapban magyarokkal logni, mar az is jo lenne.... Elmult 6 es fel honapja hogy nem voltam magyar tarsasagban. Vagyis Gabriellaval meg a kislanyaval persze sokszor talalkozunk, szeretem oket meg minden…. de igy nem logtam vagy buliztam senkivel az en korosztalyombol, vagy eppen nem kirandulgattam magyarokkal…. Gabriellaekon kivul en senkivel nem beszelek magyarul Texasban. Kicsit szokatlan is volt az elejen, hogy magyarul kell beszelni, neha ugy jott egy ket mondat, szo a nyelvemre angolul.

Eleg szomoru vagyok, hogy vissza kell menni Texasba, semmi kedvem nincs hozza, foleg igy ez a ket het vakacios het utan. Gyomoridegem is van, semmihez sincs mar hangulatom, mind az jar az eszembe, hogy milyen jo lenne ha visszalehetne vinni az idot es meg csak most erkeznek New Yorkba.  Leporgott elottem ujra az elso napom, amikor megerkeztem a La Guardia repterre New Yorkba, MZ vart ram ott, mennyire megorultem neki, meg egyett nyugodtan cigiztunk mielott felultunk a buszra……  azt a pillanatot szerettem volna visszatekerni, mennyire orultem, hogy igen itt vagyok masodjara is New Yorkba es meg melleje egy otthoni srac tarsasagat elvezhetem, magyarul beszelhetek….

Legszivesebben haza repulnek, nem vissza Texasba. Mennyire boldog lennek. De meg nincs, meg nincs vege, meg var ram kemeny 5 honap es egy het melo a host csaladnal, gyerekekkel. De ebbol eleg is lessz, boven eleg, ezt nem csinalom mar tovabb, akar mennyire is megeri, (nem penz szempontjabol) ez nem az en eletem… lehet tollem Amerika is, ha egyszer nem vagyok onmagam, nem vagyok olyan boldog milyen otthon lennek vagy legalabb Europaban…. Ugy erzem eleg sokat tettem azert hogy ezeket az utazasokat megvalositsam, erosodtem lelkileg is meg minden…. Ezert is akarok a fontosabb helyekre eljutni, ha mar aldozatot hoztam erte akkor ki is hasznalom. Sokan irigyelnek, mondjak, hogy milyen jo nekem…..de tudod mit….ki lehet probalni… lehettek ti is az en helyzetemben, mindenkinek ott a lehetoseg, azt meglatjuk ki mennyire lessz elszallval ettol az egesztol…. Nem epp annyira konnyu, mint ahogy elkepzelitek. Nem tudjatok azt aterezni amit en erzek…. Es igy blogon keresztul nem is tudom azt atadni…. Tudom ez szemelytol is fugg, talan ha nem kotne mar semmi  haza, ha nem lenne mar semmi otthon, akkor tudnek itt lenni…. De en tulsagosan honvagyas vagyok, tulsagosan is tudok ragaszkodni az emberekhez, foleg a csaladomhoz, barataimhoz, szeretteimhez. Neha mindent megadnek ha csak egy napot is eltolthetnek veluk. Nekem kell a kozelseguk, kell ereznem a szeretetuket. En tudom, hogy nem fogok otthon maradni huzamosabb ideig, de ennyirre messze sem fogok tobbet menni, ahonnan csak 13 honap utan mehetek ujra haza es senki sem tud a kozon meglatogatni sem, azert hosszu ido.

Ma eleg sokat konnyeztem, elkezdtem mar az Astorian. Most biztosan rossz lessz az elso napokban visszaszokni, de remelem hamar belerazodok ujra. Orommel tolt el az a tudat, hogy 2 het es kezdodik az iskola, johetnek a takaritasok is…. Most sprolas van am legalabb szeptember vegeig, ruhat se akarok latni, nem is fogok vasarolni jarni, a plazakat nagy ivben kikerulom majd. Kicsit sokba jott ki most ez a ket heti kiruccanas, foleg azert is mert Miami utan 3 hetre mar jottem is de. Tul kozel volt a ketto egymashoz. S ha meg szallasra is fizetnem kellett volna…. Szerencsere azt vegig ingyen megusztam. Most kicsit visszafogom magam a vasarolgatasokkal egy ideig legalabb... egyebkent is megilyedtem, hogy egy nagy boronddel mentem New Yorkba, a kilo pont a limit volt, es, hogy meg  2x annyi cuccot hagytam Texasba, nem is tudom, hogy fogom haza vinni. Felet az elott elkell postazzam. Habar lehet az meg dragabban jon ki. Nah de errol raer negy honap mulva elkezdeni gondolkodni.

Ezer koszonot Leonak, a sracnak aki befogadott minket, nagyon rendes, nagyon ertekelem amit tett ertunk. Szuper tapasztalatom volt couchsurfinggel. Hat mindenre gondoltam, de arra nem, hogy ennyire bejon ez az oldal. Habar biztos ott is vannak rossz tapasztalatok…. De en azt hiszem kifogtam a legrendesebb csavot, aki szivesen segit az embereken. Fel is fogadtam, hogy majd otthon en is fogok embereket fogadni es ha majd Leo Romania vagy Magyarorszag fele teved a jovoben biztosan segitek neki, nem fogom elfelejteni a szivesseget. Mar azt is megbeszeltuk am, hogy Januarba vagy Februarba, amikor a tesom jon, mert ugye mar csak akkor megyek legkozelebb es utoljara is New Yorkba, nala fogunk aludni, ahany nap csak szeretnenk. Kint a kanapejan boven elferunk ketten is. Jo tudni, hogy majd akkor is meglessz az ingyen szallasunk. Kicsit gyomoridegem volt amig nem talalkoztam vele, hisz csak ugy mesz aludni egy srachoz, akit nem is ismersz, meghozza pont New Yorkban….eleg erdekesen hangzik. Az otthoniaknak is furan hangzott, meg is ertem. De hidjetek el ez egy nagyszeru 'program', foleg utazoknak, fogok en meg elni ezzel a lehetoseggel Europaban es fogadni is fogok embereket, hisz tudom mennyire jo erzes. 

Annak is nagyon orulok, hogy vegre sikerult szemelyesen is talalkozni Erikaval. O a Romaniabol jott masik lany, mivel epp ketten vagyunk csak most a programban. Neki mar csak 5 hete van hatra es megy haza vegleg, 2 ev utan.  Irigylem is most ezert. Neki is ezer koszonet, hogy fogadott es hogy megmutatta Washington DC t.

MZ nek meg nagyon orultem, hisz mar vagy 10 eve ismerem ot…. Nagyon koszonom neki is a segitseget, meg hogy eljott velem a Niagarahoz… amig NYban voltam minden egyes nap talalkoztunk is. Annyira jo volt otthoni szemellyel is lenni. Ha ezutan meglatom ot akkor majd nem a Filharmonia jut eszembe, hanem New York, Times Square, Niagara stb. Szep emlekek... Nagyszeru napokat toltottunk egyutt a City-ben! :) "

Nah ez a bejegyzest most ilyen kep nelkuli lett.....


New Yorki metrokartya, azt hiszem mar talan csatoltam, de mindegy....barcsak most is ezt kene hasznalnom...

Nah sikerult a vegere jarni ennek a ket hetes kirandulasnak is.... Mostmar johetnek a bejegyzesek ujra a Texasi eletemrol :) Yeah!

xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése