2013. december 25., szerda

I wish you a Merry Christmas!

Megosztok egy titkot :)

Mar Augusztusban keszitettem egy " My Dream Plans " listat. :) Kiragasztottam a szekrenyem ajtajara, hogy minden nap jol lassam magam elott. Igyekeztem gyakran eltolteni elotte egy egy percet es atolvasni ujra es ujra.... Az eredeti verzio azzal kezdodott, hogy sikerult a TOEFL vizsgam es azzal fejezodott hogy Sashaval eltunk boldogan. :) Nos mivel kis valtozasok tortentek Szeptemberben ujra irtam a listat. Oda kellett volna irjam a TOEFL vizsgat is, mert az is kivan pipalval.... csak elfelejtettem.... Meg az Ipodom (Mivel itthon ezt tobbett hasznalom mint a telefonom) haterre is ez , igy minden nap lathattam/lathatom. Talan most jo nehanyan gondoljatok, hogy mennyire 'crazy' ez a lany..... :) Nem, nem vagyok az, csak vizualizalni szeretnem a celjaim minden lehetseges formaban. Mindig is pozitiv voltam, de nem ennyire... az utobbi evben erzem hogy sok valtozason mentem keresztul, talan a noverem hatasara is, aki nagyon spiritualis. 



Az " I will find a nice family! " azert van nagyban is kiirval, mert eppen akkor ez volt a kovetkezo lepes, amit el akartam erni. :) Es ime, mar meg is van a csalad, azt, hogy aranyosak lesznek-e meg nem tudom...... de bizom benne! Sokszor csak ugy par masodpercre lehunyom a szemem, es lejatszom magam elott nehany jelenetet a talalkozasrol, a kozos napjainkrol... elkepzelem, hogy mennyire egy jo match lessz ez az egesz :) Azt mondogattam, hogy en semmi mas ajandekot nem szeretnek Karacsonyra, csak azt, hogy talaljak egy csaladot es az nekem tobbett jelent mint barmi mas kezzel foghato ajandek. Ha megkerdezik tollem, hogy mit hozott az angyal... boldogan mondom, hogy az en ajandekom az volt hogy talaltam egy csaladot! Oszinten kijelenthetem, hogy ez az elso Karacsony, amikor nem az ajandekokon van a hangsuly.... es szivbol orulok ennek. Hianyzik, hogy nincs itthon anyu igy az unnepek alatt, es rossz a tudat, hogy meg csak egyszer talalkozom vele Budapesten egy par orara a nagy ut elott..... de megprobalom a legjobbat kihozni abbol a par orabol is....

Bagdi Bellatol olvastam egy par sort ma, levelet irt a Jezuskanak. 

"Kedves Jézuska! Itt a listám, amit Karácsonyra kérni szeretnék tőled:
kérek szépen erőt, amivel a gyengeségeimen felülemelkedhetem,
kérek szépen bátorságot, amivel a félelmeimet kezelhetem,
kérek szépen békét, amivel a békétlenségeimen átléphetek,
kérek szépen szorgalmat, amivel a lustaságom legyőzhetem,
kérek szépen szeretetet, amit mindenhová magammal vihetek,
kérek szépen világosságot, amivel a sötétséget fényessé tehetem,
kérek szépen megbocsátást, amivel a sérelmeimet elengedhetem,
kérek szépen hitet, amivel a kételyeimet megsemmisíthetem,
kérek szépen egészséget, amivel a testemet és a lelkemet megőrizhetem,
kérek szépen jelenlétet, amivel az itt és mostban időzhetek,
kérek szépen mértéket, amivel a mohóságomon úrrá lehetek,
kérek szépen alázatot, amivel az életem végre úgy igazán Isten akarata szerint élhetem.
Köszönöm szépen!
Szeretlek!
Bella" 


Megtetszett az otlet, es mondhatnam, hogy igy 15 ev utan ma elo vettem a papirt es tollat es irtam en is a Jezuskanak egy levelet.... es mi az egyik legfontosabb amit meg szeretnek kerni (a host csaladon kivul :P)....? Megbocsatast, amivel serelmeimet elengedhetem. Es ezzel Sashara utalok..... Tiszta szivembol szeretnem minden altala okozott serelmemet elngedni!!!

Par napja beszeltem Leila val, termeszetesen Sasha is szoba jott.... mondta, hogy nem talalkozott vele Gulnaz szuletesnapja ota, de egy masik baratunk a hetvegen futott vele ossze, igazabol veluk.... mert egy lannyal volt. Nem mondott ujat, hisz tudom, hogy van valakije..... Igazabol az amit kiszerettem volna emelni ebbol az egeszbol, hogy rola beszelgetes soran sem esett ki a konnyem. Es mar nem is fog! Nem engedem meg magamnak, hogy sirjak erte! Es vegre felfogtam... :) :) Hazudnek ha azt mondanam, hogy mar nem is faj... mert meg faj.... meg nagyon faj.... nehez elfogadni, de elfogadom, el kell fogadnom. Ezert is szeretnem kerni a Megbocsatast. :) 

"Sometimes, when people decide to leave you for good, you have to let them. No matter how much you don't want them to. There are some things that are far beyond our control.
Even if you have the strengh to fight for them, you have to accept the cold harsh truth "the people you can't live without, can live without you".
 

Kozben meg jelentkezett egy nagyon szimpatikus csalad, ok egy Dallasban elo magyar lany altal talaltak meg. Mar emlitettem  par sort Viktoriarol. O is a Richland College ba jart es ugyanarra a szakra.... 2 ev AU-Pair kedes utan lett student es azota is sikeresen alakitja eletet Dallassban. Nah a lenyeg, hogy o adta at nekik a CV -t es Dear Host Family Letter-t. Masfel honapig nem jelentkeztek. Most ram irtak.... beszelgettunk..... nekik csak Aprilis egytol kene Au-Pair, kis Studiot tudnak adni, autot megkene osztani az anyukaval, de a fizetes heti 100 dollarral tobb lenne mint a masik csaladnal. Nah nem is beszelek errol tobbett.... mert nekem mar megvan a csaladom... :) Csak nah ez is egy alternativa... ugy erzem mostanra mar elegge bebiztositottam magam. :) 

A jovobeli csaladommal beszeltunk egy keveset par napja, a curfew rol kerdeztem, termeszetesen nincs, nevetett is amikor megkerdeztem, mondta, hogy nem akar o az anyam lenni, de azert feleloseggel mindent. Mivel a regi nanny ejjel sokat jott-ment es mar sok kezdett az is lenni nekik. House rules- okrol kerdeztem meg, ami igazabol nincs, csak annyi, hogy a gyerekek nem vihetnek fel semmi fele fajta kajat a felso szintre. Tilos ott az eves! Mar annyira varom a talalkozast. Izgulok, de nagyon! 

Kicsit rossz igy az Unnepek alatt dolgozni, holnap reggel 7 kor kezdek, de mar tenyleg keves van, 9 nap a Budapesti indulasig es 6 munkanap meg a Lobogoba. Ugy erzem az utolso napok telnek a leglassabban. 

Egy kedves kis filmmel szeretnek egy Csodalatos Karacsonyt kivanni minden kedves olvasomnak!



Boldog Karacsonyt!
Sarbatori Fericite!
Merry Christmas!
Feliz Navidad!




Hugs and Kisses,
Dalma
<3



12 megjegyzés:

  1. Drága Dalma! Boldog karácsonyt kívánok Neked is! Örök hálám ezért a Bagdi Bella "idézetért". Ki fogom írni magamnak. Párommal "csak" kis cetlikre (post it) írtuk fel a kívánságainkat/céljainkat, de én is le fogom így írni, ahogy Te tetted. Kívánom, hogy napról napra több pipával legyél gazdagabb! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Evi, oromet szereztel azzal, hogy neked is tetszik a Bagdi Bellas level a Jezuskanak es te is le fogod irni. :) Csodas dolog, hogy a paroddal egyutt kivansagokat/celokat irtatok! :) Puszi!

      Törlés
  2. Dalma, nagyon-nagyon sok sikert és boldogságot kívánok az újévre!!!
    'egy régi olvasód' Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen Andi! Viszont kivanok neked is sok sok szerencset, boldogsagot es minden jot az Uj Evre! :) xoxo

      Törlés
  3. Szia!

    Valahol olvastam, hogy egyszer lehet au pair valaki egy adott országban.
    Ez akkor most igaz? Mert volt rá példa, hogy valakinek honvágya volt, és hazajött, de vissza már nem mehetett. Segítenél nekem, a kérdés megválaszolásával? :) Mindenki mást mond.
    És még annyi, hogy hol kell majd átszállnod? Az utazásról már mindent tudsz, felkészült vagy lélekben is?

    Kívánom, hogy a legjobbakban legyen részed és hogy jól teljen az új éved!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amerikaban ha Au-Pair vagy es haza jossz a program teljesitese nelkul vagy akar ha az eved le is telt csak 2 ev utan igenyelhetsz ujra J1 vizumot. Tehat 2 ev elteltevel ujra lehetsz Au-Pair az Allamokban. Europaban mindegy. Azt hogy felkeszultem-e, meg magam sem tudom, de varni azt nagyon varom, ugyanakkor meg felek is picit.... szerintem meg nem is fogtam fel teljesen :) Koszonom a jokivansagokat!

      Törlés
  4. Ismered Mosolykát? https://www.facebook.com/mosolykaaa?fref=ts Nem tudom, mennyire férne bele a bőröndbe, de egyszer olvasd el a könyvét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom az otletet Evi, nem hallottam meg rola, de mar utana is neztem! Beszerzem majd a konyvet :) Koszonom :)

      Törlés
  5. Szia Dalma!

    Az előbb nézegettem az au pair in america/crew magyar oldalát.
    900 eurót kérnek, cserébe, hogy részt vehessen valaki a programban?
    Ez nagyon sok pénz. Vagy csak rosszul értelmeztem volna?
    Jövőre szerettem volna kimenni, ahogy végzek a sulival, de most kicsit elbizonytalanodtam, hogy megérné-e...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anita. Nekem is soknak tunt igy egybol ramentem en is a honlapra hogy csekkoljam.... igen, sajnos felment az ara. En ket evvel ezelott 740 eurot utaltam a Londoni irodanak + 200 dollart a Romaniai irodanak + a vizum illetek. Akkor egy Magyarorszagi lannyal egyszerre mentunk, mindketten Budapestrol repultunk. A kulonbseg annyi volt, hogy, en en Romaniaban elek o meg Magyarorszagon, es neki akkor sokkal kevesebbett kellett fizetnie mint nekem. Neki kb 500 euro volt max + vizum illetek. Duhos is voltam, nem ertettem, hogy miert. Irtam is egy levelet az APIA-nak, ok azzal magyaraztak, hogy tavolabbi orszag Romania... nah mindegy is.....

      Ha van ra anyagi hattered a program befizetesere, akkor mindenkepp menj. Ne gondolkozz azon, hogy megeri-e vagy nem. Egy olyan elmennyel leszel gazdagabb, amit nem tudnal mas uton megtapasztalni.

      En kemeny ket honapot dolgoztam mezogazdasagban (Nemetorszagban) azert hogy osszegyujtsem a programra a dijt. Tehat ha nincs meg ra a penzed, teremtsd elo. :) :) Semmi nem lehetetlen.

      Tisztaban voltam vele, hogy Au-Pairkent Amerikaban nem fogok annyit keresni mint pincerkent itthon a munkahelyemen. De egy percig sem foglalkoztam ezzel. En csak menni akartam, latni Amerikat, fejleszteni az angolom, ismerkedni..... A legjobb dontes amit valaha hoztam! Almaim valtak valora az utazasaim soran: Miami, New York, Niagara Falls, Grand Canyon, Los Angeles, San Francisco....... s meg sorolhatnam. :)

      A masik dolog meg ha a szabadidod engedi valalhatsz plusz munkat.... tudom, hogy ez illegalis, de a host csaladom nem okozott ebbol problemat. Szabadidomben szinte minden nap takaritottam es babysitterkedtem, igy meg volt tobb bevetel :) :)

      Hajra!!!! :)
      xoxo

      Törlés
  6. Szia Dalma! mindig olvaslak, sokszor kommentelek, egy ideje viszont nem tettem, talán nem kéne felhoznom, akkor kellett volna mondanom, de nagyon sajnálom ami Sashaval történt. mivel eltelt már egy jó idő, erről ennyit mondok, nem akarlak felbolygatni :)
    Nagyon örülök viszont annak, hogy egy nagyon, nagyon jó családot sikerült találnod, és nemsoká indulsz is. megérdemled, komolyan! Nagyon Boldog Új Évet kívánok neked, és remélem minden úgy alakul ahogy szeretnéd, és ahogy megérdemled. Várom majd a posztokat, számomra egy igazi példakép vagy, minden vágyam egyszer kijutni Amerikába, szeretem is olvasni a blogodat,és hogy neked sikerült. De még hogy! :)
    Minden jót kívánok neked Dalma!
    Sok puszi, Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Draga Barbi,

      Tudom, hogy sajnaljatok, en is hidd el, de elkellett fogadnom, hogy ez igy volt megirva es megy tovabb az elet.... Megis nagyon halas vagyok, hogy ismerhettem ot es meg annak is, hogy atkellett azokon a szornyu honapokon mennem a szakitasunk utan.... ugy erzem egy kisse mas ember lettem, ugy erzem jobban tudom ertekelni az apro oromoket, mindennapi dolgokat.
      Mostanra mar megerkeztem, csodasan erzem magam, folyamatos boldogsag..... :) Igyekszem hamarosan irni a blogba is, hisz tudom sokan kivancsiak vagytok mar. Oleles. Dalmi

      Törlés