2012. december 21., péntek

The week before X-Mas.

Vasarnap semmi nagyot nem csinaltunk. Otthon voltunk egesz nap, csak este 9 re jottem haza. Hetfon reggel vasarolni mentem, meg egy ket hianyzo dolgot bekellett szereznem, ajandekokat kiegesziteni. 11 re meg Sashahoz mentem, ugymond megleptem. Nem tudta hogy megyek, sot 10:30 kor reggel mar meg is beszeltuk, hogy akkor az nap nem talalkozunk. Nagyon megorult nekem, en meg orultem, hogy sikerult meglepnem. Nagyon szep idonk volt, meleg is, poloban is ellehetett simman lenni. Hjo azert nekem kellett a hosszu felso, egyebkent is en tulsagosan fazos vagyok.... Igy tehat delutan a parkba mentunk Angelaval  meg a gyerekekkel talalkozni. Megmutattam neki a Sashanak szant ajandekokat, tetszett neki, remelem Sashanak is fog. Aggodom ez miatt, mert azert en nem koltottem hu de mennyi penzt erre, de a szivembol jott.... viszont biztos vagyok, hogy o koltott, pedig tenyleg megkertem tobbszor is, ogy csak valami kics dolgot vegyen, nem kell nagy ajandek. 


Ajandekok keszen vannak, host anyanak, host apanak, gyerekeknek, Gabrieallanka, Yvettenek es Sashanak. Csak a Neki szant fuzetkem meg nincs becsomagolva, egy ket simitast meg holnap elkell vegezzek rajta.... Tenyleg penteken vinnem kell a neki szant ajandekokat, mert mar nem jovok vissza Karacsony elott...

Kedden takaritasom van, delutan meg nem terveztuk sehova menni a gyerekekkel. De egyszercsak megjelent a szomszed gyerek, anyuka csak ugy ledobta nalunk, sokszor ezt csinalja, es meg se koszonik, gondolom dolga lenne azt free babysitter vagyok en, eljatszanak a gyerekekkel. De egyutt meg rosszabbak, igy szabadulni kellett a hazbol, elvittem oket a hazhoz kozeli parkba.


Marytol, LCC kaptam ezt a kepeslapot, meg is lepodtem ki kuldott nekem levelet, nem surun jon posta a nevemre, csak ha valamit rendellek online haha.... :)


Szerdan reggel Sasha ertem jott, levagtuk koko "hajat", szegenyt ugy megnyirtuk vagy masfel oran keresztul, hogy olyan csunyan nez ki most, haha. Nekem jobban tetszett nagy szorrel. Nem is szore van, olyan mint a gyapju, de szeretem mert egyaltalan nem hullik, de komolyan, sehol egy kutyaszor.... igy en is megtudok baratkozni a kutyaval. :) Coco egyebkent is olyan edes. Igaz mindig ellopja  a telefonomat, salamat, cipomet, harisnyamat, fut vele korbe a hazba, alig tudjuk vissza szerelni :) :D Kozben foztem is kicsit, keszitettem kaposztas tesztat, en mindig is szerettem es Sashanak is izlett, habar azt hittem neki ez nem fog. Nah meg padlizsan kremet is keszitettem. Igaz keveset, mert csak 4 nagyon pici padlizsan volt otthon. Szornyen pici. De megakartam kesziteni, hogy megkostolhassa, kivancsi voltam, hogy izlike neki. Hazi majonezt kavartam hozza, el se tudta kepzelni, hogy a tojas, mustar, olajbol, hogy lessz majonez vagy valami eheto haha A lenyeg hogy a vegen sikerem volt, minden nagyon izlett neki, orultem is mikor lattam hogy jol eszik belole.... olyan jo erzes latni, hogy megeszi a foztom, foleg igy, hogy most gyakorolom ujra, olyan reg nem foztem normalis kajakat. 


Yvette tol meg ezt a kepet kaptam a mult heten :)

Csutortok reggel azaz ma picit skypoltam Noemival meg anyuval azt utanna mentem takaritani. Amit most ugy untam, hogy csak na. A notol kaptam Karacsonyra egy kis tusfurdot meg testapolot, edes volt, szep gesztus. Mostonaba kicsit nehezemre esik menni takaritani, mindig arra gondolok, hogy ez csak ideiglenes, nem kell nekem ezt csinalni hosszabb tavon.... remelem....

Egyeb semmi extra, keresem online  a nanny allasokat, de az a baj egyelore csak harom honapra tudom nezni, mert meg nem tom mi lessz a sponsorshippel, lessze ra eleg penz..... hogy tudom mindazt ossze szedni. Meg ezzel a harom honappal az van, hogy keves, mindenki hosszabb tavra szeretne, de azert meg nem adom fel....

Mar alig varom holnap estet, hogy vegre elhuzhassak innet. Sasha lakasan annyira otthonosan erzem magam, imadok ott lenni. Hosszu hetvege lessz ez. Elvileg Karacsony miatt 24 es 25 szabad. Habar egyik nap vissza jovok, legalabb par orara, a gyerekeknek ajandekot adni, kozos ebedre vagy vacsira vagy valami hasonlo. Ez a mai nap olyan unalmasan telt, biztosan a holnapi is ugy fog. Tulsagosan is varom mostansag penteket. 

A heten annyi Karacsonyi filmet megneztem a Netflixen, hogy az mar sok is.... ilyenkor imadok Karacsonyi filmeket nezegetni. :) Hja egyebkent meg Angela elutazott Pennsylvania ba vagy ket hetre :(, hianyozni fog az unnepek alatt. Par napja megkaptam a repulojegyemet New Yorkbol Budapestre, februar 13 an indulok, este 7kor a JFK repuloterrol, Londonba megerkezek 14 en reggel 7re, Budapestre meg pont deli 12re. Ezt a napot nagyon nem vartam, hogy az emailjeim kozt ott legyen egy repulojegy haza.... Par honpja meg mennyire boldog lettem volna neki, most meg az is idegesit ha latom azt az emailt..... Hogy mekkorat tud valtozni minden, ajj ajj....

Carson edes mostonaba nagyon, mindig megolelget es egyre gyakrabban mondogatja, hogy milyen szomoru, hogy hamarosan megyek el... Jol esik mikor mondogatja. :) Ha rosszak is, de hianyozni fognak nagyon ezek a lurkok. Nem lessz kitol/mitol a hajam egnek alljon :) :) 

Nah ha addig nem jelentkeznek akkor Kellemes Karacsonyi Unnepeket kivanok mindenkinek! Fura, hogy nem lathatom a csaladom, de megis orulok annak, hogy Sasha itt van velem. Ha nem lenne o, akkor nagyon nehez lenne tulveszelni ezt az idoszakot. Egy jo parszor tuti sirval fakadnek.... De vele minden sokkal konnyebb.... igy ezt a Karacsonyt is boldogan fogom tolteni, meg akkor is ha nem lehetek a csaladommal...

Puszi, Dalmi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése