2012. november 6., kedd

Trick or Treat!

Opps mar el is felejtettem, hogy mit is csinaltam a mult heten!!!??? Let me think :) :P

Arra emlekszem, hogy hetfon es kedd delelott Sashaval voltam, kaptam tolle egy testapolot, mivel emlitettem, hogy az enyem kifogyoba van, szuksegem lenne egy masikra. Azt mondta, hogy menjunk el a Body Shopba, en nem nagyon akartam, mivel tudtam, hogy az a store draga, nem akartam, most 20 dollarert testapolot venni, mikor vehetek 5 ert is. Nah de vegul csak oda mentunk, es ajandekba kaptam. :)


Kedd delutan meg a gyerekekkel a konyvtarba mentunk, ahol Angelaval es az o 'gyerekeivel' talalkoztunk. Este meg nekem suli volt. Van egy osztalytarsam aki Kazahsztanbol van, de oroszul beszel. Lany egyebkent. Nemreg tudtam meg, hogy o is Au-Pair. Mostonaban sokat kezdtunk beszelgetni, nincsenek baratai csak egy baratja. Nyaron jott ide, nem is ismer itt lanyokat. Segiteni szeretnek neki mindenkepp. Mivel ket orosz baratnom is van, nekik mindenkepp beszeretnem mutatni, mar meg is kertem oket (Gulnaz es Viktoria), hogy Facebookon vegyek fel baratnak.

 Szerda delelott takaritasom volt, este meg volt a "Trick or Treat" a gyerekeknek mivel Halloween volt. Nagyon elveztem ezt az egesz Halloweent. A gyerekek nagyon izgatottak voltak miatta. 6 oratul kint kellett allnom az ajtoban edesegeket osztogatni a gyerekeknek, akik hazrol hazra jottek. Host apa is ott ult velem, o soroket osztogatott a felnotteknek, meg is lepodtem ezen, mivel tudom, hogy azert penzileg nem allnak hu de milyen jol. Nagyon elvezte host apam ezt a sor osztogatast, es tenyleg nagyon nepszeru is volt ez miatt. Volt olyan hogy jottek az emberek es mondtak, hogy mar masik utcan hallottak, hogy ebben az utcaban meg sort is osztogatnak stb..... egyebkent tenyleg nagyon vicces volt host apa, mindenkivel ugy dumalt, kiabalta, hogy "Adult Beverage" :) :) Host anyam meg a gyerekekel ment hazrol hazra. Harrison Marionak oltozott, Christian Slaughter nek azaz meszarlonak, Carson pedig baranynak. Nagyon szereti o a baranyokat, mindig roluk beszel, ez a betegsege miatt is van es egyfolytaba be e ee get. Neha mar idegesito.




Szomszed geyrek







Host apam


Mario testvere, o Julianak a fia, ahol takaritok, tok edesek voltak az apukaval egyutt szolitottak a nevemet mar tavolrol stb :)






Az elejen emg az edesegget is host apam osztogatta, azt 15 perc mulva atruhazta ram...



Szomszedom, Connie haza elott, naluk is jarok minden penteken takaritani.... 



Kutyat is beoltoztettek supermannek :) Connie meg boszorkany volt :)




Olyan szuper vol, meg hangok is voltak, olyan ijesztoek hangosan jatszva...


Masik szomszed haza elott...



Ez a szomszed is nagyon otletes dekoraciot keszitett, tetszett a kis temeto :)





Nah itt mar jonnek a gyerekek....megkerdezik, hogy 'Trick or Treat" ami azt jelenti, hogy "Atok vagy Vendegszeretet" Valami hasonlo pontosan nem tom leforditani, es ekkor persze azt mondod hogy Treating es adsz edesseget :)




















Olyan forgalmas volt az utca, hogy nagyon, soha ennyi gyereket az utcankban nem lattam :)



Host szuleim vissza kuldtek ehez a temetos szomszedhoz, mivel ok a kertbe berendeztek egy haunted house-t :) azaz kiserlet haz vagy valami hasonlot..... mondtak, hogy mindnekepp megkell neznem, mar jartam a haz elott, lattam, hogy sok ember van ott, de nem vettem eszre, hogy sorba allnak a bejutashoz. :)




A bejarat...


En egyedul setaltam keresztul, semmi ijesztore nem gondoltam, fenykepezgettem es epp az ellenkezoje tortent, megijedtem, nagyon ramilyesztettek, tobb szemely is felvolt oltozve mindenfelenek, lepedok ossze vissza, meg a kifele utat se talaltam, kozben nagyon ilyeszto hangok lejatszorol stb... Komolyan mondom szinte volt olyan ijeszto mint a multkori Dallasban :)





Sor a haz elott...



Hazunk elotti Pumpkinek :)

Nagyon tetszett ez az egesz Halloweenes mindenseg, olyan igazai Amerikas volt, mint, ahogyan a teveben lattam anno Amerikaba erkezesem elott. Este 6 tol 9 ig kint ultem a lepcson edessegeket osztogatval, a vegere mar meg is untam. Hja a kozon annyi csokit bezabaltam, hogy a vegere mar moccanni sem birtam. :) :) Epp az jutott eszembe, hogy maskor November elsejen veszem elo a teli kabatot (ha addig nem vettem ele) es a teli csizmat meg sapka stb, ugy megyunk a temetobe..... itt meg este 8 orakor a lepcson meg rovid nadragba es poloba uldogeltem. :) Elsejen meg 30-31 fok volt. :) Imadom Texast! <3

Csutortoki takaritast lemondtak, mert a no gyereke beteg volt, ezert csutortoki napom is Sashaval toltottem. Este suli volt, suli elott meg beugortam Gabriellahoz egy fel orara, suli utan az orosz lannyal vettunk cigit azt meg elcigizgettunk, beszelgettunk egy fel orat a parkolo elott uldogelve. Nagyon orul neki, hogy ram talalt, hianyzott neki mar egy baratno. :) En meg tenyleg olyan szivesen segitek neki. Meg is invitalom mindig magunkhoz hetvegen is, ha szeretne a baratjaval csatlakozni.... Egyebkent Amerikai pasija van, es panaszkodik ra, hogy milyen 'fukar', egy italkt alig akar neki venni, de ezen egyaltalan nem csodalkozom, hisz az Amerikai sracokkal nekunk is ez volt a velemenyunk, emlekszem amikor menegettunk a Sweedish lanyokkal Uptownba sokan megemlitettek, hogy hat ok nem szoktak italt venni a lanyoknak...otthon pedig ez teljesen maskepp mukodik.... Hjo most nem azt mondom hogy itt mindenki ilyen "mean", de volt reszunk ilyen tapasztalatokban. :) Es ha belegondolok tenyleg az itt elo nem Amerikaiak sokkal rendesebbek voltak. 

Penteken eleg zsufolt napom volt. 6:30kor kezdes van ugye nalam minden nap a heten, 7:45 re felertem a szobamba, gyerekek mar elvoltak 'pakolva' suliba, 8tol 9ig skypoltam anyuval. 9kor takaritani mentem a szomszedba Conniehoz, o most otthon volt egy oran keresztul amig ott voltam. 11 utan picivel vegeztem is, hazajottem max 20 percet ha itthon voltam, mentem Gabriellahoz takaritani, onnat 2:30 kor jottem el epp epp hogy haza ertem idoben mire a gyerekekert kellett mennem a suliba. Suli utan elmentunk a parkba, jott Angela is. Nekem akkor kezdodott ott a relax. Egesz nap rohantam, siettem, hogy mindenhol idoben vegezzek. Angelaval egy csomt dumaltunk. Epp az jutott eszunkbe, hogy ezelott egy honappla ugyanazona  padon uldogelve epp Sasharol beszeltunk, vagyis emlitettem enki, hogy szerintem azt a sracot erdeklem, mert igen kedves velewm, tulsagosan is, mindenhova meghiv stb. Es lam lam, alig telt el egy honap es mar egy napot se birok ki nelkule. 7 napbol 6 napot tuti talalkozunk, azaz egy nap emg tok nehezen telik el. El se hiszem, hogy ilyen rovid ido alatt ennyire megtudtam valakit kedvelni, ennyire kozel kerulni valakihez. Egyszeruen ez hihetetlen. :) :) 

Pentek este meg babysittingem volt Gabriellaeknal. Ertem jott 7:30 korul, mivel nem akartam az itteni autoval emnni, mert akkor meg haza kell ejjel jojjek lerakni, igy emg akkor Sasha oda tud jonni ertem, idot sporolunk. :) Orultem neki, mert mar 11 re Gabriellaek haza is jottek, fel 12 re meg Sasha vart is ram a haz elott. :) Ekkorra mar nagyon almos lettem, alig avrtam egy jot aludjak vegre..... Hetkoznap komolyan mondom sehogysem tudom kipihenni magam, minden este 12 kor fekszem le, es 6:30kor mar a konyhaban kell ugyeskednem reggel.... Minden este 9tol skypon irogatunk Sashaval, de folyamatosan, napkozbe meg egy csomo sms, en nem tudom, hogy mi a fenet tudunk annyit dumalni, de hogy mindig van mirol beszelni vele ez hihetetlen. Szerintem en soha eletemben senkivel ennyit nem beszelgettem. :) Sot engem nagyon zavart is az ha jottek napkozbe a sracoktol az smsek, hogy mit csinalok, stb.... idegesitett, mindig complainingeltem Gulnaznak, hogy hagyjanak beken,nehezemre esett ket smst irni nekik...:) Nah de ez ebben az esetben teljesen maskepp van. :) Szivesen olvasom az smseit, irok neki, beszelgetek vele orakat. Minden percet elvezem az egyutt toltott idonek. :) :) :) Hogy ez miert nem tudott elobb jonni???? :D Mar ugy szeptember vegetol olyan gyorsan telik az ido, minden egyes nap, azt hittem ez egy lassu osz lessz nekem itt, es epp az ellenkezoje tortenik, ugy porognek a napok, mintha csak ugy valaki felgyorsitott volna mindent. Neha mar konyorgok, hogy csak alna meg itt az ido, nem akrok bele gondolni, hogy mi lessz harom honap mulva, engem nem ert cultural shock amikor Amerikaba jottem, ugy erzem akkor fog amikor majd haza megyek... nem is tudom most otthon elkepzelni ujra az eletem esku. A szuleim, barataim, tesoim nagyon hianyoznak, jo lessz nagyon oket latni, de mar nem lessz minden ugyan olyan mint eddig, foleg ez az ev utan, nem tud ugyan olyan lenni, a szivem meg mindig itt lessz (ha nem johetek vissza), mindiog Amerikara fogok vagyni. Felek, hogyha otthon kell maradnom honapok kellenek nekem ahoz, hogy visszaszokjak. Annyira lassu lessz otthon minden, itt felvagyok porogve, mindig van mit csinalni, kialakuloban van mar eletem is, amit nem akarok elvesziteni, abba hagyni, haza menni, es nem probalkozni azon hogy visszajohessek, nem akarok mindent itt hagyni....esku a konny gyul meg a szemembe, ha erre gondolok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése