2012. szeptember 6., csütörtök

Aprosagok....

Hetfon ugye szabad voltam Labor Day miatt, igy keddel kezdodott a hetem.... milyej jo csak negy munkanap azt megint hetvege. Lehetne is igy, hogy  negy nap melo s harom szabad :P Mivel hetfon este jol bekaveztam, a nap folyaman is kettot megittam, este nem tudtam aludni el, de tjol tudtam, hogy ez lessz. Mindig ez van, foleg ha este kavezom, mivel nem szoktam minden nap, rendszeresen ezert jol hat is nalam. Igy mar ejjel 1 ora is elvolt mulva mire lefekudtem, 6 utan meg ugye keles, mivel fel 7 re mar lent kell lennem a konyhaban, szendvicseket kesziteni, pakolni a gyerekeknek suliba, 6:45kor meg kolteni oket, reggeli stb...
 
Kedd reggel igy kicsit nehezen keltem, de ez a reggeli max masfel ora hamar eltelik, mindig arra szoktam gondolni mikor szol az ebreszto. Harison persze ma se akart iskolaba menni, hallottam, hogy ott konyorgott Pamnek, hogy maradhasson itthon. En mar vegere bele is nyugogtam, hogy kesz en nem leszek ma szabad, emrt ugy nez ki, hogy Harrison itthon marad. Mar kesz vagyok ettol, fraszom van. Azt mar azt se tudom mit csinalt reggel, de jol sikerult valamivel felduhitenie az apjat, az meg jo raordibalt, sirt is mar a vegen igy emg sikerul elokeszitenem a suliba. Ugy orvendtem neki, hogy vegulis csak elment. Napkozbe sikerult anyuekkal skypolnom. Most o Magyarorszagon van Erinel. Eri vegre hazavitte a laptopjat igy lathattam kameran a kis Balazst. Olyan edes volt esku. Alig varom, hogy lassam es vele tolthessek egy par napot. Szornyen nagyon hianyoznak. Balazs ugye szulinapjara nem kapott ajandekot azt en meg most kuldtem neki penzt, azt megmutatta, hogy mit vettek belole. Matukat kerte, tudjatok a Verdak cimu mesebol.
 

Erika, Balazs es anyu

 
Kicsi huncot. Anyu szerint a delutani alvasanal rolam almodott, mert amikor felkelt egybol engem emlegetett.Mondta neki, hogy Dalmanal Amerikaba sok krokodil van stb. Azt skypon is kerdezte, hogy itt vannak-e krokodilok. Olyan edes volt eskuszom, meghalok ezekert a gyerekekert, alig varom lassam oket, amig nem volt unokaocsem soha nem voltam ennyire oda egy gyerekert...de azota, annyit emlegetem oket es barmit megtennek ertuk. :)

 
Amig skypoltunk annyit logott Erikan, folyamatosan rajta maszkalt, dragak voltak meg a feje tetejere is rault ...anyja es fia, olyan jo latni egyutt oket, hogy olyan jol elvannak, szeretik egymast. Erin is lattam, hogy jobban van, Balazs is ugy orult, ugy mondikalt, nem latszottak szomorunak, en ennek orulok a legjobban, mert a vallas elegge megviselte oket :( Kozben Eri meg Hermit is felhivta telefonon, azt is hallottam amit Hermi mondott, olyon jo volt hallgatni oket, hjaj Istenem alig varom mar kicsit kozottuk legyek. Orulten szeretem oket! Kicsit meg Noemivel is skypoltam azt elmentem futni.
 
Mult hetfotol minden nap elmentem egy fel orara. Hjo nah igazabol szombat, vasarnapot kihagyom, mert hetvege es olyankor nem igazan vagyok otthon, most meg meg hetfot is kihagytam, mivel szabad voltam es nem is voltam otthon. De ha tudnatok mennyire kell eroltessem magam, hogy elmenjek. Mindig olyan nehezen veszem ra magam. Este mar lusta vagyok ra, pedig jobb lenne akkor futni. Azert nem is akarom estere hagyni, mert miota a suli megkezdodott nem lehet tudni, hogy mikor vegzek es ha mar besotetedik nincs kedvem hozza. Reggel meg tul almos vagyok ehez, igy del korul szoktam elmenni, akkor meg olyan szornyu meleg van, legalabb 40 fok, de ez csak a minimum. Ilyen napsutesben meg amugy sincs kedvem kimozdulni. De amikor visszaerek, tiszta izzadt meg faradt vagyok, de akkor olyan buszke vagyok magamra, hogy nah ma is megcsinaltam, ma is sikerult ravennem magam es elmenni futni picit.... Remelem fogom meg ezt igy tartani, szeretnek hetfotol pentekig minden nap elmenni egy fel orara, majd ha nem lessz ilyen meleg konnyebb lessz gondolom...
 
Este szethordtam mar megint vagy 50 szorolapot a szomszedsagban takaritassal kapcsolatban, de kezdem feladni, senki nem hivott vissza... mashol kell probalkoznom... :( Osszesen vagy 150 et legalabb szethordtam. Mar azt is meguntam hordozgatni, hordani megf szethordom hamar, de irni nagyon unom....
 
Szerda reggel miutan a gyerekek elmentek suliba ugy elalmosodtam, hogy meg ket orat visszafekudtem aludni. Utanna meg jo merges voltam miatta, mert nem szeretek nappal aludni, olyan komas voltam, alig ebredtem meg. Hja egyebkent ejjel host apam elment North Carolina ba, furcsalodtam, mert nem is szolt rola, hogy esetleg megy el. Maskor meg mar napokkal, hetekkel azelott beharangozza, hogy megy el...azt vegul nem is megy sehova. Gondolom ez neki hirtelen jott... Delutan elmentunk egy orara uszni, majd vacsi azt tv nezes amig jott host anya. Kozben host apa hivott telefonon, beszelt mindegyik gyerekkel, azt mondta csak jovo szerdan vagy csutortokon jon haza. Ez lehet azt jelenti, hogy hetvegen segitenem kell Pamnek, aminek annyira nem orulok. Maskor mindig probaltam ugy csinalni hogy mar hat korul hazajojjek vasarnap, hogy tudjon elmenni vasarolni kajat....de amiota megtalaltuk ezt az olcso mozit, azota minden vasarnap ugy fel hettol ez a program. Ahoz hogy azelott hazajojjek egy orara amig o bevasarol az legalabb 5 dollar benzin. Sot meg tobb hogyha Planobol jovok haza es majd vissza....na mindegy, majd kitalalom addig, hogy hogy legyen. Csak az a baj, hogy valami waterskii -re is vettem jegyet, s azt vasarnapra tervezzuk. Ma Harissonnal eleg nehez napom volt. Nem tudom mi a fene utott ma vagy az utobbi napokba bele, nem nagyon akar ram hallgatni, mind veszekednem kell vele mindenert. Ma mar azt is mondta, hogy utal, meg, hogy elvagyok bocsajtva, menjek haza.... hat en mennek is.... Az egesz mar a regeli suliba keszulodessel kezdodott, azt mikor ertuk mentem a suliba, Carsonnal vartuk a tobbieket, Harison meg jo tudja hogy hol varjuk, de nem jott oda egybol elindult egyedul haza. Mi meg a nagy tomegben ugye nem vettuk eszre. Amire eszrevettem, hogy gyalagol hazafele, mar jol messze jart, ugy futtam utanna mielott egyedul keresztul vagtatna az uton. Duhos is voltam ra. A skype marathon ma elmaradt, csak egy 20 percet ha beszeltem Robikaval azt annyi. Noemi ma nem ert ra. Anyu/tesoval meg penteket beszeltuk meg, sajnos megkell ertsem, hogy nem ernek sajnos ra minden nap, nekik is mindenfele programjaik vannak. Host anya megkerdezte, hogy mikor kezdodik a sulim. Ugy nez ki akkor nem felejtette el, hogy megyek. Jovo kedden kezdodik egyebkent, mar alig varom. Hianyzik nagyon a suli, a tanulas, hazi feladatok, nah meg a tarsasag. A het is gyorsabban telik ugy. Meg egy szuk het azt back to school! Yeah!
 
Vagy a hetvegere vagy jovohet elejere jonnek haza/vissza Gabriellaek. Mar alig varom. Ugy hianyoznak. Ez a harmadik hete, hogy nincsenek itt. Azert mar azt is megszoktam, hogy minimum egyszer egy heten meglatogattam oket, sot simman mondhatom, hogy ketszer is. Nah de mostmar csak egy par nap s jonnek. Angela is jovoheten jon vissza, viszont meg nem fogunk tudni egyutt logni, mert itt lessz a nagynenje is ket hetig.
 
Nah igazabol ez olyan semmi bejegyzes volt....semmi izgi benne....de ilyen is kell neha :) Puszi. Dalmi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése