2012. július 31., kedd

Uton NY fele!


Hol jobb megirni egy bejegyzest, mint egy repulon? Eljott ez a nap is, epp New York fele tartok…. 

Na de most egyszer folytatnam ott, ahol abba hagytam, Csutortoknel.  Este amikor vegeztem, elmentem abba a bizonyos uzletbe ahova szoltak a kuponok, igy az utolso kettot is levasaroltam. Ezer koszonet Angelanak erte, igy ingyen ruhakhoz is juthatok neha neha.  Vasarlas utan Gabriellaekni mentem, ahanyszor odamegyek eszek, ki se tudnam hagyni, hiaba nem vagyok ehes, Gabriella mindig csinal valami finomat, azt muszaj ennem. Most csorba (leves) volt a menu. Teraszon cigizgettunk, beszelgettunk kozben meg Bodi Gusztit hallgattunk. Nagyon jo volt a hangulat. Nem sokszor hallgattam en itt Bodi Gusztit, es en nagyon szeretem oket, nagyon nagyon. Elek, halok az ilyen bulis muzsikakert. Mar el is kepzeltem, hogy ha hazamegyek mekkorat bulizok en az ilyen notakra. Tel lessz ujjra akkor, ha tel, akkor meg forralt bor. Na meg ott van Zetelaka, mindenkepp mennunk kell oda partyzni, az ottani discoban egy orat ilyen Bodiek vannak masik oraban meg rendes discos, radios zene. Utanna megint egy ora csardas, ciganyos, sassze stb….orankent cserelodik a zene, sza ezert szeretek en neha neha oda jarni. Mar teljesen elkepzeltem magamban, hogy jo nagy built csapunk ha hazaerek, megunnepeljuk jo rendesen, hogy hazaterek. Pont ugy, mint, amikor ide jottem, az is jo bucsu party volt. Sza csajok keszuljetek a Welcome Home Partyra is. :P
Mire hazaertem mar megint lusta voltam pakolni, nem tudom, miert van ez velem, de ahanyszor Gabriellaekni vagyok olyan hamar elalmosodom mar ott naluk, mar 10 kor agyba szeretnek lenni, epp az este mondom Gabriellanak, mondja, biztos azert, mert naluk nyugodt vagyok. Sza a csomagolas megint elmaradt, inkabb agyba bujtam es meg egy reszt megneztem a Szuletett Felesegekbol.  Emlitettem, hogy csutortokon host apa is haza jott? Persze most is pentek volt beadva. Meglepetesnek szanja az ilyen nem varjuk megerkezest. Elvileg eleg jol megy az uzlet es hamarosan jo nagy bevetel is lessz, (mar ideje lenne, elegem van a folyton panaszkodasbol) mar abbol latszik, hogy Pam megfogja mutetni az arcat, ranctalanitas. Mar jar is ilyen elo kezelesekre.

Penteken ujra 9 kor kezdhettem, juheee. Azert egy ora is szamit. Foleg mostonaba, en nem tudom mitol vagyok annyirra faradt, 11 korul kidolok, maskor meg atlagba 1 korul fekszem le. 11:30 ra elmenntem Christianert a campb-e, onnat meg a parkba, picknikezni es Angelaekkal talalkozni. 2 es fel ora utan olyan szornyu meleg volt, hogy haza kelett menjunk, alig vartam, hogy a hideg lakasba beerjek. Az a par ora meg amig vegeztem, hamar eltelt, kimostam a csaladnak is mindenet, hogy a nyaralasra legyen kesz. Host apa hozott pizzat vacsira, altalaba ez a menu penteken, igy nem kell fozzek. Egyebkent meg pont Angliaba is a penteki menu a gyerekeknek pizza volt. Jol bepofatlankodtam en is belole, pont ez nem hianyzott volna.  Amikor vegeztem rohantam fel a szobamba letusolni + osszepakolni. Ahogy elkeszultem host apa elvitt Gabriellaekni, mivel o vitt ki a repterre. Uton Gabriellaekhoz host apam megkert, hogy ha Mark (Gabriella ferje) otthon van, akkor had beszelhessen vele egy kicsit, uzletrol, mivel emlitettem neki, hogy o valami olajjal dolgozik. Host apa meg olyan “gepet” arul ami tisztitja akar a vizet, olajat, gazt. Potyogtem is Gabriellanak, hogy ne erje oket meglepetes, host apam beszelni akar Markkal. Beszelgettek is szinte egy orat, es elvileg lehet hogy majd a jovoben valami vasar is lessz. Gabriella epp beteg volt, laza volt delutan, meg is lepodtem, mert nem emlitette, azert sem, hogy ne izguljak, hogy akkor ki visz ki a repterre stb. Yvette este palacsintat akart enni, igy suttunk egy parat, de azt a jo otthonit, vekonyat, nem az itteni pancake-et. Azt az otthonit sokkal jobban szeretem, suthetnek is magamnak parszor otthon, eddig nem is jutott eszembe, de majd fogok, ha vissza erek. Mara pont babysitter-re van szukseguk Gabriellaeknka. Megint pont akkor amikor en megyek el. Igy volt ez akkor is, amikor Miamiba mentem. Rambiztak, hogy talaljak valakit, Gulnazt megkerdeztem, el is vallalta. Aztan kivancsi leszek, hogy mi lessz, ha leszallok hamar irok is nekik. Egyet meg teveztunk, neztuk az Olimpiat egyutt, kozbe jokat nevetgeltunk, en mar faradt voltam, felre beszeltem meg Gabriella is. Hogy en milyen hulyeseget mondtam neki, annyit nevettuk. Az ugy volt, hogy amig otthon voltam, host apam mutatja az ujsagban, kidnapping tortent Dallas egyik clubjaban. Rapillantottam a cimre, de cask ugy menoleg. Azt olvastam, hogy elraboltak 20 lanyt….de hogy en hogy neztem igy el, nem tom. Mondom Gabriellanak, hallottae, hogy 20 lanyt elraboltak egy Dallasi clubbol.  Csodalkozott is rajta, hogy egyszer jo bator kellett legyen az a szemely, hogy 20 lanyt egyszerre elraboljon. Hamar be is potyogte a google-be, azt kiderult, hogy nem 20 lanyt raboltak ek, hanem egyet, aki 20 eves. De mi ugy nevettunk rajta eskuszom, olyan jol esett ez neki…. De hogy en is hogy nezhettem igy el, meg hogy is gondoltam, hogy tenyleg 20 lanyt raboltak el egyszerre. Mentsegemre valjon, hogy a cikket nem olvastam el, es a cimet is cask futolag, csak epp rapillantottam.
Az ejszaka ossze vissza minden fele almom volt, mind rossz, es mind New Yorkrol, hogy ott voltam, ezt tortent, meg az tortent. 6:45 kor kellett volna kelnem, de mar 6 tol ebren voltam. 7 kor indultunk a repterre, 7:30 kor mar ott is voltam, a gepem meg 8:30 kor szallt fel. Hatalmas sor volt mindenutt, amire atjutottam mindenem, elmentem emg a restroom-ra azt egyenesen szallhattam is be a gepbe. Pontosan idoben erkeztem. Gabriella a reggel is szarul erezte magat, kenyelmetlenul is ereztem magam, hogy igy betegen kell vezessen.

Par ora es New Yorkban leszallok, hidjetek el, hogy nem varom, izgatott se vagyok, vagyis vagyok, de nem azert, hogy Ur Isten New Yorkban tolthetek par napot stb… hanem azert vagyok izgatott, hogy vajon milessz ezzel az egesz szalassal. Ma nem is fogok Pauloval talalkozni, mert o 2:30 kor legkesobb elkell induljon munkaba. En meg ha nem kesek le egy vonatot sem es ha a gepem idoben leszall, meg a legjobb helyzetben is 3:10 re erek a Pelham Stationre, ahonnat meg 20 perc gyalog a lakasa, ha nem fogok taxis-ni, de szerintem nem fogok. Elhuzogatom en a borondom, terkepen megneztem melyik iranyba kell mennem, le is rajzoltam, max ha eltevedek hivok taxit. O a kulcsot meg egyik szomszednal hagyja, ahova bekell csongetnem, hogy megkapjam. Vele meg valamikor hajnalba talalkozok ha megebredek, amikor hazajon. Ideges vagyok azert ez az egesz miatt. Nem tudom, hogy hogy fogom lereagalni a vele valo ujra talalkozast. Mar nincs bennem az a vagyakozas utanna stb, sot semi ilyesmi, cask 3 het telt el es maris elmult mindem. Szerintem meg nala is ugyanez a szitu, alig ment el egy ket sms, s az is inkabb cask arrol, hogy hogyan oldjuk meg a kulcs problemat stb….  Na mindegy, lessz valahogy, ha nem fogom jol erezni magam ott, akkor eljovok es kesz, van nehany mas szemely a couchsurfingrol, akio befogadna, meg a tel szamukat is ideadtak, ha hirtelen kell szallas nyugodtam hivjam oket. Mondjuk az is egy masik gyomorideg, hogy oket se ismerem..na mindegy, nem is filozok most rajta, ami lessz lessz…. Paulonak van egy kutyaja, en meg nem igazan vagyok valami haziallat imado, nem utalom oket, de nem is szeretem. Probalok felkeszuolni lelkileg testileg, hogy egy kutya fog varni majd a lakasban, hat nagyon remelem, hogy nem fog bantani. O New Rochelle-ben lakik, ha eddig nem emlitettem vola. 30-35 per Manhattantol vonattal. Azt, hogy ma visszamegyeke Manhattanbe, azt meg nem tudom, talan igen, talan nem. Majd meglatjuk milyen kedvem lessz. Ha MZvel ma mar tudunk talalkozni, akkor mindenkepp visszamegyek, ha nem er ma o ra, akkor lehet otthon maradok, legalabbis nem megyek messze.

A couchsurfinges szallassal meg az van, hogy ott 3 ejszakat lennek mindossze az Astorian. Jovo vasarnap mennek oda Washington DC bol. MZ az ottani szallasomtol 15 perc gyaloglasra lakik. Csak az a szomoru, hogy o pont Hetfon fog onnat elkoltozni en meg ugye vasarnap erkezek. Sza sokat nem fogom azt elvezni, hogy de jo, mennyire kozel lakunk. Na de ezzel a sraccal is az van, hogy vasarnap ejszaka erkezik haza, valahol kirandulni van…

Egy kitero mondat…..ugy rezeg ez a gep, ilyet meg nem eltem…komolyan, szornyen mozgunk, de utalom ezt, meg a jo billentyut is alig tudom megnyomni!!!!!!!

…na meg en ugye vasarnap mar 3 korul megerkezem. Azt mondta ne aggodjak, mert a kulcsot egyik ismerosenel hagyja a kozelben, es elebb akkor oda megyek felvenni a kulcsot, utanna meg az ures lakasara. Hat en ezt pont igy kikell fogjam megint? Tudjatok milyen furan erzem magam, hogy soha nem is lattam es cask ugy megyek hozza aludni, otthon sincs, cask kulcsot hagy egy ezer idegennek. De bizom benne, hogy minden rendben lessz. Bator lepeseket teszek, de hidjegyet el azert az ilyenektol gyomoridegem van, en is izgulok.

Szombattol szerdaig cask NY. Szerdan megyunk majd MZ-vel a Naagarahoz, csutortok estere meg vissza. Penteken delbe megyek DC be, ott Erikanal alszom, egy romania Magyar lany, aki szinten Au-Pair DC melett, jelenleg tudtom szerint ketten vagyunk Romaniabol kint Au-Pairek, onnat meg vasarnap vissza. Szerda reggelig maradok NY-ba majd irany Philladelphia es Atlantic City. Majd vissza ujra NY ba, talan akkor megyek Zsanetthez New Jersey – be. Nagyjabol ez a terv. 2 het, pontosabban 15 nap. Ez mar egy fel honap basszus. Amire hazaerek ra 5 napra azt mondhatom, hogy mar cask ot honap van hatra a szerzodesbol. Maris jobban hangzik, mint a 6. Majd a 3 fog igazan jol hangzani. Na de addig meg varni kell.
Teganp egy picit a tesommal, Erivel is sikerult beszelni vagyis irni facebookon. Mert skypolni nem tudtam, ugyanis munkaidoben volt. :P De mar az a par sor is nagyon jol esett, reg beszeltem veluk, pont 3 hete lessz holnap. Tegnap erkeztek vissza ok is a Balatonrol. Ugy ereztem picit jobban van (tudjatok a  vallasa), aminek annyira tudok en is orulni, hogy nagyon. Hermiek is kint vannak. Szerdan meg egyutt mennek haza Kapolnasra. Uhh de irigylem most oket, egyutt lessz otthon a csalad, szeretnek kozottuk lenni. Az unokaocseim….el se hiszitek, hogy varoom, hogy ujra lassam oket, vigyazzak, jatszak veluk…remelem, nem felejtenek el, hianyoznak a kis lurkok de nagyon.

Epp a napokban gondolkodtam el azon, hogy mennyire nehez volt az elejen Harrisonnal. Minden aldott reggel kin szenvedes volt, amig ratudtam venni, hogy megreggelizzen, feloltozzon, fogat mosson stb. Nem nagyon akart ram hallgatni. Mostmar teljesen ams, olyan jo lett a kapcsolatunk. Latom, hogy mar ragaszkodik hozzam stb. Persze ez nem azt jelenti, hogy neha neha nem akaszt ki, mert azert most is, de teljesen ams minden mit az elejen. Nehez volt vele de nagyon. Mostmar en is batrabb vagyok, jo rajuk parancsolok, akkor meg nem mertem. Edesek voltak a gyerekek a heten kerdezgettek, hogy miert nem megyek veluk North Carolina-ba nyaralni stb…
Az este mikor jottem el meg host anyam is olyan normalis, kedves volt. Meg is lepodtem. En egy nappal hamarabb fogok visszaerkezni mint ok, szombat estere itthon leszek, ok meg vasarnapra jonnek. Host apam viccelodot, hogy aki hamarabb erkezik, az vagja le majd a fuvet.

Azert nem is olyan keves ez a ket het, Floridaba 8 napot voltunk, az ugy meg pont eleg volt. Fognak hianyzoni a csajok, foleg Gulnaz meg Angela na meg a sweedish lanyok is, oket mar nagyon regen lattam. Angela mondta, hogy ha majd nem lessz ki utannam jojjon, akkor hivjam fel, mert szivesen kijon a repterre. JOl esett tudni, hogy vannak emberek itt is akikre mindig szamithatok. Ahogy visszaerkezek ra 2 napra lessz a szulinapja, megszeretnem valamivel lepni. Amig NYba leszek torom a fejem hogy mivel. Host apamnak meg pont Augusztus 8 an lessz a szulinapja, valamit neki is vennem kene, de mi a francot? Piat nem iszik egyaltalan, sza az maris kizarva…. Mas otletem meg komolyan nincs. ?????

Par napja gondolkodtam el azon, hogy ugye Angelanak gazdag csaladja van, nagyon normalisak vele, csomo mindent kap meg stb…. Hogy milyen szerencseje volt, amit meg is erdemel. En meg a csaladdal kapcsolatban ezt nem mondhatom el, mert nekik ellenkezol van minden, nincs penzuk, egy fagyit se fizetnenek nekem pluszba. De igazabol rajottem, hogy ami neki igy a penzbe adatik meg az nekem maskepp, ami epp olyan fontos es ertekes. En isz szerencsesnek mondhatom magam tobb “reason” miatt is. Egyik, hogy takaritahtok, ami nagyon nagy segitseg, hatalmas. Masik, hogy igazabol minden hetvegen szabad vagyok, 3 het vakaciom volt 2 helyett, es a harmadikat is kifogjak fizetni elvileg. Masik, hogy megismertem Gabriellaekat, halas vagyok erte de nagyon. En ezeket kapom a penz helyett, a host csaladom mindennel elhalmozasa helyett…. Sza egyik igy, masik ugy. De tudom, hogy en is szerencses vagyok, s talan job is igy, hogy a host csaladom ilyen, mert, igy megjobban megtanulom ertekelni az apro dolgokat es azt is latom, hogy a penz nem minden. Persze jo ha van :P de nem minden.

Tegnap valtottam par sms-t Connie-val, az egyik szomszedommal, ahova takaritani jartam minden penteken 2-3 orarara. O a kutyas szomszed, akinel eltortem azt az akarmit. Tegnap irt, hogy jovo hetvegere elvallalname a kutyakat. Sajnos nem tudom, de az a vices ebben, hogy utoljara is pont akkor irt, hogy eltudname vallalni a kutyakat amikot Floridaban voltunk.Utoljara majusban voltam ott takaritani.Es szeptember elejetol ujra meheteke, nagyon orulok neki, hianyzik az a melo, es nagyon szuksegem is van ra. Ha visszaerek NYbol raallok a melo keresesre meg.

Na eleg sokat irtam, lassan abba is hagyom. Majd jelentkezek New Yorkbol is. Remelem, hogy amenyyire felek ettol az egesz kirandulastol, annal jobb lessz. Mindent megteszek erte, hogy jol erezzem magam. 
Kellemes hetveget mindenkinek! Puszi, Dalmi!




8 megjegyzés:

  1. Örülök hogy jelentkeztél csajszi!
    Annak még inkább örültem amikor Bódi Gusztiról meg az olyasmi bulikról tettél említést, én is élek-halok értük - faluról vagyunk na, és egyszerűek vagyunk na :D:P Alig várok már egy olyan bulit/bált otthon hajajj! No majd jössz és belemerülünk a dolgokba, nagyon várlak ám már (mondjuk előtte még New Yorkban találkozunk).
    A vége fele is nagyon igazad van - a pénz tényleg nem minden. Tudod, egyik családommal sem vagyok totálisan kibékülve - te is tudod mi van, de annyi sok jó embert megismertem és barátokat szereztem, hogy az hihetetlen. És azt hiszem utazások és az angol nyelv területén is egész szépen összejött minden - ezek a dolgok (ahogy te is mondtad - az apró dolgok) pedig nekem is mindennél többet jelentenek!

    Várlak, puszillak! És élvezd New Yorkot meg a Niagarát, majd DC-t! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah majd akkor mi hallgatunk egy adag Bodi Gusztit jovo heten :) Varom mar a talalkozast. Turelem, meg csak par nap es itt a tesod! :) xoxo

      Törlés
  2. Hát igen, nem semmi mennyi vakációs napod van, biztos szuper 2 hét lesz, érezd jól magad, csinálj sok-sok képet és persze várjuk a beszámolót, illetve beszámolókat!
    Jól írtad azt, hogy így is sok mindent kaptál, hiszen annyi embert és barátot megismertél a fél év alatt, mindig mentél valamerre, buli, barátok stb. Mindenképpen szerencsésnek mondhatod magad. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom Kriszta, igen tenyleg szerencses voltam ezzel a harom hettel! Jol erzem magam, de hianyzik a Texasi meleg :) xoxo

      Törlés
  3. Érezd jól magad Dalma! :) Tudod, sokszor az ilyen dolgok jönnek be, lesznek jól, amiket annyira nem is vár az ember. Na, meg ha talizol Vivivel, az csak jó lehet. ;)
    Tudod, én azt szoktam mondani, hogy a koporsón nincs zseb... Szóval az egy dolog, ha valakinek sok pénze van és azt gyűjtögeti, vagy jobb esetben mondjuk még vesz is magának belőle valamit és nem csak a bankszámláját növeli... De sem a pénzt, sem a tárgyi dolgokat nem visszük el magunkkal. Annál inkább az emberek szeretetének emlékét, az élményeket, stb. :) Szuper, hogy Te is értékelni tudsz mindent.
    Zetelakát említetted? Képzeld, majdnem oda mentünk kirándulni idén. De aztán úgy döntöttünk, hogy idén még kipipálunk egy nagyobbacska részt Magyarországról, és nem mentünk Erdélybe. Viszont én nagyon szeretnék menni minél hamarabb. Tavaly szeptemberben voltam, és nagyon tetszett. :)
    Na, már túl sokat pötyögök itt. :P
    Minden jót a kirándulásokhoz! Csinálj millió képet! :) Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen Evi! Ha josztok majd Erdelybe, mindenkepp ertesits rola. Igaz, hogy majd csak jovo Februartol leszek otthon, ha nem indulok el megint valahova, de mindenkepp szolj! :) Tavaly hol merre jartatok Erdelyben? Kellemes hetet! Puszi!

      Törlés
  4. Remelem jol alakul a szallas szituaciod NY-ban. Elhiszem hogy fenntartasaid vannak de majd lehet jon a bejegyzes ket het mulva hogy 'i'm in love!!!' LOL .... lehet a flirt kicsit kihunyt de hamar feltamaszthato :-) kivancsi vagyok hogy alakul majd a ket heted. teny hogy nem lesz esemeny mentes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Az I am in love bejegyzes nem fod jonni, de majd irok a bejegyzesben rola.... :) Eddig minden rendben volt a szallassal, majd a couchsurfingesre leszek kivancsi. Have a nice week! Puszi!

      Törlés