2012. július 13., péntek

Back to reality....

Nincs tobb Floridas beszamolo.....vissza  a valosagba...Texasba.....Friscoba. Johetnek a megszokott hetkoznapok ujra. Nehezen tudtam visszarazodni a munkaba az a fantasztikus het utan. Hetfotol ugy szerdaig betegeskedtem is, jol begyogyszereztem minden nap, rengeteget aludtam. Biztosan tobbett harom nap alatt mint Floridaba egy het alatt. :P

Semmi kulonos nem tortent a heten, csak a megszokott dolgok. Hetfon gyerekekkel konyvtarba mentunk a hetfo-i showra. Kedden vegre talalkoztam Angelaval a parkban. Mivel nem volt 43 fokos meleg igy eltudtunk menni a parkba, azt ANgela is hozta a gyerekeket. Szuper erzes volt ujra latni ot, hianyzott es en is nagyon hianyoztam neki az elmult hetben, hisz tudjatok hogy legalabb minden masadik nap talalkozunk. :) Ott a parkban meg eleg beteg voltam, mielott indultunk bevettem a gyogyszereimet, melegtol is izzadtam, de aztan a gyogyszerektol megjobban. Meg beszelgetni is alig birtam, Angela mondogatta is hogy agyban lenne a helyem...erom is alig volt....elvoltam nagyon ereszkedvel.

Szerdan Angela hazahoz vittem a gyerekeket, eltoltottunk ott vagy 3 orat. Angela szeret manikur-pedikurozni azt kezbe vett. :) Kifestette a kormeimet ... lol... en unom festegetni, egy koromlakkot hoztam magammal, de meg hozza sem ertem. Angelanak meg mindig mas szinu a korme amikor talalkozom vele. :D Gyerekek jol eljatszodtak, mar ok is reg lattak egymast, mi meg tudtunk jo sokat beszelgetni.....

Csutortokon mar jol ereztem magam. Medencezni mentunk a gyerekekkel, delutan meg parkba. Keszitettem egy jo nagy adag gyumolcs salit, minden heten szoktam, apa vesz hozza minden fajta gyumolcsot, gyerekek imadjak. Csak egyet nem tudok megerteni, host apa mindig amikor kesz tesz ra cukrot.....es en utalom, amikor megcukrozza :( Szerintem igy is eleg edes az ananasztol meg minden, nem kell oda semmi cukor. + amikor cukrot tesz en mar masnap meg sem tudom enni, a szolo ize megvaltozik. Neha remenykedem, hatha elfelejti megcukrozni, egyszer ketszer nagy ritkan megesett, hogy belefelejtett. Este pedig vegre kimozdultam a hazbol. Hisz amiota visszajottem csak a hazba voltam munka utan, jobban mondval az agyban. Ilyen meg nem volt hogy melo utan ne menjek sehova csutortokig. Gabriella volt olyan kedves hogy mar megint meghivott vacsizni + egy romi partira. A ferje olyan fenseges steak - et sutott, hogy meg en olyan finomat esku nem ettem. Keptelenseg ott ne enni, mindig olyan fincsi kaja var ram. :) Jol elbeszelgettunk Gabriellaval, sokat meselt a Kanada-i eleterol. Imadom hallgatni, annyi mindent atelt az a csaj, buszke lehet magara es az emlekeire. Amikor hallom ot meselni, ugy erzem, hogy nekem se kene egy ev utan hazamenni, tudom hogy szamomra is meg tartogat valamit ez az Amerika. Kivankozok most haza, de tudom, ha otthon leszek Amerika fog hianyozni de szornyen, es akkor meg mindent megadnek ha visszajohetnek, de Au-Pairkent mar nem fogok tudni. Es nem nagyon bizom benne, hogy maskepp lehetoseg adodna, de megfogom probalni, az biztos! Sza Gabriellaekkal egy kellemes estet toltottem el, fel 7tol 11 ig ott voltam. Kajaltunk, romiztunk, beszelgettunk, boroztunk es cigiztunk...:) Cigirol jut eszembe, hogy szombaton cigiztem utoljara meg Floridaban.... de most vagy fel csomaggal elszivtam az este alatt, bepotoltam mindent :D

Penteken Splash parkba mentunk Angelaekkal. Habar mar a vizet annyira nem elvezik, meguntak a gyerekek, de igy is jol eljatszadoztak egyutt, ittunk, ettunk, picknikeztunk.



Carson egy kis idore bealudt!

Ugy 3 ora elteltevel Carsonra rajott a duhroham, hogy marmost o haza akar menni, igy meghivtam az egesz bandat hozzank azt nalunk folytattak a jatekot. Ugy kertek a gyerekek, hogy holnap is talalkozhassanak, nah de mi off-ok vagyunk sza szo se lehet rola....majd hetfon! Olyan jol telnek azok a par orak, amig egyutt vagyunk mindannyian a gyerekekkel. Vele a nyarat is konnyebb atveszelni. Sokat szoktam Angelaval beszelni a jovorol kapcsolatban, o eg masik ugynokseggel van es nala ha mar most meghosszabbitja egy evvel a szerzodest akkor a csaladja sokkal kevesebbett kell fizessen az ugynoksegnek, igy neki mar biztos hogy iden decemberben nem megy haza, meg egy evet lehuz, sot meg tobbett is szeretne, nem is akar vissza menni Columbiaba. Milyen jo latni, hogy ilyen Au-Pairok is vannak itt akik kezzel-foggal ragaszkodnak ahoz, hogy itt maradhassanak, mint pl Gulnaz is. En meg egyre tobbett elkeztem agyalni rajta, hogy hogyan lenne jobb, hazamenni s utanna megprobalni visszajonni valahogy, vagy haza se menni....olyan nehez.... jo ez most nem azt jelenti hogy maradok...csak....nem is tudom na...bonyolult ezt meg nekem....A masik meg otthonrol olyan jo erzes latni, hogy ennyire hazavarnak a szeretteim. Draga Noemivel is minden nap beszelunk telefonon vagy skypon. Bela minden egyes nap felhiv, de komolyan, hianyzik...azert megis csak egyutt voltunk negy evet, vannak szep emlekeink, persze nem kellemesek is.... Plusz meg mas baratok is sokat jelentkeznek, mar mindenki var Februarra haza...hogy is tudnek igy maradni? Na meg a csalad, tesoek....anyunak biztosan nagyon rosszul esne, ha bejelntenem, hogy maradok meg....tesoek szornyen hianyoznak na meg a draga unokaocseim is. Ugy megnottek mar, alig ismerek rajuk, ugy mondikalnak. Botonddal telefonaltam a mi nap, olyan edes, mikor eljottem meg nem beszelgetett, de mar ugy kerdez, es meg mindig emlekszik ram...attol feltem a legjobban, hogy elfelejtenek :( Sza igy nehez maradni mikor annyi barat, ismeros, csalad var haza.... akik nap mint nap felhivnak.....es koszonom....szuper erzest hogy ennyire tisztaba vagyok a dolgokkal a faluban, mintha csak otthon lennek, tudom mikor sut a nap, mikor essik stb...:)

Megkaptam a fizum es meglepetesemre a mult hetet kifizettek. Azt hittem nem fogjak, mivel osszesen ugye 3 het szabadam van, es csak nekunk Au-Paireknek 2 het fizetett szabadsag van. De lehet majd a kovetkezo 2 helyett 1 et fizetnek, kivancsi leszek....

Itt a hetvege, semmi nagy tervem nincs, de tudom, ugyis valami kerul ahova menni, amit csinalni. Bulit meg egyaltalan nem tervezek erre a hetvegere.... clubbot megcsak bart se akarok latni!

Ma pentek este osszefutok az egyik Irakki sraccal, megbeszeltuk mar het elejen, hogy megnezunk egy filmet. Talan Gulnaz is csatlakozik hozzank.... hogy mit csinalok szombaton es vasarnap meg nem tudom, takaritasom lessz holnap is negy ora meg vasarnap is, aminek orulok, plusz penz jon legalabb a hazhoz, lessz amibol meg egy ket fontos dolgot megvenni New York elott. 

Holnaphoz ket het es mar NY-ban leszek, Istenem alig varom.....mar kesz vagyok a kovetkezo nagy kalandra, ez meg hosszubb is lessz, 2 het, el se hiszem! :) 
Kellemes hetveget mindenkinek!

Puszi. Dalmi
xoxo




2 megjegyzés:

  1. erdekes hogy mondod hogy korulotted a legtobb au pair kint akar maradni, mert en meg ezt annyira nem latom. Mondjuk oke, be kell valljam, hogy kb 3 vagy 4 au pair ismerosom van osszesen, en inkabb ittenniekkel vagy mas bevandorlokkal logok, de en furan erzem neha magam hogy ennyire kotodok mar ide. Nalam mondjuk ez mar regen nem kerdes. En mar valahogy nem is tudom elkepzelni hogy hosszabb tavra hazakoltozzek. Persze kinek mi. En azert remelem hogy amig meg itt vagy lesz alkalmunk osszefutni :) Osszel tervezunk egy dallasi kiruccanast egy Dallas Cowboys meccsre, ugyhogy talan akkor. :) Puszillak sokszor!

    VálaszTörlés
  2. :D Neked mar itt valami elkezdodott....ott van a Mexico-i srac....meg ahogy irtad is kiegyensulyottan erzed az eleted.... nalam ez meg nincs....ugy erzem meg mindig nem talalom a helyem... de remelem hamarosan csak kialakul nekem is az eletem, ha itt ha otthon csak mar erezzem azt hogy valahol leszeretnek 'telepedni' Orulok, hogy sikerult a suli! Ugyes vagy! Gyertek csak gyertek ti is Dallasba, habar nem sok mindent van mit itt nezni, de egyszer belefer :P En is zpuszillak, kellemes hetet!

    VálaszTörlés