2012. március 29., csütörtök

I love you... you love me... :)

Egy kis megemliteni valo Harrisonnal kapcsolatban. Tudjatok a legkisebb akivel nem egyszeru az eletem. Neha olyan mintha normalisan viselkedne velem, neha pedig egyaltalan nem....  Mindig nagyon turelmes voltam voltam vagyok vele, nem szalok vele vitaba, inkabb rahagyom. Ugy ereztem nem igazan akar elfogadni... de nem mondhatnam, hogy szomoru voltam miatta mivel annal tobb szeretet kapok az ikrektol, nap mint nap elmondjak szeretlek meg ha ketszer is kell elmondanom, de hallgatnak ram, nem ellenkeznek. Szoval Harrissonnal csak ugy voltam, hogy mindig probalkoztam es meg mindig probalkozok a 'baratja' lenni, meg akkor is ha semmi javulast nem lattam. Remenykedtem, hogy csak idore van szuksege. 

A tegnap mivel nem volt suli neki, elvittem ot is abba a parkba ahol Gabriellaekkal meg az ikrekkel voltunk hetfon. Vittem egy par szelet kenyeret, megetettuk a halakat meg a kacsakat, nagyon elvezte. 






Szinte 4 oran keresztul a parkban voltunk, setaltunk, napoztunk, hintaztunk, piknikeztunk stb... :) Nagyon leegtem ujra, tiszta voros vagyok, azota is faj a hatam, kozben meg a multkoritol hamlok is.... valahogy nem jon hogy Marciusban naptejet hasznaljak, mindig ugy gondolom, hogy ah mostmar tenyleg nem fog meg a nap... de minden egyes alkalommal megjarom, hat ilyen nincs... Hjo na bevallom szeretnem ha nem lennek mar ilyen hofeher azert is hanyagolom a naptejet..... de asszem inkabb feher mint voros :)  




Mar mar el is csodalkoztam, hogy milyen jol elvoltunk a parkba, amikor elkezdodott a hiszti... eppen azert mert cookiest (keksz) szeretett volna enni, ami eppen elfogyott, es nem birta elfogadni a tenyt hogy kesz most nincs keksz, majd 15 perc mulva kaphat ha hazaerunk... igy hat keserves sirasba kezdett....siras...az nem is siras volt hanem hiszti, olyan 'all' siras. Probaltam nem venni figyelembe, azt mar megtanultam nala semmikepp se probald vigasztalni. Azt csak ra hagyta egyszer, amikor latta hiaba sir ugyse tortenik semmi valtozas, tenyleg probaltam ignore olni amennyire csak lehetett azt csak ugy hirtelen ujra elkezdett beszelgetni... de jo mondom hogy helyretertel :) 

Ma reggel en kellett felkoltenem, mar felvoltam keszulve hogy ujra nagy hiszti lesz... pont az ellenkezoje tortent... olbe vettem az kicipeltem a nappaliba.... azt ugyesen megreggelizett, utana meg felcipeltem atoltozni, fogatmosni stb.... es ekkor ez a mondat hagyta el a szajat " I love you ", komolyan meg mindig nem hiszem el... ez a mondat az amit most mondott legeloszor nekem... ket honap es egy het utan. De nekem mindent megert. Egesz nap ez jart a fejemben :) Lassan lassan csak sikerul kozelebb kerulni hozza is. Tegnap es ma figyeltem fel ra hogy amikor hazaerkeztem a sulibol alig ertem be a lakasba Harrison mar hangosan kialltotta "Hiiiii Dalmaaaa".  Ami egybol feltunt mert eddig mindig en koszontem elore, es pont tolle nem nagyon erkezet valasz.... Miutan jo ejt kivanval feljottem a szobamba.... kis ido elteltevel nyilik a szobam ajtaja es megjelenik Harrison elismetelve ujra "Good night Dalmaaa". Elso alkalom, hogy belepett a szobamba, o eddig soha nem 'lesett' be hozzam. Meg egy olelest is kaptam. Ez az egesz nagyon sokat jelentett nekem, foleg azert mert mar miota itt vagyok azon dolgozom, hogy ezt elerjem....es vele nincs egyszeru dolgom. Az ikrek epp amilyen hamar megszerettek pontosan az ellenkezoje volt Harrisonnal. Tehat a valtozas kis jelei elkezdodtek.... es remelem hogy naprol napra jobb lesz! :)

Jovo szerdan lessz ennek az ingyenes kis tanfolyamnak a vege. Ez az ingyenes ESL csak szeptemberben kezdodik ujra, akkor majd kedden is fogok menni. Hianyozni fognak az osztalyban megismert emberek, tanarok. Egyebkent meg most harom kulombozo helyre jarok suliba, tehat 3 kulombozo emberekkel teli osztalyom van. Ez a szerdai fejezodik be a leghamarabb. Ma penzt gyujtottunk a tanaroknak veszunk valami ajandekot ra. Jovo szerdan meg mar nem lesz  tanulas mindenki valami ennivalot, deszertet hoz, lakmarozni, beszelgetni fogunk... :) Mivel egy olyan alapitvanyon keresztul tanitjak nekunk ezt az ingyenes ESL-t, igy lesznek kulombozo programok a nyaron ebben a suliban gyerekeknek szervezvel. Ami tok jo, mert majd en is eltudom vinni a gyerekeket. Juniustol minden egyes nap van ingyen ebed a gyerekeknek amit minden nap mas mas templom, alapitvany rendez, segit. :) Meg sok ilyen hasznos infot megtudtunk... sot meg jovo hetre egy nyomtatvanyt is kapok egyik tanaromtol kulombozo ingyenes foglalkozasokkal gyerekekkel a nyaron. Szuper!  Kezdhetem gyujteni az otleteket... hisz majus vegetol kerek harom honapig reggeltol estig a gyerekekkel leszek, szuksegem van otletekre hova vigyem oket vagy eppen mit csinaljak veluk. Tanaraim meg fiatal anyukak akik segitenek nekem ebben. :)

Egyeb semmi extra, takaritani voltam szabadidombe ma... kicsit suru a programom mostansag, meg a tusolasnal is sietnem kell de komolyan.... Bucsuzom is, mara csak ennyi telt! Good night! :) Dalma!

1 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, jó látni, hogy azon vagy, hogy jobb legyen a kapcsolatod Harrisonnal, nem pedig csak próbálod túlélni a napokat vele:)

    VálaszTörlés