2012. július 13., péntek

My last day in Florida :(

Szomabton vagy delig aludtunk. Emlekszem nagyon ehesen ebrendtunk, de mar a reggeli le volt jarva, kedves Ilke baratunk (recepcios) mint mindig most is kisegitett kis kenyerrel, vajjal, nutellaval stb.....
Csajoknak nem volt kedve partra menni meg, nekem meg igen. Egyebkent is Sofianak egy ket dolga nalam amradt, amit vissza kellett adnom. O South Beachen volt a szuleivel, igy megbeszeltuk, hogy talalkozunk. A csajokat a hostelben hagytam azt en elmentem Sofiaval talalkozni. Sokat sajnos ok nem maradtak, a szulei mar menni akartak vissza a hotelbe, igy vagy 2 orat egyedul toltottem el a parton. Nem is bantam, jol esett kicsit egyedul lenni, igy utolso nap.... egyebkent meg osszesen a 8 nap alatt, 5 kerek orat ha volatm az ocean partjan.... mind jon hogy tengerpartot irjak...:P Keszitettem meg egy ket utolso fotot South Beachrol....szomoru voltam hogy haza kell menni, itt hagyni Miamit, talan soha tobbet mar nem lessz lehetosegem ide visszajonni....leporgott elottem az egy het esemenyei, szomoru voltam, de egyben boldog is, sok mindent adott nekem ez a Miami, csodalatos embereket ismertunk meg, a lanyokkal is megkozelebb kerultunk egymashoz....meg Paulo is, ha tobbe nem is lessz semmi koztunk....de orokke a szivemben, az emlekezeteimben marad....o megszebbe tette ezt a hetet Floridaban...






Majd ha hazamegyek....nagyon buszken fogok visszagondolni a Floridai hetre. Arra a helyre, amirol par eve csak almodoztam, hogy egyszer talan majd en is eljutok oda, furodhetek az Atlantic Oceanba, a hires Ocean Drivon setalhatok stb........ par eve majdnem minden este az Egyesult Allamok terkepet nezegettem, hogy hova szeretnek eljutni eletem soran...es lam lam, ha Au-Pairkent is, de probalom beteljesiteni vagyaimat, almaimat....

....nagy levegot vettem es bucsut mondtam a tengerpartnak, imadott Miaminak, az elso hostel elott elsetalva elejottek az ottani emlekek, barmit megadtam volna ha visszamehetnek az idoben, es ujra szombat reggel lenne, erkezesunk napja....

Amire visszaertem a hostelbe, az ott lakok mar osszevoltak gyulvel hisz free BBQ volt. Hotdogot suttek meg Burgert nekunk. Mindezt ingyen! Nagyon finom volt...jol is esett (a sok salata utan :P), ehesek is voltunk.....a roman lannyal beszelgettem sokat, mindenkepp mondta, hogy nekem itt kell maradni, ne menjek haza...es hogyha tud barmiben segit....

Kozben a lanyok is megerkeztek, az uton osszetallakoztak valami sraccal, aki mehivta oket Jetski - zni.  Persze ez is ingyen. Ah mondom, milyen kar, hogy nekem ezt sikerult kihagynom....



Paula es Viktoria vasarnap este repultek vissza Dallasba. En Gulnazzal mar reggel. Ezert en nem is akartam az ejjel kimenni, eleg volt mar a partibol is. Meg egy utolso italt megittunk..utolso cigiket elszivtuk.....


Karikas szemeinkkel, le faradval igy a vegere mar eleg ele nezunk ki (foleg en aztan), de azert meg mindig tudunk nevetni :) 








Recepciosunktol kapott utolso italunk


 A csajok elmentek partizni, Gulnazzal meg maradtunk.... lassan a hostel is lecsendesult, ejfelre mar mindenki elment. Hja utolso par oraban valami uj sracokkal ismerkedtuk meg, pont Texasbol voltak, de messze tollunk, Houston kozeleben laktak, tok aranyosak voltak, epp vacsiztak, azt meghivtak minket is.... 


This T-Shirt and Hat will always remind me to Miami!


Paulo kalapja, amit nekem ajandekozott :)



Masfel orai alvas utan, gyors tusolas azt irany a repter. A hostelbol hivtak nekunk taxit.... a sofor nem is kapcsolta be az orat.....repterre erkezvel elkert 40 dollart, szerintem meg jol atvagott minket, persze szamlat se adott meg semmit, 10-15 percre volt a repter igy forgalom nelkul...nem hinnem hogy 40 dollarba kerult volna a taxi nah de mnidegy. Utoljara Vegasba taxiztunk repterre, kb ugy 10 percet es 15 dollart fizettunk de mindegy! Ha lessz kovetkezo alkalom magam hivom a taxit, mert a hostelnek is ugynez ki megvan az embere erre....

Repterre idejeben megerkeztunk, becsekkolasok utan meg varnunk kellett egy orat. En hamar meg vettem egy hutomagnest, amit nagyon gyujtok, barhova megyek itt egyett veszek :) Persze legkondit nyomattak, megvoltunk fagyval, mar a torolkozoket is magunkra szereltuk. Egy kedves bacsika ide adta a kabatjat nekunk, azt Gulnaznak adtam, emrt o poloban volt, legalabb rajtam hosszu ujju volt....gepbe beszallasnal vissza akarta adni, de mondta a bacsika vigye csak fel a gepre magaval azt mikor leszallunk Dallasba megkapja....Epp amikor a beszallas kezdodott, megszolal a telefonom...Paulo az....Vagy 15 percet beszelgettunk, amig a beszallas folyt.... olyan edes volt, epp akkor ert haza melobol....kert hogy NYban ne foglaljak szallast sehol legyek nala (persze nem tud meg a couchsurfinges dologrol)....mondta, hogy hianyzom stb....komolyan mondom ugy zokogtam, mint egy kisgyerek, nem ismertem magamra....szivembol egy darabot Miamiban hagytam.....meg melleje a felszallas elotti utolso percekben is Pauloval beszeltem..... hope see u soon in NYC! Bye bye Miami! xoxoxo

Gulnaz host apja vett fel a repteren. Aludni en nem tudtam, azert is mert szornyen faztam na meg a gondolataim vajon hol jartak???....konnyes szemmel gondoltam ra ujra....... Gulnaznak sikerult vegigaludnia az utat.... 

Hja egyebkent a pasi aki a kabatot adta az elso osztalyon ult es ugy el sietett hogy a kabat nalunk maradt.... gepbol kiszallva nezzuk sehol sincs.....remeltuk, hogy a csomagoknal meg ratalalunk...de ott sem....

Hazaervve aludtam vagy masfel orat azt mennem kellett takaritani, jo mi???? De ez van, menni kell ha van ra lehetoseg.... nem szamit, hogy mennyire vagyunk faradtak vagy eppen most erkeztem haza a nyaralasbol es kibaszottul nincs kedvem semmihez.....

Takaritas utan, atmentem Gulnazhoz, atvittem a laptopom, hogy masolja at a kepeket. Kozben host szulei vacsit keszitettek, azt megkertek maradjak.... Finom rakot, meg lazacot ettunk salataval, kedvencem. :)

Azt hazaballagtam, agyba bujtam es aludtam is mint a bunda....

Ennyit Floridarol, sikerul egy het utan a vegere erni :) Igy utolog elnezest kerek az otthoni baratimtol, ismeroseimtol akik azon a heten hivtak irtak es nem jeleztem vissza, pont mindig rosszkor jott a hivas, vagy aludtam vagy tenyleg nagyon elvoltam foglalva, vagy nem vettem eszre.... tudom, hogy megertitek! Koszonom! :)

Lassan mar Miami manias leszek.....

HUGS,
Dalmi
xoxo




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése