2013. február 16., szombat

Santa Monica

Kaliforniaba kicsit hosszu volt a repuloutunk, de vegulis jol eltoltottuk az idot. Eloszor Atlantaba repultunk, ott volt vagy masfel-ket orank a gep valtasra, addig meg is reggeliztunk. New York kozott azt hiszem ket es fel orat repultunk, Atlanta meg Los Angelesi tavolsag 4 ora volt. En egesz heten olyan izgatott voltam, hogy meg enni sem birtam, alig tudtam valamit lenyomni, viszont itt a repteren most nekem is nagyon jol esett a tojasrantotta. 




Erika folyamatosan ehes volt, en simman elvoltam egy nap egyszeri evessel, nem is egenyeltem tobbett, de Erivel mindig valahol enni kelett. Mar nevettem, hogy hova fer ennyi bele. :D Meg mielott a Los Angelesi repteret elhagytuk enni kellett ujra menni Eri miatt. :) 


Nem kellett buszt keresnunk ami elvisz a hotelig, hisz minden kis hotelnek van ilyen kis 'shuttle' busza ami minden 15 percben jon-megy hotel es repter kozott. Minden kis busz mas szinu, mas mintaju volt, Erinek nagyon tetszett ezeknek a shuttle buszoknak az alakjuk/formajuk. Annyi minden erdekes volt a szamara, amire en meg fel se figyeltem, hjo nah lehet, hogy meg az elejen igen, talan akkor eszrevettem en is aprosagokat.... most elveztem azt, hogy mindent eszrevett, akkor mar en is mondtam, hja tenyleg :D A WC t nevette, de az meg nekem is furi volt :) Mivel itt nem kis viz van a WC ben hanem felig tele van vizzel, haha. Hotelbe mi par oraval hamarabb megerkeztunk, kipakoltunk, letusoltunk, rendbeszedtuk magunk es vartuk Sashat. 


A talalkozas :) 


Hamar o is rendbe szedte magat azt indultunk is utnak, mert mar a nap lemenoben volt. Santa Monicara mentunk pentek ejszaka. 







Ugy szeretem!






Egy picit sajnaltam, hogy csak sotetben lattuk Santa Monicat, ezert ugy dontottunk majd vilagosba vissza nezunk. Hja egyebkent meg kaptunk Sashatol ajandekot. Olyan edes volt. Eri ezt a kepramat kapta, ami Texast jelkepezi, mar a kep is benne volt, es ez a kep azelott par nappal keszult a Brooklyn hidon NYC ben.  Annyira figyelmes.



En meg ezt a kis amerika zaszlos ladikat kaptam. Egyszer emlekszem nezegettem, gondolkodtam, hogy megvegyem, ne vegyem, azt o most megvette. 


De viszont volt benne meg am valami.... :) Nah es mi????


Ez a kis M&M szivecske.....es.....egy....


... ipod, 5th generation, 36 GB, nagyon vekony, olyan mint az Iphone5, meg a csatlakoztato is hozza...


Nagyon orultem neki, megis olyan nehezen tudtam elfogadni. Ugy ereztem, hogy ez mar tul sok. Elejen meg mondogattam is, hogy ezt neki vissza kell vinnie.... ezt is par nappal ezelott neztuk, ott gyonyorkodtem benne, de semmi penzert nem adtam volna most igy 300 dolcsit erte. En komolyan kesz voltam, amikor ezeket az ajandekokat megkaptam. Hihetetlen ez a fiu, mindent megtesz ertem.... Igy mostmar persze internet segitsegevel de tudunk folyamatosan smsezni ingyen meg facetime stb....

Pentek este meg szerettunk volna valahova menni, igazabol el is indultunk Beverly Hills-be, de vegul meggondoltuk magunk, vissza fordultunk, mert mar mindannyian hullak voltunk. Igy elmentunk vacsizni egy perzsian etterembe. En imadom a perzsia konyhat, foleg et a kebabot. :) Tesomnak is ezt rendeltettem, neki izlett nagyon. Nah de en alig birtam picit enni belole, tele voltam, azota is sajnalom, most bezzeg megennem...




With my love of my life!

Vacsi utan vissza a hotelbe es alvas. Szombat reggel koran keltunk, uticel: Las Vegas! <3 <3 <3 Olyan jo igy vissza emlekezni, komolyan egyre jobban szeretem Sashat! Naprol, napra!

Puszi!
Dalmi

6 megjegyzés:

  1. Sziaa Dalma!
    Még sose írtam neked, de mindig lelkes követője voltam a blogodnak.Már nagyon vártam a bejegyzést a tesóddal eltöltött időről.:) Na meg, h alakulnak a dolgok Sashaval. De annyira édesek vagytok együtt!!:))) Szurkolok, hogy vissza tudj menni hozzá!:) Remélem azért a blogolást nem hagyod abba,kár lenne. :)
    Puszi Virginia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen. Orulok, hogy kovetom voltal az ev alatt. Ha minden rendben lessz, hamarosan ujra egyutt lehetunk. Majd irok reszletesebben errol is. Blogolas mar szerintem nem lessz olyan rendszeres, de abbahagyni nem hagyom. Puszi :)

      Törlés
  2. Szia Dalmi!

    Én... hát én vagy nem vettem észre, amikor írtad, vagy nem is írtad, de nem is tudtam, hogy Sasha is megy. Elképedtem. :) Nagyon szép pár vagytok. És teljesen ki vagy virulva, még szebbé tesz a szerelem. :)
    Remélem, sikerül visszamenned hozzá és boldogan éltek, amíg... mint a mesében. :)
    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...Mert en sem tudtam, meglepetes volt ez az egesz, par nappal Los Angelesi hetvege elott tudtam meg. :) KOszonom szepen a bokokat. :)

      Törlés
  3. Annyira jó volt olvasni főleg a Shasas részeket :)
    nagyon várom a további bejegyzéseket, és fejleményeket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi, megprobalok igyekezni a tobbi bejegyzessel is csak alig sikerul idot szakitanom ra :)

      Törlés