2012. november 21., szerda

Moscow Ballet: Nutcracker


Mar azt sem tudom, hol maradtam el, de folytatom pentekkel.... az eredeti terv az volt, hogy ahogy vegeztem Sasha jon ertem, elmegyunk egyet moziba, (o vacsit is akart, de lebeszeltem, mert igy is egyfolytaba eszek) majd hazamegyunk iszunk par koktelt azt otthon el relaxalunk. :) Nah de pentek delutan a parkba Angelaval talalkoztam, akkor mondta, hogy foglaltak jegyet Fadival a Moscow Ballet: Nutcracker showra Dallasban. Felcsillant a szemem, hogy meg en sohasem voltam Ballet shown, es elszeretnek erre menni. Hamar irtam is 2 oraval az eredi talalkozas elott Sashanak, hogy a terv changed. Szeretnek erre a showra menni. Bele is egyezett hamar, habar tudom halalra unta magat, de ertem mindent, hehe :) Jegyet akartunk online foglalni, de mar sajnos nem lehetett, gondolom azert mert mar csak 2 ora volt az eloadas kezdeseig. Ugy dontottunk meg is oda megyunk, bizunk benne, hogy majd helyszinen tudunk jegyet venni. 6 elott 5 perccel vegeztem, Angela 6:15 kor itt volt, nagyon gyorsan kellett elkeszulnom, hajat mosni stb.... sminkre ilyesmire nem is volt ido, orultem ha feltudtam oltozni. Sietnunk kellett mert a show 7:30 kor kezdodott, ez idoben traffic van, mi meg egyszer elkellett menjunk Sashazoh, ahol tallakoztunk a fiukkal azt egyutt mentunk tovabb. Fel hetre oda is ertunk, de meg sorba kellett alni jegyekert, de vegul ok is csak 7 kor kezdtek meg. Nah mostmar elmondhatom eletem elso ballet showjan is tul vagyok. :) A zene tetszett, a tanc is.... de az igazsag az, hogy meg sem ertettem annyira a lenyeget mint ahogy kellett volna. Egyszer jo volt ezt megnezni, de eleg is volt. :P A ballet sho utan egyet vacsiztunk, egy erdekes kis helyre ultunk be, egyszeru volt, de olyan baratsagos, egy motel udvaran. A motel meg olyan ijesztonek tunt, komolyan mint a horror filmekben, olyan erdekes egy motel volt. Pedig mar egy jo parszor szalltam meg motelbe is, de ez olyan mas volt, olyan mas feelingje, az udvar sarkaban meg ez a kis 'melegedo', eppen azert etteremnek nem mondanam. :) Onnat egyenesen haza, mar igy is volt ejfel, Angelanak meg amsnap melo volt. Lefekves kesore siekrult, 3 utan, addig bohockodtunk, nevetgeltunk, beszelgettunk Sashaval. Nah csatolok egy ket kepet meg videot a ballet showrol. :)





















Szombat reggel, ah az mar del volt mire felkeltunk. Reggelizes, kicsi teve nezes, kavezas.....azt neki alltunk kitakaritani a lakast, igy kettesben. O kiporszivozta az egesz lakast, en torolgettem, felmostam, furdoszobak, jo kis kozos munkat vegeztunk. :) Majd elmentunk egyet vasarolni....

Fossil uzletet meglatva, megkert, hogy menjunk be.... gondoltam biztosan akar valamit maganak nezni.... azt megkert, hogy valasszak egy penztarcat.... es miert pont penztarcat? Mert a nap folyaman meglatta a csunya fius penztarcamat, haha :) es mondtam neki, hogy van egy csajos, de az pici es nem fer bele minden. Nah ezert kaptam en pont penztarcat es meg egy napszemuveget is, mert vagy ket honapja mondtam neki, amikor meg csak baartok voltunk, hogy nem nagyon hasznalok napszemuveget, mert mindig csak 5 max 10 dollarosakat vettem, ami nem jo minoseg es zavarja a szemem..... ezert jott a napszemuveg is. Neha mar zavaro ez a sok ajandek... :)


Soha nem vasaroltam a Fossil - ban, es soha nem is volt jo minosegu napszemuvegem + penztarcam...en az olcsonbbal is megelegedtem  :) 


Egy ket aprosagot meg vasaroltunk, inkabb a lakasban ami hianyzott, edenyek stb.... Nincs mibe fozzek :P Haza erve gyors vacsit osszedobtam azt keszulodhettunk is Fadi szuletesnapjara.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése