2012. október 11., csütörtök

Hello-Bello!

 
 
Na hello - bello. Tudom igertem a bejegyzest hamarabb is, de most megint ugy telik az ido. :) Penteken este azt se tudtam hova megyunk, mit csinalunk.... csak, hogy megyunk valahova, nekem meg kesz kell lennem 7:30 ra. Gulnaz, Rene meg Sasha meghivott magukkal, nekem nem volt mas dolgom, csak, hogy kesz legyek idoben. Mivel biztos voltam benne, hogy kesni fognak, igy nyugiba 7 kor elmentem furdeni, keszulodni. 7:40 kor mar jott az uzi, hogy 'We are here', na meg is lepodtem, hogy mar megerkeztek. Gyorsan osszekaptam meg a cuccomat azt ki a hazbol... Sacha es Rene vart ram, ezutan mentunk Gulnazt folvenni mivel en pontosan utba esek... Tudtam, hogy mindegy hova megyunk, mit csinalunk, hisz en ezzel a csapattal nagyon jol erzem magam, csomot nevetunk, bohockodunk.... olyan mintha mar 1000 eve ismernem oket. Es, hogy en regen mennyire feltem a 'Middle East' rol szarmazo sracoktol. Most annal inkabb imadom oket. :) Annyira jo fejek, kedvesek meg minden...
 
Sacha emlitette, hogy ne egyek, mert valahol vacsizni is fogunk. De hat nalunk meg pizza volt a gyerekeknek es en is be edtem abbol, igy nem voltam ehes az etteremben, egyaltalan nem is akartam enni semmit. De hat a parancs az volt, hogy olyan nincs.... sza ugy voltam akkor vele megkostolom ujra a sushit. Jo par eve egyszer megkostoltam es utaltam, ott oklendeztem utanna, mondogattam, hogy ezt el sem tudom kepzelni, hogy tudjak megenni az emberek.... Azutan meg csak emg sem akartam kostolni..... Ime most eljott az az ido, amikor ravetem magam, hogy meg egyszer megkostolom.... Es imadtam!!! De  komolyan, emg magam sem hittem. Talan akkor valamikor regen valami nagyon nem jo fele/fajtat kostolhattam meg..... Most California Rolls-t rendeltem, ugy voltam vele, ugyse vagyok ehes, ha nekem meg nem izlik ugyis megeszik a tobbiek. Vacsi kozben elfogyasztottunk ket uveg bort is negyen... Sracok osztottak, hogy ide meg oda kene menni egy hetvegere, ezt meg azt kene csinalni... mindnekinek mindig van egy csomo terve, csak az a baj, hogy enm sok valosul meg kozuluk. :)
 

 
Gomba leves, vagyis szines viz egy fel darab szaritott gombaval :) De egyebkent az ize jo volt, de tenyleg.... Milyen erdekes kanalat adtak hozza :D

 
Californi roll, es mostantol elmondhatom, hogy szeretem a Sushit! :)

 
Hja egyebkent ez az etterem olyan volt, hogy elottunk keszitettek meg mindent, a srac/szakas kihozott mindent egy tologatos kocsin, zoldsegek amr ossze voltak vagva meg minden, tok jo volt, nagyon tetszett a hely, meg az is ahogy nekunk elkeszitette a kajat, ez az egesz rendszer. Meg mutatvanyokat is mutatott nekunk, szorakoztatott minket. Mi meg ellestuk a receptet, legkozelebb ilyet keszitunk. :P haha, lol


Ime egy kis video....


 
A rizs nagyon finom volt egyebkent....
 
 
 
Egyebkent ez az etterem 3 percre van tollunk, pont koztem es Gulnaz kozott helyezkedik el. Ahova szoktam gyalog jarni, mivel ott van Walmart, Walgreens, 24 Hour Fitness, Hobby Lobby, Apple Bees, Starbucks, Wells Fargo meg minden fele ilyen olyan kis etterem, store. Nem is emlekszem, hogy lattam volna valaha, pedig mar rengetegszer elsetaltam melette. De tudjatok en nem nagyon figyelek fel az ettermekre, mivvel az utobbi idoben ignorolom. Sporolas keppen felfogadtam, ha csak tehetem, van mas valasztasom nem eszek etterembe. Majd kibirom mig haza erek... Hasamon tudok sporolni egyebkent... Az elejen egy csomo pent azzal elkoltottem, hogy egy nap delbe etterem, este etterem stb.... Itt volt az ideje leallni. :)
 
Vacsi utan moziba mentunk, a Taken 2 - t neztuk meg. Mi Sachaval egy csomot rohogtunk, ugy viselkedtunk mint a gyerekek. :) Ket bohoc :P Gulnazek meg rohogtek mindent. Egyebkent meg kabatot nem vittem magammal, egy kicsi meg huvos lett pentek estere. Renenek volt egy honorakja, azt igazi gentlamen kent ide adta nekem. :) Szegeny, akkor meg o fazott. A film alatt egy csomot asitottam, Sacha mindjart mindjart mondogatta, hogy "Stop it", ne csinaljam mar, hogy este 10 kor aludni szeretnek... :)
 
 
Trailer: Taken 2
 

 
Nem nagyon akartam action filmet nezni, de abban az oraban epp azt vetitettek sza ugy voltam vele, hogy mar mindegy.... Tudjatok en a Comedyert rajongok. En nem is lattam az elso reszt, igazabol azt se tudtam mirol szol a film.... de egyebkent nagyon tetszett! :) Neha nem art megnezni egy egy Action-t is. :)
 
Film utan Rene mindenkepp leakart fekudni, mert mar 12 volt, es neki 6:30 kor kelett kelnie. Saschaval emntek valami 10 oras lovos tanfolyamot elvegezni, emg engedelyt kapni fegyver tartasra vagy mire. Dehat Sachat ez nem hatta meg, o nem akart semmi kepp haza menni. A tobbiek meg Uptown ban voltak, egyedul meg unt autozni. Legeloszor engem vittek haza, valahogy ugy gondoltam jobb ha en is lefekszem, almosnak ereztem magam. Nah de az sms ek jottek, 10 percbe telt amig Gulnazt ledobtak es vissza ertek hozzam, meggondolva magam, megis csak elmentem. Kicsit ciki volt host apam elott 12 kor hazamegyek azt negyed 1 kor ujra elmegyek. Rohogte. :) Sza miutan ujra talalkoztam a fiukkal elvittuk Renet haza azt mi elmentunk Uptownba, a hires McKinney Avenuera, pontosabban a Denbe, ahova mi is olyan sokat jartunk Sofiaekkal. Harom 'floor', harom fajta zene. Ott voltak vagy heten, a csapat tobbi fele, mindenki ismeros volt mar a szamomra, mar mindenkivel talalkoztam/buliztam egyutt. 2 kor itt vege volt a partynak, a tobbiek atvonultak a Peace Pipe-ba, masik kedvenc helyem. En mar almos voltam, a labam is fajt nagyon a hulye cipombe igy inkabb megkertem Sashat, hogy vigyen haza. Mire haza ertunk mar nem is voltam almos, meg egy filmet megneztem lefekves elott. Nem idegeskedtem, hogy mikor fekszem le, hisz tudtam szombaton addig alszom ameddig csak akarok. :)
 
Hjo sokaig is aludtam, kozon ebredeztem de 3 kor keltem fel rendesen, haha :) Vegre egy jo nagy alvas! Egyebkent 5 korul fekudtem le, hogy ha azt nezzuk igy 10 ora alvas, az meg turheto :) Rossz ido volt, esett is kozben. Egyebkent egesz hetvegen olyan hideg volt, alig akartam hinni. Nekem egyebkent meg jol is esett, orultem, hogy ele kell vennem az oszi kabatom meg a csizmam. :) Kicsit ugy ereztem mintha otthon lennek. :) Megneztem ekkor is egy filmet, sot azt is meg befejeztem amit penteken este kezdtem el. Mindket fil Karacsonyi film volt, olyan jo erzes volt nezni, hisz kedvenc unnepem amugy is a Karacsony. Imadom olyankor a havat, havazast, a hideget is.... Nagyon jo szokott lenni olyankor otthon (nem mintha maskor nem lenne jo), de akkor ossze gyul a csapat, egyutt szankozunk, sielunk, ki milyen teli sportot uz, clubbozunk, romizunk, mokazunk stb... :)
 
5 utan elindultam Gabriellaekhoz. Ugy volt, hogy lessz babysitting, de vegul mielott elindultam volna mar Gabriella hivott, hogy nem biztos, hogy kimennek.... Azert megis atmentem, ugyse volt otthon dolgom, a baratok is csak kesobb este mentek ki. Gondoltam, ha nem lessz babysitting eltoltom ott az idot egy darabig. Gabriella szomszedjaban ez a hatalmas 'macska' diszelgett:
 
 
 
Meg a fejet is bologatta, meg forgatta. Hat en kikellett szalljak az autobol azt keszitsek egy fotot, halalra rohogtem ott magam egyedul. Egyebkent nagyon Haloween orulet kezd mar lenni. Ahol takaritok az egyik haza ugy felvan diszitvel hogy az amr orulet. Nagy pokok, pokhalok, halal fejek, szellemek stb.... kene is keszitenem nehany fotot. De mar szeptember elejetol..... nagyobb unnep mint a Karacsony :P Egyebkent mar a karacsonyi diszek is megtalalhatoak egy-egy storeban. :)
 
Gabriellaekni megneztunk egy reszt a Dallas sorozatbol. Es tetszett..lassan vege a "Friends" sorozatomnak, s akkor neki is kezdek annak. Komolyan angyon jo volt lattni ahogy mutattak Dallast, a kivilagitott epuleteket ejszaka, amiket minden hetvegen majden szoktam latni. Ejszaka nagyon tetszik ez a varos is. Na szoval mutattak az a ropke egy resz alatt olyan reszeket Dallasbol ahol mar jartam, mindenkepp elakarom igy kezdeni nezni. A masik meg ahol filmezik a Dallast, a csaladi haz..... ellehet latogatni itt oda, nincs is olyan messze es a beugro is csak valami 15 dolalr korul van. Gulnazek mar jartak, igy Sofiaekat kell ravegyem, hogy jojjenek el. Addig meg nem akartam meg elmenni amig egy jo par reszt nem lattam a Dallasbol, nem lattam a lakast, a kertet, az egesz mindent ott....mert az akkor mar ugy lenne erdekes, szerintem. :)
 
 
 
Gabriella remekmuve, suliba kellett Yvette nek :) Tipikus Amerikai iskolabusz.
 
Vegul Gabriella is dontott a ferjevel, hogy akkor nem mennek ki, nem volt kedvuk hozza. Igy elmentunk bevasarolni nekik vacsira. Gabriella, Yvette meg en.... Olyan jo feeling volt, komolyan mintha a noveremmel meg az unokaocsemmel maszkalnek. Hideg is volt, Gabriellaek mar a teli kabatjukat is magukra szedtek, nem csak az oszit. Haha :) Segitettem elokesziteni a vacsorat, sajnos mar varni nem tudtam emgvarni, mert uton voltak ertem Gulnaz meg Rene. Sasha hazahoz mentunk. Uton oda renteltunk ket DVD t a red box bol. Az egyik a 'Dictator' volt. Mar amikor ment a mozikban megszerettem volna nezni, de valahogy elszalasztottam. Nah de most be lett potolva. :) Annyira jo volt, egy csomot rohogtunk rajta. Kozben boroztunk, kint meg hideg volt, olyan pont jol siekrult ez az este. Ha otthon megjelenik (mar lehet meg is van jelenve) mindenkepp nezettek meg, such a funny movie! Ime egy kis izelito:
 
 
Nah de ez meg nem volt eleg, meg egy filmet megneztunk utanna. Ekkor mar mi is attertunk horrorra. Cime: The cabin in the woods azaz Haz az erdo melyen. Ugy lett vege hogy az egyik tulelo srac elovett egy szal cigit a zsebebol es a masik tulelo lannyal elszivtak. Ezen el is voltam akadval jo rendesen. Mind ezen gondolkodtam, meg masnap is, hogy persze egesz menekules, vedekezes meg minden alatt az a szal cigi epen megmaradt a zsebeben.....  Na mindegy.
 
Trailer: The cabin in the wood
 
 
Mire mindket filmnek vege lett volt mar 4 ora. Gulnazek ugy dontottek nem akarnak hazamenni csak reggel, igy ott aludtunk. Sashanal van eleg agy, ahoz kepest hogy egyedul el. Ket haloszoba plusz a nappali ahol ket agy/kanape van.  
 
Vasarnap 11 tol volt a takaritasom, orultem nagyon neki, hogy 11 re tudtam tenni, igy nem kellett koran kelni. Haromnegyed 10 kor keltunk fel, ittunk egy gyors kavet, mondjuk amr az autoban fejeztem azt be..... Hazaerve hamar atoltoztem, azt mentem is takaritani.
 
Takaritas utan mall ba mentem, mint szinte minden egyes vasarnap. Gulnazek Circle de Soleil showt neztek Dallasban, Angela is Dallasban a sved lanyok meg kesobb ertetk ra. Veluk megbeszeltem egy filmet 6 tol az egy dollaros moziban :) 2 tol 4 iv egyet vasaroltam: 2 ing, penztarca emg egy sal :) Utanna hirtelen ugy elalmosodtam, es mivel azert olyan nagyon sokat nem is aludtam "last night" ugy dontottem hogy "cancelelem" a "movie"-t es inkabb haza megyek. Irtam is a lanyoknak, hogy ne haragudjanak, de en hirtelen olyan fardt lettem, almos vagyok stb, haza kell emnnem. Azert sajnaltam, mert mar a mult hetvegen se tudtunk talalkozni a sved lanyokkal. Ok is sajnaltak, de megertettek es remeljuk, hogy most hetvegen osszejon, legalabb vasarnap egy par orara tudjunk talalkozni. :) Hianyolom mar oket. :)
 
Na szoval ugy tortent, hogy en haza is ertem, forro forro furdot vettem, ami szornyen jol esett. Utanna helyre is jottem ewgy kicsit, bebujtam az agyba es csak netezgettem, filmeztem.
 
Hetvegen annyi filmet megneztem, hogy csak na..... :)
 
Bye bye for now........ coming back soon! :) Enjoy the rest days of the week! :* :*
<3 <3 <3
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése