2012. szeptember 15., szombat

'Cleaning ladies' in the house?

Reggel szol host anyam, hogy 12 kor jon a takarito es engedjem be. ???? Nagyon meglepodtem. Lattam, hogy egy boritekba kitette a penzt neki. Amikor elhagyta a hazat meg is lestem, hogy mennyit szant neki. 120 dollar volt. Amiota itt vagyok, mindjart 8 honapja, meg senki sem jart ide takaritani. Nagyon meglepodtem, hogy ezekkel mi lett??? Ugy nez ki lassan nekik is kezd penzunk lenni, ennek orulok. A heten uj agyat is vettek az ikreknek. De viszont egy picit rosszul is esett, hogy takaritot hivott, mert tudja, hogy en orulnek neki es hogy a szabad idombe takaritgatok. Ugy nez ki nem akart engem megkerni. Pedig 30dollarert simman megcsinaltam volna azt a munkat. Sot az elejen ingyen csinalgattam, szivembol is jott az, hogy ennyivel is betudok nekik segiteni. De honaprol honapra lassan ra hagytam en ia a takaritast hisz soha de soha nem koszontek meg. Egy annyi hogy "Koszonom" nem hagyta el a szajukat... akkor meg miert csinaljam, ha nem is vagyok ra koteles es meg nem is becsulik meg a munkam??? Igy dontottem arra, hogy tobbet en nem takaritgatok neki. Persze ilyen olyan aprosagot megcsinalok (ruhajukat mosom, osszefogom, felso szintet mindig rendbe tartom, mosogatok, pakolaszok stb). De az elejen rendszeresen takaritgattam a furdoket, felmostam, fel porszivoztam, hutott kimostam stb.... Milyen emberek ezek teh, egy annyit soha nem mondtak, hogy Thank U, pedig lattak, hogy csinalom, eszre is lehetett venni, hogy rend van.... Na mindegy, mara mar ezt befejeztem. A regi Au-Pair mondogatta is nekem, hogy hulye vagyok ha csinalom meg hogy ne csinaljam, mert akkor megszokjak, meg nem vagyok ra koteles.... Igaza volt!
 
Vicces volt mert ok (ketten jottek) takaritottak a hazba en meg mentem a szomszedba takaritani egy es ugyanaz ido alatt!
 
Gabriellaval mar az este megbeszeltuk, hogy ma reggel megyek kavezni, majd hiv mikor jo neki. Fel 9 kor mar ott is voltam. Olyan jok ezek a kavezasok, max 1,5 ora azt jovok is haza. Nekem is dolgom volt utanna. (takaritas)
 
Sikerult azt a nemet szamot is felhivnom, Lacit, aki intezi otthon ezt a Nemetorszagi melot. Csak azert akartam felhivni, hogy elmondjam neki, hogy iden nem tudok menni, mert Amerikaba vagyok, de jovotol szamitanek ujra a munkara. Muszaj volt felhivnom, hogy a lelkem is megnyugodhasson. Feltem attol, hogy iden kihagyom es jovoben mar nem fog vissza irni. En meg nagyon szamitok rah. Ha valahova el is megyek majd tavasszal dolgozni, biztosan hazamegyek Szeptemberre, hogy mehessek Nemetorszagba. Es sikerult tiszta ingyen felhivnom. A neten talaltam olyat, hogy ingyen 5 perc nemzetkozi hivas, utanna mar penzert, de az elso 5 perc ingyenes. En meg 2 perc alatt el is zadartam. :) Normalis volt Laci, azt mondta rendben, semmi gond, jovoben majd hivjam amikor szeretnek menni. Ez a hir tisztara feldobott ma, megnyugodtam.
 
Miutan Lacival beszeltem hamar ra is csorogtem anyura, hogy skypoljunk, elakartam ujsagolni, hogy sikerult felhivni Nemetorszagot. Epp o is mondogatta, jobb ha felhivom szemelyesen, mint valakitol uzengetni. De epp "Pityoka" asni voltak ma, faradtak voltak ezert mar lefekudtek, igy csak telefonon hivott fel. Nem esik jol azt irni, hogy 'krumpli' asni, hisz nalunk a krumpli pityoka, en meg igy szoktam meg. :) :)
 
Erivel, a tesommal is sikerult skypolni egy fel orat, szegenyem kivan faradval es ugy le is van fogyval, csupa 45 kg. De jo hireket mondott, ugyhogy orulok neki is.
 
Ma este nem is megyek sehova. Mostonaba penteken csak azt kivanom, hogy felmenjek a szobamba, elvonulhassak es ne csinaljak semmit. Miota megkezdodott a suli takaritasaim sincsenek szombaton, igy meg ki is tudom aludni magam, persze ha a fiuk hadjak es nem koltenek fel. Holnap estere van Svenja bucsu partyja tervezve. Azt eddig ennyi a terv, majd meglatjuk. Ma a fiuk hivtak estere buliba, akikkel a mult hetvegen vizi sieltunk, de bissza utasitottam, nincs kedvem ma kimozdulni. Majd ha vegzek elmegyek egyet futni azt utanna csak film nezes kovetkezik.
 
Hja egy linket csatolok: http://www.gofundme.com/1711ps Egyik kedves volt Au-Pair tarsunk, Flora, aki San Antoniaban lakik, ugy dontott, hogy meg marad es suliba fog jarni. Marciusban tallakoztam is vele, amikor egy hetveget toltottunk San Antonioban a csajokkal. Sajnos itt eleg draga a tovabb tanulas, rengeteg penz kell hozza. Hogyha van valaki aki  hozza szeretne jarulni a tovabb tanulasahoz, itt megteheti. Szoritunk neked Flo. Kivanok minden jot neked es szivbol remelem hogy sikeruljon osszeszedni a penzt a tovabb tanulasodra. Csak igy tovabb!!!! Ne add fel! xoxo
 
Mindenkinek kellemes hetveget!
xoxo
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése