2013. május 11., szombat

.... and still celebrating my birthday :)

Kedden, a szulinapomon Sashanak appointment -je volt a sziv dokinal, tudtuk, hogy keson fog haza erni, ezert hetfo este elvitt vacsorazni a Gaylord Texan Hotelbe. Ott mar voltunk a telen, amikor volt a Merry Madagascar  Exhibition. 







How ugly we are :)





Es megkaptam az ajandekomat is, egy gyurut, nem eljegyzesi, ne ijedjetek meg :P csak egy gyuru :) Edes volt, ahogyan ide adta :)




Masnap delelott nehany fotot ujra kelett keszitenem Cocorol, igazabol minden nap szoktam parat, annyira edes, olyan edesen alszik, minden percben mas pozt vesz fel :) Hasonlit ram nagyon en is annyit forgolodok, hogy csak na, arrol ne is beszeljunk, hogy a labam az agy egyik feleben a fejem meg a masikban, szegeny Sashat nem hagyom aludni, minden egyes ejszaka megkel szolitson, hogy menjek bennebb, mert esik le :) Visszaterve Cocora, olyan lusta, napkozbe egy csomot alszik. 


Ugye de edes na???? Ugy kepzelem, mint egy kicsi baranyt a bundaja miatt :)



Mostonaba azon veszem eszre magam, hogy azt kezdem csinalni mint Sasha, hozzabujni Cocohoz es puszilgatni, olelgetni :) Tanitom, hogy amikor mondom HUg Me akkor oleljen meg, meg nem megy neki, de rajta vagyok a dolgon :D :D Egyebkent meg tenyleg olyan jol esik megolelni ot, neha olyan olelhetnekem van, amikor egyedul vagyok itthon, olyankor mindig megtamadom Cocot :)


Szerda esta Sasha hazaerkezese utan, gyors vacsi azt elmentunk az egyik nagyobb outlet mallba Grapevineba. Szeretek oda jarni, mindig nevetsegesen alacsony aron kapunk szuper jo dolgokat. :) El se hiszem, hogy amiota itt vagyok ez volt csak a masadik alkalom, hogy vasaroltam, az elso masnap ahogy megerkeztem. Megigertem magamnak havont csak egyszer tehetem be a labam a mallba ruhat vasarolni haha, legkozelebb majd Junius elso heten... :D Igazaba, igy hogy nem dolgozom, nem is vagyom ra igazabol.... vagyis kijavitom, ha nem megyek mallba nem erzem azt, hogy kene valami, ahogy beteszem a labam egybe, amris talalok jo dolgokat, ezert kell magam tavol tartani a malltol, de egyebkent komolyan most sem en mondtam, hogy menjunk, hanem Sasha. :D Most van kire fogni. :)

Csutortok este, hazajon Sasha, kezeben egy adag boritek, kiuritette a postaladat. Olvasgassa a leveleket, koztuk egy nekem cimezvel. Meglepodtem, de meg o is annak tunt, hogy ki kuldott nekem levelet. Egybol azon kezdtem el gondolkodni kinek adtam meg a cimemet.... Kibontom a boritekot... olvasom a sorokat... 

                                                

                                                

Note: You must respond no later than 5/10/2013

Dear Dalma Molnar,

I am pleased to inform you that you have qualified for an award of 2 round trip airline tickets and accommodation.  Congratulations. These tickets are valid for travel to San Diego, Ca. from any major international airport. Certain restrictions apply. We have attempted contacting you several times without success  this is our last attempt. If we do not here from you soon, we may need to issue the ticket vouchers to the alternate. 
Please call me today at 1*146050***

Regards,
Vice President, S&D Travel Agency

Felig elolvasom, mondom ez ne lehet igaz, ugy nez ki nyertem valahol, elorol kezdem, olvasom hangosan, tiszta ozgatott voltam, Sasha mondja nekem, hogy hivjam fel a szamot. Ekkor leeset, hogy ez o volt. Kerdem tolle, ezt te csinaltad ugye, valasz nagy komolysaggal dehogy is.... Aztan a repulojegynel az o nevetet is irta, mondom neki, belyeg nincs a boritekon ez tolle van, ekkorra mar o is elmosolyogta amgat :) Ez egy masik szulinapi meglepetes volt, amit nem akart ideadni akkor, eredetileg azt tervezte, hogy csak penteken adja ide, de vegul ugy dontott, hogy megkapom csutortokon, hogy ha valamit szeretnek vasarolni legyen idom.... Milyen edes volt esku, hogy ezt igy kitalalta. Az o telefonszamat irta, de en fejbol nem tudom, sza arrol nem ismertem fel.... azt meg nem is figyeltem, hogy S&D Travel Agency :) :) Annyira megvoltam hatodval, nem akartam elhinni. Meg az elejen nem is neztem meg a datumot, hogy mikor kell utaznunk, azt amikor lattam, hogy most hetvegen..... azt se tudtam mit csinaljak oromomben :)





Igy utolag minden erthetove valt, miert nem akarta, hogy a szulinapom ezen a hetvegen legyen. Persze azt csak kitalalta, hogy company party lessz. :) Az utobbi  ket hetben beszelt nekem San Diegorol, hogy egyik kedvenc varosa Amerikaban.... meg hogy mennyire tetszik neki stb.... akkor beszelt a Sea Worldrol, hogy en ugye nem voltam, de o volt San ANtonioban, de hogy San Diegoban jobb.... akkor beszelt a Hilton hotelrol, meg emlekszem mondtam neki, hogy Europaban nagyon draga es hogye n meg nem voltam ott megszallva, sot hotelben is olyan igaziban legeloszor Cipruson szalltam meg ketszer :) Utanna meg 'ezerszer' Amerikaban :) Kerdezgette, hogy mit csinalunk hetvegen, hogy talaljak ki valamit, bohockodott, hogy menjunk a beachre stb.... Vegul igy ossze allt utolag a kep, de komolyan semmit sem vettem eszre. Nagyon nagy meglepetes volt a szamomra, hisz San Diegoba mindig is vagytam. :) Sasha csodalatos!!!! Csodalatosabbnal is csodalatosabb! Komolyan ennel jobbat nem is kivanhatnek magamnak, maximalisat nyujtja mindenben, nem birok halalkodni. :)

Egyebkent szulinapom napjan picit megsertodott, mert az ajandekot eszrevettem hamarabb, de nem szoltam neki.... most meg elmondtam, hogy hat ize, mar lattam.... amit igy utolag meggondolva nem is kellett volna elmondanom, hisz meglepetest akart es levolt torve, hogy nem jott ossz.... de a helyzet az, hogy eddig mindig mindent olyan helyre rejtett el, hogy eszrevettem. Pl a gyurut egy ures cipos boltba a closetbe. Hat persze, hogy megnezem mi van benne, hogy dobjam ki. Akkora  multkor valamiket betugott az agy ala.... Na ez is....Lany vagyok, takaritok, amikor meg takaritok az agy ala is beszoktam nezni :) :) Karacsonykor is az ajandekot az agy ala dugta a vendegszobaba, egyaltalan nem kerestem, csak Cocoval bementem a szobaba, o meg ki huzogatta... A lenyeg, hogy eddig Sasha jo rejtekhelyet nem talalt, pedig o azt hiszi, hogy jo rejtekhely.... nekem meg olyan nyilvanvalo, hogy benezek oda :) Sza ezert o is nagyon megorult, hogy ezt a San Diegost tenyleg nem is sejtettem es hogy sikerult a nagy meglepi :) :)

A mult ejszaka olyan izgatott voltam az utazas miatt, hogy nem birtam elaludni. Hajnali 3 korul talan sikerult, de akkor meg mindent ossze vissza almodtam. sara megakart olni, en meg ott menekultem elore, jol ki is faradtam haha :) Meg meg sok minden mas hulyeseg.... Most is amr vagy hajnali fel 2 lessz, el is megyek eladni, mert 6 korul kelunk, mengyunk a repterre ujra :) :) Bucsuzom jovo heten majd jovok a San Diegoi i beszamoloval. :) 

Kellemes hetveget mindenkinek. 
Puszi,
Dalmi
xoxo



6 megjegyzés:

  1. Hát valami hihetetlen ez a Sasha!!!! :):):)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Egyetértek Lilivel :) Nagyon szerencsés lány vagy, örülök nektek, ezek az ajándékok pedig szuperek :D Én örültem volna ha eljegyzési gyűrűt kapsz :) Jó utat nektek, és Boldog Szülinapot utólag! Puszi :)

    VálaszTörlés