2012. december 21., péntek

Merry Madagascar!

Nah vegre ma mar csutortok, a mult penteknel elmaradtam, de nem volt idom irni.... miert is nem? Mert a szabad idomet ajandek vasarlasokkal, csomagolasokkal, kepekn elohivatasaval toltottem el. Sasha egyik ajandeka egy kis fuzete4cske, ami 90 oldalbol all, tele van kerdesekkel a kapcsolatunkrol, hogy mikor, hol ismerkedtunk meg, mit szeretek benne, mikot tudtam eloszor hogy szeretem, hol jartunk egyutt stb. Sok sok kerdes, sok sok kozos keppel, jegyekkel amiket megtartogattam amikor mentunk valahova stb....En remelem fog tetszeni neki, annyit foglalkoztam vele, irogattam, dekoraltam, ragaszgattam, festegettem stb :D
Ez lessz az egyik ajandek, majd a tobbit jelzem Karacony utan... :)

Na vissza akkor pentek estehez. 7 kor mar Sashanal is voltam, a multkor emlitettem szeretem a kokusz diot, azt vett nekem egyet, olyan edi ilyenkor, mikor megjegyzi, ha emlitek valamit. Meg beszerzett egy par gyumolcsot valami egyedi uzletben, de esku eletemben nem lattam olyanakat, meg kepen sem. Nevuket nem tudom, o se tudta angolul. Utoljara meg Malaysiaban ette ezeket, tobb evet volt ott, ott sulizott. Az este meg az Elena szulinapi partyja volt, egy uj clubban ahol meg mi sem jartunk. Tetszett a hely. A party 10 kor kezdodott, 11 kor party bus vitte a csapatot a clubba meg a vegen vissza, emg korbe korbe Dallasba. De oszinten nekem semmi kedvem nem volt a Party Bushoz, 30 dollar lett volna az is, plusz meg vegyel ajandekot. Sashanak se volt kedve hozza. Azt igy mi csak a clubba mentunk 12 re sajat autoval. Miamiban voltam party buson en meg nem vagyok annyirra belelkesedve az ilyenekert, talan ha elso alkalom lett volna....

A party atlagos volt, erdekes szituazio volt, mert ott volt ket lany velunk akik Sashaval meg Renevel kijarogattak egyutt hetvegenkent, vacsi stb... meg akkor persze amikor semmi kozom nem volt Sashahoz, meg Rene es GUlnaz pont akkor ossze volt veszve..... Sza most ott volt Gulna Renevel, En Sashaval, meg ez a ket lany is, mivel Elena baratai.... annyira nem zavartatam magam, csak vicces volt :D 2 kor haza is mentunk, olyan ehesek voltunk, pedig ejszaka soha nem sozktunk enni, igy kajaltunk egy nagyot lefekves elott. 

Szombaton delutan a Gaylord Texan Hotelbe mentunk. Mar reg terveztunk oda menni, de soha nem jott ugy ossze. Szep kis hotel, jo kajaval, clubbal mindennel, de mi azert mentunk mert telen minden evben van egy kiallitas jegbol. Az iden Merry Madagascar volt, az egesz meseben levo szereplok, a zene, hang a hatterben...egy ilyen kisebb show volt. 2011 ben pl Shrek volt. Minden evben mas a tema. 40 farago erkezett Kinabol hogy osszeallitsak a Merry Madagascart. 



Gulnaz, Rene, Sasha es en egyutt mentunk. Ott talalkoztuk Laila val es a ket Fadival. Fel delutant, estet ott toltottuk. Jol elszorakoztunk mindenen. 















Vacsi :) Gulnaznak olyan jol esett, egesz ejjel rosszul volt, megcsemerlett....






Kaptunk ilyen vastag pifi pufu kabatot, usztunk benne akkora volt, meleg volt a kabat de meg igy is megvoltunk fagyva, nagyon hideg volt ott bent, mint a fagyasztoban :) Vagy talan csak amr en vagyok igy elszokva  ahidegtol? A kezem, orrom megvolt fagyva. Gulnaznak a labujja....






Egyebkent tenyleg szep volt, nagyon tetszett, biztosan sok munka volt vele...de draga is egyebkent a beugro szerintem....




















Ahogy kiertunk a hidegbol, arultak a forro csokit, jo biznisz, mindenki atfagyott, persze, hogy sorba allt forro csokiert :) Egyebkent meg olyan edes volt megse tudtam inni...


Szeretem ezt a kepet...






Happy Christmas!




Mire haza ertunk mar kesore jart, ejfel is elvolt mulva, elobb meg a repterre kellett menni, Rene tesojat felvenni....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése