2013. december 13., péntek

Maybe I found a family :)

Sziasztok, ujra itt! :) Nem felejtettelek el titeket am, csak nem nagyon tudtam volna uj dolgokrol irni, ezert hanyagoltam egy kicsit a blogolast. Vartam, hogy hadd tortenjen mar valami, legyen amirol irni. Az elmult honapot ujra csaladkeresessel toltottem vagy eppen szobatarsak utan kutattam.

Talaltam egy not, 15 percre a sulimtol, aki kiadott volna nekem egy szobat 500 $ ert. A hely szempontjabol tokeletes lett volna, kozel a belvaroshoz, kozel a sulimhoz, es meg autopalyan sem kell vezetni. Vele sokat emaileztem, kiderult, hogy o is abban a Collegeben jart, ahova en megyek, felajanlotta, hogy segit nanny munkat keresni, stb. Vegul meg felvitte a rentet 525 dollarra, mivel a viz megdragult meg TV. Mivel meg van egy par het az erkezesemig ugy maradtunk el, hogy o is en is meg keresgel, nem akartam, hogy egy honapot fenntartsa nekem a szobat mivel en sem tudom meg hogy akkor live in nanny vagy live out nanny munkam lessz. Es ha nem talal senkit hamarabbi bekoltozessel mint Januar, akkor az enyem a szoba. Ha nem kapok live in nanny munkat, akkor ez lenne az egyik lehetosegem. A jo az egeszben, hogy a lakastol van busz a suliig, igaz, hogy 50 perc lenne az ut atszallassal, de legalabb lenne amivel eljutnom a suliba, amig vennek autot. 

Meg egy par szemellyel emaileztem. Volt egy srac,a nevebol indiainak tunt. De a vegen kiderult, hogy hat egy szoba van, amit atadna nekem, o meg kikoltozne a nappaliba, plusz megkene osztani a furdot..... az ar is 600 $ korul lett volna, igy hat a valaszom, koszonom szepen, nem kerem. Nem vagyok rasszista, csak nem szeretem annyira az indiaiakat. S hat meg akkor egy sraccal elni, kozozs furdo stb..... O szuper kozel lakott a sulihoz, 9 perc autoval, busszal 25. 

Voltak am olyanok akik ilyen hirdeteseket raktak fel, hogy "Free rent for the right female", vagy nagyon keves penzert meg masik hirdetes, hogy "Roommate with benefits". Ezeken csak mosolyogtam. Meglepo volt szamomra, hogy mennyi 'gay' srac keres szobatarsat. Egy paran ugyan csak 'gay'sracot szeretnenek mint szobatars, de sokan kozuluk a "straight" lanyokat is elfogadnak. Valahogy mindig szerettem volna egy gay baratot/szobatarsat. Ha ha. De miert is? (Talan a sok film az oka :) )


Csinaltam egy videot a csajoknak, ugy uroltek neki. Viktoria, Gulnaz, En es Zarina. Ugy orultem, hogy mosolyt csalhattam az arcukra es olyan halasak voltak erte. (En is loptam az otletet egy ismerostol.)


Csalad is jelentkezett egy par. Nehanyukrol reszletesebben:

1. April - McKinney, 3 gyerek, egy ujszulott

Volt olyan aki elfogadott volna, ha tudna biztosan, hogy jarhatok csak este iskolaba. De az igazsag az hogy en is felek attol, hogy nem lessz mar ures hely csak este, mivel a regisztralas az orakra mar most elkezdodott en meg csak erkezesem utan, sot csak a vizsga utan tudok regisztralni az orakra, az utolso napokban. Ezert nem akartam azzal hitegetni oket, hogy biztosan sikerul csak este menni suliba. Naluk reggel 8 tol ugy fel 6 ig kellett volna dolgozni. Anyuka Holland es o is volt Aupair egy evet Amerikaban. Ok 40-45 percre laknak az iskolamtol autopalyan. Veluk skypoltam es ugy maradtunk el, hogy amikor megerkezem, regisztralok es biztos, hogy este eltudom vegezni a sulit, akkor felhivom oket, jelentkezek. 

2. Marielle - Dallas, 2 gyerek

Ok 10 percre laknak a sulimtol, autopalya hasznalata nelkul. De a no nem akart reszletekbe bonyolodni, amig nem erkezem meg es nem talalkozunk szemelyesen. Igy vele is ugy maradtunk el, hogy amikor megerkezem, akkor majd hivom oket. Annyit epp megbeszeltunk, hogy tudnek reggel vagy este menni suliba.

3. Michelle - Forney, 2 gyerek

Iker par, a kislany autista. Ugye bar van mar tapasztalatom ezzel a betegseggel. 32-40 percre laknak a sulitol, szinten autoplyan. (Ezt csak azert irom mert autopalyan ami 20 perc az a rendes utakon 45 perc.). Veluk csak emaileztem. A gyerekek suliba jarnak. A napokban kerestek meg es most a hetvegen kene skypoljak veluk. 

4. Indiai csalad - Frisco, 1 gyerek

Skypoltam veluk, a gyerek fogyatekos. Valami suliba is jar. Igy tudnek suliba menni reggel vagy este, de autot nekem kene venni. A masik me olyan furak voltak, tobbszor elkerdeztek, hogy ugye nem cigizek es iszok. Es amikor mondtam nekik, hogy a szabad idombe azert ki szeretnek ajrni, hetvegeket a barataimmal tolteni, olyan furak voltak. Mar akkor tudtam, hogy nem akarom oket. 

Nah de meg van egy. :) Es ha a Jo Isten is megsegit, minden rendben megy, akkor oda megyek. :) Kicsit reszletesebben a csaladrol :)

5. Amanda and Warren Foreman, 2 kids

A kisfiu 7 eves, a kislany meg 13. A sittercity oldalon talaltam oket. En irtam rajuk, hogy nezzek meg a profilom es ha erdeklem oket irjanak. Irtak is, majd email cimet csereltunk es ott folytattuk a beszelgetest. Mar lassan 1,5 honapja, hogy beszelgetunk, de nem igazan tulajdonitottam nagy jelentoseget az egesznek, furanak tunt a helyzet. Sohasem valaszoltak azonnal, sokszor napok, hetek teltek el. Volt olyan, hogy irtak, hogy most utaznak, amikor haza ernek irnak.... igazabol irtak is.... csak mindig irta a pasi, hogy ne haragudjak, hogy keson valaszol, de itt es ott voltak, ilyen meg olyan program volt stb. Leirta, hogy nagyjabol mi lenne a tennivalom. A felesege 33 eves, o meg 45. A ket gyerek a no elso ferjetol van, ezert minden masadik vagy harmadik hetvegen az apanal vannak a gyerekek. Amikor otthon vannak meg sokszor lenne szukseguk ram este es hetvegen is. Suliba jar mind ket gyerek, igy fel 8 tol fel 4 ig szabad lennek. Kerdeztem, hogy autot tudnanak-e adni. Az uzenetebol lattam, hogy annyira ez nem tetszett a pasinak, emlitette, hogy hat a volt nanny nek volt sajat autoja, de vegul irta, hogy megoldjuk valahogyan, es en is irtam, hogy ha minden jol mukodne, akkor vennek egyet a masadik honapban, ha nem hasznalhatom az oveket szemelyes celokra. Ami furcsanak tunt, hogy mindig a pasi irt nekem. Emailen keresztul is csak vele beszeltem. Talan azert is nem jelentettem nagyobb figyelmet az egesznek mivel azt hittem, hogy atveres, hogy ez is csak egy 'fake' csalad. Mivel az elmult idoben volt ra pelda, hogy ilyen olyan munkat ajanlgattak. Igazabol semmi olyat nem irtak, amibol azt kellett volna kovetkeztetnem, hogy valami itt nincs rendben. Skypolni szerettem volna veluk, de azt mondta, hogy nincs skype cimjuk. Vegen meg mar megirtam, hogy attol tartok, hogy ez egy hamis csalad, es hogy miert nem keres meg es ir nekem a no. Es hogy ha nincs skypjuk akkor a facetime is jo. STB. Vegul meg irta hogy a felesege nem intez dolgokat mint ez, es elkuldte a no email cimet meg a telefon szamat, hogy nyugodtan hivjam fel, irjak neki. Kertem hogy kuldjon kepeket. Majd a tegnap irt, hogy ne haragudjak, hogy meg nem kuldott, nagyon elfoglaltak mert egy nagy karacsonyi bulit szerveznek ma az otthonukban. Reggel gondoltam irok a nonek egy emailt. Aztan vegul megprobaltam, hogy hatha tudok kuldeni IMessaget az Ipodomrol Amanda szamara. Es sikerult! Rogton vissza is irt. Irta, hogy a ferje mindig elmondta, hogy mit beszeltunk es hogy az utolso nannyt o maga valasztotta ki, ami nem valt be es hogy akkor a ferje azt mondta, hogy a kovetkezot o fogja intezni. Kertem tolle is kepeket. Kettot atkuldott, mondta, hogy most cserelt telefont es hogy nincsenek uj kepei, es amint a gyerekek hazajonnek keszit es kuld. Nah szoval egy kep a lakasukrol. :) Meglepodtem. 





Majd elkertem a notol a cimuket, utanna neztem a Google map-ben es tenyleg ott all es virit ez a csodalatos haz. Vissza nezvel az emaileket, a pasi tenyleg irta nekem, hogy a hazuk 10 000 sq ft, ket hektarral. De nekem ennek nem volt jelentosege, hiszen emg mindig nem vagyok tisztaban a mertekegysegekkel. :) Haha. Aztan amikor a kepet meglattam, lesokkoltam. erre bizony nem szamitottam. Majd a no irta, hogy van pool, hot tube meg meg sok minden mas.... feltudjuk otthon talalni magunkat a gyerekekkel. Eleg sokat beszeltunk ma a novel, rakerdeztem az autora. Mondtam en hogy vehetek is akar, de irta, hogy adnak egyet, egy fekete Nissan Altimat. Letisztaztam azt is, hogy hasznalhatom suliba menni es a szabad idomben is. (Ha meg is valami car issu merulne fel, mint az elozo csaladnal, akkor vennek egyet). Hja azt is emlitette hogy sokat utaznak, van amikor csak ok, van amikor en is kellene menjek, de felkeszitettek ra, hogy lessz olyan hogy par napra csak a gyerekekkel otthon maradok, de akkor amikor visszajonnek kapok tobb szabad napot. Nah nagyjabol ennyit beszeltunk ma, mert nagyon elfoglaltak, keszulnek egy nagy Karacsonyi partira, ami ma lessz a lakasukban. 

Mit szoltok ehez? Neha tul jonak gondolom ahoz, hogy igaz legyen! De mostmar valodinak tunnek, igy hogy egyre tobbett beszelunk, tobb informaciot tudok.... Es igen, akarjak, hogy a gyerekek nanny-juk legyek! Kuldtem en is par fotot neki. vegul a no sietvel el is bucsuzott, mivel ma lessz a nagy Xmas Party otthon es sok intezni valo van meg. Kerdeztem a curfew rol is, de azt mondtak, hogy oket nem erdekli, hogy mikor jovok es megyek, amig ott leszek amikor szukseguk van ram. Igaz hogy lesznek napok amikor csak a gyerekekkel leszek, ha ok utaznak, de akkor is bevallalnam. Amig suliban vannak kenyelmesen eltudnam vegezni a sulimat, es nekem most ez lenne a legfontosabb, a suli. Irta Amanda (o az anyuka), hogy a kislannyal viselkedesevel van gond, mivel preteen. De az is inkabb csak vele. Ha nem valtoztassak emg a velemenyuket akkor mindenkepp belevagnek ebbe az egeszbe! Amikor Au-Pair voltam csak irigyeltem a lanyokat akik nagy luxus lakasban laktak, jo auto, medence, gym meg minden otthon. Szoritsatok kerlek, hogy ez jojjon ossze. :) :) Fura mert 1,5 honapja, hogy beszelunk es valahogy ugy hanyagoltam oket es most a mai beszelgetes utan Amandaval ugy fel lelkesedtem, bizom benne, hogy nem gondoljak meg magukat. Ha meg valami nem mukodne megfeleloen akkor emg csak lepek.... most nem vagyok ugynokseghez kotvel, sot nem is a csalad rendezte el a sponzorshipem igy siman lephetek barmikor. 

Mondjuk attol eltekintvel aki jelentkezik nalam, azoknak valaszolok es meg skypolok is. Soha sem lehet tudni :) 

Gulnaznak is most vasarnap lessz egy interjuja, egy orosz csalad szeretne Au-Pairt. Remelem ossze jon neki is. Nagyon szoritok es mar ugy varom vasarnapot hogy tudjam meg hogy ment, mi van stb....

Erzem, hogy egy csodas ev all elottem, sok sok uj elmennyel, mar nagyon kezdtem varni, hogy kint legyek. Holnaphoz 3 hetre meg is leszek erkezvel. Hogy repul az ido. :) 

" Build a dream and the dream will build you. "

Elalmosodtam, bucsuzom is, mert reggel Lobogo....

Kisses and Hugs 
xoxo





2 megjegyzés:

  1. Hűűűűű Dalmi! Csak ezt a befutónak látszó családot olvastam még el most, de már reagálnom kell. Nagyon szurkolok Neked! Kívánom, hogy jó helyre kerülj és becsüljenek meg Téged! :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi Evi, bizom benne, hogy sikerul ezt a csaladot megkapni! Annyira kivancsi vagyok.... :) A lakasrol belsejerol talaltam kepeket, majd postolom, csoda szep. :)

      Törlés