2012. június 13., szerda

Egy kicsit lemaradtam....



Nah akkor egy kicsit lemaradtam.....hol is hagytam abba? Ahh mar tudom...hogy host apa kedden elment. :) Hianyzott es neha hianyzik a hulyesege, a viccelodese, de egyebkent tok szuper igy nelkule. Carson keso kelo, a masik ket gyerek csendben jatszik, megreggeliztetem, fogmosas, atoltozes stb. Sokkal jobb igy, hogy csak veluk vagyok itthon, sokkal jobban hallgatnak ram es en is batrabb vagyok, ha nem fogadnak szot jobban rajuk parancsolok. Napjaink a gyerekekkel ugy telnek, hogy minden napra probalok valamit kitalalni, hova vinni  oket, mit csinalni veluk. Ha a hazba vagyunk folyamatosan marjak egymast, civakodnak, veszekednek (kivetel a reggeli 1-2 oraban). Ha valahova elmegyunk, tok jol elvannak. Mostanaba bevezettuk ezt a playdate-et Angelaval. Minimum heti 2x talalkozunk a gyerekekkel ha nem tobbszor. :) Neten mindig utananezegetek milyen lehetoseg van ahova vihetem a gyerekeket, persze ingyenes is kene legyen. Azt mindig potyogok Angelanak hogy hova megyunk stb. Azt ok is oda jonnek, igy meg tok jo, mert a gyerekek nagyon jol elvannak egyutt, mi meg tudunk beszelgetni stb. :) Kellemesebben eltelik igy a nap. Nehany foto meg video a mult heti playdaterol a konyvtarban:




Angela es a kissebbik gyerek.


Carson


Harrisonnal jatszunk :)




Egy csoppseg hianyzik, osszesen 7 en kene legyenek, mivel Angelanak 4 "gyereke" van :)





Minden masadik nap uszni is jarunk, Angela mar tobbszor is meginvitalt a lakasukra mivel nekik van medencejuk, de sajnos eddig azt meg nem tudtuk osszehozni, de remelem hamarosan sikerul. Mult heten igyen film vetitesek voltak a gyerekeknek, persze nem ujak, ilyen Ice Age 1, 2 es 3 Madagaszkar stb.... Szoval oda is elvittem a gyerekeket, siznten ott talalkoztunk Angelaval. 




Egyik nap olyan vihar volt, jegeso meg minden. Epp az ingyen filmek egyiket neztuk, amikor mentunk tok jo ido volt, sutott a nap, nagyon meleg stb...amikor kijottunk ugy zuhogott, jegesso stb, varnunk kellett vagy egy 20 percet amig elmertem indulni haza. Ossze is torott a kis asztalunk a kertben, a napernyo letorott vagy mi s az osszetorte az uveget.




Meg mi tortent mult heten? Hja szerdan talalkoztam Stewen-nel. Egy Amerikai srac, azt ne kerdezzettek honnat ismerem, mert reszletekbe nem bocsatkozom most. Nem valami handsome gyerek, de nagyon jo szive van es kedves. Baratkent mindenkepp jo neha vele logni, csomot meselek neki az otthoni korulmenyekrol, hogy mi mi mindent csinaltunk az evek alatt amig felnottunk. Azt o elvan ajulva, nagyon erdekli ot minden ami Europaval kapcsolatos. Valami szamitogep zseni, apja ugyved, anyja ugyvedno, tesoja ugyved.... :) Houston-bol koltozott ide Januarban a karierje miatt es itt nincsenek baratai. Unatkozik sokat azt ezert is dontottem ugy hogy akkor meg miert ne loghatnank neha egyutt. Eleg jol beszel oroszul, majd be is mutatom Gulnaznak tudjatok az orosz baratnomnek. O gyakorolhatja az orosz nyelvtudasat vele, nekunk meg segit az angol fejlodeseben, lol :P Na szoval ott maradtam el hogy szerdan nagyon zuhogott meg minden de este melo utan a viharban elindultam amall-hoz, ahol vele talalkoztam. Egyet kaveztunk azt bementunk a Dave and Buster's be egyett jatszani. Tok jol elvoltunk, mindent kiprobaltunk, sikerult isbeszereznie egy delfint, amit persze megkaptam, meg egy karkotot. :)







Semmi extra, de majd jo lessz valamire. :P

Este 10re mar siettem is haza, mert host anyam a gyogyszertarba kellett menjen, azt megigertem a gyerekekkel maradok addig. Ezek a fiuk olyan keson fekszenek le miota szunet van, 11kor meg mind a harman ebren vannak. Foleg Carson neki a betegsege miatt ilyen alvas zavarai is vannak, mult ejjel pl host anya arra ebredt hajnali fel 4 kor hogy valaki jatszik a szamitogepen, es hat Carson volt az. Ugy kepzeljetek el, hogy 12 kor lefekszik, 2kor ejjel megebred es lemegy az also szintre szamitogepezni. Hihetetlen. Pl az ejjel 12 is elvolt mulva mikor benyitott a szobamba. Probalom ilyenkor visszaparancsolni az agyba, hisz keso van mar nekik. Szoval Carson ejszaka nem igazan tud aludni, foleg ha vihar van akkor egesz ejjel fent van. 

Csutortok este Gabriella hivott meg hozzuk vacsira. Megkerdezte mit szeretnek enni.... azt vegul csirkepaprikasra dontottunk es puliszkara. Haha. en akartam emgint puliszkat. Amiota itt vagyok ketszer ettem mar puliszkat, de eskuszom olyan jol esik mint meg soha. :) Sza vacsiztunk, beszelgettunk, borosztunk na meg cigisztunk. Sza csutortok estet jol eluttuk. 


Puliszka


Csirkepaprikas


Na meg nokedli :)

Pentek este Angela meghivott egy vasarlasra. Haha, igen....mivel eleg gyakran kap a host szuleitol kuponokat, ami 10 dollar minusz egyenkent. Sza pl penteken kapott 9 db 10 dollaros kupont. Ami szombaton mar le is jart volna. Egy nap max 2-3 tud felhasznalni. Sza igy megkaptam harmat belole. Eddig nem is hallottam errol az uzlet lancrol Kohl's a neve, nem valami olcso, de lehet talalni learazott dolgokat is. En pl egy learazott fulcsit vettem ami 9 dollar lett volna, de mivel volt ez a kuponom ingyen megkaptam, a karkoto lett volna 12 dolcsi, amiert csak 2 dolcsit fizettem a 10 dollaros kupon miatt. Na meg meg egy felsot 'vettem' azt is ingyen kaptam meg. Sza mindenkepp jo vasar volt. Ezer halam erte Angelanak. Es egyebkent o mar annyiszor hivott engem vasarolni igy ezekkel a kuponokkal, de nem tom valahogy sose mondtam hogy jo akkor most megyek. :) Nah de ezutan is felajanlotta hogy szivesen ad kuponokat mivel nem tudja o mind felhasznalni. Azert is mivel altalaba olyankor kapja meg amikor csak egy vagy ket napig ervenyes es naponta 2-3 nal tobbet nem tud elhasznalni. (Igazsag szerinte csak egyet tudna naponta, csak 2 vagy 3 penztar van az uzletlancba, az epilet  3 oldalan sza igy lehet kicsit jatszani, hogy egyszer az efgyikhez mesz fizetni, maskor meg teljesen a masik felebe :P). Magammal vittem a nemet lanyt is a vasarlasra, o is kapott 3 kupont. :) Hja nemet lany, ha nem emlitettem volna van egy uj lany a szomszedsagban. 2 perc vezetes, 15 perc gyaloglas :) Tok jo, orultem neki. Mostmar oton vagyunk Au-Pairok a szomszedsagban. Az uj nemet lany, Noeli, Luena (ket brazil lany), Gulnaz na meg en. A nemet lannyal penteken talalkoztam legeloszor, gondoltam kicsit elviszem valahova, mert szegeny mindjart harom hete itt van es meg sehova se jart, senkivel se talalkozott stb. A szomoru az, hogy meg nem veztehet, addig nem mig nem szerzi be a Texasi jogositvanyt, ezert majd megprobalom kicsit elvinni ide - oda. Latom milyen jol esik neki, es tudom, hogy nekem is milyen jol esett amikor anno meg Januarban, Februarban Gulnaz-ra ratalaltam. O volt a megmentom. Azon viszont meglepodtem nagyon, hogy ennek a nemet lanynak nagyon rossz az angolja. eddig akiket ismerek (nemetek) mindenkinek szuper jo angolja van. Nem jellemzo ez a rossz angol tudas rajuk, komolyan neha alig ertem a lanyt. Nah de probalkozom azert komunikalni vele, es biztosan majd gyorsan fog fejlodni. Rematch altal kerult o is ide Michigenbol. Miert jon mindenki Texasba Rematch utan???? :P :P Haha, de tenyleg rengeteg lany van itt aki rematch utan Texasba kerult, es hidjetek el mind boldogok itt, es mind szeretik. :) 


Nadine + Angela






Vasarlas utan egyet Starbucksoztunk. Mar fel is tettem az uj karkotom meg fulcsim. :) Imadok mindent ami szines...mar tudom elore mit fog mondani Gulnaz amikor meglassa ezt a szerzemenyt.... nem szereti a szines dolgokat. :P Vagy 11igy beszelgettunk. Angela olyan vallasos lany komolyan, minden egyes vasarnap megy itt misere, es ha valami kozos programunk van akkor sem hagyja ki, inkabb kesobb csatlakozik hozzank egy - ket oraval. Hja es kepzeljetek Nadine az uj nemet lany, emlitette, hogy Mary (CC) irt neki levelet, hogy mindenkepp vegye fel velem a kapcsolatot, e shogy en vagyok a legjobb.... haha. Tudom, hogy Mary szeret, ha uj lany erkezik a csoportunkba mindig kuld korlevelet mindenkinek, hogy vegyuk fel vele a kapcsolatot. De engem meg kulon megkeres ezzel a keressel, latja Facebook-rol is szerintem, hogy mennyire osszetartunk e shogy a meetingeken kivul is mennyi9t logunk egyutt. De jol esett nagyon mikor Nadine mondta, hogy Mary nagyon dicsert neki. :) :) :)

Pentek este ugy alakult tehat hogy vagy 12 re hazaertem es lefekudtem. Nem mentunk bulizni, nem ejszakaztunk. Szombat reggel takaritasom kellett volna legyen, de pentek este a no lemondta. Szombaton vagy 11 kor irt hogy ha megis raerek akkor atmehetnek mert elmentek otthonrol. Mentem is, de valahogy nem tudtam azt az ajtot kinyitni. En nem tom mi lett, eddig mindig simman ment. Igy sajnos a takaritas csak elmaradt ez miatt, mert nem tudtam semmikepp bejutni a hazba. Majd elmentem gym-be, 3:30 ra meg megint talalkam volt Stewen-nel, csak moziba mentunk megneztuk a Snow White and Huntsman cimu filmet. Nem volt rossz, egyszer meglehet nezni, sot, talan meg is kell egyszer egy ilyen filmet is nezni, de tudjatok en nem szeretem az ilyen fantasztikus filmeket. Kedvenceim meg mindig a vigjatekok. :)


Mozi utan picit meg beszelgettunk, azt igyekeztem is haza, mert a csajokkal, sved lanyokkal megbeszeltuk, hogy megyunk ujra uptown-ba kedvenc McKinney utcanba. :) Egy kicsit ma ejszaka is ismerkedtunk, mint mindig :) Osszefuttunk azokkal a sracokkal is akikkel mult hetvegen talalkoztunk. Kicsit soroztunk, sokat nem tancikaltunk, de igy is szuperul telt, a lenyeg hogy hazon kivul voltunk. :)








Vasarnap reggel koran kellett kelnem, mivel takaritasom volt. Utanna meg a sved lanyokkal volt talalkozom. Mentunk egyet uszni meg napozni a Country Club-ba. Sofianak van membershipje, vendengkent meg minket betudott vinni 5 dollarert. 




Cenet kicsit rosszul erezte magat, igy vagy 2 ora utan el is hagytuk a helyet, egyebkent is neki keso delutan dolgoznia kellett. Sofia ismer egy Finn lanyt, talalkozot beszeltunk meg vele a Starbucks-nal. Szoltam Angelanak en is ha  kedve van csatlakozzon hozzank. Jott is, csak mig elmagyaraztam melyik Starbuckshoz jojjon belefaradtam...:P




Az uj lany neve, Keira. Egy evet volt itt mar Au-Pair ugyanennel a csaladnal 2 evvel ezelott. Az iden meg egy honapja visszajott, de csak nyarra es turista kent, tehat illegalisan van itt, csak 3 honapot marad. Egyebkent meg valami jo modu csaladbol kell szarmazzon, mert az iden harmadjara jott Amerikaba. Itt volt Februarba egy hetet Floridaba a szuleivel es Aprilisbe is egy hetet New Yorkba a szuleivel na meg Majusba jott vissza Au-Pairkent. Az Au-Pairkedeses eve elott is volt mar itt egy honapot csak kirandulni rengeteg allamot, varost osszejartak. Sza tuti van penz naluk. Ilyenre nekem nem telne. :) MAjd megunva a Starbuckst elmentunk egyet Frozen Yogurt-ozni. En meg nem ettem, es mar annyit hallottam a sved lanyoktol. 



Nah en is akkor kellett volna lefenykepzezzem mielott meg nekifogtunk volna, tok jol nezett ki. Onkiszolgalos. Mindenki abbolo szolgalja ki magat mibol akarja, annyit mennyit akar, azt a vegen megmerik es ennek a fuggvenyeben fizetsz. Ami jo benne, hogy elotte persze vegig kostolhatod az egeszet. :) :) 

Gulnaz is hazaert szombat este Jamaicarol, igy vasarnap este haza menes elott meg osszefuttunk a szokasos helyunnkon. Kaptam tolle egy Jamaicas bogret. :)


You are in Jamaica ma'am....No Problem!


Ugy hianyzott komolyan, en alig vartam hazajojjon. Nem akartam mondani neki, de kepzeljetek az ex-e folyamatosan irogat nekem, meginvital ide-oda, persze soha semmi meghivast nem fogadok el.... hogy a francba is gondolja hogy veluk kezdenek most logni. Gulnaz a baratnom...... sza so se lehet rola hogy barhova is menjek veluk, csakis Gulnaz miatt, szegeny meg mindig szomoru azert miatta, szerette. Nem is beszelnek, nem is tartjak mar a kapcsolatot.... 

Sza mult heti tortenesrol ennyi..... 
Puszi, Dalmi


4 megjegyzés:

  1. Ejha! Dalmi, Te aztán most sem unatkoztál. :) Tök jó látni a képeken, olyan boldogan mosolyogsz. További szép hetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen. Egyebkent meg en egy ilyen nagyon mosolygos lany vagyok. :)Neked is szep hetet! Puszi!

      Törlés
  2. Ez egy nagyon-nagyon jó bejegyzés volt:):):)

    VálaszTörlés