2012. szeptember 12., szerda

Harrison pissed me off....

Hetfon reggel arra ebredtem, hogy szornyen izom lazam van, de durva volt komolyan. Nem is gondoltam volna, vasarnap este meg semmi bajom nem volt. A karkjaimat alig tudtam mozgatni, a hatam emg minden.... Kedden is ugyan olyan elesen fajt mindenem, szerdara mar csillapodot. Nah de azert ezt nem is gondoltam volna, hogy ilyen izomlaz er utol az a 2 es fel ora vizi sieles utan.
 
Host apam a mult het elejen ugy elment, hogy ma, szerdan jott haza. Elvileg hamarosan megint megy el. Estenkent kicsit kesobbig kellett meloznom, Pam kesore ert haza a melobol. De azt szeretem benne, hogy mindig ir uzenetet 6 utan, hogy kesni fog vagy, hogy mikor jon.
 
Harrison a heten mar megint kikeszitett. En mar nem is tudom mit kezzek vele. Valamit kerdek tolle, ordit, hisztizik. Csak egy szimpla kerdest teszek fel, hogy mit szeretne reggelizni, azt a valasz ugy jon, hogy cseng a haz bele, hisztivel. Minden nap elmondja mostonaban, hogy utal meg ilyenek. Mondjuk engem kicsit sem izgat. Azt hiszi ha en nem vagyok, akkor a szuleivel lessz, ok foglalkoznak vele majd. De teved, ha en nem vagyok jon egy masik lany.... szegeny uj lanyt mar most sajnalom, nehez lessz tuti neki is megbirkozni Harrisonnal. Kedden reggel sirassal kezdtuk. Legkesobb 7:40 kor elkell hagyjuk a hazat, de mi altalaban mar 7:30 kor elindulunk a suli fele. 7:35 volt es Harrid=son meg pizsomaban, nem akart atoltozni. Ott konyorgok neki. Az anyja hallja, de egy szot sem szol, nem szid ra. Mar az ikrek taskastol indultak volna ki a hazbol, mire ravettem Harrisont, hogy oltozzunk fel. Utalom mar ezt a folyamatos konyorgest. Kimegyunk vegre nagy nehezen a hazbol, fel uton ami 1 perc kb, Harrison megallt es nem akart tovabb jonni. Hisztizett de nagyon, hogy o azt akarja, hogy az anyja kiserje el a suliig. Egy lepest se akart lepni, mar en is kivoltam keszulve. Idegesegemben mar en is sirval fakadtam. Ugy huztam valahogy el a sulig, ott az ajto elott meg jobban hisztizett, hogy o aztan be nem megy az anyja nelkul stb. Mar mindenki minket nezett. Megfogtam a kezet, s megfordultunk, gondoltam hazaviszem akkor s mondja el az anyjank, hogy mi van.... Visszamentunk nagy sirassal a hazba, az anyja mar nem volt otthon, elment meloba. Nah mondom nem erdekel akar, hogy bogsz, most megyunk iskolaba. Megmarkoltam a kezet es elcibaltam a suliig. Biztos igy szornyen hangzik, de nem volt mit csinaljak. Kikeszit mar idegileg ez a gyermek, de komolyan, nagyon nehez vele. A suli elott van egy no aki igazitja a forgalmat, az is ugy megsajnalt, le is szidta Harrisont, de az nem foglalkozott vele. Nagy nehezen sikerult betuszkolni a suliba. Mondhatom csodas reggelem volt, az ideg vetett szett. Meg egy evet ki nem tudnek veluk birni az tuti. De ez a szulok hibaja hogy Harrison igy viselkedik. Sosem szidjak meg, mindig az van amit o akar. Nagyon elvan kenyesztetve. Mondogatja nekem ha mondok neki valamit, hogy nem en vagyok a fonok a hazba, es, hogy hagyjak neki beket. Nem hajlando valaszolni, hogy mit szeretne reggelizni stb.... Ha valasozl akkor meg nem szep hangon, hanem sikolytva, hisztizvel, kiabalva. Pedig eskuszom annyira normalis vagyok vele, annyira visszakell fognom magam, hogy ne mondjak semmi rosszat..... de ez nem segit egyaltalan. Meg szerencse, hogy Christian emg Carson azert epp ilyen munkat nem muvel le. Ha mind a harman ilyenek lennenek, mar reg ott hagytam volna szerintem ezt a csaladot. Az anyja amikor hallja, hogy csunyan beszel velem meg akkor sem mond neki semmit. Legalabb host apa ha meghallja, hogy nem ugy beszel velem ahogy kene raszol. Neha tenyleg nagyon kitud kesziteni. Ilyenkor gondolok az Angliai kis csajokra, hat hallod azokkal fele ennyi bajom sem volt. Soha nem beszeltek velem csunyan, mindig please, thank u, u're welcome. Itt ezek nem is ismerik ezeket a szavakat.
 
Sulival kapcsolatban: Jelentkeztem a grammar felsofoku kurzusra, amit bezartak, mivel nem volt eleg diak. Most kedden kelett volna kezdodojon, hetfon kaptam az emialt, hogy enm lessz kurzus. Nagy nehezen kivalasztottam egy masikat, Advance Pronunciation and Speaking Skills. Ezt is bezartak. Nah vegul jelentkeztem egy harmadikra, ami jovo kedden kene kezdodjon. Hat nagyon remelem hogy ezt is nem zarjak be. Nagyon szeretnek mar menni suliba, alig vartam ezt a hetet, hogy elkezdodojon. Errefel meg varnom kell egy hetet. Ez a kurzus annyira mar nem is tetszett, de ez volt ami inkabb megfelelt idoben. Nekem mindenkepp esti kurzusok kellenek. Ez a mostani Advance Communication lenne, csak nehogy 'cancel'eljek ezt is, mert ha igen oktober kozepeig varnom kell amig uj kurzus kezdodik :( Ugyhogy szoritsatok am.
 
Gabicival skypoltam tegnap vagy egy orat, szegenykem most neki is fura ujra tavol lenni Kapolnastol. Reg beszeltunk mar, jo volt kicsit dumalni. Ma atkuldott skypon par fotot a tesom meg Balazsrol meg az o nagynenijeirol :) Jol esett latni ezeket a fotokat. Bezzeg o veluk lehetett.
 
 
Kozepen, Balazs, nah o az unokaocsem. :)

 
Eri meg Balazs, hatul Eska, Gabici nagynenje a fiukkal :)

 
Borvizert voltak Homorodon :)

 
Mikor mehetek mar en is borvizert? Neha ugy untam, anyueknak mindig kellett hordjam, de most szivesen mennek.

 
Hetfon este egyik volt osztalytarsam is irt, meghivott jovo hetfon a lakasukra. Syriabol van, nagyon szerettem ot, meg a hajat sose lattam, mindig elvolt takarva :) Mar negy honapja is elmult, hogy utoljara lattam ot, de igy neten tartottuk a kapcsolatot. Orult neki, hogy eltudok hetfon majd menni hozzuk. En is kivancsi vagyok mar ra. Mindig is ugy szerettem hallgatni amikor a kulturajukrol meselt. :) O is ugy kotott hazassagot, hogy a szulok valasztottak ki neki a ferjet, az elott nem is latta, de szerencsere ok szerelembe is estek. :)
 
Hja hetfon delelott meg MZ vel is sikerult kicsit skypolnom, utoljara mar egy honapja hogy utoljara beszeltunk. Most mar o is otthon van Szentegyhazan. Kezdodik neki is hamarosan az egyetem.
 
Kedden takaritani jartam, ma is kellett volna, de szolt a no, hogy holnap, csutortokon menjek, mert nem volt ideje tisztitoszereket venni. Vegul is nekem mindegy hogy ma vagy holnap, lenyeg, hogy mehetek. Majd meg penteken is lessz egy remelhetoleg. Emlitettem, hogy mult heten kaptam egy emailt egyik szomszedtol, erdeklodtek takaritas utan, valaszoltam nekik, de azota se jeleztek vissza :( :( Ugy nez ki ez se jon ossze. :(
 
Ma skypoltam anyueval es apuval is. Haza ert anyu is Magyarorszagrol o ma. Apuval ritkan szoktam beszelni, azert is mert hetkozben elszokott lenni utazni, dolgozni. Nah de most otthagyta o is a munkahelyet, igy otthon van, ugy orul neki, mint egy gyermek. :) Epp fat vagtak, raktak, mondogattam is, hogy olyan szivesen segitenek en is nekik most.
 
Neha kicsit unalmasan telik a hetem, de szerencsere mar szerda van, het fele le is jart. Legyen mar pentek! Hetkozben azert igy is eleg sokat unatkozom. Futni meg mindig jarok. Ez mar rekord, mert mar ket es fel hete, hogy minden nap eljarok, ilyen emg sosem volt. Max egy het utan mindig feladtam. De kezdem szeretni teh, igaz meg mindig nagy erofeszites kell, hogy elinduljak, magyar zeneket hallgatok olyankor e skicsit ugy kikapcsol az agyam. :) Mostonaba estenkent jartam, nem napkozben, igy jobb is volt, mert mar nincs olyan szornyen meleg este es a nap sem sut hetagra. Igy meg a futas is konnyebben megy.
 
Bucsuzom is most. Tovabbi kellemes hetet, gondolom ti is mar a hetveget varjatok. :) Varjuk akkor egyutt! :) Puszi!
 
xoxo
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése