2012. szeptember 29., szombat

Without title.....

Semmi otletem, mit athatnek cimnek..... :D Semmi izgi nem tortent az elmult heten.....
 
Elfelejtettem emliteni az elozo bejegyzesben, hogy a jo kinezo szomszedom penteken hagyott egy uzenetet a facebookon, ha van kedvem menjek vele a gymbe. Tudta hogy jartam oda, azt persze mar nem tudja, hogy nem vagyok tag. Ahh olyan jol nez ki esku....en meg olyan gyamortalan vagyok..... komolyan mondom olyan nap nics mostanaba, hogy eszembe ne jutna, nem nehez ra gondolni, hisz ha kilepek az ajton latom a lakasat, mindig megjegyzem magamnak, hogy a kocsija kint parkol akkor o is itthon van....
 
Hetfon nehezen ebredtem. Nem voltam soha egy koran kello, most meg kicsit nehezemre esik. Gyerekeket hamar elpakoltam suliba azt utannam jott Gabriella, csak naluk mentunk kavezni, azt beszelgetni. Hetvegen mi sem talalkoztunk. Pam autoja elromlott, elvittek meg csinaltatni, neki meg a 'van't kelett hasznalnia, igy szerda delutanig auto nelkul voltam. Gabriellaekni voltam vagy fel 11 ig, vittem  Christian gorkorijat, hogy majd azzal jovok haza. Azzal is jottem, 40 percbe telt amig haza gorkoriztam, de en ugy elfaradtam, hogy csak nah. Mar miota itt vagyok ki akarom probalni azt a gorkorit, de csak most sikerult. Egyebkent otthon nekem is va egy, mikor Szekelyudvarheloyen suliztunk, bent laktunk akkor sokat hasznaltam, de mar evek ota csak levan rakva. Kapolnason asztfalt sincs, az se lenne ahol hasznaljam. :)
 
A futast abba kellett hagynom, mert nagyon nagyon faj a labam, meg akkor is amikor csak megyek, nem is a labam, hanem a bokam. Es tuti, hogy ez a futastol. Ugye asztfalton futottam, ami meg egyebkent se egezseges. Igy a heten egyaltalan enm is mentem el.
 
Kedden, Szerdan, Penteken napkozbe takaritasom volt.... A heten egy szam is hivott, Bhagya egyik ismerose. Az indian no ahova vasarnaponkent jarok. Azt beszeltuk meg, hogy vasarbap talalkozunk, megnezem a lakast, meg megbeszeljuk a reszleteket es akkor jovo hettol megyek takaritani oda is, hetkozben. Nagyon ugy nez ki, hogy ez mar biztosan ossze jon, de majd vasarnap tobbett tudok errol is. Nagyon orultem neki. Szuksegem is van most nagyon a takaritasokra. Kell a penz :)
 
Kedden es Csutortok este suliba is mentem. Persze kedden nem volt benzin, tankoltam annyit hogy eltudjak menni, vissza es meg a lampa se legyen kigyulva, mert mikor idultam el itthonrol mar kivolt gyulva.... Ilyenkor tiszta merges vagyok, mert ezt a csaladnak kene rendeznie... El is terveztem mar, hogyha csutortokon se lessz benzin az autoban nem megyek el suliba, Gabriellanal eltoltom az idot. Olyan messze van a sulim, ez a 'van' is sokat fogyaszt, minimum 7 dollar kell benzinre, hogy el es vissza menjek. Heti 14 dollart emg nem akarok erre kolteni, amikor nem is kellenne.... Nah de csutortokon felig megtankolta, de ilyenkor is miert csak felig? Azert, hogy jovo hetre megint kelljen tankoljak, hogy suliba menjek, mivel az elfogy addig. Hetvegen ok azzal az autoval maszkalnak. Az osztalytarsaimat kezdem minel jobban birni, jobban erezni veluk magam.... tanarnom mar ket nap is megemlitette, hogy milyen vicces vagyok :D valami hulyeseget mindig mondok Romaniarol, azt mindenki rohog, nem hulyeseg nah, legalabbis nekunk, de nekik furcsa, el se tudjak kepzelni, hogy meg ilyen is van otthon.... Amugyis mondasban tehetsegem van :)
 
Szerdan is ertem jott Gabriella, de akkor mar nem vittem a gorkorit, mert gondolom az is kikeszitette a bokam, amig haza ertem. Utalok panaszkodni, foleg olyasmivel, hogy ez faj, az faj.... inkabb hagyom is, tobbett nem emlegetem, azt majd helyre jon.
 
Csutortok reggelre mar volt auto. Takaritasom az napra nem is volt, igy kicsit orultem neki. fel 10 fele azon voltam, hogy elaludjak, amikor hivott Gabriella, hogy menjek hozzuk. Reggelizunk, ebedelunk, elmegyunk vasarolni azt 2:40 re haza jovok, mire kell a gyerekekert mennem. Pont jokor hivott, mert hanem elaludtam volna en meg utalok napkozbe aludni. Vettem is valami ajandekokat haza, de lattam utanna olyanba jobbat mashol, ugyhogy hetvegen most vissza is cserelem. Sot amit a mult hetvegen vettem pulcsit is vissza viszem. Mostonaba nem tudom mi lett velem, de mindig meggondolom magam..... pl  a pulcsival, ugy vagyok, hogy ah nem is kell, nincs is szuksegem ra akkor meg minek....s viszem vissza. Igaz egyszer mar volt rajtam, vagyis max 2 orat a moziba vassarnap, mert faztam s felvettem, de nem teptem le az arcimket. :) :D nem erdekel, igy is vissza viszem. :)
 
Host apa a heten megint kerdezte, hogy akkor dontotteme el, hogy mit akarok. Mondtam neki, hogy haza menni... Lattatok volna, hogy hogyan probalt ravenni, hogy maradjak legalabb egy fel evet stb....  De en mar eldontottem es kesz, idegesit, hogy nem tudja elfogadni a dontesem. Meg most is ugy valtunk el, hogy hat meg van ket het amig a valasszal jelentkezni kell azt addig meg gondolkodjak. De ez mar tiszta dontes nalam, nincs mit ezen gondolkodjak, de mindegy....
 
Szerdan, csutortokon Angelaval meg a geyrekekkel talalkoztunk a parkban. Ugy hianyzik az a minden napos talalkozas. Amiota megkezdodott a suli nem tudunk olyan gyakran talalkozni, mint a nyaron.... de amit tudunk, igy is megteszunk. Annyira jok az ilyen playdatek. Keszitett nehany kepet rolunk.... ugraltunk a gyerekekkel, mivel lattam, hogy egy ilyen kis verseny van Az Au-Pair In Americanal, hogy ugralos kepeket kell bekuldeni, APIA s poloban. En meg ugy lattam, hogy gyerekekkel kell legyel, de amikor mar el is kuldtem a photokat utanna vettem eszre, hogy akar egyedul is lehetsz vagy a barataiddal. Nem is irja a gyerekeket, na mindegy en ugysem annyira a nyerni akarok, csak fun bol is elkeszitettem a kepeket. :) Az alatt is egy csomot nevettunk Angelaekkal, en alig tudtam ugralni a bokam miatt... Szulo bele egyezeset keri ugyis az ugynokseg ha felakarjak tenni a netre... jobb lett volna ne gyerekekkel csinalni, de mar mindegy....
 
 


 
 Harrison eleg normalisan viselkedett az utobbi napokban, semmi ilyet nem mondott, hogy utalna vagy valami hasonlo, olyan valtakozo neki is a viselkedese, egyszer tok normalis, masik pillanatban meg olyan gonosz tud lenni. Hogy, hogy is van ez....
 
A heten meg az is feltunt tobbszor is, hogy reggel mikor Pam ment el meloba koszont, hogy ' Goodbye Dalma' sot csutortokon nem ert haza melobol idoben, s az elott mar elkelett indulnom suliba, uton voltam mar, amikor hivott, hogy kesni fog, meg ne haragudjak, azt mondtam neki, hogy ne aggodjon, mert Darvin elengedett, a gyerekekkel van.... meg is lepodtom ezzel is mi lett mostansag......
 
Pentek reggel 9 utan Gulnaz jott a gyerekekkel nalunk. A multkor regisztralt valami orosz oldalra, kb ugy kepzelem el mint az iwiwet. A lenyeg, hogy az o email cimevel nem tudott, igy az enyemmel regisztralt. Utanna meg nem tudta megvaltoztatni, azt nekem meg mindig jottek az emailok. Engem meg idegesitett. Ma meg azert ugrott be, hogy akkor nezzuk meg, s csereljuk at az email cimet.... :) Sikerult is, vegre, tobbett nem kapom az ororsz leveleket1 :) A kis fiu ugy ki volt akadval, amig nalunk voltak vegig sirt, kellett is cipelje.... nah mondom en ki keszulnek szerintem ket ilyen 2 evessel huzamosabb idejig. Az egy dolog hogy par orat, napot szivesen eltoltessz veluk...de egy evet? Az mar sok.... sok lenne nekem, en most mondom inkabb neha feleseljenek vissza vagy akarmi, de legalabb magukra jatszanak, meg minden, nem kell minden lepesuket lesni..... Jol is tettem annak idejen, hogy kicsi gyerekeket nem vallaltam be.... Angliaba is pont jo volt a gyerekek kora, sot meg idosebbek es onallobbak voltak mint itt Amerikaban...
 
Pentek este fel 7 kor mar vegeztem. 7 kor mar filmet neztem az agyban, kozben Noemival par sort chateltunk. Azt utanna ugy bealudtam, hogy meg magam sem hiszem. Meg 8 ora sem volt s aludtam. Hogy velem ilyenkor mi tortenik???? Szombaton vagyis ma csak reggel 10 kor masztam ki az agybol, de szokas szerint most is vagy mar 8 tol ebren voltam. Essik az esso meg minden, de komolyan jol esik.... Megneztem egy filmet is, konyvtarbol hoztam el a tegnap. Hja tenyleg tegnap egy orara meg sikerult Angelaekkal is osszefutni, megint :)
 
 
A film cime The Wedding Planner, Jennifer Lopez jatszik benne..... Komolyan amiota itt vagyok annyi filmet megneztem, hogy az hihetetlen.... persze mindig es mindig csak angolul, mar olyan mintha magyarul neznem. Annyira lehet tanulni beloluk, az elejen egyalltalan nem elveztem angol filmeket nezni, meg anno Angliaban...... emlekszem egy filmet minimum 3 ora alatt neztem meg, folyamatosan allitottam emg, kerestem a szavakat a szotarban... de igy tanultam..... :) Mostmar ilyesmire nincs szukseg. Ezt az angol film nezest otthon se kene majd abba hagyni, legalabb gyakorolnam az angolt, otthon ugyse fogok senkivel beszelni....
 
 Nem tudom, hogy hogynem, de ez a het annyira gyorsan eltelt nekem, hogy meg en is csodalkozom rajta....Mar azon kapom eszre magam, hogy megint hetvege :) Ennek persze orulok, teljen csak ilyen gyorsan az ido ez utan is :)
 
Nah mindjart osszeszedem magam, azt elmegyek egyet vasarolni.... Ma a csajokkal nem fogok talalkozni, mert 6 korul megyek Gabriellaekhoz babysittingelni. Tenyleg mar 3 ora igyekeznem kene. Majd holnap talalkozom a csajokkal..... Most hetvegen nincs party.... vegre...kell ilyen is....neha unok annyit menni....jo kifogas most ez, hogy babysittingem lessz este, mert mar a csajok irtak, hogy este party....  :D 
 
xoxo 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése