2012. március 12., hétfő

Perfect Saturday!

Na sziasztok, ujra vagyok!!! Gondoltam irok egy kicsit, hanem majd nagyon felgyul....mivel is kezdjem? Igazabol nem nagyon tortent emlitesre melto hetkozben. Kedden suliba keson erkeztem egy picit, sietvel hamar leparkoltam azt rohantam is az osztalyba.......Mikor indultam volna haza......hat latom egy cedula a szelvedomon ujra...hat mondanom sem kell mennyire megijedtem.....mar megint mi a fenet csinaltam? Gondoltam  magamban.... Ime:


Mar reszketvel olvastam.....azt mikor lattam hogy csak figyelmezteto, nincs meg egy buntetes... egy kicsit megnyugodtam.....a lenyeg hogy szerintuk ket parkolohelyet foglaltam el. Hat eskuszom azt hittem megveszek....hjo igaz hogy annyira siettem nem is neztem hogy parkoltam le, s a hatso kerek egy ici picit a vonalon tul volt....hat lekelett volna fenykepeznem hogy ti is lassatok.... este volt, az egesz parkolohazban max 10 auto ha volt, korulottem meg abszolut egy sem.....hihetetlen hogy itt mennyire komolyan veszik ezeket a dolgokat.... asszem itt a parkolassal problemaim vannak....tobb figyelmet kell szentelnem ezutan ra... 

A kerekes szekes ugyben meg szerdan megyek a 'birosagra' barcsak jo hirekkel jonnek vissza! 

Csutortokon fejezodott be a Grammar Part 1 ESL, igy mindenkinek vinnie kellett valami snack-et... Egyik csajszi ket hatalmas pizzat hozott, hat persze hogy a Pizza Hut ban melozik :) Ugy orvendtuk neki mintha meg nem ettunk volna pizzat.... Finomabbnal finomabb kajak (Mexicoi) , snackek voltak, igy meg estere jol belaktunk. Legtobbjuket viszont latom, Spring Break utan kezdodik a Part 2.

Spring Break......gyerekeknek nincs suli egy hetig, mint ahogyan nekem se.....el se hiszem minden este itthon leszek.....kicsit neha mar faraszto a heti 4x suliba menes. Meg azert nem is mondhatnam hogy valami kozel van. Szoval a gyerekeknek mivel szunet van, igy host anyam is kivett maganak szabadsagot, vagyis holnap meg dolgozik de a het tobbi napjan nem. Igy holnap meg ledolgozom  a 10 orat, de utanna majd csak par orakat kell dolgozzak naponta.... ez jo is meg rossz is... igy persze nem tudom elore hogy mikor kapok szabad orat. Szerdan meg meg a birosag elott takaritanom kene menni 3 orat legalabb...amit lehet elkell halasztanom :( Talan egy ket napra el is utazik host anya a gyerekekkel Hustonba, de meg nem tudjak melyik nap.... remelem a penteki takaritast is nem kell elhalasztanom....

Szombat.... :) Hat tokeletes volt! Reggel suli, suli utan igyekeztem volna haza..... de van egy Irani pasi az osztalyban es mindig annyit kerdezoskodik hogy mar kezdett zavarni. Minden ora vegen minimum fel orat kell csevegnem vele hogy milyen program altal jottem, vizum. Romania, Magyarorszag, Erdely stb.... azt megemlitette Szombaton hogy szivesen csevereszne velem maskor is, hogy vane szabadidom....? Mondvan If you have time I have time :) Hat mondanom sem kell egybol ravagtam hogy mostonaba sajnos nagyon busy vagyok stb.... Felesege van na meg gyereke, nem is valami fiatal.... mit akar akkor meg velem  'beszelgetni' sulin kivul???? Egyebkent mindig ugy mosolyog nekem, fulig er a szaja, amikor berobogok az osztalyba, mostonaba mindig kesvel mindig ugy integet, hatalmas smile az arcan stb..... Na vegre amikor elszakadtam tolle siettem haza mivel kettotol talalkoznom kellett az uj 'barataimmal' ... Osszeismerkedtem par Iraqi sraccal....meghivtak hogy logjak veluk szombaton.... elejen tetovaztam aztan meg igent mondtam...... vegulis miert ne? (Azt hiszem a sok Sex es New York hatassal volt ram) Ha mindig mindenre nemet mondok akkor elveszem magamtol a lehetoseget hogy esetleg masokat is megismerjek. Szoval ertem jottek....haza is hoztak. :) Dallasban toltottuk a napot, estet, ejszakat :) Mivel zuhogott az esso igy elmentuk a Dallas World Aquarium ba... Egyik Iraqi srac Oklahomaban el, es hol dolgozik?...hat US Army :) Minden masadik hetvegen Dallasban van a haveroknal, 3 ora vezetesre lakik. Nincs olyan tavol Oklahoma innet. Na a lenyeg hogy o meg nem jart ott mint ahogy en sem es megszerette volna nezni. Egyebkent meg a csajokkal pont mara terveztuk volna be, de mivel esett elment a kedv igy ugy dontottunk jovohetre hagyjuk.....na de ha mar nekem igy alakult hogy mar lattam, kihagyom. Egyebkent meg mennyi elonnyel jar az Armynal melozni.....hat rengeteg helyen kedvezmenyben reszesul.... pl egy  jegy az aquariumba 7 dollarral volt kevesebb mint az atlagos embernek. Repulon elso osztaly....persze ott egyenruhaban kell legyenek....stb.... Ahogy kijott, alairta a szerzodest nagyon hamar megvolt a zoldkartya, amerikai utlevel stb..... It was a Thank You gift. Halasak mit ne mondjak. Es mindossze 4 evet kellett alairnia.... ami kotelezo. Na de visszaterve... 













Aquarium utan, elmentunk ebedelni, majd vizipipa....az ido meg fiatal volt igy meg beugrottunk egy filmre is az AMC-be. A thousand words cimu filmet neztuk meg, vicces volt, lehetett nevetni jokat rajta :)


Mozi utan mit is csinaltunk? Hja irany Dallas egyik barja.....se nem bar se nem club....olyan mix, de szuper kis hely volt, hat persze ide is csak  21 ev felett engednek be... ilyenkor mennyire orulok h mar vagyok 21. :) Azt johet egy Long Island koktel na meg 3 szal cigi.... komolyan mondom a felhok kozt ereztem magam... basszus 2 honapja mar simman elmult hogy egy slukkot se szivtam.... es annyira hianyzott hogy mar nagyon... annyira elveztem azt a 3 szal cigit mint meg soha :) Kicsi tancikalas azt hazaertem valamikor hajnalban. Ezek a sracok meg nem voltak valami good looking- ok, de nagyon nagyon aranyos vicces emberek. Szetrohogtem az agyam veluk. A lenyeg hogy I had fun for sure! Roviden a szombati napom ennyi lenne..... de majd nektek csajok (Noemi, Orsika stb) jovok a tobbi reszletekkel is :P :P :P :) :) :) 

Vasarnap reggel koran keles, mivel talaltam meg egy plusz melot, he he.... 9 tol 1 ig minden vasarnap.... havi 3 alkalmat igertem meg biztosra ... 1 elott ugysem talalkozunk a csajokkal.... tehat igy a vasarnap delelottom meloval telt, eleg faradt voltam, keveset aludtam, na meg az orat itt pont ma reggel vittek ele igy meg egy oraval kevesebb alvas.... :( Na de a lenyeg nalam most akkor is a plusz melon volt.... most talalkoztam eloszor ugye veluk... (De mennyire nem szeretem azt az erzest amikor megerkezek az ajtojuk ele, csengetek  es ott izgulok es remenykedem hatha megkapom az allast es mehetek rendszeresen, mindemkinek az elso kerdese: Hany eves vagy?) india csalad ujra..... de ezek masak.....meg is valtozott kicsit jo iranyba a velemenyem veluk kapcsolatban, nagyon kedvesek voltak, egy eleg fiatal hazaspar, gyerekek nelkul....takaritanom kelett na meg zoldsegeket vagni.....komolyan olyan zoldsegeket tisztitottam, vagtam hogy eletemben nem lattam olyat, azt se tudom mi a nevuk :) Szep hazuk van, csakis indiai dolgokkal berendezvel.... na meg rendben is tartjak a dolgaikat.... es minden vasarnap akarnak 4 orat!  Felkeszitettem ra oket hogy neha neha nem fogok tudni menni ha valami utazas vagy meeting kozbejon vasarnapra.... Vittem a valto ruham, smink stb...a kocsiban oltoztem at..... vicces volt....de muszaj volt! Legkozelebb majd beviszem a valto ruham es megkerem hogy a lakasban atoltozhessek....na szoval rendbe szedtem magam ugy ahogy az autoban azt irany a mall talalkozni a lanyokkal. Hat a kezem az nagyon Bleach szagu volt.... le se tudtam volna tagadni hogy takaritottam! :) Mar annyi plusz melo osszegyult hogy mindjart en is alig tudom fejben tartani. Jupiii. Jol bekeztem tablazni magam...mostmar leallok a keresessel....Asszem ennyi eleg lessz! Heten meg a szomszedaim kulcsait gyujtogettem ossze :) Jo erzes tudni hogy ennyire megbiznak bennem, penteken ahol voltam legeloszor, kicsit izgultam mert tudtam hogy nem lesznek otthon, de ket hatalmas kutya var ram a lakasban...szerencsere nagyon aranyosak voltak a kutyak is, neha felugattak jo hangosan, kicsit megremegtem, de nem bantottak. Na meg a fizum egy boritekban a huton logott.... ra irva a nevem meg hogy nagyon koszonik. Aznap meg kaptam tolluk koszonik szepen smst is. Nagyon aranyosak egyebkent, es nekik is milyen szuper lakasuk van....szuper kis medencevel, szokokut stb.... tenyleg lehet ott hazi bulit szervezni, egyebkent meg ok azok a bulis szomszedok :) Minden haz ahol takaritok mas stilusu, kulonleges a szamomra. Muszaj fenykepeket keszitenem. :)

Mivel jovo szombaton Saint Patrick Day, nagy bulit csapnak ilyenkor az Amerikaiak...talan az Irek is mivel onnat ered eredetileg.... na de itt tenyleg nagyban viszik....mindenhol loheres polok, sutik, diszek, kiegeszitok stb.... Es mivel remelem jovo szombaton elmegyunk valahova..... (zoldbe kene oltozni) igy ma beszereztem egy zold zakot :) Meg zold ruha darabom szerintem nem volt, de eppen itt az ideje ennek is. 

Olyan almos vagyok mar hogy ragad le a szemem, farszto hetvege volt ujra..... szerencsere Spring Break miatt csak 9 kor kezdem 7 helyett.....na szoval jo ejt, most nincs erom kepeket is rakni, majd a napokban hozzacsatolom. Puszi minden kedves olvasomnak :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése