2012. szeptember 20., csütörtök

Zoo, Svenja's farewell party

Nah eleg lusta voltam a heten, mar fele le van jarva es meg meg sem irtam a bejegyzesem a hetvegerol. Nagyon szuper ket nap volt, de olyan hamar eltel, mintha csak par orabol allt volna az egesz.
 
Szombaton reggel 8 utan nem sokkal mar ki is pattantam az agybol. Pedig annak orvendeztem, hogy vegre hetvege es aludhatom sokaig. A gyerekek zaja mindig felver, meg egyebkent is miota 6:20 kor keles van azota hetvegen is hamarabb kipattan az alom a szemembol. Delig itt elvoltam, netezgettem, skypolgattam, filmet neztem, csak lustiztam az agyban. Kozben irt Amir, egyik Iraqi gyerek, hogy itt van Dallasba es hogy mit csinalok, lenne-e kedvem osszefutni, esetleg ebedelhetnenk egyutt. Bele is egyeztem ugyse tudtam mit csinalni, Ceneteknek cluster meetingjuk volt, Sofia is otthon lustalkodott. Egy re el is keszultem, osszepakoltam az esti bulihoz szukseges dolgokat, szoltam Pamnek, hogy ne varjanak haza (nem mintha varnanak), mert Dallasban alszunk ma ejszaka es csak vasarnap estere erek haza. Amir ertem is jott, en vittem minden cuccomat, este 7 kor kellett a La Quinta Inn elott talalkozzunk a csajokkal, akkorra Amir odavitt.
 
Mivel meg nem voltunk ehesek, gondultuk valahol elkene az idot toltsuk. Gondolkodtunk hova menjunk, azt ugy dontottunk, hogy menjunk el az allatkertbe, o se volt meg ott. Tokeletes is volt a terv a szamomra, en sem jartam meg oda, sot meg Amerikaban nem is jartam allatkertbe. A fenykepezogepemet vittem, de sajnos levolt merulve, igy meg egy kepet sem tudtam kesziteni. Amirnel sem volt fenykepezogep igy csak telefonnal tudtunk kesziteni igy ket kepet. Ugy sajnaltuk, hogy nem volt nalunk gep, de hat nem volt ez az allatkert betervezvel, ez csak olyan nagyon spontan otlet volt.
 




Minden fajta/fele allat volt ott, habar en nem is allatoktol voltam elajjulva, hanem attol, ahogyan bevolt rendezvel ez az egesz allatkert. Nagyon szep volt komolyan, szafarival meg kis vonattal ami korbe vitt meg mindennel egyutt. Mivel en meg csak Magyarorszagon es Romaniaban jartam allatkertbe, igy csak ezekkel tudom osszehasonlitani, de ezerszel jobb, szebb. Nagyon tetszett! :)


 
Ez a vonatrol volt forozval, neha eleg magasan volt, meg bedolt meg minden...:)




 
Gyerekek ott etettek a zsirafot salataval :) Mi is megsimogattuk!


En is mint egy gyerek :)



 
Ezt a 'lizard' ot egy csomot nevettuk, az uveg meg a ko koze jo meglapult, igy allva...

 
Sajnos nem sok fotom van az allatkertrol, legkozelebb mindig lecsekkolom, hogy fel vane toltvel a fenykepezo gepem az tuti. Ugy tudtam volna fenykepezgetni.
 
Allatkert utan elmentunk ebedelni. Csak egy csirkes salatat rendeltem. Haromnegyedig meg is ettem, amikor Amir rakerdezett, hogy hol  a csirke? Ah basszus akkor esett le, hogy tenyleg en csirkes salatat rendeltem. Szolt is a pincer lanynak, csomoszor elnezest kertek azt hoztak is egy masik salatat csirkevel. Gondoltam csak kihozzak a csirket, de kaptam egy uj salit. Azt el is csomagoltam, kesobb az Inn-ben meg is ettem. Ami nagyon nagyon mas itt es otthon az a vendeglatas. Komolyan itt olyan kedvesseg arad a pincerekbol, arusokbol hogy mindig azon vagyok elcsodalkozva. Ha csak egy egyszeru ruhas storba is mesz be vagy egy grocery storeba. El nem tudnam otthon kepzelni, hogy megyek a Superbe vasarolna vagy legyen akar Tesco, ugy mosolyagjanak a munkasok, megkerdezzek, hogy vagyok ma, tudnake valamiben segiteni stb.... Meg hozzateszik, hogy jo a kabatom, fulcsim, felsom vagy akar milyen kiegeszitom, esetleg meg is kerdezik, hogy hol vettem stb... Neha van amikor mar sok ez a tulsagos kedvesseg..... de biztos hianyozni fog otthonrol az, hogy bemegyek egy egyszeru elelmiszer boltba es megkerdezzek, hogy vagyok stb. Hjo kivetel Kapolnason, ott ismernek, ezert megkerdezik hogy vagyok, de most egy teljesen szamomra ismeretlen uzletre, aruhazra gondoltam.
 

Ebed utan talalkoztunk Amir masik haverjaval Zeevel, nagyon szeretem Zee t is, jo fej. Miota utoljara lattam, 10 kilot fogyott, lemondott a cigirol, elkezdett edzeni, sportolni, hat alig ismertem ra, teljesen megvaltozott. (Jo iranyba csakis!). Majd valami filmet kezdtunk el nezni Zee lakasan, amig eljott 7 ora es menni kellett a csajokkal talalkozni.
 
Amir ledobott az Inn elott. (Az inn rol mindig Pitbull szama jut eszembe "....meet me at the hotel room, U can bring ur girl friends, meet me at the hotel room.... hotel, motel, holiday INN...... ) Par perc mulva meg is erkezett Svenja es Viktoria. El is foglaltuk az egyik szobat, kozben ittuk a kavet de nagyon, csak, hogy faradtak ne legyunk.... Kozon megerkezett Gulnaz, Chin Chen Chen, Linda. Haton ott voltunk mar, meg csak a sved lanyokra vartunk. Sofiara, Cenetre es Matildara. A csajok elmentek kis piat vasarolni meg harapni valot. Mindannyian elkeszultunk, azt elkezdodott a pre-party.
 





 




 
 
 
 Kisses for u! :* :* <3
 
 

 
 
We wanted to spell 'Dallas', but we messed up! :)

 
 
Azert igy bele bele gondolok, hogy annyira fognak hianyozni a lanyok ha haza megyek. Azert megszoktam mar oket is, szeretem mindannyiukat, jol erzem magam veluk. Itt csak mi vagyunk egymasnak. Remelem, hogy majd a jovoben is fogjuk tartani a kapcsolatot, foleg akik Europabol vannak meg konnyebb lessz tallakozni, mar a sweedish lanyokkal annyiszor elterveztuk, hogy mindenkepp fogunk talalkozni, sot ha sikerul meg el is mennenk Europai orszagba dolgozni egyutt, majd ha valaki talal valami jo melot, segitunk beszervezni a masikat. :)

 
Kedvenc 'lanyaim' :)
 
 
Ahanyan vagyunk, annyi fele/fajta arcot vagunk... Taxival mentunk a hires Dallasi McKinney Avenue ra, 9 en ultunk be 6 helyett :)
 
 
Nagyon hangosan enekeltunk, inkabb rikolytoztunk, szegeny sofor, fel is tekerte a zenet jo hangosra....

 
 

 
Elejen barokkal kezdtuk meg az ejszakat, kzon meg Amir meg a baratai is csatlakoztank hozzank egy picit.



Barok utan ugy dontottunk elmegyunk az Avenue Clubba, kicsit tancikalni. Gulnaznak az Ex - e is ott volt, neg az o haverjai. Igy maris ismerosokre akadtunk. Gulnaz meg a buli alatt kibekult Renevel. Gondoltam. Orultunk nekik. Ettek meg egymast. Azert kivancsi vagyok, hogy meddig fog tartani, sok mar amit ok csinalnak, havonta szakitanak egy honapra. Mar nem is tudom kovetni oket.

 
 
Chadi es Reemon, mult hetvegi vizi sielesnel is velunk voltak. Hja kepzeljetek jo par honapja talalkoztam egy magyar sraccal aki eredetileg Israelbol volt. Emlekszem meg moziba mentunk volt, de nagyon nem jott be a gyerek, remeltem is, hogy tobbet is keres. Vissza utasitasommal elertem, hogy fogta az adast, nem zaklatott tobbett. Nah de arra akarok kijukadni, hogy pont ezen a hetvegen, ezen a nap, o is ebben a clubban volt Dallasban. Hat persze, hogy felismert, egybol oda is jott. Szerencsere pont akkor jottek oda Reemonek is hozzam, igy el is huzott...
 
 
 

 
Sajnos kettokor itt is vege lett a partynak, csajokkal kivonultunk a club ele, vartuk Sofiaekat, mert ok valahol leszakadtak tollunk, vagyis a vecere mentek el amikor a villanyt feloltottak, de mar kijonni oket nem lattam. Kint egy fel orat elbeszelgettunk Reemonnal, Renevel, Sachaval....azt ugy dontottunk megyunk Sacha apartmanjaba afterpartyzni. A lanyok el is mentek Renevel autoval. En meg Sachaval meg Reemonnal taxival. Ez a Sacha tok szep helyt lakik, nagy lakasa van egyedul csak neki, medenceje is van.... Megigerte, hogy csinal nekunk BBQ-t.....es csinaltak is. Finom csirke mellet meg steak et suttek. Kozben a fiuk toltottek is a piat, ki mit akart inni, en wiskyztem, azota nem ittam wiskyt miotta elhagytam Europat. Jobban csuszik mint a Vodka. Csajok inkabb Vodkasak. Mondjuk tavaj nemetbe meg azt is megtanultam inni. :( Lengyelek megtanitottak :P Hajnali 4 kor ugy zabaltunk hallod.... Kozben vizipipat is beuzemeltek, zene maximumra azt buliztunk tovabb, asztalon, asztal melett mindenhol... :) Kerdeztem is, hogy a szomszedok nem szolnak be az ejszakai hangos zeneert meg a hangoskodasert....de a valasz az volt, hogy mar megszoktak :P Nem tudom, hogy s hogy nem de az egyik Iraqi sracnak az Iphonejan meg volt Ozone tol a Dragostea Din Tei szam. Egy regi roman szam, de nagy slager volt akkoriban, emlkekszem minden Europai orszagban jatszodtak akkor. :) Es a csajok ismertek is, legalabbis Gulnaz meg Viktoria. (Ukran csaj). Tok jo volt most itt, igy ujra hallani Amerikaban a barataimmal, 'szoktem' is ra jo rendesen. :) Koszben Leith is megerkezett, orultem is neki, szegenynek fajt a foga, ezert nem jott Dallasba. Hianyoltam is, hogy hol maradt o el. Ot birom a legjobban ebbol a bandabol.


 
 
Egy kep haza indulas elott :)
 
Pontosan reggeli 6 orara ertunk vissza  a hotelbe. A reggelit akkor pakoltak ki. Mi ott orvendeztunk neki. Svenja jo nagy hangosan el is kiabalta magat, hogy Breakfast time Girls. Ki is volt akadval a recepcios. Meg is hiszem. Nem is tudom mi utott Svenjaba, hogy olyan hangosan kiabalt, hisz tudta, hogy hotelbe vagyunk, plusz masok meg alszanak :) Na mindegy, jot nevettunk rajta. Gulnaz, Svenja, Victoria nem is reggelizett. En, Linda meg Chin Chen Chen benyomtunk ket ket waffle-t. :) Texas alakja volt. :). Ez volt a masadik reggeli ugy ket ora leforgasa alatt. Pedig a BBQ bol is jol belaktam, nem is voltam ehes. De ez meg semmi, fel 10 kor lementunk s megint reggeliztunk, megint ket waffle. Imadom nah a waffle-t, nem tehetek rola :) 4 es fel 10 kozott 3 szor reggeliztem, nem semmi, alig tudtam moccani :P Fel 7 re felertunk a szobaba, ket szobat foglaltunk le, 4-4 szemelyre. Igaz, mi 9 en voltunk. Linda a foldon aludt. Sofiaek mar agyba voltak, nem reg ertek ok is haza, en atmentem hozzuk aludni. El is kezdtunk hamar dumalni, meseltek, hogy mi volt s mi nem, ok is after partyba voltak, de erre kiterek a kovetkezo bejegyzesben!!!! Erdemes!
 
 
 
 Egyutt a csapat!
 
 
Hotelunk, itt mar vasarnap reggel volt, tobbiek haza fele indultak, mi meg a belvarosba....
 
 
Egy utolso kozos oleles Svenjaval :) Hianyozni fogsz, draga nemet baratnenk :) Hiszek benne, hogy majd meg ha mashol nem is, de Nemetorszagban talalkozunk! xoxo
 
 
Mire elindultunk el kezdett essni, igy a varos nezest elhalasztottuk. Matilda meg nem volt nappal Dallasban, es neki szerettuk volna megmutatni a varost. Varos nezes helyett egyik kozeli mall ba mentunk. Szuper faradtak voltunk. Maximum ket es fel orat aludt mindenki. Fel 7 re ertem ugye fel a szobaba, akkor emg elkezdtunk dumalni, 7 minimum volt mire elaludtunk es arra emlekszem, hogy fel 10 kor mar le voltam tusolva, mentem le a harmadik reggelire. :D :)
 
Szuper jo buli volt, foleg a pre party meg az after party!!! Pedig nem is volt hangulatom menni meg szombat delutan. Igaz miutan kicsi vodkat, bort ittunk a hotelben megjott a hangulatunk. Elterveztem hogy most becsipek, es basszus meg se jott ossze. Mi a fene lett velem, hogy en itt nem tudok megreszegedni. Komolyan Dallasba csak egyszer csiptem be jo rendesen, meg akkor amikor sikerult a Texasi jogositvanyom. Miamiban meg ketszer. Akar, hogy is szamolom, de ez meg mindig csak 3 a nyolc honap alatt. Mondjuk nem vagyok ez a nagy piazgatos fajta, sose csuszik, mindig eroltetem..... de akkor is otthon konnyebben szokott menni ez... :D
 
Sofiaek after party jukrol meg a vasarnapi napunkrol majd holnap irok egy bejegyzest. Ez a ketto osszefugg azert hagyom most.... aludni kene mar nekem is.... igerem holnap megirom azt is, nem akarok lemaradni, hisz mindjart itt a masik hetvege :)
 
xoxo
 

1 megjegyzés:

  1. Jajjj ez az O-Zone, de szerettük mi is, meg is hallgatom azonnal :P Drága jó nosztalgia... ;-)

    VálaszTörlés