2012. november 28., szerda

Black Friday

Laila lakasukat kb ugy fel 3 utan hagyhattuk el. Akkor meg is indult mindenki, vasarolni akartunk menni. Nekunk egyszer haza kellett jonni, mert Cocot parkba kellett vinni :) Majd visszamentunk az egyik Planoi mallba, ahol talalkoztunk a banda egy reszevel. En egy  meg egy nacit vettem ott. Naci es csizma is 50% akcios volt, sza igy nagyon megerte nekem. Foleg a csizma. :) Voltak elegen, de megsem volt olyan busy. Erdekes volt, hogy hajlaok hajnalon jarjuk a boltokat. Ilyenkor inkabb elektronikai eszkozoket erdemes venni, teve, laptop, GPS, fenykepezogep, telefon ezek nagy jo akcioban voltak.

Mall utan elmentunk Allen outlet-be, ez egy hatalmas 'szabadteri' outlet, szeretek oda jarni, habar csak most voltam masadikszor. Na ott mar tobben voltak, a Calvin Klein es uzletbe pl akkorra sor volt a kasszanal, hogy en meg eletembe olyat nem lattam. Nem is csoda szinte minden 50 % os akcio volt. Mivel mar hajnalodott mire oda ertunk igy az emberek is fogytak, de meseltek, hogy milyen menet vol, az uzletek elott sorban alltak. Az outlet fele mi is beakartunk menni egy uzletbe, de akkorra sor volt, hogy nem vartuk ki azt mar, erdemes lett volna kepet keszitsek rola.


Ezt Sophia keszitette az Alleni Outlet egyik store-ja elott, ok 12 utan picivel mentek mi meg mar reggel koranra ertunk oda, sza igy mar nem volt az a tomeg, szerencsere. Az uzletekben lathattad, hogy mi folyhatott le, ruhak, taskak a foldon stb...



Vegre lecserelhettem a regi taskam, egyenesen a kukaba landolt :)


Sasha lakasan... ugy tetszett ez a mikulas, muszaj volt megvenni....


Reggel fel 10 re ertunk haza a vasarlasbol. Ekkorra mar nagyon nagyon faradt voltam. Mentunk is egybol lefekudni. Sasha nak 3 kor talalkozoja volt 8ig. En ez ido alatt otthon voltam, azt sem tudom mennnyi Szuletett Feleseg reszt neztem meg, de sokat. :) Mikor hazajott mentunk is a Target-be, mert lattam ott egy cipot amit megkellett vennem, mivel par het mulva lessz a ceg es Karacsonyi Partijuk ahova visz engem is, es a ruhamhoz uj cipo kellett, pedig annyira nem volt tervemben most uj cipot venni. Arckremet is vennem kellett mert mar masnapra nem lett volna, a kasszanal neztem, hogy kevesebbett kellett fizetnem, mint amire szamitottam, gondoltam valami akcio. Otthon nezem a szamlat, s hat az arckrem nem szerepel rajta csak a cipo. :) 



Haza erve, neki fogtunk vacsit csinalni, Sasha megsutte grillen a lazacot en meg a salatat es a rizst keszitettem el. 




Tervbe volt party, de vegul nem emntunk sehova, faradtak voltunk elozo ejszakai asarlas miatt, vacsi utan nemsokra le is fekudtunk, legalabb szombaton nem keltunk faradtan...... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése