2013. május 10., péntek

Colorado 3rd day! Colorado Springs!


Hetfo reggel arra ebredtem, hogy szol a telefonom. Mivel bevolt az ablak sotetitvel, azt hittem, hogy meg ejszaka van. Megijedtem, hogy ki hiv ilyenkor, egyebkent is nagyon kevesen tudjak a szamom. A no volt, akinel penteken babysitterkedtem, a nannyje beteg, nem tud menni es ugy konyorgott, hogy ertem jon menjek el este 6 ig. Uzeneteket irt, hanguzenetet hagyott, hivott mindent csinalt mire megebredtem es vissza jeleztem, hogy sajnos Coloradoba vagyok. Nem sajnos nah, de jo lett volna ha ez az alkalom egy nappal legalabb kesobb jott volna. Es nem is volt olyan koran, mar 8 ora is elvolt mulva :) Megreggelisztunk azt utnak is eredtunk. Az elso uticel a Garden of The Gods volt, alig 15 percre a szallashelyunktol. Amire odaertunk Sashanak egy telefonons conferencian kellett resztvegyen, vagyis meeting volt a munkahelyen es igy telefonon csatlakozott hozza. Gondoltuk, hogy max egy ora, de lett belole 1,5. Raadasul, amikor kellett hivja oket jelunk sem volt, ugy mentunk korbe valahol jelet talalni, nem is tudtunk onnat elmozdulni 1,5 oraig, mar en is jol meguntam, jo unalmas meeting volt haha :D Mondhatom hogy resztvettem a samsungi engeneerek egyik meetingjen. :)

Welcome to Garden of the Gods!



















Mindent ossze masztunk :)










Tetszik ez a foto :)


Kerestem a Balance Rock ot, de nem talaltam, mar fel adtam, induljunk tovabb, amikor Sasha meglatta a nyilat a Balance Rock iranyaba.




Milyen picinek tunok itt :) :)



A Garden of The Gods utan egy barlangot neztunk meg, "Cave of the Winds". Jo volt de igazabol annyira nem volt nagy az erdeklodesem. :) Varnunk kellett egy picit amig kezdodott a tour, addig korbe neztunk a gift shopba es a kornyeken. 


Muszaj volt megvennem ezt a karperecet annyira megtetszett, hogy "quarter" dollarokbol van osszerakval. :)





Egyebkent jo magasan voltunk, feltem is, amikor autoval mentunnk fel a hegyen.... mindig felek a magasban :) :) :) 



Egy csomot nevettunk ezeken  a gyurukon, Sasha nem ismerte, amikor meglattam egybol eszembe jutottak a gyerekkori emlekek. Mindig vettunk "bucsukor", azt lestuk kinek milyen szinne vallik, volt egy leirasom is, hogy melyik szin mit jelent. Pl mikor beteg vagy, mikor vidam vagy, mikor szomoru elvileg mindig mas szinekben pompazik. Legalabbis gyerekkoromban igy tudtuk, hogy ebbe vane valami igazsag azt nem tudom :) Mindenkepp jo moka. :)


Sasha kezeben sotet kek volt....


Ahogyan atadta nekem, egybol zoldult ki..... :) Egy darabig ezzel jatszadoztunk, mint ket gyerek :)


Majd megkezdodott a tour is, hideg volt nagyon, faztam jo rendesen....egy fiatal lany volt az idegenvezeto, csinos meg szep volt, sot meg nagyon vicces is, de a fogai borzasztoak voltak, mind kivolt "rohadtva" elol... eskuszom olyan csunya volt, meg most is elottem van.... En a fogakra nagyon kenyes vagyok, Amerikai Au-Pair evem alatt nem jartam fogaszaton, ahogyan hazaertem elso dolgom az volt idopontot kerjek... Minden evbe rendszeresen szoktam jarni.












"A Pisai  ferde torony" :) 



"Romeo and Juliet"  mert sohasem ernek ossze... :(





Ide az emberek bedobaltak penzuket, hajgumi meg ilyen olyan, de a mondas ugy tartja, ha font marad, enm esik le, nagy boldogsagban lessz reszed, minden joban stb, de ha leesik akkor hazassag, szerencsetlenseg stb.... igy inkabb ugy dontottunk, hogy nem probaljuk ki, hahah :)




Barlangaszas utan mar nem volt olyan sok idon, hisz meg vissza kellett jutni Denverbe a repterre.  En ugy voltam vele inkabb menjunk a repter fele, Sasha meg mondta, hogy gyorsan nezzuk meg a Seven Falls - t is. Eredeti tervbe meg pont ez a Seven Falls volt benne. Vegul akkor ugy dontottuk, elmegyunk oda is. 



Ezen nevettem, lift a hegy tetejere :) Az ido szuke miatt ki is hasznaltuk.





A vizesesnel mar fel setaltunk, de jo magas volt, en mar megint szedultem, amikor mentunk fel nem birtam lenezni, ugy kapaszkodtam...









A kepet is ugy csinaltam, hogy vagy leultem, vagy nagyon kapaszkodtam a masik kezemmel :P

The Seven Falls:












Ott is lett volna jo kis trail, de mar nem volt arra idonk, hogy maszkalgassunk.....











Milyen edes igaz? Varja hogy adjak valami ennivalot, sajnos semmi nem volt nalam, egyebkent emg jol megijesztett, rakart ugrani a kezemre :)


A Seven Falls utan mentunk a repterre. Uton eszembe jutott, hogy az Ipodomon sok Middle East dal van, arrafele azt hallgattuk, Sasha mondta is, hogy ez csak most tudott eszembe jutni, amikor visszuk vissza az autot, az elmult ket napban emg mennyit vezettunk. :) Idoben megerkeztunk a repterre. Apple pie-t es fagyit akartam venni a McDonaldsba de, nem arultak fagyit ott, ezert mashol kellett fagyit keresni, kicsit szomoru voltam, mert imadom a McDonaldsos fagyit es ugy felvoltam ra keszulve. A fagyi az egyik kedvencem. De utana talaltunk egy masik szuper jo fagyizot :D :D Igyhat maris megelegedtem :)


Ejfelre haza is ertunk a lakasba, a repterrol elobb Rene hez mentunk, Gulnaz baratjahoz Cocot felvenni. Most nem adtuk daycare be, Rene ugyelt ra a hetvegen. :) 

Folytatas majd a szulinapi hetemmel, sok sok meglepetessel es egy ujjab meglepi hetvegi utazassal most hetvegen, de errol majd bovebben hamarosan... :) :)

<3<3<3
Kisses and Hugs,
Dalma

2 megjegyzés:

  1. Dalmi Te megfogtad az Isten lábát. :) Nagyon helyesek vagytok és fantasztikus helyeken jártatok? Most "kénytelen" vagyok ezeket is felírni a bakancslistámra. :P Várom a mihamarabbi folytatást, mert nagyon kíváncsi vagyok. :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) Edes vagy, aki a termeszetet szereti, az Coloradot is :) Ez nem olyan mint California vagy Florida, de ennek az allamnak is megvannak a maga szepsegei, jellegzetessegei! A meglepi hetvegi utazast par oraja kaptam meg, olyan izgatott vagyok, aludni nem tudok, igy szerintem neki allok blogot irni :) :)

      Törlés