2012. december 14., péntek

Shopping for Xmas!

Ujra itt.... igazabol semmi emlitesre melto nem tortent szerda reggel ota.... de azert, gondoltam irok egy picit, most van idom. 

Szerdan takaritast epp epp befejeztem s kellett is mennem a gyerekekert a suliba. Suli utan konybvtarba mentunk. Angelaval megvolt beszelve, hogy ott var rank. Ket orat ott ugy eltoltottunk, hogy eszre se vettuk. Gyerekek jatszodtak, nekunk a szank meg be sem allt, ugy mondtunk :) 

Csutortokon takaritasom nem volt, Sashahoz reggel nem mentem, mert 12tol interjura volt itt Friscoban. Munkahelyet szeretne valtani, tobb penzert. AT&T nel dolgozik jelenleg enginer kent. Most meg a Samsungnal volt az interjuja, ugyanolyan munkakor lenne. Izgultam en is, kivancsi voltam, hogy megy, mit mondanak stb.... Elvielg az interju jol ment, azt mondtak neki, hogy majd jovo hetfon felhivjak, hogy elfogadjake a kert peznt stb..... De ra par orara mar fel is hivtak, megkapja a kert fizut es felvan veve... :) Nagy volt az orom, en szerintem meg jobban orvendtem mint o. De akkor lattam rajta, hogy nagyon elkezdett gondolkodni, hogy mit csinaljan, stb... A fizu nagyobb, de nehezen hagyja ot az egeszet.... Havonta az en Au-Pair fizetesem ketszeresevel kapna tobbett az uj munkahelyen. Biztattam, menjen csak at, hisz megeri, havonta annyival tobbett kapna, hogy abbol simman kijonne egy Europai repulojegy :) Jovo pentekig bekell adja a felmondasat, remeljuk minden rendben megy, es nem valtoztat a dontesen. :)

Igy hogy reggel nem tudtam hozza menni, elmentem a Mall ba meg egy ket mas store ba ajandek utan kutattam Sashanak. Vegul vettem ilyet olyat, amazonrol is rendeltem meg hozza, de mindezt majd Karacsonykor mutatom meg, arulom el mivel ahogy emlitettem csekkolja a blogom, forditja, haha, nem akarom ezert megnevezni meg kepekkel illetni a blogot az ajandekokrol. Az igazi szulinapja is most van 28 an. azert irom igazi, mert azt hiszem mar emlitettem, hogy az irataiba augusztus van irva, mivel a szulei nem akartak, hogy meg egy evet varjon a suli kezdessel. Szulei orvosok, biztosan konnyen eltudtak ezt intezni. Haha :) Sza vegre az ajandekok mar neki is megvannak, host csaladomnak meg gyerekeknek is. Orulok neki letudtam mindent. Majd meg lehet ezzel azzal kitoldom a gyerekeknek, meg host szuloknek, de csak aprosagokkal, mint edesseg, desszert stb....


Bea, megvettem a kert Victoria Secret's es termekeket is, vegre, aztan remelem az illatok is tetszeni fognak, egyebkent en minden egyes illatot szeretek onnat, magamnak is vettem egy jo parat. Kedvenc! 

Interjuja hamar veget ert, ebedelni mentunk, az Olive Garden elott talalkoztunk. Epp Gulnaz meg Rene is a mall nal talalkozott akkor, igy csatlakoztak hozzank az ebedre. Mindenki nagyon ehes volt, ugy zabaltunk. :) Jo volt igy negyesbe egy kis idot eltolteni... Meg hetkoznep, foleg nappal sohasem talalkoztunk veluk... .:)

Este meg atugortam egyett Gabriellaekni, mar olyan reg jartam hozzuk, miota van Sasha nem igazan keresem annyit mint az elott...de tenyleg nincs mostonaba idom. Jol esett kicsit naluk lenni, beszelgetni, szep a karacsonyfajuk nagyon meg a kidiszitett, csillogo villogo haz is. Majd kene par kepet keszitsek a mi utcankrol is gyonyoru, minden haz csillog, villog.... mar olyan Karacsonyi a hangulat. 

Eldontottem, hogy a ruhaimbol/cipoimbol/dolgaimbol parat itt hagyok. Ket nagy utazo taskaval megyek haza, de nem fer be minden kettobe sem. Igy is eleg sokat kell fizetnem a masadik taskara, kisebb vagyon nekem, nem akarok meg pluszat fizetni, igy ami belefer kettobe azt viszem, ami nem az marad. Majd osszecsomagolom szepen s itt hagyom Sashanal a tobbit. Remelhetoleg sikerul hamar visszajonnom.... 

Vegre pentek van ma.... takaritani voltam a reggel, most meg fekszek az agyba, gondoltam amig mennem kell a gyerekekert suliba irok egy kicsit a blogba. Essik az esso, meg is lepodtem, mar olyan reg nem esett, meg is tudnam szamolni a ket kezemen, hogy az utobbi hat-het honapba hanyszor esett haha :D Mar alig varom este hat orat, hogy vegezzek, Sasha johessen ertem es vegre egyutt toltduk az estet. Habar megint szulinapi arty van ma, amire mennunk kell... eskuszom mar annyi szulinapi party volt mostonaba, mar kezdem unni. Minden hetvegen van valami. Csak arra vagynank, hogy otthon fozzunk, vacsizzunk, filmet nezzunk stb... errefel mar megint menni kell valahova.....

Na en bucsuzom is, majd hetvege utan ujra jelentkezem.... 
Mindenkinek kellemes hetveget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puszi  <3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése