2013. március 3., vasárnap

Golden Gate Park, Japanese Tea Garden, Young Museum

Utolso napunkon San Franciscoba reggel a Golden Gate Parkba igyekeztunk. Mire ezt elore lecsekkoltam tudtam, hogy valahol a parkban van egy Jappan Teahaz. Tudtam, hogy Erinek biztosan fog tetszeni. Amikor megemlitettem neki, be is lelkesedett. Imadja a Jappan kulturat.





Nagyon gyonyoru volt ez a fa, szinte hihetetlen, hogy elo :)



Eri imadta ezt a parkot, mivel minden zoldben pompazott...






San Franciscoban mindenhol megtalaltuk a kalainkat :)




Igy utolag visszagondolva tenyleg nagyon szep park volt, erdekes, hogy ez is sokkal jobban tetszett nekem, mint a Central Park New Yorkban. A Golden Gate Bridge is sokkal csodalatosabb, mint a Brooklyn Bridge, ossze sem lehet hasonlitani azt a latvanyt. Egesz San Francisco jobban tetszett sokkal, mint New York. Mondjuk mostmar egy  picit sem kivankozok New Yorkba, voltam ott mar eleget, inkabb johetnenk uj, meg nem latott allamok :)








A kozon kis utbaigazitassal megtalaltuk a Jappan Teahazat is. Egy nagyon nagyon idos neni kocogott a kozelunkben azt o igazitott utba. Beszelgettem is vele egy jo par percet, tavozasakor a tesom csodalkozott, hogy hogyan ertettem emg, mivel olyan furan ejtette ki a szavakat, nem ugy mint mas. :) Elmosolyogtam, hisz meg anno Angliaba mindig problemam volt azzal ha idos nenivel kellett beszelgetesbe keszdeni, nem tudtam megerteni oket, nem 'tatjak' ugy ki a szajukat. :D Mostanra szerencsere mar nincs problemam ezzel. :) Fizetni kellett erte, hogy bemehessunk a kis kertbe, ezen picit csodalkoztam, nem gondoltam.  Nekem is szep volt nagyon a kert, de a tesom, o szavakat nem kapott, komolyan o teljesen maskepp elte ezt at, mindenbe ugy gyonyorkodott, orultem, hogy ekkorra oromet tudtam neki szerezni ezzel a kis Jappan Teahazzal.







Volt egy kis uzlet is, jappan dolgokkal, szerintem egy orat simman eltoltottunk ott. Erinke mindent jo alaposan megkellett neznie. :)







Tetszettek ezek a kis kovek, egyet en is vettem Sashanak, egy 'Love' osat. Azert is vannak mind a Love kovek a tetejen, emrt mindegyiket kiszedtem, hogy kivalasszam melyiknek van jobb alakja, azt a tetejere visszapakolasztam .:)





















Egyet teaztunk is, en jazmin teat ittam, vagyis ittam volna, de olyan eros volt, az illata is, hogy nem birtam meginni. Teljesen ugy kepzeltem, mintha parfumot innek, nem mintha tudnam, hogy milyen egy parfumnek az ize :P Valami jappan levest is kertem, nah de az sem izlett nekem, tesonak igen, ugy nez ki en nem vagyok ezek az uj izek "szerelmese". 




Jappan Teakert utan a parkban kerestuk a kiutat, amikor 'belebotlottunk' egy Young Museumba :)



Gondoltuk csak benezunk, fizetni kellett volna persze erte, de mi hogy hogy nem, azt sem tudom ez ingyenes volte vagy sem, de valahogy feljuttunk a museumbol egy kilatoba. Nem volt olyan magasan, de mesgis szepen latszott a varos a hegyekkel. Orultunk neki, hogy ide tevedtunk. :)





 




Museum utan eldocogtunk a belvarosba, kicsit vasarolgatni akartunk. 





Mivel ez volt az utolso nap, mar elterveztuk, hogy akkor most felullunk a cable car ra, de mivel idohianyban szenvedtunk, inkabb  a vasarlast valasztottuk. Mar hideg is volt, gondoltuk, ugyis faznank rajta, mi meg igazabol eleg sokat gyalogoltunk, mar nadjabol azokat a helyeket lattuk ahol ez a cable car vitt volna. 


Tesom itt ratalalt egyik kedvenc uzletere, Desingual. Eddig nem is figyeltem fel ra. Nekem nem mondhatnam, hogy annyirra tetszettek itt a ruhak, nem az en stilusom, pedig szinesek :D, egyediek voltak, de o imadta. Mondogattam is neki, hogy nem normalis ilyen arert vessz itt barmit is. :) :) Utolag lattuk, hogy most Budapestre is jon az uzlet a Westendbe, orult is neki, amikor mondtam. :) 

Nem is emlitettem a legjobbat, ezelotti napon derult ki, hogy Sashanak van repulojegye New Yorkba is. :) Masadik meglepetes a szamomra. :) Dallasba elbucsuztunk, azt hittem az az utolso, utana meg egyszer Los Angelesbe, es meg New Yorkba is. :) Imadom! Tehat ezt szerdan tudtam emg epp mikor az Alcatrazhoz mentunk, este kerdem tolle, hanykor is szall le a gepe, erre kiderul, hogy o nem is februarra foglalta, hanem marciusra veletlenul. Nah akkor felhivta a tarsasagot, jol rakellett fizetni, de a lenyeg, hogy sikerult megvaltoztatni hetvegere, ha mar en is ugy bele eltem magam, hogy megeyszer fogunk talalkozni. Mivel ez a hetvege volt a kegkozelebb a Valentin naphoz, azert szervezte meg ezt a masik meglepit, hogy toltsunk egyutt egy elore hozott Valentinos hetveget. <3

Jo sokat vasarolgattunk, en feher nemu boltokat jartam, mivel bekellett szerezni szexi alsonemuket a hetvegere :) :) :) Olyan nyugodtan voltunk el, pedig hetre jott a shuttle busz ertunk a motel ele. Fel 6 kor mi meg a belvarosban uzleteltunk. 6 utan rohantunk is a buszhoz, amivel eljuttunk a motelig, jo nagy dugo volt, ezert eppen csak docogtunk. A lenyeg, hogy 7 re sikerult odaerni. Mivel mi mar reggel kikellett csekkolnunk a csomagainkat a recepcional hagytuk. Kicsit izgultam is ertuk, mivel tudtam, hogy ez a recepcios srac 20 percekre huz el csak ugy valahova, minden meg tarva nyitval, a csomagok emg ott elol voltak. Szerencsere semmi gaz nem volt, kijuttunk idoben a repuloterre. Itt egy kicsit bonyolodott a helyzet. En elkurtam a foglalasoknal, ugy kellett volna, hogy San Franciscobol New Yorkba repuljunk, de mi egyszer vissza repultunk Los Angelesbe csutortok ejszaka. Pentek hajnalba 6 tol volt (lett volna) a masik jarat New Yorkba, tehat ez azt jelenti, hogy a repuloteren ejszakaztunk, vagyis ugy ejjel 11 tol hajnali 6 ig, amig a gepunk felszall...... Mivel 4 re igy is ugy is a repteren kellett volna lenni, ezert nem akartam szallast foglalni arra a par orara. Ugyvoltam vele, hogy kibirjuk, azt majd kipihenjuk magunk New Yorkba..... csak a dolgok bonyolodtak, volt ott siras-rivas, hiszti, mindent amit csak ellehet kepzelni, ki is voltam jo rendesen keszulve........ de most abba is hagyom, a folytatashoz varnotok kell :D :) 

Jo ejt mindenkinek. Puszi. Dalmi. <3 :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése