2012. május 2., szerda

Throwing Up and Homesick Again..... :(

Na emlitettem az elozo bejegyzesben hogy hetfon este a gyerekek nagyon elkezdtek hanyni.... azt hittem csak ossze vissza ettek mindent.... (torta, fagyi stb) Ejszaka is folytatodott ez a hanyas verseny igy kedd reggel egyikojuk sem ment suliba. Kedden mar jol voltak egyebkent, szerencsere egyikojuknek sem volt semmi baja mar. Viszont kedd reggel host apa borzasztoan nezett ki, o is beteg lett....ugyanaz....hanyas, laz stb. Egesz nap csak ket percre ha lattam. Jelzem del korul nekem is elkezdett a hasam fajni, de csak magamat hibaztattam ugy gondoltam tul sok tonhalat ettem. 3 orakor meg megjelenik Pam, host anyam. Na gondolom magamban itt valami gaz van, hisz meg soha nem jott ido elott haza a munkabol. Sot, tul sokat is dolgozik, reggel 7 korul mar elmegy meg csak este 7 kor jon, minden egyes nap. Ha hazajon is dolgozik a laptopjan, sokszor meg ejfelig is..... Egybol gondoltam hogy biztosan o is beteg, mert csak ugy nem jon  haza. Hat igen, o is beteg lett, ugyanaz a szitu, hanyas, rosszul let, szedules stb..... Egybol le is fekudt ahogy hazaert. Na mondom ilyen nincs az egesz csalad beteg kivevel engem. A gyerekek mondogattak is hogy csak en erzem jol magam, csak en tudok most rajuk ugyelni.... Elkeszitettem a vacsorat nekik, kozben meg jol fajt a hasam...kajat se akartam latni, igy jo nehez volt kesziteni valamit a gyerekeknek. Alig pakolom el az asztalt..... ramjott a hanyinger, azt futasssss. Na igy mar en se maradtam ki.... Kipakoltam a kipakolni valot en is..... azt maris jobban ereztem magam, meg volt fel ora a suliba indulasig. O gondolom mar semmi bajom simman eltudok menni. (Lathassatok mennyira akartam menni :P ). Indulas elott 10 perccel megint futni kellett, de azert meg igy is elindultam a suliba. Uton odafele ereztem, hogy nem vagyok jol....gondolkodtam hogy visszaforduljak, ne forduljak. De en csak mentem tovabb. Egy percre voltam a sulitol, amikor ram jott ujra de nagyon a hanyinger..... es sehova nem tudtam felrehuzni..... oh de utalom azt az erzest, jobb ha nem reszletezem, de gondolhatjatok mi volt....(kocsi takaritas+mosas a vege). Igy fordulhattam is meg..... soha nem volt olyan hosszu a haza ut a sulibol mint a tegnap, ugy 35 perc de en azt hittem soha nem erek haza. Alig ertem be az ajton megint futassssss. Ekkorra mar mindenki ugy nezett ki mint a halal, senkinek semmi ereje, szerencsere van eleg vece a lakasban igy mindenkinek jutott egy :P Szornyu ejszakam volt, azt hittem soha el nem telik.....minden oraban rohantam a vecere..... szornyen szomlyas voltam, de meg inni se tudtam....mert ha vizet ittam, egy perc nem telt el es meg azt is kipakoltam...... Reggel hetre toppon voltam, hisz a gyerekeket elkellett kesziteni. Host anyatal kerdem, hogy mindenki megye uliba, valasza hogy persze, mar jol vannak a gyerekek, kipihentek a tegnap hetfo ejszakat. Ez csak ilyen 24 oras rossszullet. Ikreket elkisertem a suliba.  Harrison mar felvolt kelve, nezte a tevet. Ot csak 9 re kell suliba vinni. Host apaval es Harrisonnal elkezdunk beszelgetni, meselem milyen szornyu ejszakam volt. Mondja hogy rajott abbol hogy igen hamar hazajottem a sulibol, azt hallotta is hogy mi a helyzet. Mondom neki, meg mindig olyan gyenge vagyok, takaritasomat eisze le is mondom, csak azt kivanom hogy agyba legyek..... Sokat gondolkodtam hogy lemondjam ne mondjam le a takaritast, a penz kene de visoznt olyan vacakul erzem magam, ha Harrisont ledobtam a suliba muszaj pihennem. Lelkiismeret furdalasom is volt magammal szemben hogy itt a lehetoseg es lemondom a takaritast. Kerdem Harrisont hogy mit szeretne regggelizni....erre jon host apa es megkerdi hogy szeretne-e menni suliba..... Harisson nem valaszol.....azt ujra megkerdi....hat persze, hogy azt mondja nem. Hat akkor draga kicsi fiam maradj itthon.....es ekkor ugy felhuztam magam hogy nagyon, basszus mindig ez van, Pam azt mondta mindenki megy suliba. Semmi baja nincsen, meg csak nem is Harrison mondta hogy nem akar menni ... hanem csak ajanlatot kapott ha nem akar menni nem muszaj.... es ettol en teljesen kikeszulok. Foleg most, ma amikor lemondom a takaritast hogy pihenjem ki magam...... erre meg Harrison nem megy suliba es igy ugye nekem melozni kell. Orditani tudtam volna mergemben, mivel ez nem eloszor fordul elo, nem is tudom mar hanyadikszor. Nem is ertem host apat miert engedi hogy maradjon itthon......
Hetfon nem volt suli, kedden meg ugye minden gyerek itthon volt a betegseg miatt....ma szerda es ma is egesz nap ugye meloznom kell mert nem ment suliba Harrison, holnap is egesznap melo mivel csutortokon nincs suli Harrisonnak...penteken mindenki suliba kene legyen....de meg a vegen akkorra is valamit kitalalnak....ah hogy utalom az ilyet.....ha betegek megertem.....de ha semmi baja akkor meg minek kell itthon tartani???? En meg se mertem volna emliteni anyueknak hogy nincs kedvem suliba menni, nemhogy meg ok ajanljak fel hogy maradjak otthon.... 

Na mindegy......a lenyeg, hogy ma nagyon szar a kedvem....ha lehetne most pakolnek es huznek haza, eszmeletlenul boldogga tenne. De nem tehetem, nekifogtam es vegig is csinalom... csak nehez meg most is nehez neha. Szerintem ugy mar egy honapja hogy ennyire nem tort ram a honvagy, sza ideje volt mar. A konnyem reg nem esett ki..... de most meg az is.... Haza kivankozom..... es tudom ha otthon leszek ket het utan megleszek bolondulva, nem fogom tudni mihez kezdjek..... de legalabb a szeretteim kozeleben leszek. Milyen jo lenne ha most legalabb valahol Europa egyik orszagaban lehetnek, akkor egybol vennek egy repulojegyet... de kibaszottul draga innett, nem engedhetem meg magamnak. A legolcsobb is 1400 dollar vagy 1700 s igy tovabb....tehat haza menni nem tudok.... Nem szabadna errol gondolkodnom mert akkor meg rosszabb.... Itt vagyok, az almoaimat elem....de megse vagyok boldog. Legalabbis ebben a pillanatban egyaltalan. Neha itt is voltak tok jo napjaim es biztosan meg lesznek... de azt tudom hogy most kijelentem tobbet meg nem emlitem meg magamnak se a hosszabbitast... boven eleg nekem ez az egy ev mindenki nelkul. Az mas hogyha a barataid legalabb veled vannak..... pl Cipruson 6 honapot voltunk, de a konnyem soha nem esett ki mert haza szeretnek menni....persze ott is hianyzott a csalad, de legalabb vigasztalt az hogy otthoni baratok vesznek korul. 

Mihez kezdek ha haza megyek? Utalom ezt a kerdest, erzest.... Mert nem tudom.... fogalmam sincs, hogy mi akarok lenni, hogy mivel akarok foglalkozni, azt hogy otthon maradjak es 900 lejert dolgozzak abbol meg meg az autom is fent tartsam azt nem igazan tudom elkepzelni. Ideje lenne valami tervet kibontani, mert ez se mehet mig a vilag igy hogy egyik orszagbol a masikba vandorlok. Talan suli???  Nap mint nap felmerulnek bennem ezek a kerdesek.... es utalom magam erte hogy nincs egy tervem egy celom stb......

Na most abba hagyom a sirankozast, panaszkodast.... lathatjatok, hogy meg nekem is vannak ilyen rossz napjaim...... es meg lesznek is...... :( :( 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése