2012. november 9., péntek

It is friday! Hurraaaa!

Szerdai nap eleg nehezen telt el mivel egesz delelott itthon voltunk. Miutan a gyerekek hazajottek a sulibol elmentunk a parkba, Angelaekkal tallakoztunk, vegre! Ott voltunk szinte vagy ket orat. Egyebkent az ilyen ugy zavar, hogy suliba nem megy Harrison de azert mar delelott szolt host apam, hogy delutan vigyem el a parkba. En ha beteg voltam es nem mentem suliba akkor jatszani se mentem ki az utra a szomszed gyerekekkel. Eskuszom nektek semmi nem latszik rajta, rohangal, jatszik, rosszalkodik stb. 



Daisy is jott a parkba, a multkor emlitettem ot a blogban, suli utan par orat besegit egy csaladnak a szomszedomban, igy szoktunk irni neki is ha megyunk a parkba. O itt el nem messze tollem a csaladjaval. Aranyos lany :)


Este 6 kor vegeztem, hat remeltem, hogy elenged host apam 6 kor legalabb, hisz 6:30 tol reggel dolgoztam. Sasha irt, hogy talalkozzunk, menjunk el vacsorazni. Ehes egyaltalan nem voltam, egy csomot ettem egesz nap, ezert megkertem, hogy mindegy hova megyunk csak kajalni neee :) 6:25 kor mar vart is ram egy csokor feher rozsaval :), a mall-ba mentunk.


Mar olyan reg szeretnek egy Texasos polot venni magamnak, vegre talaltam egyet ami tetszett....Sashatol megkaptam ajandekba :) Victoria's Secret - be is bementunk, alsonemuk voltak leakciozva, igy azt is vettunk. Imadom ott a fehernemuket! 


Es itt a viragom, amit tolle kaptam :) Olyan figyelmes esku, imadom ot, meg soha senki nem kenyesztetett el ennyire :) ! Az agyam melle raktam, a kis ejjeli szekrenyre, amikor belepek a szobamba mindig a szemembe akad es elmosolyogom magam.... :) Valami legalabb feldisziti a szobam, mert olyan egyszeru, semmi szobam van..... A multkor voroset kaptam, de azt egybol megszaritottam, nem is raktam vizbe. Komolyan mondom az elozo kapcsolataimbol osszesen nem kaptam ennyi szal rozsat mint Sashatol egy honap alatt. :)

Csutortok reggel nagy szomorusagomra Harrison megint nem ment suliba. Sirni tudtam volna eskuszom. Annyira szerettem volna menni Sashahoz mar reggel 8 kor es csak 2:45 re jonni haza. Mar jol el is terveztuk, akartam neki fozni is, szerda este be is vasaroltunk ra.... Olyan szomoru voltam csutortok reggel ez miatt. Es persze, hogy semmi sem latszik Harrisonon, mar megint, csak eggyszeruen nyafog, nem akar menni iskolaba. Igy egesz csutortok reggel fel 7 tol a hazba voltam vele 3 ig, amig hazaertek az ikrek a sulibol. Delutan azert a parkba simman kell vinni a gyerekeket, meg Harrisont is aki allitolag beteg. Ott rosszalkodott egesz vegig. Angela meg Daisy is ott volt, meg ok is megjegyeztek, hogy egyaltalan enm ugy nez ki mint aki beteg.


Angela ikrei, neha ugy birom oket, olyan edesek eskuszom, mindent megkoszonnek Angelanak, a feher polos Jamest jobban kedvelem, kicsit sejp is, olyan edes mikor beszelget. 


James and Jackson


Angela szomoru volt, mert terveztek, hogy a tesoja jon ide Karacsonyra ket hetre es nem kapta meg a turista vizumot, csutortokon volt a nagykovetsegen.

Daisy meg felakar mondani, nagyon elhatarozta, hogy a napokban megmondja a csaladnak, mert eleg nehez a gyerekekkel, es mindig rossz kedvel megy oda, rossz kedvel vegzi a munkajat. Elvileg a kislany mindig hazudik, hogy nem etette meg meg ilyenek... Ha felmond akkor mar nem fogunk tudni egyutt logni a parkban. :(

Nem birtam a napot ugy ki, hogy ne talalkozzak Sashaval, ezert kitaaltam, hogy host szuleimnek azt mondom hogy csutortokon van az utolso oram a suliban (ugy se tudjak mikor van vege), azert, hogy 6 kor szabaduljak. Amikor vegeztem hamar elkeszultem es utnka is indultam, Sasha lakasara. Ugy is mindig o jon ertem, mindig o vezet, szegenyt mar sajnalom annyit vezet miattam. Autopalyan 25 perc a ket lakas kozott a tavolsag, de nekem csak a rendes utakon szabad vezetni, az meg szinte van 45 perc, mivel mindjart mindjart megkell allni jelzolampaknal. 7elott par perccel oda is ertem, es egyutt voltunk 9 ig. Orulok, hogy talalkozhattunk ujra, az a ket ora is sokat jelent nekunk. :) Fel 10 re ertem haza, pont akkor amikor sulibol kene haza erni... :P 9 kor egyebkent o is ment dolgozni.

Pentek reggel ugyanaz a szitu, Harrison nem ment iskolaba. Host anya reggel mondta, hogy jol van, mehet ma suliba, megyek kolteni, megebred es elkezd nyafogni, hogy o nem megy iskolaba mert meg mindig beteg. Hivta az anyjat azt ott kerte hogy maradhasson ittohn. Igy alakult hat, hogy a penteki napom is a hazba toltottem vele. Joh tudom, hogy ez a munkam, de mar ugy megszoktam, hogy szinte fel 8 tol reggel szabad vagyok haromnegyed haromig, takaritasaimat olyan szomoruan mondogattam le, meg Sashaval se tudtam napkozben talalkozni. Mar ez a harmadik napja, hogy Harrisonnal vagyok es ennyi mar eleg volt. Egyebkent is igy napi 12 orat dolgoztam az utobbi harom napban es csak max 10 et kellene, de mindegy, nem panaszkodni akarok, mert maskor tenyleg nem sokat kell dolgozni....csak igy most sok volt nekem ez a 12 ora harom nap egymas utan. Delutan gondoltam nem megyunk arkba, hadd 'gyogyuljon' Harrison :P! Nah de 4 kor szolt host apam, hogy vigyem el oket a parkba, uton hazafele meg vigyem el a Chic-fil-a be vacsizni. Hivtam Angelet, hogy jonnejenek a Commens parkba, de sajnos nem ert ma ra, igy egyedul mentem. Egy orat elucsorogtem ott a padon, kozben Sashaval smseztem. Most jottem ra, hogy milyen rossz is egyedul menni a parkba a gyerekekkel. Mivel mindig Angelaval osszeegyezunk, hogy akkor mar nekunk is jo legyen. :) Park utan elvittem oket vacsizni. De hogy milyen nehez ezeket a sracokat egy ilyen heleyen kordaba tartani....az hihetetlen, szaladgalnak ide oda, nem tudjak eldonteni mit szeretnenek enni, a penztaros rank var meg mindenki, amig dontenek stb.... Van bent egy kis ugrohaz is, igy kaja utan hagytam meg vagy 20 percet oket ugra bugralni. :)




Carson probalkozik a fenykepezessel :D



Es vegre a fejem sincs levagva felig :P Az az eroltetett mosoly :)

Ez a het nagyon nagyon lassan telt igy el, hogy nem tudtam olyan surun egyutt lenni Sashaval, ahogy szoktam. Szerintem mar egy jo ideje nem vartam ennyire a penteket. De vegre mostmar pentek van! Este ha vegzem megyek Gabriellaekni babysittingelni, szerintem egy elott nem foogk szabadulni. Azt majd jon oda ertem Sasha es vasarrnap estig haza sem jovok. Hurraaa. Mar nagyon mehetnekem vagy, foleg igy, hogy szerdatol 'bevagyok zarva' ide. :)  Vasarnap nem megyek takaritani, lemondtam, sajnos..... az a baj, hogy Sasha nem szereti, hogy vasarnap is dolgozom, s az a harom ora miatt delbe mar haza kell hozzon, az helyett, hogye egesz nap meg egyutt lehetnenk. Mostonaba csak minden masadik vasarnap mentem..... es szerintem igy is fogom folytatni. Sza ma ugy elhuzok, hogy vasarnap este 6 elott haza nem jovok. :) Van egy ket terv hetvegere, de majd meglassuk mit sikerul megvalositani.

Kellemes hetveget kivanok mindenkinek. Hetvege utan jelentkezem! <3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése