2012. június 1., péntek

Ilyen, olyan aprosagok......

Grand Canyonnal kapcsolatba kifelejtettem azt, hogy amikor uton voltunk oda, a buszon elkezdtunk beszlegteni Priscilaval az otthonrol, hogy kinek mik a tervei tovabbra , szerelem meg minden.... es nekem, olyan honvagyam lett, olyan furan ereztem magam, szinte elkezdtem konnyezni, ami azert fura, mert amikor eppen megyek valahova, csinalok valamit nincs jonvagyam nem gondolkodom az otthoni dolgokrol. Talan az is kihozta ezt belolem, hogy faradt voltam, erzekenyebb akkor (epp a menszeszem elott altam, ilyenkor meg rosszabb :P)...es elkezdtunk beszelni az otthoni parkapcsolatainkrol...szerelem....hat igen ez itt nagyon hianyzik nekem. Otthon minden egyes nap Bela nalam aludt, minden egyes este egyutt voltunk....es amikor az ember ezt megszokja eveken keresztul, hogy valakire mindig szamithat, mindig ott van vele.....sza igy reamjott nagyon Bela hianyanak az erzete is. Meg minidg tartsuk a kapcsolatot egyebkent, heti ketszer felhiv, plusz meg neten is irogatunk. De az hogy mi lessz amikor hazamegyek, az a jovo kerdese, majd az ido elhoz mindent.... de abban nem vagyok biztos hogy elso naptol ujra egyutt leszunk, nem leszek kepes egyik naprol a masikra ugy vissza allni a regi kerekvagasba mint azelott, mintha el se mentem volna.....egyebkent itt meg a sracok olyan kedvesek, udvariasak, auto ajtajat kinyitjak neked stb....sza ha osszehasonlitom az otthoni fiukkal eg es fold a kulonbseg.....elejen zavart is mar ez a tulzott kedvesseg. udvariassag de mostmar megkezdtem szokni es "elvezni".

Egyebkent jo erzes olyan lanyokat hallgatni akik mar most tudjak, hogy itt szeretnenek maradni. Mint pl Priscila, o vissza se akar menni Braziliaba, egyaltalan, csak latogatoba. Neki tuti biztos, hogy meg marad egy evet. Itt tudja mar csak elkepzelni az eletet.... mar nem is tudna otthon mihez kezzen. Nagyon szereti itt es boldog is. Tenyleg nagyon jo ezt is hallani. Mondjuk o mar 27 evet toltott most. Azert 27 evesen en nem szeretnek meg mindig Au-Pair lenni es egy csaladdal elni, ez most nem szemetkedesvagy akar lenni, megvetes, vagy akarmi hasonlo.... de 27 evesen mar valamifele eletem kene legyen kialakulva, legalabbis azt szeretnem... na de addig meg van 4 kerek evem :)

Host anyamrol meg annyit, hogy amikor hazaerkeztem Vegasbol, meg azt se kerdezte meg hogy tetszette Vegas, hogy telt meg stb..... semmi.... en megint hogy probaljak mar beszelgetest kezdemenyezni, kezdtem meselni reszleteket, de nem erdeklodott, annyit mondogatott hogy "aha aha" .... Utana meg a gyerekekkel mikor talalkoztam host anyam elott odajottek hozzam, megoleltek, mondtak, hogy hianyoztam, puszit is adtak es egybol kezdtek kerdezni hogy telt a hetvegem.....Carson kerdese: "How was it? Was it fancy enough, good enough?" Olyan edesek voltak, tolluk tobb figyelmet kapok mint host anyamtol. De orultem neki, hogy ezt latta, hogy a gyerekek, hogy viszonyultak hozzam es kerdezgettek. Tudod mit en mar feladom.... en igy meg 7 es fel honapot letudok huzni, ha o ilyen akkor legyen ilyen.....en nem tudok mar semmit tenni ez ellen. Olyan rideg. Tudjatok mijen szetszort? Rendetlen? Nagyon. Mindig mindenjet szanaszet hagyja. Ha latnatok a halo szobajat meg a furdojet elajulnatok. Tiszta kupi, ruhak szanaszet a foldon...egy honapja volt Bostonba, kezipoggyasza volt csak, es kepzeljetek hogy a kis taska meg mindig a szobaban van, tarva nyitva, ruhakkal teli. Egy napot nem tudnam en azt kerulgetni. Furdo szoba meg nagyon piszkos, nem tudom milyen gyakran takarithatja..... Nekem nagyon fontos hogy a furdoszoba mindig tiszta legyen, csillogjon, villogjon, en nem ereznem jol magam hanem....En tudom, hogy sokat dolgozik hetkozben, de akkor is. Meg meg azt is megemlitenem hogy Aprilis vegen kifogyott a gyerkek fogkremjuk. (Fogpasztat akartam irni csak eszembe jutott hogy talan a nem romaniaiak nem ertik :P) Amiota megerkeztem hozzuk azt a fogkremet hasznaltak a gyerekek, egy ilyen 250 ml lehet kb. Tehat 3 honapon keresztul eleg volt a fogkrem 3 gyereknek. Aprilis vegen mikor megemlitettem hogy amikor megy vasarolni legyen szives vegyen mert nem lessz mivel fogat mossanak a gyerekek. Es mi volt a valasz? Mar kifogyott? Hat hogyhogy? Tovabb szokott tartani.... Ekkor en meg mondom hogy miota itt vagyok ezt a fogpasztat hasznaljak a gyerekek. Erre meg hogy nalunk eleg szokott lenni egy fogpaszta minimum 4-5 honapot, hogy ezutan legyek kicsit takarekosabb, nem kell annyit tenni a fogkefere...... Hat tudod mit azt se tuttam nevessek vagy sirjak....egy fogkremrol van szo basszus.....most azon is elkezdjek sporolni hogy 4 honapig eleg legyen egy a gyerekeknek? Max ha nem mosom meg a foguk...mert meg azt is en mosom, nem birom felfogni 8 eves gyermeknek miert nem hagyjak hogy maguk mossak a foguk, meg a cipofuzojuket se tudjak megkotni, mindig tanitgatom, de meg az se megy nekik....ezek aztan "onalloak"!!!!

Mikor hetfo reggel Priscillat kidobtuk a lakasuknal es tartottunk hazafele. Host apam, Darvin elkezdett panaszkodni Pamre, host anyamra. Kicsit meg is lepodtem, mert meg soha nem panaszkodott ra nekem. Mondta hogy Pam a hetvegen kikeszitette. Megemlitette a taskat is, hogy elakarta rakni de Pam beszolt hogy ne nyuljon hozza, o majd elrakja..... Meg hogy reggelit adott a gyerekeknek, 12 korul lefekudt azt a gyerekek 3 kor koltottek fel hogy adjon nekik ebedet, kozben Pam nezte a tevet, es hogy kivolt arra akadva hogy Pam miert nem keszit nekik valamit. Egyebkent Pamat soha nem latom fozni, a ket kezemen megtudnam szamolni miota itt vagyok hanyszor fozott meg akar egy makaronit vagy barmi mast. Mindig Darvin foz marmint este maguknak meg hetvegen, mert a gyerekeknek ugye en keszitem a vacsit. Meg hogy nem vesz eleg kajat, csak olyat vesz amit o szeret, nem gondol a gyerekekre meg ra stb... Egyebkent ez igy is van, naprol napra vagyis hetrol hetre egyre kevesebb kaja van a haznal, egyre kevesebb valasztek... epp mar csak a nagyon szukseges dolgokat veszi emg, sokszor meg azt se. Mostonaba Darvin meg elkell menjen kulon valami zoldseget venni meg kenyeret stb..... most nem panaszkodni akarok Pamre es Darvint Isteniteni.....de eleg furak na mindketten. Darvinba is van neha neha egy ket dolog amit nem szeretek...es persze engem is szornyen zavarna ha a ferjem nem dolgozna, ezert nem is lehet egyszeru Pamnek...

Hetfo reggel ugye hazaertunk a repterrol hamar le is fekudtem. Memoria Day alkalmabol sok Au-Pair szabad volt. Gulnaz, Noeli meg Luena Fort Worth - ba mentek el, egesz nap ott logtak....mar reggeltol irtak, hivogattak de en olyan faradt voltam nem birtam veluk menni. Erre meg ok, hogy aludhatok az autoban...:P egyebkent edesek voltak, ahogyan probaltak ravenni, hogy menjek. Vegul megertettek. De azert este mire visszaertek Friscoba, nem tudtam meguszni hogy ne mozduljak ki. Jottek az smsek hogy hamar uljek autoba es menjek egyik brazil etteremhez mert ott vacsoraznak. Nah jo addig addig hogy elmentem, igazabol nem volt kedvem, lusta is voltam hozza, meg mindig faradt. De amikor meg mar veluk voltam, akkor felviditottak. :) Jo volt picit talalkozni veluk. Gulnaz megint osszeveszett Renevel, folyamatosan ezt csinaljak, nem az en business-em de ez mar sok amit ok csinalnak, minden ket hetbe... asszem mostmar tenyleg vege nekik....ennek vege is kell hogy legyen, ahogy kulso emberek mi latjuk, mar csak huzzak vonjak...az a baj hogy Gulnaz meg mindig nagyon oda van erte. A srac meg mar nem igazan erdeklodik. 20 percre laknak egymastol de heti max egyszer ha talalkoznak, akkor is csak epp valami clubba mennek haverokkal....na mindegy.


Maris buszken viseltem a Las Vegasos polom :P




Hja hogy megemlitsem emlekztek arra a jo kepu szomszed sracra? Ahol ugy volt hogy takaritok de vegul nem? Aki mesztelen felsotestel nyitott nekem ajtot este 6 kor s meg abaratnoje se volt otthon..haha. Meg irtam volt egy reszletet rola amikor Editaval, szlovak baratnommel setaltunk a hazuk elott, o meg kerteszkedett, s egybol leszolitott hogy vagyok stb...Edita csak enzte hogy en ezt a sracot honnat ismerem. Komolyam mondom o a legjobb kinezetelu amerikai srac akivel beszeltem miota itt vagyok. Na a lenyeg hogy amikor Las Vegasba voltam kaptam egy smst tolle hogy elszakadt a fuggonyuk es keresnek valakit aki megtudna varni e shogy esetleg en bevallalnam-e.... keleltt rohogjek, vissza is potyogtem hogy varrasban nem vagyok asz es hogy inkabb ezt kihagynam. Az az elso talalkozas utan ez volt az elso smse, mar vagy 3 honapja is volt mar, azt hetfon jott meg egy sms tolle....hogy...."Hey Dalma are u off today? Want to go to the pool?" csak ennyi...hat csak ugy neztem az smst s el se tudtam kepzelni ezzel meg mi tortent.......s ilyenkor meg hol van a baratnnoje....????? Egyebkent meg mikor irt en meg aludtam, csak ra vagy 5 orara olvastam el az smst......  Az a "magyar" szarmazasu Amerikai srac, Rayen meg mindig neha neha megdob egy egy smssel, hogy vagyok, mit csinalok, hogy telik a hetem stb...... :) Aranyos, tartsuk a kapcsolatot, egyelore most csak igy tellon, azt nem tom mikor lessz ra ujra alkalom osszefutni vele....

Semmi mas extra nem tortent a heten.... elvagyok itt egyik naprol a masikra, tervezgetem mar a nyaramat, vagyis mostmar tisztan tudom hova szeretnek mindenkepp eljutni Augusztus vegeig, csak mar valami idopontot kene megtudjak, hogy mikorra vehetek repulojegyet.

Na mara ennyi....Csao bella! :)

5 megjegyzés:

  1. Hát komolyan mondom, imádlak! :) Még egy ilyen "apró-cseprő" bejegyzést is szuperül meg tudsz írni...szép hétvégét, sok puszi!! :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi draga, az ilyen megjegyzesek adnak egy lokest hogy irogassam csak a blogom tovabbra is....:) :) Neked is kellemes hetveget! :) Puszi!

      Törlés
    2. Így van írd csak szorgalmasan. :) Olyan jó a reggeli kávé mellett olvasni, vagy ha Te írsz, vagy ha Vivi. :)

      Törlés
    3. Mire az egy evunk lejar jol megismertek blogon keresztul :)

      Törlés
  2. Sajnos így csak egyoldalú a dolog, de mi nagyon szívesen olvasunk:)

    VálaszTörlés