2012. augusztus 18., szombat

Philadelphia

Szerda reggel 8 kor keles volt 11kor indult a megabuszom Philadelphiaba. Ujra talalkozas Viviekkel, yeah! Most csak ugy indultam el, hogy pontosan 10:45 re voltam a helyszinen, sorba sem kellett allnom, mar ulhettem is fel a buszra, 11 kor mar el is volt indulva. Gondoltam biztos fogunk vagy egy orat kesni, nagy forgalom is volt...de csak 15 perc keses volt. Meg mindig nem tudom felfogni, hogy milyen olcso ez a megabus, csak 10,50 dollar volt jovet-menet a jegyem New Yorkbol Philadelphiaba. Es meg olcsobb is lehetett volna ha mas idopontot valasztok. Internet volt a buszon, igaz lassu, ha facebookozni nem is valami jol, de legalabb skypon irogatni tudtam az otthoniaknak.... Phillybe menet meg a net is jobban mukodott, konektor is volt, igy nem kellett attol felni, hogy a gepem lemerul. Hamar eltoltottem az idot, eliragattam a barataimmal skypon, kozon meg kicsi blogot is irtam. 

Ahogy megerkeztem, Vivi es Laura mar vart is ram a buszmegalloban. Jo volt oket ujra latni. Gyors varos nezes kovetkezett, az elso par oraban kicsit rohanas volt, mert 3ra a City Hallban kellett lennunk, a toronyba akartunk felmenni, amire Viviek mar a delelott folyaman megvettek a jegyeket, diak jegyet, haha, ugyes vagy Vivi! 


Mosolyogtam, Lauraval tiszta veletlenul is, hogy ossze oltoztunk, pont ez volt Erikaval is DC-be, de az is csak ugy veletlenul....


Az ujra talalkozas draga Vivivel!


Nah akkor welcome to Philadelphia! Birom ezt a kepet, de nagyon!





A nagy rohanas kozben meg a tesom is, Hermina hivott telefonon. Kicsit pont rossz idopontban, de nem baj nah, orultem igy is a hivasnak, hisz olyan reg beszeltem mar veluk, meg Botonddal is dumaltam, olyan aranyos volt, kerdezte, hogy vagyok, mit csinalok stb....eskuszom alig varom, hogy ujra viszont lassam oket. Es annak orulok a legjobban, hogy az unokaocseim meg mindig emlekeznek ram, mondogatjak a nevem stb... pedig attol feltem, hogy az egy ev alatt elfelejtenek, foleg Botond aki akkor volt ket eves, amikor kijottem....


Rocky szobor :)


Megkerestuk a csajokkal a magyar zaszlot, de meg a romant is.... edes volt Vivi mar egybol mondta, hogy nem tudja pontosn hol a roman zaszlo, de megkeressuk....



Ime a roman is, nem mintha annyira buszke lennek ra, hogy roman vagyok, inkabb tartom magam magyarnak, de mindegy.... De itt foleg Amerikaban meg a roman zaszlot is jol esik latni!



City Hall, ebbe a toronyba mentunk fel, egy nagyon kis szuk liftel, komolyan olyan hulye erzesem is volt 'odabent', nagyon nem tetszett az a lift, szuk is volt, oton alig fertunk el benne...






Kilatas a City Hall tetejerol :)








Metrozni nem metroztunk, de azert itt egy kep errol is...lol....


Elveztem nagyon ezeket a sakkjatek darabokat...



Ezt a dominot mar akkor imadtam, amikor anno meglattam Vivi kepjet vele :)





A ket teso, nagyon megszerettem oket az a par nap alatt...es nagyon remelem, hogy majd ha mashol nem is de Magyarorszagon meg talalkozunk! :*


Nem tudom miert, de maniam, hogy mindig lefenykepezem a rendorautokat akar milyen varosba latogatok el... :D






Most latom hatterbe jol levan rakva a csomagom, mindenhova dobaltam le....


 Volt ero bennem!!!! Vivi mit ittatal meg velem?????




Ra is fer egy kis vasalas a ruhamra....


Love jel, ott ult egy gyerek a Love jel alatt, nem zavartatta magat, hogy masok ott fenykepezgetnek o meg ott uldogel, pont szembe....masok meg vele keszitettek fotot...azt en megkertem szepen, hogy menjen el egy fenykep erejeig.... de komolyan, minek kell pont ott uldogelni ahol masok fenykepet keszitenek????????? A dominonal is a koldusok levoltak cuccolva, azt ugy kellett kesziteni a kepeket is, hogy ne legyenek benne, azok is jobb helyet nem kaptak volna?????

Nah en azt se tudom mar, hogy ez mi....Vivi en csak arra emlekszem, hogy valaki valami szerzodest vagy mit itt irt ala....bocsi, elfelejtettem, hogy mi is az :P

Korbenezegettuk a nevezetessegeket, kozon egy Philadelphias hutomagnest meg bekellett szereznem, ami elmaradhatatlan, mindenhonnat gyujtogetem, de majd "ferjhez is viszem"....lol. Idoben hazaindultunk, Vivi ehes volt, megkert, hogy varjuk meg amig kajal az Applebees be, de ott mar nekunk is megjott az etvagyunk....




Nagyon izlett a Vivi sajtos tesztaja, neki is akkor, de az este beteg is lett, szerinte meg tolle, mert masnap meg csak ra se tudott gondolni......


Hazaerve egyet bohockodtunk Vivi csodalatos alagsoraban. Annyira tetszett, szines minden, eltudnam ott kepzelni. Nekem olyan semmi szobam van, nem is tetszik....de legalabb nagy es van furdo meg gardrob, Vivinek sajnos az nincs, mindig felkel rohangalni a kozepso szintre a vecere, de tusolni a legfelsore, durva...nem tudom felfogni, hogy nem tudtak lentre tenni egy furdot. Harom sizntes lakas, de csak a legfelson van furdo.... Host anyjaval ezen a napon nem is talalkoztunk, elvileg otthon volt mar csak aludt. 






Lauraval egyet bohockodtunk, Vivi majd szetrohogte magat, o volt a fenykepeszunk :)






Lefekves elott meg megneztuk Vivi egyik kedvenc filmjet: A felhok folott harom meterrel. Vivi mar azt se tudom hanyadikszor nezte meg, csodalkoztam is ezen, mert en ugy vagyok vele, hogy akar mennyire tetszik egy film es elvagyok tolle ajulva meg ugy se tudom ketszer megnezni, esetleg nah meg ugy ha a kozon eltelik minimum 3-4 ev :) A filmet en jo rendesen meg is konnyeztem, sajnos nem happy end lett a vege, kivancsi vagyok en is mar a masadik reszre. Vivi kozben nem nagyon erezte jol magat, egyet hanyt is .... sajtos teszta.... Film vegevel egybol agyba bujtunk, mindenki faradt volt mar....


Reggel nekem ebresztot nem kellett huzni, tudtam Vivi majd ugy is kolt. Indulas elott meg megreggeliztunk. Nem mintha nagy valasztek lett volna, talaltunk kenyeret meg vajat. + keszitettunk egy egy forro teat, ami nagyon jol esett. Tetszik a kis teraszuk, olyan hangulatos, jol esne minden nap oda kiulni, ott kajalni, netezni stb....



Eppen majszolok... 


Muszaj en is felrakjam a kepet a Viviek huttojukrol, ime:


Nem birom felfogni, hogy ez a no mit gondol, hogy mit eszik majd Vivi??? A szerzodesben benne van, hogy elkell tartani az Au-Pairt kajaval...felhaborito, en komolyan mondom ezt tuti a community counselor nak megmutattam volna, ha az nem csinal semmit akkor az Au-Pair In Americanak is elkuldenem...Ilyet nem szabadna....akkor most szegeny Vivi a penzet kajara koltse????  En is panaszkodtam, hogy nem sok minden talalhato otthon, semmi valtozatossag mindig ugyanazok a szarsagok, de basszus ez a latvany utan befoghatom a szam, legalabb van valami zoldseg is meg gyumolcs is a haznal, nem mint naluk.... Ez tenyleg durva!!!!!!!! Vivi en addig is hittem neked, de azert nem gondoltam volna, hogy ennyire ures!

Nah majd folytatom Atlantic City vel :)
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése