2012. október 24., szerda

Cluster meeting

Vasarnap reggel 10 tol takaritasom volt, nagyon almos voltam, nehezen ebredeztem neki. Keson fekudtem le, Gabriellaek 2 kor jottek haza, addig meg en is ebren voltam. A vasarnapi napom mindig faraszto vagyis en vagyok faradt, hulla a hetvege utan, igy mostonaban nem sokat csinaltam vasarnap. Nah de most pont cluster meetingem volt, igy a takaritasbol elmentem Sofiat felvenni, aki Cenetnel volt, es hetvegen nem volt autoja, igy megkert. Nah meg persze, hogy nem mondok nemet imadott sved 'csajomnak'. Sofiaval vissza erkeztunk a mall ele, ahol Noeli es Luana (brazil lanyok) vartak rank. Igy egyutt mentunk tovabb a meetingre, a talalkozo szinhelye Mary (cc) lakasan volt, pizza party. Sutott nekunk ket nagy pizzat, nagyon finom volt. Kajalas utan meg pumpkin cookies t diszitgettunk a host gyerekeknek. Eleg nehez volt festegetni oket. :) Talalkoztam vegre az uj lannyal is, aki mar vagy ket honapja itt van. Beszelgettunk egyett azt 4 kor elindultunk haza....




 
Host gyerekeimnek nagyon bejott a suti, masnap meg is kerdeztek, hogy nem csinalnek-e meg nekik ilyen cookiest :)

 
Sofia az ovet nalam felejtette, igy vasarnap este mire hazaertem, azt meg is edtem :)

 
Mall elott a brazil lanyok engem meg Sofiat kitettek. Gondoltuk haza indulas elott beugrunk a Party City Store -ba, ami direkt most nyilt Halloween ra. Talaltam is en egy costumot magamnak, Circus Sweety leszek. :) Csinaltam par kepet feloltozve, hogy egy ket otthoni baratnak megmutassam, hogy minek oltozok, de majd csak Halloweenkor posztolom. Itt olyan izgatott mindenki a costum miatt, nagyon Halloween laz van mar. Igazabol nekem is ez lessz az elso Halloween, hogy feloltozok valamiek, mar izgatottan varom, kivancsi vagyok, hogy milyen lessz ez az egesz unnep. Olyan jo atelni ezt a Halloween oruletet, olyan igazi Amerikas, pont olyan mint, ahogyan a filmekben lattam. :) Igertem par kepet a szomszed hazakrol, igerem jovoheten keszitek is parat, olyan jol feldiszitgetik a hazakat. Haz elotti fakra szellemeket, csontvazakat akazgatnak ki. Meg Pam is kicsit feldiszitette otthon a lakast, pokhalok, pokok, csontvazak stb.... Szeretnem ha otthon is ilyen felhajtas lenne Halloweenra. :) Meg itt sincs, de mar birom ezt az egeszet.... Jo erzes reszese lenni ennek az egesznek. Anno Angliaban is unnepeltek, de nem ilyen szinten. Emlekszem a gyerekek feloltoztek, de mi nem. Esetleg az ajtora kiakasztottak valami Halloweenes dolgot, de semmikepp nem diszitgettek ugy fel mindent mint itt. Nah jovo heten igerem elmegyek egy neighborhoodi setara s keszitek par fotot. :)
 
Costum vasarlas utan haza is mentem egybol. Forro furdo es be az agyba, relax.....
 
UI: megprobalom behozni a lemaradasaimat es surubben irni, csak egyszeruen mostonaba ugy elvagyok foglalva, alig van idom, de komolyan..... mar filmeket se nezegetek itt egymagamban :)
 
Puszi
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése