2012. október 25., csütörtök

Slaughter House and Botanical Garden

Kezdem akkor a meselest pentekkel.....
 
Hallottam rola, hogy van egy Haunted House / Slaughter House Dallasban, amit direkt most nyitottak meg Halloweenra, igy max egy honapot tartjak nyitval. Este 8 tol ejjeli 2 ig van nyitval. Elobb azt hittem, hogy gyerekeknek van, de nem..... Mivel ezen a hetvegen en kellett kitalaljam, hogy mit csinaljunk, igy ezt is beraktam a programba. :)
 
Este 5 kor mar vegeztem is, de Sasha csak 8 ra tudott ertem jonni. Penteken ugy elmentem itthonrol, hogy csak vasarnap 1 utan erttem haza. Nah szoval egyszer elmentunk hozza, keszitett nekem vacsorat, burgert, de nagyon finom volt, meg a kenyeret is meg grillezte. Kaptam tolle egy ajandekot, egy Hello Kittys nyaklanc volt az. Szep volt, de az igazsag az, hogy en nem nagyon szeretem Hello Kittyt. Ezt meg nem akartam mondani neki..... Egyebkent meg nagyon meghatott, hisz alig vagyunk egyutt egy kis ideje s mar vett egy nyaklancot is...... Na szoval vacsi utan elmentunk ide ebbe a Haunted House ba. Hat o nagy sor volt. Szerintem egy orat simman altunk sorban.
 

 
Nagyon jol bevolt rendezvel, szuk folyosokkal, tenyleg olyan horror filmes feelingje volt, ott ilyesztegettek a mindenfele zombik :) Tenyleg nagyon jol bevolt rendezvel. Egy ilyen jellegu hazban meg Londonba jartam, de ez sokkal jobb volt. Hat igen nekem Amerika mindenben sokkal jobb mint Anglia. :) :P A beugrot viszont dragaltam, mert 20 dollar lett volna szemelyenkent, de viszont szerencsesek voltunk igy ingyen kaptunk ket jegyet. :) Epp a sorban altunk, amikor egy lany odafutott hozzank es megkerdezte, hogy vane mar jegyunk. Azt kezunkbe nyomott ket jegyet, annyit mondott Merry Christmas azzal le is lepett, de olyan gyorsasaggal, hogy idom se volt megszolalni, mar azt sem tudom egyaltalan megtudtam-e koszonni, az meg VIP jegy volt, valami 47 dollar volt ket nszemelyre. :) Gondolom biztosan nekik pluszban volt, mivel mar elore neten megvettek....
 
Haunted House utan hazamentunk, uton meg megaltunk a red boxnal egy dvd kivenni, a cime Babymakers volt. Jo filmnek tunt, de megsem siekrult vegig megnezni, mar keso volt, almosak voltunk. De majd ezen a hetvegen ujra kivesszuk. :)
 
 
 
Errol a gyumolcsrol meg eletemben nem hallottam, most lattam legeloszor. Finom volt, csak untam bontogatni. :)

 
Tamarind gyumolcs.... hashajto/vizhajto hatasa is van...

 
 
 Sashanak egyebkent van egy kutyaja, de a hetvegen enm volt otthon, altalaban day care be viszi hetvegere. Szoktuk is mondogatni, hogy a kutyajanak kell egy Au-Pair, igy is annyit kolt ra. :) Egyebkent Coco a neve, nem vagyok valami kutya rajongo, de elfogadom a kutyajat is. :)
 
Szombat reggel mar fel 10 tol nem tudtabb tobbett aludni, pedig most lehetett volna. Nem volt tejje otthon, igy elobb elugortunk kavet venni. De mielott elindultunk volna halottam tesz vesz a konyhaban, nem lattam mit csinal, s hat nezem egy kis tarca elo van keszitve "cookies" masszaval. Meg cookiest is sutott nekem. Egyebkent igen imadom a cookiest foleg kaveval reggel. :) Igy mire hazaertunk a kaveval, a cookies is meglett. Van netflixje, igy megvan neki a Szuletett Felesegek. Annyira megorvendtem neki mint meg soha. Imadom ezt a sorozatot es csak a hatodik evadik sikerult megnezni. Nagy izgalommal ultem le a TV ele Szuletett Felesegeket nezni, kavezni es cookiest enni. Imadom ezt a harmat igy osszesen. :) Nagyon szep ido volt odakint, hetagra sutott a nap, ujra 30-31 fok, melegem is volt nagyon hosszu nadragban. A halainak elmentunk kajat venni, en a kozon meg kitalaltam, hogy ebbe a szep idobe menjunk el a Botanikus kertbe Dallasba, hisz meg nem voltam, es elszerettem volna menni. El is mentunk, olyan tok jol esett ebben a szep idoben kint setalni, maszkalni. Nehany kep a "Pumpkin Village" rol :) Meg en is jol hozzaoltoztem a tokokhoz. :)
 

 
Ugy tetszettek a tokok, szep kis hely volt....





 
Jo nagy pumpkin :)

 
Fairy tales pumpkins

 
 
Dallas star

 
A bekam, annyit csokolgattam, de semmikepp sem akart atvaltozni hercegge....grrrr


 

 
"Chico y Chica de la Playa"







 
Maniam rendor autokat fotozni, Dallasi autorol meg kepem nem volt, sza itt az ideje mar :)
 
 
Botanikus kert utan elakartunk menni ebedelni/vacsorazni (mar volt 5ora nem tudom minek lehet venni) a roman etterembe. Mar nagyon kivancsi voltam ra, izgatottan vartam, hogy oda erjunk. Mar gondolatban ki is tallatam, hogy mit fogok enni: toltelekes kaposztat. Nagy csalodas ert, az etterem bevolt zarva, de ugy veglegesen.... se magyar se roman etterem Dallas kornyeken :( Igy elmentunk Sasha egyik kedven Olasz ettermebe.
 


 
Lasagnat rendeltem, olyan reg nem ettem, nagyon finom volt, yummy
 

 Kaja utan, elmentunk Gulnaznak venni egy uveg Baileyst mivel este unnepelte a szuletesnapjat. Majd otthon meg relaxaltunk vagy 2-3 orat. Vizipipaztunk, cigiztunk, pezsgoztunk :) En kozben szuletett felesegeket is neztem, a hangulat megvolt. Na de viszont mire kellett menni a szulinapi partyra ugy elalmosodtam, legszivesebben lefekudtem volna. Megigertuk Gulnazeknak, hogy 9 re ott leszunk az asztalt atvenni, mivel lefoglaltak, de nem sikerult odaerni idoben. Ok hamarabb oda ertek. Kicsit szegyeltem is, hogy megigertuk, s megmondjak, hogy nem tudnak megkerni minket semmire, na de nem haragudtak az a lenyeg. :) Vegulis csak 20 percet kestunk.:) 15 perc aladt letusoltam, feloltoztem es meg sminkeltem is haha :)


 
Egyebkent meg ez a nyaklanc amit kaptam, Svarovski, mostanra mar vissza van cserelve, majd megmutatom az ujjat is. :)

 
Folytatasban kovetkezik Gulnaz szuletesnapi partija es vasarnap....
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése