2012. november 7., szerda

Weekdays!

Vasarnap megint 11 ig aludtunk, ami igazabol 12 nek szamit, mert akkor vittek az orat ele, most hetvegen legalabb sikerult kipihennem magam. Vegre befejeztuk a Baby Maker cimu filmet is, mar hetek ota nezzuk, haha. Mindig bealmosodtam a film nezes kozben. 1re haza hozott Sasha, mert 2tol takaritasom volt 5ig. 5 utan a mallban levo Starbucksba mentem, ott voltak a Sweedish lanyok, egy orat eldumaltunk, reg beszeltunk mar egy jot veluk. 6 kor a mall zart, igy atmentunk a Dollar Treebe, nekem vasarolni kelett ott egy ket dolgot, hetkoznap meg sohasincs arra idom :) :) Dollar Tree utan marcsak Sofiaval maradtam, beneztunk a TjMaxx be, YTargetbe, azt mar 8 ora is elvolt mulva mire haza indultunk. Orulok, hogy azt a szuk 3 orat is a lanyokkal tudtam tolteni, nagyon ritkan talalkozunmk mostonaba es hianyoznka. Cenet 5 het mulva megy haza, el se hiszem.... Valami bulit mindenkepp szeretnenk szervezni neki. Talan majd akkor Addisonba Sashanal alszanak, hogy ne kelljen ide vissza vezetni Friscoba. Epp mondta SOfia, hogy mostmar azert varja, hogy haza menjen, milyen erdekes mindig en panaszkodtam neki, o mindig jol elvolt, most meg forditval van. Vasarnap este mar nem csinaltam semmit, hazaertem, egybol fel a szobamba azt relax.....


 Ez csak Frisco :)

Hetfo reggel nehezen ment az embredes, azert is mert mar fel 1 is elvolt mulva mire lefekudtem. Sasha reggel 8 ra jott is ertem, sot mar 8 elott itt volt. 10 utan o elaludt, hagytam aludjon szegeny ejszakazik azt nappal is fent van miattam. En addig lementem a konyhaba kicsit tenni venni, foztem neki ebedet, huslevest, burgonyapuret meg combot suttem. Olyan jol siekrult esku a leves, meg en is csodalkoztam rajta. Es neki meg ugy izlet minden, ennek meg nagyon orultem. Kitakaritottam a huttojet is, kicsit meg pakolgattam a konyhaban, atrendezgettem a dolgokat, ahogyan en szeretem haha... Maskor nem hagyja, hogy takaritsak nala, ilyenkor kell mikor nem lassa. Kozben Szuletett Felesegeket neztem, netezgettem, eltoltottem en ott is az idot, nagyon szeretek nala lenni. 1 kor meg felmentem felkoltottem, hogy ebedeljunk meg utanna mar nemsokra nekem is kellett visszajonnom. Olyan rohogo gorcsom lett amikor felmentem felebreszteni, hogy 5 percen keresztul eskuszom csak rohogtem a nagy semmin...szegeny nezte, hogy most meg milyen bajom lett..... hahaha

Neha mar kezdem ugy erezni, hogy igen sok mindent megosztok itt a blogban, de boldog vagyok, jol erzem magam vele, es nem tudom meg nem is akarom eltitkolni ezt.... ezeket a reszleteket se akarom kihagyni, mert epp igy teljes az eletem itt vele, valahogy nem erdekelnek a szobeszedek, ezt most fokepp otthon miatt irom, mert ugye ott van az exem aki vart ram stb......... de ez vagyok en :P Edes volt, valamelyik nap megkerdezte, hogy ha majd eljon az az ido, hogy talalkoznom kene a szuleivel otthon, vagy nagynenjevel aki itt el, vagy akar mi mennenk az orszagaba megkerhetne -e arra, hogy a nyelv piercingemet vegyem ki. :) :) :) Nevetnem kellett. Ha neki fontos ez, akkor persze, hogy megtennem. Boldog vagyok, de rettegek, rettegek attol, hogy mi lessz ha haza kell menni, es nem tudok majd vissza jonni, meg a hideg is kiraz ha bele gondolok. Nem is szeretem ezen torni az agyam, de valahogy megis jonnek a gondolatok.... Tesom midig mondogatta nekem, hogy tanuld meg elvezni a jelent, ne mindig a jovoben elkovetkezo idot vard, mert akkor nem vagy ott teljesen a jelenben, nem eled azt at ugy ahogy kellene. Hat igen, igaza volt, de most eljott az az ido, amikor maximalisan attudom elni a jelent, es elvezem minden percet, meg akkor is ha epp gyerekekel vagyok, takaritok stb.


Hatterbe azt a nagy akvariumot most vette, volt neki mar egy kissebb, de meg akart egy nagyobbat, szereti a halakat.....






Ezutan szeretnek fozni neki valamit, legalabb hetente egyszer, ketszer. Olyan reg nem csinaltam normalis kajat, most ugy jol esik a fozos. Itt nem akarok ebbe a hazba soha neki fogni, kenyelmetlenul ereznem magam....s egyebkent se kostolnak meg tuti.... Delutan a Frisco Commens parkba mentem a gyerekekkel Angelaekkal osszefutni. Szokas szerint a szank be nem allt..... :) 






Kedd reggel takaritasom volt, Sashaval akartam tallakozni utanna, de nem jott ossze, mivel keson sikerult mennem takaritani, mert fel 9 kor a gyerekek hazajottek Pammel. Csak egy orat voltak itthon, megkellett oket furdetni, mert a reggel Christian es Carson hajaba talalt host anyam tetvet. Azota rettegek, hogy elkaptam en is a gyerekektol....bekellett a hajukat kenni, azt vissza is mehettek a suliba. De szerintem en csak bekepzeltem, hogy most viszket a hajam... mar arra gondolok, hogy akkor most Sasha is tetves.... remelem nem lessz semmi ilyesmi :) Egesz nap mostam, mindnet kikellett mosnom, osszes ruhat, agynemut, takarokat stb... Este sulim volt, Zarina mar vart ram, hogy ora elott cigizzunk egyett. Egyebkent cigibol is az volt az utolso, mivel Sasha megkert, hogy hetkoznap ne cigizzek, haha :) Sza megigertem neki, hogy tobbet nem veszek, s hetvegen majd kapok tolle nehany szalat. Haha, mit kepes nem vagyok megigerni erte :) Utolso nap volt a sulibol, fel oraval tobbett is maradtunk. Mar vartam vege legyen, neha kicsit untam, untam minden masadik este maszkalni el itthontrol, foleg miota Sashaval egyutt vagyunk. Sokszor almos, faradt voltam, legszivesebben agyba bujtam volna...nem menni meg suliba..... Persze most is hianyozni fog az a tarsasag.

Mostonaba nem 'rent' elek filmeket a konyvtarbol, Sashanak van Netflixje, igy a kodjaval barmikor bejelentkezhetek, nezhetek ott filmeket, de engem a kedvenc sorozataim erdekelnek, oda vagyok ertuk....ha kis idom van Szuletett Felesegeket nezek. :) Ha ezt befejeztem azt hiszem neki kezdek a Gossip Girl nek, eleg sokat lattam mar belole, azt se tudom mar hany evadot, de most folytatom. :) Dallast abba is hagytam, haha, jobban bejon a Szuletett Felesegek. :)

Szerda reggel Harrison nem ment suliba, mert kedd ejjel volt kis laza. Gondolhatjatok mennyire orultem neki, takaritasomat mondhattam le, pedig ugy szamitottam arra a penzre, nah de mindegy. Mondjuk rendes volt host apam, reggel megkerdezte, hogy vane valami tervem az napra, baratommal kelle talalkozzak mondjam meg oszinten stb... Hat persze, hogy en azt mondtam, hogy nincs semmi tervem. Nem ereztem volna jol magam ha elmentem volna takaritani vagy akarmi s o kellett volna Harrisonnal legyen. Ha szukseguk van ram, itt szeretnek lenni teljes mertekben, ok az elsok, elvileg az ok Au-Pairjuk vagyok, sza szo se lehetett arrol, hogy elmenjek...

Elfelejtettem emliteni, hogy mult penteken a jokepu szomszedom elvesztette az egyik kutyajat. Sajnalom, mert tudom mennyire oda van ertuk, sokat jelentenek neki. Azota se talata meg. Egybol irt nekem smst meg uzit is facen, hogy ha latom, hivjam.... Meg arra is megkert pentek este, hogy nem-e mennek vele keresni, haha. De epp vartam akkor Gabriellaekat, nem ertem ra. Amikor megerkeztek es cuccoltam be a csomagom a kocsiba, epp ott setalt, keresgette a kutyat, odajott hozzank.....megsajnaltam....  Egyebkent az elmult honapban tobbszor is jelentkezett, amiota Sashaval vagyok..... de mar nem erdekel, ugy mint 'fiu', megvan nekem mar a sajatom. :)

A mult kedden meg a Halloweenes szoknyamat is visszacsereltem es vissza adtak a penzt is, 20 dollar volt csak a szoknya... Nem is eri meg azt a penzt. Nem hinnem hogy meg egyszer felvennem azt a jelmezt, az masik meg, hogy egy csomo csomagom van, most meg az a szoknya is szamit.... Emlekeztem, hogy mondtak, ha 31 elott vissza viszem vissza adjak a penzt, nekem meg ugye arra a hetvegere kellett nem 31re. :) Orultem neki, hogy vissza csereltek. A tobbit mar nem vihettem vissza, a paroka tulsagosan megvolt rongalodva, latszik azon, hogy hasznalva volt.

Nah most ra is hagyom, majd szerda delutannal folytatom.....
Puszi mindenkinek! <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése