2012. október 18., csütörtök

BBQ and Glorias

Egy kis izelito a hetemrol.......
 
Hetfon reggel mikor csengett az oram, latom kaptam ket smst Pamtol. Meg is lepodtem hisz soha nem kuldott nekem ugy smst hogy en is itthon legyek. Egyebkent se surun szokott de mindegy. :) Csak annyit irt, hogy lehet, hogy nem tudom, de nincs suli hetfon a gyerekeknek, igy nem kell 6:30 kor kezdenem. Azt persze nem irta, hogy hanykor kell kezdenem igy, de mindegy. Meg is orultem neki, egybol fordultam is a masik oldalamra folytatni az alvast. :) Egy oracskat aludtam, 7:30 kor arra a gyerekek zajara ebredtem, hamar ossze szedtem magam es lementem kezdeni. Suttem palacsintat nekik, megreggeliztunk azt utanna autokat dekoraltunk, azzal amit tollem kapot Harrison szulinapjara, meg magyarul sem tudom esku a nevet, de itt egy kep, hogy legyen fogalmatok rola, hogy mi az :) Tuti mindenki ismeri. En is szerettem gyerekkoromban, sot meg most is. :)
 
 
Akkor nem orult neki...de igy par nap utan lelkesen keszitettuk az autokat egyutt :)
 
Ebed utan elvittem oket a konyvtarba, vagy 2,5 orat is ott voltunk, gyerekek jaszodtak, en meg neteztem. Sometimes it is a very easy job. :)
 
Kedden delelott takaritani voltam, delutan meg a gyerekekkel es Angelaval a hazunkhoz kozeli parkban voltunk. :) Mult hetvegen nem talalkoztunk, igy egy csomo meselni valonk volt egymasnak. 1,5 oran keresztul be nem allt a szank. :) Estere nem ereztem jol magam, de azert elmentem suliba. Jol felvoltam oltozve: nagykabat & sal. Az osztalytarsaim nehanyan csak poloba, mindenki csodalkozoan nezett is, hogy 'eisze' fazok :) Ott kellett mindenkinek 'explainelgessem' hogy picit raz a hideg, meg ugy erzem mintha beteg akarnek lenni. Volt egy erdekes feladat az oran es kepzeljetek Hungary -rol volt szo. Nem is hittem a fulemnek, meg sosem hallottam Hungaryrol feladatokat az itteni egy evem alatt. Sot meg ket szot is mondtak benne magyarul: nok es ferfiak :) Mosolyogtam, a tanarnonk engem is kert meg a feladat teljesitesere. :) Mar alig vartam vege legyen az oranak, szivesen lettem volna inkabb itthon az agyba. Estere mar a torkam is nagyon nagyon fajt. Be is gyogyszereztem magam lefekves elott. Igy masnap reggel mar jobban ebredtem. Csak, hogy tudjatok ha en gyogyszert veszek be akkor tenyleg nem vagyok jol...
 
Szerda reggel tehat sokkal jobban ebredtem. Miutan a gyerekeket 'elpakoltam' suliba gyorsan letusoltam es mar reggel 8 kor itthon se voltam egesz fel 3 ig. Sasha nem dolgozott, igy ertem jott...... Tudta faj a torkam, igy meglepett egy 'fazek' forro levessel, amit o keszitett. Aranyos volt.
Felfedeztunk neten egy roman ettermet :) Mar aznap nem akartam, hogy oda menjunk ebedelni, egyreszbol azert is ha mar fozte miattam azt a levest, azt akartam megenni.  Nah de vegig neztem neten az etlapot, es nagyon tetszett amit lattam. Van toltelekes kaposzta, rantott husi, fasirt, miccs (imadom otthon a miccset, habar fogalmam sincs, hogy itt milyen lehet, biztosan nem az az igazi ami otthon), hus gomboc leves, zoldseg leves, csirkepaprikas, lasagna stb..... Mar kivancsi vagyok, alig varom, hogy elmenjunk oda, orultem, hogy ratalaltunk erre az etteremre, nincs is olyan messze, nincs egeszen bent Dallasba, csak Addisonba, ahol Sasha is lakik.
 
Mar nem is emlekszem csutortokon mi volt....
 
Pentek suli utan parkos playdate Angelaval es a gyerekekkel. Fel 7 kor vegeztem 8 ra ott ertem Gulnaz es Rene. Sashahoz mentunk BBQ, par baratot meghivott az estere hozza, plusz meg en is hivhattam lanyokat, sza meghivtam Angelat, Elenat, Maria-Claudiat akik meg hoztak egy lanyt magukkal. Annyira orultem neki, hogy Angela is csatlakozott hozzank. Sokszor meg nem voltunk egyutt partyzni. A BBQ nagyon szuper volt, Sasha mar mindent elokeszitett mire oda ertunk. Az elotti nap emlitettem hogy szeretem a Baileyst es hat egy uveg vart is rank, aminek Gulnaz is megorult, nagyon hamar el is fogyasztottuk ketten, csak azt ittunk. Haha. Sashaek ejeli manageruk is ott volt a felesegevel meg a gyerekevel. Firaz es Fadi is, akiket nagyon szeretek, olyan viccesek, veluk nem unatkozom. Fadi pap szeretne lenne, nagyon vallasos srac, bulizik emg minden, de egyszer se hagyna ki a miset a vasarnapjairol .ANgela is ugyan ilyen vallasos. Biztos voltam benne, hogy megtalaljak majd a kozos hangot. Mar alig vartam, hogy egymasnak bemutassam oket. Jol is gondoltam, egymasra talaltak, sokat beszelgettek aminek en nagyon orultem. Firaz pedig Elenaval kapta meg a kozos hangot, sza minden csak perfect volt. :)
 


 
Draga Renenk volt az egyik szakacs :)

 
I am just pretending, i am the chef :)


 
Keszul a vizipipa is...

 
Angelammal <3

 
Fadi
 
Ejfel mar volt lassan mire elhagytuk Sasha hazat. Kulonben tenyleg nagyon jol erezte ott magat mindenki. A Glorias ba mentunk tancikalni. Ott meg csak egyszer voltunk Augusztusban, pont miutan hazajottem a vakaciomrol. A lany banda ugyanez volt, csak a fiuk cserelodtek. Haha. :) Imadom a Glorias t. Elo latin zene van, salsa. Annyira jol ereztuk ott is magunk.
 


 
Egy csomot tancoltunk, tequila-ztunk stb...
 
 
Tequila shot :)

 
Firaz and Elena
 
 
A csapat :) Ezeket a kepeket persze nem is tudjuk facebookra feltolteni Fadi miatt :) Mindig bosszatjuk, hogy taggoljuk. :) Legkozelebb nem hagyjuk, hogy szerepeljen a foton :P
 



 
 

2 kor persze ennek a partynak is vege lett. Elana kicsit becsipett. Hat az igazsag nem is kicsit...fiuk ugy raktak be az autoba. Elobb mind Sasha hoz mentunk, mindenkinek ott volt az autoja. Elenat lefektettek az also szinten. Ez ido alatt Angela hazavitte Claudiat Maria Claudiaval. Majd visszajottek Sashahoz es elvittek haza Elenat is, szegeny akkor meg mindig nem tudott allni a laban. Mi a tobbiekkel lent beszelgettunk, ettunk, vizipipaztunk..... azt ugy 4 fele en le is fekudtem, Gulnazek is ott aludtak, a tobbiek meg haza mentek.

Szuper party volt, vegig tancoltunk.... mintha tudnam is a salsat, de ha picit iszunk az is megy haha :)

Puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése