2012. november 6., kedd

Romanian Food Festival!

Szombaton delbe keltunk fel, ahoz kepest, hogy mar 10 kor felakartunk. Annyit aludtam ez ejszaka mint maskor ket nap hetkozben. Haha. Kavet foztunk, cookie-t sutuunk,mivel nekem kella  reggeli kavehoz azt megreggeliztunk. Utana meg elmentunk a Friscoi Ikeaba. Vettunk Sashanak uj agynemu szettet, en valasztottam :), nehany dekoraciot a lakasba, amit szinten en valasztottam ossze. Hja meg ejjeli lampat is vetettem vele a szobaba, mert a regi elvan romolva, a kutyaja megette a kabelt, szerintem ezt az ujat is tonkre teszi nemsokara. Tok jo erzes volt, ketten maszkalni az Ikeaba, en meg valogattam ossze, hogy milyen asztali diszek, gyertyak stb kellenek, ami kicsit jobban feldobja a lakast. :) Elveztem, o is, mivel o ilyenekre nem gondol, orult neki, hogy egy lany kicsit kezre vette a dolgokat. :) Ugy kepzeltem, mintha egy olyan igazai par lennenk, akik egyutt elnek stb..... :) Nagyon szep idonk volt megint szombaton, valami 28 fok korul. Ikeabol 4 re epp hazaertunk, a sracok aakkorra jottek "nalunk", hogy menjunk a Roman Food Festivalra. Nagyon izgatott voltam miatta, vagyis a kaja miatt, mert lattam a honlapon, az etlapot, volt toltelekes kaposzta, miccs, puliszka, friss kaposzta, olyan tenyleg otthoni, dobos, ordas palacsinta stb. Hja meg forralt bor. :) Nagyon izlett a kaja, igaz azert nem pontosan olyan ize volt mint otthon, de eleg jo ovlt ahoz kepest. Nem gondoltam, hogy ilyen jo lessz. Most igy hogy azokrol a kajakrol beszelek meg is kivantam ujra. :)




Viktoria mar vagy szinte ket oraja vart ott rank, amikor emg megerkeztunk neki keso volt, csak fel orat tudtunk egyutt lenni sajnos :( Sajnaltam, hogy azert a kis idoert is eljott oda, mondjuk hozza kozel volt....


Erdekes colt latni a roman zaszlokat, roman feliratokat, hutomagneseket stb :) Olyan jo erzes volt, szerintem soha nem orultem eddig ennyire egy roma zaszlonak.:)


A kaja, a kedvenceim voltak....imadtam :)









Meg pacal leves is volt :)




Es kedvenc italom, a Vin Fierti, azaz forralt bor, a forralt borrol a bucsu partim jut eszembe, csak forralt bort ittunk az ejszaka, Kucu nagyon szuperul elkeszitette :)


Desszertet sajnos mar nem ettunk, mert annyira tele voltunk, senki nem tudta mind a kajajat megenni. :)


Miccs, Toltelekes kaposzta es puliszka, imadom!


Fadi :)


Firaz and Elena, orulok nekik, mert ugy tunik egyre kerulnek kozelebb egymashoz, es igy emg tobbett loghatunk egyutt :) Elenat egyebkent Augusztusban ismertem emg mikor jottem haza a NY i kirandulasombol, o jott ki ertem a repulo terre Angelaval. :)






Forralt borom, olyuan jol esett, kettot is megittam :)


Sashaval :*


A no meg a gyerek nem hozzank tartozik :P




Volt ilyen olyan eloadas, neptanc, zene.... estere mar jo hangulat volt a romanok ugy tancoltak a horat :) A barataim is elveztik, mind szeretik a roman zenet, amr emlitetem, hogy ok mar elottem hallgattak roman zenet, ilyen manelet, vicces :)




Egyebkent ott voltak Gabriellaek is, be is mutattam neki Sashat, mar kivancsi volt ra. Ugy volt az elejen, hogy lehet szombat este babysittingem lessz naluk, de ugy dontottek ott este, hogy megse mennek mar ki, maradnak a festivalon. En nagyon orultem neki, Sasha is nah me a baratok is, mert akkor nem kell koran elmenni....



Brasso - Fekete Templom







Vegre Angela is megerkezet, eltevedt, vagy 1,5 orat kereste az utat, a gps e bena :) nem tudta a cimet....a fiuk erte kellett menjenek....




Habar nem volt ez egy nagy festival, meg is nagyon sokat jelentett nekem, orulok, hogy a barataim eljottek miattam. Gulnaz is jott volna, de o sajnos dolgozott. Egyebkent a hely tele volt Roman emberekkel vagy Moldaviaiakkal. Fura volt itt ennyi romant hallani. Nehannyukkal beszelgettunk is egy kicsit. 




Festival utan elmentunk egy Zonga Mediteran Hookah barba. Fadi kivetelevel egyikunk sem jart ott meg. Eleg messze van tollunk, azert is. Arab, Iran kajak voltak ott.... Ott meg egy kesoi vacsi, nehany ital azt haza mindenki.... orultem neki, hogy most nem mentunk bulizni, ezen a hetvegen kihagytuk, de ez igy pont jo volt. Mar nem kivankozok mindne hetvegen, foleg igy, hogy van Sasha nekem. :)







Valakinek szuletesnapja volt,a sarki asztalnal.... es az, ahogyan itt enekeltek, tancoltak sokkal jobban tetszett mint eddifg amit lattam mas ettermekben. A zenet jo hangosra feltekertek, tancoltak, mivel arab etterem, igy arab zene is volt, ugy enekeltek Happy Birthday. Egyebkent annyira tetszik nekem ez a szokas, hogy ha valakinek szulinpaja van akkor a pencerek enekelve, tancolva, uvoltozve stb kivannak happy birthdayt. Emlekszem a Hard Rock Coffe ban ugy uvoltozott a srac... :) :)






Fustel jatszadoztak :)




Fadi autoja mindig is tetszett, de ugy igazabol csak most neztem meg. Kicsit tul izgatott is lettem miatta, elkepzeltem, hogy nekem is ilyen autom van haha :) A szine az nagyon 'eyescatching' :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése