2012. december 10., hétfő

Back to Texas, weekdays...

Hetfon regelizes utan mar mentunk is a repuloterre, a megrendelt shuttle kis busz jott ertunk. Ket oraval hamarabb most ott voltunk, nem kellett izgulni, mint amikor a Dallasi repterre ertunk ki. A csomagunk tulsulyos volt, pedig pont annyi volt mint jovet, a plusz dolgokat amit vettunk kezbe vittuk. Mivel nem akartunk rafizetni, igy kivettunk par dolgot, kezbe cipeltuk, vicces volt, egy egy Target/Walmart os (olyan mint otthon a Tesco)  muanyag zacsival setaltunk :) Erddekes, hogy Dallasban a Spirit legitarsasag enm mondta, hogy tulsulyos a csomag, de Cancunban igen.... Repteren net nem volt, de vegulis hamar eltelt ott az ido.... Gep idejeben indult, es csak masfel ora Floridaig. Nehany papirt kikellett toltenem, mivel most ujra beleptem az Allamokba, remeltem, hogy nem lessz semmi gond es simman visszaengednek. Egy ket ember ijesztegetett, hogy nem biztos, hogy minden simman fog menni..... De igazabol az volt, egyszeru, kerdezgettek mit csinalok, hol elek, stb... de csak annyi. A sor nagy volt igy kesore ertem at, mivel Sashanak green kartyaja van, mas sorba is kellett alljon, o hamar atjutott, vart ram jo sokat, mar azt hitte gondok vannak. Repteren kellett volna 5 orat varnunk, de a gep kesett, igy 5 ora helyett 7 orat toltottunk a repteren. Egyebkent meg az sem tunt olyan soknak. Eleg ehesek lettunk mar amire kiertunk igy egybol kaja utan neztunk, talaltunk a repter masik feleben egy ettermet, oda le is telepedtunk, vegre internet is volt. Szep ido volt Floridaban is, szinte olyan mint Cancunban. Ezen a hetvegen pont a sved baratnoim is Floridaban voltak.
Picit merges voltam a keses miatt, mert igy 10 helyett 12 kor landolt ejjel a gepunk, nekem meg 6:30 kor kezdenem kellett. Mondjuk eleg sokat aludtam a repteren, gepen, de ugy is fardtnak erzi magat az ember mikor utazik.... de ez a hetvege ugyis megerte :)

Hajnali egyre ertunk haza, repterron egyenesen ide is jottunk. A csomagom igy Sashanal maradt, mivel egy nagy taskat vittunk es nem akartam idot tolteni azzal, hogy elobb elmegyunk hozza es szet pakolunk.Epp a neszeszeremet kivettem, az volt a legfontosabb na meg a laptop. Ruhak varhatnak...

Kedd reggel eleg almosan ebredtem, meg nem tudtam visszafekudni, mivel takaritasom volt, meg host anya is megkert, hogy menjek el a mallba es vegyek neki valami dragabb, jobb minosegu forro csokit meg ilyet olyat ajandekba a fonokenek, mert Karacsonyi buliba kellett menjen szerdan, es nem volt ideje elmenni vasarolni. Takaritas utan el is mentem a mallba, beszereztem neki a dolgokat, vettem egy uj cipot magamnak a Karacsonyi partira, masikat vissza csereltem, azt johettem is haza.... eleg ido szukeben voltam, es amennyire szoke tudok lenni, megint nem emlekeztem, hogy hol parkoltam le. Vagyis en 100% ra alitottam, hogy a Dick's elott valahol, 20 percet koroztem korbe....semmi..... Azt vegul vissza probaltam emlekezni, hogy meluyik bejaraton jottem be, milyen uzleteket lattam eloszor es igy nagy nehezen kiderult, hogy en nem a Dick's en keresztul jutottam be az epuloetbe, hanem a Dillards on... haha. Epp epp idoben ertem haza, az autot letettem azt mehettem is a gyerekekert a suliba.

Kedd delutan Angelaval a parkba talalkoztunk, mar nagyon varta, hogy meseljek a hetvegerol/Cancunrol. Egy jo par orat ott el is toltottunk, kozben osszefuttunk Luana val is, az egyik brazil lannyal aki 5 percre lakik tollem, lejen meg logtunk egyutt, de mar majus vege ota nem.... valahogy megszakadt ez a baratsag a brazil lanyokkal. Nem haragszom rajuk, ok se ram, sot ha veletlenul talalkozunk szivesen elbeszelgetunk, de csak annyi. Igazabol ok mar tenyleg csak egymaskozt, brazilok kozt vannak el. Akarcsak, ahogy a neetek szoktak lenni.... Este meg mikor vegeztem elmentem a Khols ba Angelaval, kaptam tolle ujra ket 10 dollaros kupont.

Szerda reggel is takaritasom volt, Sasha meg szomoru volt, hogy hetfo ota nem sikerult napkozbe talalkozni. Este meg nem nagyon van ra ido, mert en hat utan vegzem, sokszor fel 7 kor vagy lehet az meg akar 7 is. O meg 9 re munkaba kell mennie. De hat elott 15 perccel host apam elengedett, igy 5:55 kor mar szaguldoztam Addisonba, Sashahoz. Mivel nem hasznalhatom az autopalyat, igy az ut 45 perc hozza, ket orank volt egyutt, mig mennie kelett munkaba, de mi annak is nagyon orultunk. Az a ket nap talalkozas nelkul olyan soknak tunt. Szerda este kaptam is smst a szomszedtol, hogy takaritast lekell mondania csutortokrol, valami kozbe jott.Egy picit orultem neki, mar meg is beszeltem Sashaval, hogy csutortok reggel 8 kor akkor jon ertem, mar ki is talaltam, hogy fozok valamit, stb. De mire hazaertem, host apa bejelentette, hogy Carson es Harrison kohog, nem mennek suliba. Nagy szomoruan sozltam Sashanak, hogy nem tudunk talalkozni, pedig mar annyira orultem neki.... mar reg volt, mikor egy teljes delelottot nala tudtam tolteni hetkoznap...

Csutortok reggel picit meg szomoru voltam, dehat ez van, nincs mit csinalni. Carson tenyleg kohogott, de Harrison nem igazan. Mindegy. Igy egesz nap a hazba voltam veluk, melo utan is itthon maradtam. Ugy kb delutan 5 tol odalett a jelem, nem tudott senki elerni telefonon, en se senkit. Fogalmam sem volt, mi lehetett, hisz nem csinaltam semmit. Egyik percrol a masikra.... Host apamnak mondom, nem igazan erdekelte... gondoltam majd reggel szolok host anyanak,  hatha addig meg rendbe jon.... Mivel az este keson ert haza, Karacsonyi bulija volt a cegnel, igy nem volt lehetosegem vele beszelni. Ez is milyen fura, host apam mondta, hogy mindig egyedul megy, nem viszi ot soha, vagyis egyszer elvitte, es akkor is egesz uton odaig azt mondogatta, hogy mit ne csinaljon, mit csinaljon, mit ne mondjon, mit mondjon, kivel beszeljen, kivel nem....azt ugy dontottek tobbet nincs ceges Karacsonyi buli egyutt. Haha :D

Pentek reggel mondtam a telefont host anyamnak, o meg felhivta a T-Mobile t... Igazabol semmi nagyot nem mondtak neki, mondtak, hogy majd kesobb hivja vissza, de mivel neki munkaba kellett mennie, estet beszeltek meg... .En meg telefon nelklul maradtam ugye, ami nagyon nehez nekem, mivel folyamatosan uzenetezunk Sashaval nah meg meg Angelaval se tudtunk komunikalni playdatek felol. Az elotti heten neki nem volt telefonja, most meg nekem nem.... En par orara meg ra, ugy dontottem en is felhivom a T Mobilet, hisz nem ertem, hogy lehet ilyen, hogy odalessz a jelem.... Minimum fel orat beszelgettunk, probaltak megoldani a problemat, sikertelenul. Vegul annyit tudtak mondani, hogy a jel ado toronnyal van a gond, es, hogy nem az en hibam, meg, hogy az engeneer-ek dolgoznak rajta, de ez beletelhet 72 oraba is amig megoldjak a problemat. Nah meg, hogy valoszinuleg ez csak a szomszedsagban van, ha tavolabb megyek a haztol, ahol mar mas toronytol jon a jel, mukodni fog.  Gyerekek ithon voltak, de host apa elengedett takaritani a szomszedba, rendes volt tolle ez nagyon. Delutan meg Angela csongetett be, hogy menjunk a parkba, mivel telefonon nem tudott elerni. De sajnos nem mehettem....  7re jott is Sasha ertem, vacsiztunk egyutt nala, majd mennunk kellett a Sved lanyokkal talalkozni, mivel ez a hetvege volt Cenet utolso hetvegeje, ossze akartam veluk futni, legalabb egy italra. Hja egyebkent meg ugy 5 perc autokazasra a lakastol mar egybol lett jelem, tneyleg csak itt a neighborhoodba nem mukodik a tellom.... 


Maj roston, most o keszitette a vacsit :) Lassan mar en is megtanulok koktelokat kesziteni, tanitgat :) 


Utulso kep igy egyutt.... nem volt olyan hideg, kint kellemesen eltudtunk lenni.



Sokat nem tudtunk a lanyokkal lenni, mivel Leila szulinapi partijara kellett mennunk. Meg egyebkent is gondolom Sasha unatkozhatott egyedul volt fiu velunk. Meg semmi kedvunk nem volt ez ejszak kimenni, legszivesebben otthon maradtunk volna kettesben, de nem tehettem meg a sved lanyok miatt, legalabb egy kis idore is de ossze kellett futnom veluk. Nah meg Leila a Sasha baratja, ott is reszt kellett venni. Sza ha volt kedvunk, ha nem, mennunk kellett.... Szerencsere a ket talalkozo egy utcan volt csak kulombozo bar/clubban. A szulinapi bulirol kepeim nincsenek, legalabbis nekem, ha kesobb kapok nehanyat csatolom..... Egyebkent semmi extra party nem volt most, ez a pentek nem a mienk volt, Sashanak a feje is fajt, en sem voltam a legjobb paszban, komolyan alig vartam ketto legyen, hogy bezarjanak mindent. Vegul meg se vartuk kettot, fel kettokor, elbucsuztunk mindnekitol, kettokor meg mar agyban voltunk.:) Pentek esterol ennyit..... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése