2013. október 4., péntek

The College accepted me and now i am waiting for my I-20 form!

Szeptember 23 ra, sikerult elkuldenem minden papirt a sulinak, izgatottan vartam, hogy mit jeleznek vissza. Fel voltam ra keszulvel, hogy a banki kivonatok nem mind megfeleloek. A kert osszeg meg volt, csak hogy nekik 3 honapra visszamenoleg kellett. Vegul a papirjaimmal minden rendben volt, csak a TOEFL vizsgam eredmenyeit nem kaptak meg es az nelkul nem tudtak az I-20 form ot kitolteni. Eredetileg az is megkellett volna 23 ra erkezzen az iskolahoz, de par napot kesett, en meg ossze visszza emaileztem mindenkivel, hogy mikor kapja meg a suli az eredeti TOEFL score peldanyt meg hogy egyaltalan uton vane. Oktober 1 en beszeltem utoljara az iskolaval, amikor ujra elkertek a cimem, hogy biztosan jo legyen es postaztak nekem az I-20 form -ot. Ezzel a nyomtatvannyal kell majd a SEVIS dijat befizetnem, ami 200 dollar, utanna meg mar fizethetem le a vizum illeteket ami 160 dollar ha jol tudom es kerhetem az idopontot a Budapesti nagykovetsegen. A suli azt irta, hogy 3-4 hetbe is bele telhet amig megkapom ezt a nyomtatvanyt, de en bizom benne, hogy ilyen sok idore csak nem lessz szukseg. Igazabol Oktober 22 en szeretnek menni mar Magyarorszagra, ugyhogy szoritsatok, hogy addig megerkezzen. Tervezek legalabb egy es fel hetet maradni Erinel. Most legalabb lenne idom az ottani barataimmal is talalkozni, mivel a multkor nem volt ra lehetoseg, a vizsga is na meg az en hangulatom is nagyon rossz volt. Tenyleg szeretnek mar 22 en menni es csak November 1 re jonni haza. 

Az uj suli, ahova menni fogok, az Richardsonban van es a suli neve Richland College. Csatolok egy linket, ez az amit tanulni akarok: Travel, Exposition, Meeting Management   

Annyira izgalomba tudok jonni a suli miatt, ugy erzem ez nagyon jot tesz majd nekem. Eddig soha nem akartam tanulni kozop suli ota, de most nagyon akarom. Meg nem tudom, pontosan hogy oldok meg mindent, mivel nem lessz egyszeru, lakas, auto, suli stb.... munkat muszaj talalnom minel hamarabb, mivel csak ugy tudom fizetni a koltsegeimet es sporolni a tandijra. Sokan megkerdezik, hogy nem felek-e, es hogy merek ebbe belevagni. A masik meg, hogy most van x penz osszegem, azt lehet, hogy egy ev utan ugy jovok haza, hogy semmi penzem nem lessz. Azzal meg ami most van 4 ev egyetemet itthon vagy Magyrorszagon simman kifizethetnek sot meg elnek is belole. Hat igen, mar ot eve, hogy folyamatosan dolgozom es sporolok, most megsem osszpontositok arra, hogy mi van ha most eljatszom ezt a penzt, vagy, hogy itthon ezzel a penzzel mit tudnek kezdeni, mert egyszeruen nem akarok itthon maradni, sem Magyarorszagon kikotni. Nekem Amerika kell! Nem aggodalmaskodok ez miatt, tudom, hogy minden rendben lessz, kepes vagyok ra. Ugy ahogy eddig is megcsinaltam mindent, takaritastol, hagyma, repa szedestol elkezdvel mindent.... igy ezutan is megoldom. Bizom magamban. 

"Hittel tedd meg az elso lepest, Nem kell belatni az egesz lepcsosort, Csak lepj az elso fokara!" 

Tudom, hogy a vizum interju meg hatra van, es igazabol attol fugg minden, de mar nincsenek ketsegeim, egyszeruen tudom, hogy megfogom kapni. Csak varom hogy mar tul legyek az intezkedeseken es hogy vehessem meg a repulojegyemet, ami szinten nem olcso. 950 dollarok most Dallasba, amire megveszem biztosan lessz vagy 1000. Hja meg a masik, hogy en valamiert azt hittem, hogy januar elejen kezdodik a suli es, hogy en mar repulhetek mondjuk ugy december 17 korul. Nah de most vettem eszre, hogy a sulim csak januar 21 en kezdodik igy nem is tudnek december 21 elott menni. A jegyek meg dragabbak Karacsony es Szilveszter korul, igy ugy dontottem, hogy Januar elejen repulnek, mondjuk ugy 5-6-7. Ket hettel a suli kezdes elott meg akarok erkezni, hogy eltudjam intezni az auto temat, meg orvosi papirok kellenek a sulihoz, biztositas, jogositvany, lakas stb....  Vegul igy itthon maradok Karacsonyra es Szilveszterre. Viszont dolgozni fogok az unnepek alatt is, amit nem banok egyaltalan, mert Amerikaban szuksegem lessz a penzre. 



Kepzeljetek itthon mar havazik oktober 1tol. Nagyon hidegek vannak, en nem is tudom, hogy mi lessz telen, amr most ugy felvagyok oltozvel es emg igy is folyamatosan fazom. 

A lakassal nem igazan foglalkoztam meg, nezegetem ezeket a roommate kereso oldalakat napi siznten, csak az a gond, hogy ok mar mostani bekoltozessel szeretnenek valakit a masik emg, fizetni kell, hogy tudjal irni leveleket. En meg meg basic membershippel vagyok, el sem tudom olvasni amiket irnak nekem. Ugy dontottem oktober vege elott nem fizetek be ra, hisz meg igy is lessz ket honap a kiutazasomig. Bizom benne, hogy talalok valami lakast kozel a sulimhoz. 

Es igy a vegen akkor mar Sashat is emlitsem meg.... nem meg mindig nem beszelunk, es igen ennek tenyleg vege. Miutan elmondta, hogy mar nem szeret en meg igy is kepes voltam irni neki, mert nem birtam felfogni, hogy egyik naprol a masikra, hogy lehet valakit nem szeretni. (Azzal meg semmi ketelyem nincs, hogy o szeretett vagy sem, ereztem, tudom, hogy szeretett) Aztan megirtam neki, hogy en bizom benne, hogy ha kimegyek rendezodnek a dolgok stb.... erre meg o megkert szepen, hogy ne remenykedjek tobbett es hogy fogjam fel, hogy ennyi volt. Meg ujra elmondta, hogy o oszinten mondta azt, hogy mar nem szeret.....Nem gondoltam soha, hogy egyszer majd nekem ezt a fajdalmat kell atelni es foleg o miatta.... Nah azota mar nem irtam, es mar nem is fogok tobbett. A het elejen o irt egy annyit, hogy "Kuld el Gabriella szamat", ezen nagyon duhos lettem, hogy ha ez tortent is koztunk legalabb ugy irhatna, hogy "Szia. Legyszives kuld el Gabriella szamat", nem nem is kell megkerdezze, hogy Hogy vagyok, csak legalabb egy annyi, hogy Hi and Please.... Ezzel a viselkedesevel talan meg nekem segit, hogy sikeruljon hamarabb tultennem magam. nem, egyszeruen nem hiszem el, hogy ez az a fiu akit en ismertem.... Egyebkent meg azert kerte a Gabriella szamat, hogy vigye el hozza a dolgaimat, ruhaimat. Az apukaja fog erkezni oktober 6 an hozza, es ott fog lakni vele majusig. Oktober 6 an lett volna az egy eves evfordulonk. Amig egyutt voltunk is tudtuk, hogy jon majd az apukaja, de azt hittuk, hogy csak decemberig marad, igy abban a tudatban voltunk, hogy csak par napot ha egyutt kell mind laknunk. De ez az egesz csaladi historia meg egy masik story.... amirol eddig nem beszeltem. A lenyeg, hogy a szulei nem tudtak rolam, senki a csaladbol, sot meg a nagynenje sem aki tolle 5 percre lakik. Az elejen ebbol voltak vitaink, mert ez rossz erzessel toltott el engem, de mivel nagyon szerettem, igy megprobaltam nem hisztizni tobbett, nem emlegetni neki tobbett ezt az egeszet, hogy elkeruljuk a veszekedeseket. Facebookjan meg nincs senki baratja Iranbol, sot a rokonokbol sem aki ott el Dallasban, igy soha senki nem is lathatta a kepeinket. Mindig mondogatta nekem, hogy majd amikor eljon az ideje bemutat, es, hogy ertsem meg ez a perzsa egy mas kultura.... Osszeveszesunk elott meg mar o hozta fel egyre gyakrabban a temat, hogy szerinte a szulei sejtenek valamit, mert egyre gyakrabban kerdezgetik lany felol, ami eddig nem volt tema naluk, es a nagynenje is (A szomszedjuk latott minket amikor a nagyneni lakasahoz mentunk kutyat rendezni) stb.... sot mar azt mondta, hogy igy ha vissza megyek mostmar befog mutatni mindenkinek. Hat ez nagyon nehez volt nekem, de meg is elfogadtam..... mert szerettem. Most jelenleg ugy erzem, hogy soha tobbe Kozep Keleti fiukkal nem akarok ilyen kozeli kapcsolatot teremteni, ez nekem eleg tapasztalat volt egy eletre. Nehez volt megtenni, de letoroltem mostanra mar minden kozos kepunket a Facebookrol, hat ne irjam, hogy milyen zokogas kozben tudtam megtenni. A barati listamrol is torolnom kellett, mert addig minden nap felmentem es megneztem, hogy utoljara mikor volt facebookon stb.... Igy meg nem megy a felejtes. Az igazsag az, hogy meg mindig sokat gondolok ra, es meg mindig bevillan egy egy kep a gondolataimban, hogy majd amikor kierek talalkozunk, es megbanta es stb.... Probalom el hessegtetni ezeket a gondolatokat, de megis ott vannak.... Mostmar azert jobban vagyok mint az elejen, az etvagyam is vissza jott, meg azert mar nem sirogatok minden nap, neha igen, de egyre kevesebbet. Tudom, hogy hosszu folyamat lessz nekem ez a felejtes, de sikerulni fog, es eljon az a nap, amikor mar nem lessznek rossz erzesek bennem ha o jut az eszembe. Tudom, hogy talalkozom majd valakivel, es ujra ram talal a szerelem. :) Probalok pozitivan gondolkodni es sok pozitiv dolgot olvasni, nezni.... 

A vonzas torvenye:






....es tudom, hogy ez az egesz csak meg erosebbe tesz engem, talan tul kenyelmes voltam, azzal kapcsolatban, hogy van ahol lakjak, sot meg kaja miatt sem kell aggodalmaskodnom.... Igy meg megmutatom, hogy egyedul is kepes vagyok ra! 

Nah mostmar eleg a panaszkodasbol, de ezt meg leakartam irni, azt az elkovetkezokben megprobalok nem nagyon irni rola....

Kellemes hetveget mindenkinek! Lepjetek meg kedveseiteket valami kicsiseggel, vigyazzatok a kapcsolataitokra, apoljatok!

Hugs,
Dalma






2 megjegyzés:

  1. Kedves Dalma,
    eloszor is gratulalok a sikeres vizsgadhoz, remelem minden rendben fog menni tovabbra is , megerdemled ,egy csupasziv, becsuletes lany vagy , aki nagyon igyeszik az almait valora valtani.Igaz, en csak az irasaidon keresztul ismerlek , de nagyon egyutterzek veled.
    A masik temaval kapcsolatban pedig legalabb annyira meg voltam dobbenve mint Te, gondolom nem vagyok egyedul ezzel, sajnalom ,hogy ekkoara fajdalmat kellett atelned.Van egy regi de igaz mondas, hogy /most megprobalom szepen irni/ minden hatsonrugas egy lepes elore,van benne valami.Gondolom nem melegit semmivel sem , ezt Neked kell foldolgoznod, majd az ido segit, hogy maskepp erezd magad talan a fajdalom is enyhul lassan.Mondjuk egyreszt meg mindig jobb, hogy most szolt, minha elementel volna hozza az osszes almaiddal es akkor mondja meg, hogy ennyi volt.Valoszinunek tartom, hogy nagy a csalad befolyasa ra, a reszleteket csak o tudja ,mi is kesztette valoban a szakitasra.Az is lehet, hogy nem hazudik es elmult reszerol a varazs, viszont akkor is sok nagyon szep emleked marad vele kapcsolatban, van akinek egy eleten keresztul nincs ennyi. Tudom, hogy sikerul majd tultedd magad rajta, melletted all a csaladod es a barataid akik segitsegevel konnyebb a nehezsegeket legyozni.
    Nagyon sok sikert kivanok Neked es varom az ujabb bejegyzeseket sokszor puszillak
    Hedi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon koszonom Hedi a szep szavakat, sokat segitenek a kedves kommentek is. Minden okkal tortenik!...Faj....de tudom, hogy ennek most igy kellett tortennie, talan majd a jovoben jobban megertem, hogy miert.... Puszi
      Dalmi

      Törlés