2012. június 5., kedd

Folytatas....

Valami hanjnali 4 utan ha lefekudtem, egy jot bogtem...legszivesebben otthon lettem volna....vagy szettem volna a satorfamat s haza mentem volna. Amiota itt vagyok legrosszabb ket napom volt a csaladnal, komolyan latni se birtam oket, alig vartam a labam kitegyem a hazbol. Sza vasarnap ejszaka sirtam, de annyira nem voltam en elkeseredvel a rematch miatt, inkabb azert aggodtam, hogy mi van ha most nem talalok uj csaladot az a bizonyos ket het alatt es haza kell mennem?? Kivankozok szornyen haza, de azert azt mar nem.... elkezdtem, vegigcsinalom, februar elott hazamenes nincs. 

Na szoval reggel 9 kor kezdtem, lementem gyerekeket megreggeliztettem, kozbe jott host apa szolt, hogy Carson elkell vigye a dokihoz es, hogy maradoke a gyerekekkel. Probalt nagyon kedveskedni, olyan megbanast lattam ar arcan. En meg alig neztem ra, csak annyit feleltem a kerdeseire igen vagy nem vagy esetleg jo. Ahogy elmentek a dokihoz jott is Pam tol (host anya) az elso sms, hogy aruljam mar el, hogy mi folyik koztem es Darvin kozott. Vissza irtam, hogy kesoi hazajovetel miatt nagy gond volt, utanna auto tema, majd megemlitette a rematchet es en meg beleegyezesemet adtam. Egyebkent nekem Pam nem szokott smseket irogatni, max 3 smst ha irt miota itt vagyok. Na de tegnap egesz nap smseztunk Pam-mel, hogy beszeljuk meg ezt Darvinnal, meg hogy ok biznak bennem, jo munkat vegzek, nem szeretnek, hogy elmenjek na meg hogy Darvin nem ezt akarta mondani, csak hirtelen felindulas volt stb....es hogy o nem felti az autot csak a gumik nem biztonsagosak ujat kene venni csak, hogy nincs ra penz, na meg hogy a merfoldek miatt aggodik, regi az auto es sok merfold nem lehet benne, sza ezert, nem vihetem hosszabb tavra. Es, hogy eddig is megkaptam barmikor az autot, amikor kellett. Hat igen, de eddig nem is kertem este mert tudtam mi lenne a valasz.... Na szoval Pam mind aranyos smseket irt nekem, meg a vegen este fel is hivott hogy akkor tisztazzuk, hogy megis rematchat akarok. Szerintem nagyon aggodott ez miatt, ugy tunt. Azt mondta neki, hogy nem nem akarok rematchet. 

Host apa miutan hazaerkezett a dokihoz, odajon hozzam, hogy szeretne velem beszelni es hogy kimenneke vele az udvarra. Gyerekek bent maradtak a lakasban. Egyet beszelgettunk, persze mindent kimagyarazot. Megemlitettem, hogy a mult ejszaka azt mondta, hogy hamarosan megy el es hogy fel, hogy egyedul maradok a gyerekekkel. Valasz az volt ra, hogy o maximaliasan bizik bennem, ha nem igy lenne mar nem lennek itt, es azert aggodik, hogyha en nem vagyok itt boldog akkor a gyerekekkel se tudok ugy viselkedni , hogy jo legyen es hogy ez miatt csak a gyerekek szenvednenek. Na meg mindenbol kihuzta magat persze.

Autoval kapcsolatban hogy en elvihetem ejszaka is, de ha mondjuk szombat ejszaka elakarom vinni az autot akkor kedden mar szolhatnek Pamnek hogy keszuljon fel ra, tudja, ne utolso percbe kerjem. Amit mar megint nem ertek miert mivel 3 auto van, egy mindig a rendelkezesemre kene alljon. Amugy se tudom meg het elejen, hogy hova megyunk mit csinalunk hetvegen. Aztan o is kezdte mondani, hogy az autoink sajnos nem biztonsagosak, igazabol tenyleg valami feny kivan gyulva mindig, meg a gumi is, regik is, nem tudnak ujjat venni es aggodnak ha messzebb szeretnek menni. Dehat Addison nincs is olyan messze de mindegy, felutra Dallashoz kepest. 

Minden esetre latszott rajta, hogy nagyon megbanta az ejszakai beszelgetest, kezdte mondogatni, hogy most mennyi penzt kap az uzlet miatt stb..... amitol mar fraszom van, nem is erdekel, ugyis ossze vissza mond mindent,,,,elvileg tegnap ejszaka elkellett volna menjen. Aztan ma....kivancsi vagyok ma elmegye, addig nem hiszem mig nem latom. Ha megy akkor vagy ugy ket hetre North Carolinaba es autoval. 

Tegnap 3 tol vetitettek Ice Age-t a gyerekeknek ingyen a szinhazba s oda mentunk. Host apa meg adott penzt, hogy vegyek snack-et magunknak. Milyen kedves lett....ez is annak a jele volt, hogy probalja jova tenni a dolgokat. Este meg hozott nekunk egy egy nagy fagyit... most mond meg... egy nap mennyi kedvesseg... :P

Na mindegy igazabol most lezartam ezt az ugyet, azt probalok ugy viselkedni mint eddig, maradok, azt meglatjuk, hogy alakulnak tovabbra a dolgok. Amikor irtam a barataimnak olyan aranyosak voltak, hogy auto miatt ne izguljak, eddig is megoldottuk es ezutan is megfogjuk csak el ne menjek ezert :) Jol esett az a par szo tolluk, hogy mennyire feltek az miatt hogy elmegyek. 

Szegeny Gabriella is most tok szarul erzi magat, hogy miatta alakult ki most ez az egesz, de mondom neki egyaltalan nincs miert, legalabb ez a keses eloidezte ezt a beszelgetest. Nincs miert idegesitenie magat,  kozel 5 honap utan ennyit az en csaladom is megerthetett volna. Tudom keson ertem haza a babysittingbol, de kozelben is volt, meg egyebkent en is mar probaltam 10 tol ott aludni.

Pam azt is mondta, hogy o modta Darvinnak, hogy nem kell nekem curfew-t adjanak (kijarasi tilalom). De mindenkepp igy is haza fogok jonni mindig 12 elott, igazabol mar akkor furan ereztem magam mikor 10 re ertem haza, ugy kepzeltem mintha zavarna oket...de lehet ez csak az en kepzelgesem....most letisztaztuk a 12 orat, sza ezutan csoppet sem fog erdekelni ha 10 kor jovok haza....

Epp a napokban beszeltem a tobbi Au-Pair lannyal, kb mindegyikunk ugy januartol van itt es mindenkinel kezdenek ilyen olyan kisebb nagyobb problemak felmerulni.... Ami nekem jo a csaladnal az masnak nem jo es forditval...ugysincs olyan hogy minden tokeletes legyen....

Pl nem egytol hallottam mar, hogy nem szemelyesen beszelik meg a problemakat vagy hasonlo hanem folyamatosan emailt vagy smst irnak es azon keresztul kozlik a mondanivalojukat. Pl Sofia mindig emailt kap. Epp vasarnap mutatott meg egy emailt, hat el is szornyulkodtem rajta. Curfew az autoval. Neki is pont az a helyzet, csak a kozelben vezethet, ejjel 1 re haza kell vigye az autot. Kozoltek vele hogy tul sok a merfold, es szinte tullepte a megengedettet hogy ebben a honapban kevesebbet hasznalja az autot. Plusz fiut soha nem vihet sehova az autoval es lanyt is csak maximum egyet. Es meg ilyen hasonlo hulyesegek....Ezelott egy par hete Gulnaznak volt problemaja, neki mondtak is akkor hogy mehet mar most haza.... par honapja van neki meg hatra a masadik evebol, szornyen fog abban az utolso 3 honapban hianyozni......

Nah roviden a story ennyi ....


1 megjegyzés:

  1. kivancsi vagyok hogy alakul a helyzet a tovabbiakban. azert jo hogy tudtatok beszelni...

    VálaszTörlés