2013. október 13., vasárnap

I have appointment for visa interview :)

Na hello mindenkinek.
Mar el is telt egy het, amiota utoljara irtam..... azota meg alakultak a dolgaim is a papirokkal kapcsolatosan. Kedden megkaptam postan az eredeti TOEFL vizsgamrol a papirokat. Hat igen, meg szukseg van a Readingem fejlesztesere :(


Aztan szerdan meglepetesemre megkaptam a sulitol is az I-20 formot is, meg is lepodtem, hogy ilyen hamar, hiszen azt irtak nekem, hogy 3-4 het amig megkapom, ennek ellenere egy het utan mar meg is erkezett! Viszont meglepett az, hogy TSI vizsgat is kell tennem amikor kierek, azt hittem, hogy a TOEFL eleg lessz, eleg lenne Graduate programba, de nem Undergraduate be, szoval ha megerkezem ujra vizsgaznom kell, amit a suliban kell letennem , TSI assesment test a vizsga neve. Azt hittem mostmar vege, azt tessek.... es ez meg nem is csak angol, hanem MATEK is :( Mindig jo voltam matekbol a suliban, foleg algebrabol, a real tantargyak inkabb voltak az erossegeim, de igy 5 ev utan en komolyan mondom mindent elfelejtettem, szegyen, de talan meg gyokot vonni sem tudok. Ettol a vizsgatol dol el megint, hogy akkor meheteke college levelre vagy megis kell az Intensive English. Ezen ugy elszomorodtam, mert azt hittem, mar tul vagyok ezen a reszen. Komolyan mondom mostanra mar en is ugy ossze zavarodtam, hogy mit tanulhatok es mit nem, nem vilagos itt meg sok minden. 


A boritek kibontasa utan hamar neki is alltam online kifizetni a Sevis dijt, ami 200 dollaromba kerult, kitolteni a DS160 formot meg a futar szolgalatot, igy mar keszen is alltam az idopont keresere. Viszont innen Romaniabol nem lehet hivni a nagykovetseget Budapesten, kifejezetten csak Magyarorszagrol vagy az Allamokbol. Szerencsere barki kerhet nekem idopontot, igy a baratnomet megkertem, hogy penteken intezze el nekem. A tesveremet nem igazan akarom zaklatni ilyesmikkel, tudom, hogy mennyire elfoglalt. 


Szoval megvan az idopont, Oktober 22, kedd, reggel 8 ora! Szoritsatok nekem! Eddig nem izgultam, de mostmar nagyon elkezdtem, igy hogy tudom mar a datumot es kozeledunk hozza. 20 an mar indulok is Budapestre, ott leszek egy 6 napot, igazabol tobbett szerettem volna, de a munkahelyemrol nem sikerult eljonni tobb napra. Igy is kicsit nehezkesen tudtuk megoldani. Amikor megerkezek Budapestre kikell emg fizetnem a vizum illeteket aZt mar tenyleg kesz leszek mindennel. El sem hiszem, hogy 10 nap mulva mar fogom tudni biztosan hogy mehetek vagy sem! De hiszek benne, hogy igen, hogy Amerika var meg a hoditasaimra :) Remelhetoleg ket het mulva mar a reoulojegyem is meglessz vasarolva! Jaj de nagyon izgulok mar! 

Majd a vizum kezben tartasa utan neki allok tanulni ujra, mateket is :) Es akkor majd a roommates  oldalakra is befizetek, es neki allok nagyon a szoba keresesenek! Meg mindig fogalmam sincs, hogy hogyan oldok meg mindent, ha belegondolok meg is remulok. De csak lepesrol lepesre.... es minden rendben lessz!

Hja hogy meg emlitsem a het elejen skypoltam Viktoriaval vagy masfel orat, annyira feldobot az egesz. Olyan jo volt sokat beszelgetni, hogy mik tortentek amiota eljottem, stb.... O is januarban kezdi a sulit. A heten szerdan kellett ki koltozzon a host csaladtol es meg hetfon nem tudta, hogy hova megy. Kedden irt neki egy csalad, akivel meg is allapodtak, hogy o lessz a gyerekek kovetkezo aupairje. Adtak neki autot, es majd januartol az iskolat is vegezheti melette. Igy most egy picit elkezdtem gondolkodni, hogy mi lenne ha korul neznek csalad teren en is, legalabb egy ideig, akkor konnyebb lenne a kezdet. Minden esetre nem zarom ki ezt a lehetoseget sem, ha talalnek egy csaladot, bevallalnam igy az elejen.... 

Legkozelebb tobb mint valoszinu, hogy mar csak a vizum interju napjan jelentkezem ujra! Addig meg 10 nap! Kellemes hetveget! Puszi!
Hugs,
Dalmi

13 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Szurkolok, hogy sikerüljön okt. 22.-én : ))
    De az csak egy szerencsés nap lehet, mert akkor van a születésnapom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor mindenkepp szerencses kell legyen nekem is :) Koszi, puszi

      Törlés
    2. A szuletesnapod nagyon szerencses nap volt az en szamomra is. :) Udv: Dalma

      Törlés
    3. Hja es majdnem elfelejtettem, hogy Boldog Szuletesnapot! :) :)

      Törlés
  2. Szia Dalma,

    Most olvastam az utolso par bejegyzesedet, es azt kell mondjam, hogy nagyon nagyon ugyes vagy!!!!
    Eloszor is, ez nagyon nagy dolog, hogy kint fogsz jarni suliba, es ezt az egeszet magadnak koszonheted, es magadnak intezted el! Ez nagyon nagy dolog am :)
    A vizum interjuhoz sok sikert!

    Ami S-t illeti, sajnalom, hogy igy alakult, viszont, volt egy csodas fel eved vele, amit sosa senki nem vehet mar el toled! Es ha ezt nezzuk, mar szerencses vagy! ( en 32 eves vagyok, de meg soha senki nem szeretett igy, mint Teged S ... )
    Tulleszel rajta, csak idobe telik, sok sok idobe.

    Kitartast megyegyszer !

    Agi Londonbol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen Agi. Igazabol 11 csodas honapot toltottunk egyutt. Meg mindig nagyon nehez. A sulinak kapcsolatban Majd kedden kiderul h megyek e januarban vissza vagy sem. Annyira akarom! 😊 puszi

      Törlés
  3. Hello Dalma!
    Már a kezdetektől fogva olvasom a blogod. Emlékszem, hogy az elején mennyira honvágyad volt most pedig vissza szeretnél menni. :) Szurkolok, hogy összejöjjön a kint tanulásod, főlleg, hogy mennyire küzdesz érte és az se tántorított el, hogy vége S.-val. Nekem is minden vágyam kijutni Amerikába. 16 éves vagyok és ez az egyetem/főiskola ötlet tökre tetszik :D Ha nem túl tolakodó kérés akkor letudnánd írni, hogy kb mennyi ez az egész és, hogy mi kell hozzá? Anyuék mindig azt mondják, hogy mennyire drága, ezért az au pairkedést láttam esélynek, hogy kitudnék menni hosszabb időre.
    Sashaval kapcsolatban csatlakozom az elöttem szólóhoz! ;)
    Sok sikert mindenhez! Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzsi, elnezest a kesoi valaszert. Au-Pairkent a legegyszerubb kijutni, utanna majd konnyebben tudod alakitani a dolgaid, mint pl nekem is a suli tema. Ha nem lettem volna Au-Pair kint, akkor most en sem allnek itt ahol vagyok. Foiskolaktol, egyetemektol fugg, hogy mennyi penzre is van szukseged, en egy olcsobb college -t valasztottam, ahova 17000$ kellett legyen a bankszamladon vagy aki sponsorol annak a bankszamlajan, hogy bizonyitsd van amibol emg elned egy even keresztul, mivel dolgozni nem legalis. Ezt a penzt senkinek sem kell kifizetned, csak ott legyen a bankszamlan. A suli az egy semester 2000 $ korul van. Ket semestert muszaj elveggezned evente, a nyarit nem fontos. Tehat ugygondolom ha mindenkepp beleakarsz kezdeni az Amerikas kalandjaidban akkor egy Au-Pair munkaval kezd! :) Remelem ezzel a segitsegedre voltam.

      Törlés
  4. Remelem jol ment az interju, gondoltam ma rad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, koszonom szepen, ereztem a sok pozitiv energiat! Na szoval SIKERULT! Majd jovok a beszamoloval is. :) Puszi

      Törlés
  5. De jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Szuper! Gratulalok :)

    VálaszTörlés