2012. május 23., szerda

Priscila's birthday party + Cluster meeting

Na akkor irok egy kicsit a hetvegerol...habar mar nem is nagyon emlekszem, hogy mi tortent! :) Utolag olyan nehez mindig irni , akkor kene meg amikor fiss a tortenet.... :)

Pentek este nem csinaltam semmit, elmentem gymbe, utanna meg csak otthon logtam, valoszinuleg a neten. :) Hja epp Gulnazzal osszefuttam egy szal cigire, tudjatok mostanaba nagyon elkezdte o is.... Nem is bantam, hogy nem mentem sehova hisz faradt, almos voltam. 11 kor mar aludtam is, nalam ez meg nem szokasos mindig ejfel utan fekszem le, sokszor 1 korul, reggel meg ugyebar hulla vagyok. Ha igazan akartam volna menni valahova lett volna lehetosegem, nehany sms-be kerult volna, de lenyeg hogy ugy dontottem jobb nekem ha most itthon maradok. 

Szombat reggel takaritani mentem de csak 3 orat. Nem tudom mi volt velem, de szornyen untam. Alig vartam vege legyen. Fura mostonaba valahogy kezdek beleunni vagy belefaradni vagy valami hasonlp. Talan azert is mert szornyen meleg van, a nap kiszivja az energiam. Kozel 38 fok es meg ezutan jon a meleg. Nekem mar maximalisan kanikula van itt.... Na mindegy valahogy eltelt az a 3 ora, utanna Sophiaval es Cenettel talalkoztam. Ebedeltunk egyutt a szokas helyunkunk (Cheesecake) azt egy jot beszelgettunk. Kozben terveztuk az estet, mivel en a Priscila szulinapi bulijaba voltam hivatalos igy gyozkodtem a csajokat, hogy ok is oda jojjenek igy egyutt tudunk bulizni. Vettunk egy egy fagyit a targetbe azt kiultunk ide:



Sofia-e volt a menta izu.....annyira nem izlett!  Imadoma  mentat, csak nem fagyiban!



I prefer the Butter Pecan Flavor !


5:45 korul el is bucsuztunk egymastol, mivel Cenet is 6 tol 3 orat dolgoznia kellett, nekem meg menni kellett haza mivel Svenja, nemet lany, 6:30 ra jott hozzam. O is megvolt hivval a buliba, azt ugy dontottunk hogy mivel messze lakik tollunk, eljon hozzam, itt hagyja az autot azt egyutt megyunk Addisonba. Nalam is aludt.  Sza hazaerve hamar tusoltam, rendbe szedtem magam, hogy amire Svenja jon legyek nagyjabol kesz. Epp mikor Svenja megerkezett, Gulnaz is jott hozzam. Gulnaz sokszor nem is jelez hogy jon, csak meglep, de egyebkent meg szeretem ezt, legtobbszor a legjobb pillanatban jelenik meg. Mintha erezne...haha. Egyet beszelgettunk szereny szobamban, kozben meg keszulodtunk.... Gulnaz nem tartott velunk. Angela 8 ra jott ertunk, azt harman elmentunk Allenbe ahol   Priscila lakik. Szuper kis verdat vezetett hallod Angela, host anyjae. :) Elveztuk nagyon azt a kis autokazast. Allenbol meg Priscilaval mentunk tovabb Addisonba. Kesesben voltunk, mar a tobbi lany ott volt. De hogy mi miert mentunk Friscobol Allenbe s onnat Addisonba, fogalmam sincs, hatalmas kerulot tettunk, valahol kozeptajban kellett volna talalkozzunk, nem szerveztuk meg de na majd legkozelebb okosabban. :)




Angela


Tudom, tudom, hangom szornyu...nem tudok enekelni es a szoveget se tudom...nah de nem az a lenyeg most :D


Nem vagyok egy dalos pacsirta hallod.... :)

 Na szoval Addisonba mentunk a Sherlock's nevezetu barba. Egy italra beulni meg par orat elleni ott tok jo, de nem ilyen tancikalos hely. En meg pont arra vagytam, ugyhogy csalodnom kellett. Az est folyaman tobb ilyen olyan kis story volt. Kezdenem azzal hogy Priscila randizgat egy sraccal, ah nem is mondanam randinak, csak neha neha egyutt lognak...neha neha???....jobban mondval friss meg a dolog ez volt a harmadik alkalom, hogy talalkoztak. Nah ebbol akkor kovetkeztettettek, hogy eljott a srac is a haverjaval, csatlakoztak a tarsasagunkhoz. Sok Au-Pair lany, legtobbje brazil. A srac basszus nagyon csendes volt, alig lehetett a hangjat hallani, nagyon szegyelos kis amcsi gyerek. De a haverja az annal tobbett mondott, kettot is kitett, jofej volt nagyon. De nem tette boldogga Priscilat az hogy ott voltak, tenyleg nagyon keveset beszeltek, csak ultek egymast mellett. Erre hozzank csapodott ket belevalo nemet lany. Egy hosszu asztalnal ultunk kint a teraszon, Priscila es a csavo az egyik oldalan, nemet lanyok masik oldalan. Az uj nemet lany aki hozzank csatlakozott (Most lattam en is legeloszor, nem tom a nevet ) latta hogy a srac csak ott uldogel azt odaszolt hogy mit uncsizik mar uljon at melle.....azt a srac at is ult, flortolgettek na meg minden...gondolom nem is kell tovabb reszleteznem...Priscila hangulata oda lett......egyebkent meg a nemet lany nem tudta hogy ok mar talalkozgattak.....de egyebkent szerintem nem is akart o kellemetlenseget okozni, csak o ilyen felszabadultabb termeszetu.... na mindegy...akkor persze szepen Priscilat ki is mentettem onnat azzal a csellel hogy most aztan mi megyunk tancolni....szegeny szinte sirt, nem ertem miert is de nagyon oda volt azert a sracert...... :( Nah roluk ennyit.

En belebotlottam egy sracba.....es jo kepu is volt. Elkesztunk beszelgetni.....es mikor megtudta hogy magyar is vagyok...megjobban erdeklodove valt....es hogy miert is? Ezt nem talaljatok ki! Nah jo na segitek...a nagyszulei Magyarorszagon szulettek, akik beszelnek magyarul, a szulok mar csak par szot, kifejezest tudnak, regen nekik is jobban ment de mivel nem gyakoroljak, igy nagyon feledesbe kezdett menni, o (Ryan) meg mar semmit sem beszel magyarul ...... :( Nah szoval itt egy Amcsi gyerek akit nagyon foglalkoztat ez a magyarsag. Haha. :) 2 evet elt Csehorszagban, ez ido alatt tobbszor is elment Budapestre, egyebkent meg a Facebook profilja tele van Budapesti kepekkel. :) Hat igen mar ismerosomme is valt Facebookon....talan majd meg osszefutunk, ki tudja. Szoval Ryan csatlakozott a csapatunkhoz, igen meghivtam szereny kis tarsasagunkhoz.....jol elbeszelgettek a "Priscila sracaival". Na es vegul mi derult ki.....??? Ott volt ket brazil lany, Priscila ismerosei...es hat Ryan mar ismerte oket.....  bizaaa.... mert nekik van egy brazil baratnojuk aki randizott Ryannel ugy par honapja ezelott. Haha. Ryan mikor meselte, kellett nevessek, micsoda veletlen ujra.....es a csaj kivel randizott az ismeroseim kozott van FBon, igazsag szerint szemelyesen meg nem talalkoztam vele, de FBon beszeltunk par honapja, akartunk menni egyutt valahova azt nem jott ossze.....es jovo hetvegen lesz a szulinapja a lanynak, meg is hivott....amikor kaptam a meghivot kicsit le is csekkoltam a kepeit, es volt ott egy kep egy sraccal.....meg meg is jegyeztem magamban ugy tunik baratja van, es meg helyes is......   na ez ugy a het elejen volt.....azt hetvegen osszefutok a sraccal....de komolyan.....neha hihetetlen hogy meg itt is mindenki ismer mindenkit. :) Mar nincsenek egyutt..... ugy latszik bukik az Au-Pair lanyokra. Itt Dallas kornyeken minden Au-Pair ismer mindenkit, ha nem en akkor egyik baratom ugyis talalkozott mar azzal a bizonyos masik szemelyel, sza az egy ev alatt tuti legalabb egyszer osszefuttok......mivel van egy group unk is FB on es mindig postolgat mindenki ha valami jo kis program van vagy hasonlo...... mindig probalunk ott valami jo kis activity ket osszehozni, amikor San Antonioban voltunk pont akkor voltak a lanyok kayakozni, na de most juniusra tervezzuk ujra.....na meg mult vasarnap paintball.....amirol megint lemaradtunk cluster meeting miatt. Na szoval Ryanrol ennyit. 



Feher felsoben, Natalia most erkezett egy honapja, o is Friscoban lakik. Nah es kepzeljetek mult heten volt egy ranija. Ezt muszaj megosszam. Haha :) A lenyeg hogy neten ismerkedett meg a sraccal. Elso randi tehat ... vacsorazni mentek.... srac erte ment nah de kepzeljetek nem egyedul....a suzleivel....hat komolyan amikor meselte annyit nevettunk....es nem szolt neki hogy a szulei is csatlakoznak hozzuk, az este derult ki..... elso randi szulokkel....hat meg mindig ramjon a nevetogorcs....nah de igazabol nem rosz a gyerek, meg szulok is aranyosak voltak meg minden.....csak nem birom felfogni mai vilagba ki viszi a szuloket az elso randira......??????????????? :) :D Kozepen pedig Luena. Priscilat meg mar ismeritek.



Itt mar a csapat fele lelepett :)




Na meg mi is tortent az este??? :) Sofiaek valami sztriptiz barba mentek, direk csajoknak, sracok tancikalnak. Na majd en is bekel lessek oda, csajok meseltek hogy orultek haza van ott, a nok/lanyok bevannak vadulva. Eleg hamar elhagytak viszont a szinhelyet, mivel ejfel korul mar jott az uzi hogy mindjart a Sherlocksba vanna. Na es hat kepzeljetek nem engedtek be, mivel csak egy fake student idja volt. Ami eddig mindenhol mukodott..... de itt nem :( Talan azert sem mert epp egy rendor alldogalt az ajtonal.... Es meg talalkozoja is lett volna egy sraccal, aki a Sherlocks ban vart ra..... de vegul csak osszejott nekik is a randi, elmentek csirke szarnyat enni :) 

Nagyon elvagyunk itt a randikkal a csajokkal.... mindenkinek van valami, van mirol meselni egymasnak... mostonaba mindig csak a fiuk a fiuk s jobbnal jobb storyk.... :) :P Imadom Amerikat! :P

Na mar nem is emlekszem minden egyes reszletre, de vegulis osszesegeben jol telt nagyon ez a szombati este is. Hazafele kicsit eltevedtunk, vagy 15 perce elvesztunk.....vagy mar hajnali 4 volt mire hazaertunk Svenjaval. Vagy egy orat meg nevettunk s dumaltunk az est torteneseirol.... nem aludtunk sokat, mivel vasarnap delbe nekem cluster meetingem volt. Egyebkent meg pl most is mikor Svenja itt volt ugye bemutattam host anyamnak. Olyankor mikor valaki nalam van Pam olyan kedves, kerdezoskodik, mit csinaltok, hova mentek, milyen volt a party stb.... azt hinnetek hu milyen szuper, jo fej host anyam van.... de amikor nincs senki nalam, csond van...nem kerdez semmit, nem erdeklodik..... sokszor ha en nem beszelek hozzam se szolna.... erdekes, olyan mintha megjatszana magat a barataim elott...na de mindegy, lehet en gondolom rosszul. 

Nah es akkor vasarnap a cluster meeting..... Valami laser tag volt a jatek neve... egy sotet helyisegben ami ket szintes volt mindenfele hordokkal akadajokkal, kicsit felelmetes is volt kerested az ellenfeled, mellenyen volt nehany pont amire rakelett loni.......ket kort jatszottunk. Elso korben ket csapatra valtunk, 3-3 mivel csak haton voltunk. Tok jo volt, meg vertuk Sofiaval es Luenaval a masik bandat. :) Masadik korben az egyik csapat mi haton voltunk, a masik csapat meg 11 gyerek, kb ugy 8 evesek lehettek. 25-27 eves jokepu sracok helyett gyerekeket kaptunk. Pedig ugy izgalmasabb lett volna. :P Nah hat ezek a geyrekek teljesen ki is farasztottak hallod, mindenutt ott voltak, ugy rohangaltak, jatek vegere kivoltunk faradval. Olyan izgalomba voltunk, ugy birtak, uvoltoztek, rikojtoztak mintha igazabol kilottek volna.... Hat gyerekeknek more fun mint nekunk, de azert igy se volt rossz. 




Laser tag utan beultunk egy vendeglobe ebedre. Kicsit elbeszelgettunk a lanyokkal, jo volt latni oket, habar most is hianyzott egy par. Mostanra elegge kicserelodott a cluster, tele van uj lanyokkal, vagyis itt most mind a haton iden jottunk...... de ez egyebkent nem rossz, mivel a regiek mar ugy osszevoltak szokva, megvolt a sajat kis csoportjuk...most meg ugy erzem hogy mi elegge jol osszetartunk...... :) :)


Utanna meg kicsit shoppingoltunk Sofiaval es Luenaval azt vagy 5-6 korul haza is jottunk. Komolyan en ugy kivoltam faradval, a meleg is szerintem hogy alig vartam feljojjek a szobamba. Erre meg nem telik el 10 perc Gulnaz hiv, hol vagyok, mit csinalok, mert 10 perc s jon ertem.... na mondom ilyen nincs amikor arra vagyok hogy kicsit pihenjek se tudok :P... igy ujra utnak eredtunk Gulnazzal. Ehes volt igy elmentunk vacsizni, en kaja helyett csak egy sort ittam..apropo sor...jt eszembe otthon nem is szerettem a sort, komolyan egy evbe ketszer ha ittam, itt meg minden hetvegen egyet megiszok. :) Amerika valtozasokra kepes. Hjo na ez most olyan, hogy Anglia elott nem ittam voros bort tisztan, de Angliaba komolyan mindig boroztunk. :) 




Ezt a helyet par napja kiszemeltem magamnak, elso dolog amit meglattam, hogy hamuzo van az asztalon, olcso a sor na meg bar szekek....  Utobbi idoben nem hagyjak a Cheesecake Factoryban hogy cigizzek, sza valtoztatni kell. Ez egy spor bar volt, neve nem jut most igy eszembe, de nagyon szexi felszolgalokkal. Kis rovidnaci, es epp egy kis nagyon tiny felso ami a melluket eltakarja.... mindenkinek koldok pircing na meg azert nagy cicik + szuper body. :) :) Teli is volt sracokkal hallod.... nem is csodalkozom!


Gulnaznak meg mindig nem volt kedve hazamenni, igy beultunk egy filmre is a moziba. Epp akkor ez a film kezdodott: What to expect when you are expecting.... Ime egy kis trailer:



Komolyan a film utan megremultem a szulestol vagyis olyan jelenetek voltak benne, amibol azt vagtam le ez aztan szornyen fajhat..... Nah jo na meg hatra van par ev mig oda kerulok.... de azert nem lehet egyszeru.... 

Hetfo este atlagos, este gym, kedden ugyanaz.....epp annyi hogy kedd este gym utan osszefuttam Gulnazzal A Sturbuksnal. Nem igazan egy izgalmas hetnek indul ez a mostani...kicsit unom is....takaritasaim sincsenek :( Pentek este meg megyunk Vegasba. Lehet meg elotte irok de nem igerem. 

Hja meg epp megemlitem hogy draga Vivitol kaptam egy kepeslapot. New Yorkos- amikor meglattam, ugy kivankoztam oda vissza egy kicsit, de remelem hamarosan sor kerul ra. Tehat megegyszer Vivi koszonom, hogy gondoltal ram, nagyon aranyos vagy.......es meg mindig remelem hogy see u soon!!! :)



Jo ejt mindenkinek, puszi, Dalmi!



10 megjegyzés:

  1. Hahahahaha! Elvitte a szüleit! Jesus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlen a srac....meg mindig ha eszembe jut nevetek.... nem birom felfogni :P

      Törlés
  2. :) Ez tényleg mókás.
    Meg tényleg milyen érdekes, most ez a srác, múltkor meg például az az erdélyi nő a parkban, aki szintén nem messze lakik tőled, mindig bebizonyosodik, hogy milyen kicsi is a világ. :-) Pedig Amerika jó nagy...
    Csinos nagyon az az egyberészes rózsaszín-mintás rucid. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen Kriszta. Hat igen kicsi a vilag :) valahogy nekem mindig osszejonnek az ilyen veletlenek :)

      Törlés
  3. Aranyosak a videók, a rucid elképesztően jó és a képeslapot pedig nagyon szívesen!! (remélem élőben is bejárjuk majd egyszer a lapon szereplő helyeket...) Puszi Csajó! :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi draga, a ruci olcso darab TjMaxx-bol haha :)

      Törlés
  4. Ja és még valami; kifejezetten jól mutatsz a sörrel, tessék csak rászokni a jóra :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...tenyleg itt szoktam ra a sorre......epp most is Gulnazt varom valahova lepni kene....s johetne egy sor is....te jo eg...en s a sor....nah aztan en tenyleg nyitott lettem itt mindenre! :)

      Törlés