2012. december 12., szerda

Message from Santa to Dalma

Tegnap este melo utan sikerult talalkoznunk. Vegre. Ket nap mar szornyen hosszu egymas nelkul. Szinte 3 orat nala tudtam lenni, amig munkabe kellett neki is menni. Feldiszitettuk a kis Karacsonyfat is, szep lett, kepet elfelejtettem kesziteni de majd legkozelebb.

Amit igazabol most megakartam osztani az ez a kis video, amit a tegnap este postolt a Facebook oldalamra Sasha. Komolyan annyira jol esett, olyan edes volt, vegig mosolyogtam, sot meg nevettem is. Ez a kis video a leges legjobb ajandek a szamomra, mert tudom szivebol csinalta. Meg mindig mosolygok rajta, mar nem is tudom hanyszor neztem meg tegnap ota. Ajanlanam nektek is mindenkepp, szerekesszetek ilyeneket a szeretteiteknek, nagyon jo kis meglepi, annyira kedves kis ajandek tud lenni. <3 <3 <3

http://www.portablenorthpole.com/watch/m6Lqmg0RQKAX4YRxp0TkFnw

Nah es kepzeljetek ma mind a harman elmentek iskolaba, el se hiszem, vegre egy reggel a gyerekek nelkul. Igaz mindjart kell mennem takaritani, de legalabb nem kellett lemondanom ezt is. Anyuval is tudtam skypolni, meg talan egy orat is tudok aludni. :) Ma mar betegseg szempontjabol jobban erzem magam. Tegnap csomo gyogyszert beszedtem azt teaztam. Ma reggel is miutan gyerekeket elpakoltam fel a szobaba, be az agyba, jo forro tea, anyuval skypoltam. :)

Puszi mindenkinek!
Dalmi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése