2012. augusztus 1., szerda

Masadik napom In The City, azaz Vasarnap!

Vasarnap reggel mar 7 tol nem tudtam aludni, annak ellenere hogy ugy fel 5 is volt mire lefekudtunk. Delig itt el tettem vettem, beszelgettunk, kicsit neteztem, azt delbe elindultam a City-be. A fiuk nagyon lustak voltak, mind a ketten ugy aludtak mint a bunda amikor elmentem.... Paulo irt smst a fonokenek, hogy mi lenne ha nem menne melozni, az meg bele is egyezett. Ezek meg a tesojaval meg par haverral mast se csinaltak, mint ittak egesz nap... Mire haza ertem tele soros uveggel minden, meg azert latszott is rajtuk, pedig aludtak is meg a kozon. 

MZ csak 5 korul tudott hozzam csatlakozni, addig egyedul elmaszkaltam erre arra, uzletekbe, nezelodtem.  Kozbe meg talaltam egy Wells Fargo bankot is, aminek orultem, mert volt egy checkem amit a bankszamlamon akartam latni. Nem mentem messze csak Times Square es a kornyeke. El is tevedtem, vagyis a visszafele utat megtalaltam, de sokra nem juttam igy terkep nelkul. Mar megint jol kifogtam elkezdett esni. 


Imadom ezeket a sarga taxikat, legszivesebben egyet hazavinnek magammal, ugysincs taxi Kapolnason, milyen jol mutatna :) 




Ossze vissza setaltam mindenfele, gyalog elakartam menni a Times Square re, de nem talaltam, igy csak metrora kellett szallnom...





Azik NYC




Na aztan 5 korul MZ is megerkezett, suvenireket vasarolgattunk haza, marmint haza haza, majd Romaniaba! 








7:30 tol meg a no, ahol o lakik koncertezett egy molonal, Manhattan nyugati partjan. MZ meg megigerte neki, hogy elnezunk oda, igy el is mentunk.... Tok aranyos egyebkent a no, egyszer meg par szot beszeltem is vele skypon. Ahogy eszrevett ugy integetett nekunk. Amikor szunetjuk volt, meg le is jott hozzank. Pont a baratnoje melett ultunk egyebkent. Kaptunk tolle egy kaja jegyet, mivel o csak salatakat eszik, nem kellett neki. Mi persze orultunk neki, hamar el ismentunk venni ra valami csirket. :P + a nonek egy vizet. Tenyleg nagyon aranyos volt, mar idos, 69 eves, de birtam a not. Egyebkent meg most jott vissza nem reg egy Europai turnerol.


Upper West Side, gyonyoruen rasutott az epuletekre a nap....








Kis csajnak nagyon tetszett a karperecem, szimpatikus voltam neki, mind jott oda hozzam, aztan en el is beszelgettem vele egy kicsit....


Manhattan 



A folyon tul New Yersey


Es ujra Manhattan, ugy sajnalom, hogy nem volt egy jo gepem, amivel este is jo kepeket tudok kesziteni..... El is dontottem hogy masnap amikor jovok a City-be veszek egy ujat, jo nah egy kicsit MZ is rabeszelt erre, megigerte, hogy majd hetfon elvisz egy helyre, ahol jo gepet tudok venni. 

9:40 kor lett volna vonatom haza Pelhambe, de en elneztem az idot es ugy tudtam 9:50 tol van a vonat. 9:42 re odaerve sajnos a vonatomat mar lekestem..... eleg szomoru voltam miatta, mert faradt voltam, semmi kedvem nem volt meg egy orat varni... Szerencsere MZ meg most is ott maradt velem igy hamara eltelt az az egy ora.... igy a 10:40es vonattal tudtam csak haza menni, mig hazagyalogoltam mar vagy 11:30 volt. Picit feltem a sotetbe egyedul gyalogolni, de igazabol nem tunik veszelyes kornyeknek, azt nem tudom.... Paulo testvere meg aznap is itt aludt, mire hazaertem mar a fiuk kivoltak dolve.... el is hiszem, hisz egesz nap ivaszat volt naluk..... 

Masadik napomrol, azaz vasarnaprol ennyit. 

Majd par nap mulva erkezik a folytatas is...... ma kedd, holnap reggel meg Niagara, talan penteken uton DC fele meg irok....addig is puszi mindenkinek, kellemes hetet!

Udv: Dalmi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése