2012. november 13., kedd

Reunion Tower, what a fancy place!


Kicsiptuk magunk azt a Reunion Towerhez mentunk, mar elottuk vagy egy fel oraval a masik par, Fadi and Laila vart rank. Az etterem reszehez asztalfoglalas kell mindig de mindig. Az elott egy hettel hivtuk, de minden fullba volt, igy a bar reszehez probaltunk feljutni, amihez nem szukseges az asztal foglalas, de viszont varnod kell mire sorra kerulsz. Mi esetunkben egy 45 percet kellett varni, amibol igazabol mi csak 15 ot vartunk, mivel a masik par fel oraval hamarabb erkezett meg a helyszinre. 


Imadott Dallasom, a szivemnek akar egy California! :) Imadom Texast! <3 <3 <3


\

Valentin napra :)


Mindig csillog villog, valtakoznak a szinek es kozben forog korbe, egy ora alatt fororg teljesen korbe, mi ott voltunk fent vagy egy 3 orat :) Forogtunk eleget :) :)




Bar reszeben lehet nehany fajta / fele kajat is rendelni, de  inkabb sushit :)




"Odafent" kene eskuvot tartani :D


Etterem a Reunion Tower-ban :)



Reunion Tower el szemben az OMNI Hotel, ami szinten csupa feny :)

Nah mostmar johetnek a sajat fotoim, habar ezek nem valami tisztak, eleg sotetek, emg rossz minoseguek.....










Nekem annyira tetszett ez a hely, nagyon elveztem :)











Vagy haromszor az este alatt elmondtam Lailanak, hogy mennyire tetszik a fulbevaloja s ez a csaj levette s nekem adta. Nem akartam elfogadni, de annyira ragaszkodott o is hozza, hogy tartsam meg, majd ha nem sikerul meg talalkozni jovoben, akkor hadd legyen egy emlekem tole. Aranyos volt. 


Egyebkent nem egy olcso hely ez a Reunion Tower, 3x os ara van mint pl egy normalis etteremben 'odalent', kilatasert is fizetsz :) Vegul is egyszer mindenkepp megengedheti maganak az ember... :) Latta Sasha hogy mennyire tetszett nekem es mar meg is hivott egy Decemberi Reunion Toweres vacsorara, kettesbe :) Annyira edes, figyelmes tud lenni!



Egyszer a WC volt a hatunknal, maskor meg csak fal vagy eppen a bejarat, konyha, bar :) Vicces volt ahogyan forogtunk korbe. Az elso par pewrcben zavaro volt, mondjuk akkor neztuk a szelet, hogyan forogunk.....de utanna mar nem igazan tunt fel. 







Es annyira megszerettem a sushit :) A California Rolls a kedvencem!





A liftben, vicces volt, mert egyik oldala tukor volt a masik meg az atlatszo uveg en meg a tukorhoz mentem kepet kesziteni a kilatasrol haha :)



Kozon lejartunk cigizni is, alig akartak vissza engedni :)





Show me Love :) Sasha rendelni akart emg egy koktelt nekem, azt a Show me Love helyett azt mondta Make Me Love, nevetett a pincerlany :)




Valami party volt az etterem alatt, gondoltuk meglessuk, de hamar el is zavartak, feltunt, hogy nem abbol az 'osztaly'bol szarmazunk :)



Mint a gyerekek, bohockodunk :P








Probalkoztam azt videozni, ahogyan forogott az etterem korbe, de nem biztos latjatok :)

Ejfelkor hagytuk el a helyett, 3 oran keresztul egy jo par koktelt lenyomtunk, eros volt, nem ugy mint egy ket helyen :) Keszultunk valahova bulizni is, de vegul ugy dontottunk haza megyunk. A tarsasag fele elunta, de vegulis pont jo volt igy. Hazamenve megneztuk Magic Mikeot, semmi extra film nem volt a szamomra, sot nekem uncsi is volt, pedig annyit reklamoztak a csajok..... nekem valahogy megse jott be a film ugy igazan.  Persze az igen, ahogy a fiuk tancoltak meg minden haha.... Ez egy csajos film, de azert Sasha megis leult velem megnezni. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése