2012. február 20., hétfő

Weekend!

Mielott nekikezdenek egy kis hetvegi beszamolonak. Csutortokon suliba menet kitalaltam hogy ezutan minden kedden es csutortokon mikor jovok haza sulibol mas mas uton jovok, hogy tanuljam az utakat, mindig ugyanazon az uton jartam eddig...fel 10 kor mar nincs nagy forgalom, tokeletes idozites az utcak felfedezesere.....igy tortent hogy mar mas uton jottem haza, es igy is hazatalaltam. :) Ezutan mielott mennek suliba neten lecsekkolom hogy hogyan, milyen iranybol fogok majd hazajonni....jo kis tervnek talalom! Tanulok vele :) 

 Kezdem Pentekkel.....mit is csinaltam? Hja tudom mar....:) Szoval Harrison meg mindig nem volt jol,m ezert itthon maradt....igy megint nem volt persze szabadom....de nem baj nah.....jol eltoltottuk a napot Harrisonnal, sokat jatszottunk egyutt, elso nap miota itt vagyok, hogy ilyen jol elvolt velem....szerepjatekoztunk, en voltam a kislany, o meg az apuka....nagyon birta...azt vitt suliba, soccerre, szulinapi partira, olvasott meset nekem, vacsit keszitett, lefektetett stb...:) Mar vagy nem tudom hanyadikszorra jatszottuk el, kicsit mar untam, de lattam mennyire elvezi......ezert meg jatszottam a szerepem :) 

Pentek este a csajokkal volt talalkozo 8 tol Lewisville - ban egy Interskate Roller helyen... Sofiaval megegyeztuk, hogy 7:40 kor tali a konyvtarnal, addig elmegyek en is autoval, hogy ne kelljen hazhoz jonnie. Persze kesett, de meg mennyit....kozel 40 percet.....mar azt se tudtam, mit csinaljak...hallalra untam magam az autoban....kiderult hogy meg egy masik lany is jonne, azt utanna kellett mennie. Nah vegre elindultunk.....de egyikunknek sem volt leirval a cim.... mivel en gondoltam ah Sofia biztosan leirta, nah meg o is azt gondolta.....igy cim nelkul elindultunk....azt tudtuk hogy melyik varosba kell menni azt annyi....kozben hivott  Maike a nemet lany, megadta a cimet, nah de mivel valami regi gps e van az autoba beszerelve igy az nem ismerte azt az utcat.....na de egyebkent konnyen megkaptuk, egy benzinkutnal utbaigazitast kertunk, tudtak hol van ez a hely, simman utba igazitottak. Csak sajnos addig addig hogy 8 helyett, negyed 10 re ertunk oda.....a tobbiek mar javaban gorkoriztak. Mivel csak 10 ig volt nyitval igy elhataroztuk Sofiaval, hogy majd eljovunk meg maskor mikor tobb ido lessz ra....erre a keves idore nem fizettunk be. Kilencen gyultunk vegul ossze, lettunk volna tobben is csak soknak dolgoznia kellett pentek este. Mar nem is kell emlitenem hogy felenel tobben nemetek voltak :) Megvartuk mig a csajok befejeztek a gorkorizast azt gondoltuk elmegyunk egy barba. Ki is neztunk egy jo helyet mar neten....de sajnos 21 ev felettieket engedtek csak be, es erre a helyszinen jottunk ra. Mivel sok lany volt velunk 21 alatt (legtobbje mar megrendelte neten a fake international student id-t) igy elmentunk egyet kajalni.....Otthon 4 honap alatt nem mentem annyit etterembe vagy gyors kajaldaba mind itt negy het alatt :) Vicces....de itt mindig zabalunk valahol :) Persze hogy most is valami edes kelett (nem is csoda hogy mar alig jonnek ram az otthonrol hozott ruhaim ugye????). Nagyon szuper estenk volt, sokat beszelgettunk, nevettunk.....megkezdjuk kicsit jobban ismerni egymast, orulok neki, hogy ilyen jo kis csapat van itt es hogy ennyire probalunk hetvegere betervezni valamit.... olyan jo erzes volt mikor egyik helyrol mentunk a masikra egymast kovetvel 4 autoval.... jobbnal jobbakkal :) Ugy tunik mintha mar reg ota ismernem oket. Svenja, nemet lany meginvitalt egy szombati bulira, egy paran akartak menni egy clubba Down Dallasba. Szerettem volna menni, de nem tudtam akkor meg hogyan, hisz egyedul nem akartam elindulni Dallasba meg mindig GPS nelkul vagyok ugyebar..... Svenja rogton ki is talalta hogy akkor menjek el hozza, ott aludhatom nala es vasarnap hazajovok, meg mindig egyszerubbnek tunt az o varosaba menni, mint Dallasba :) Na de vegul Sofianak is kedve tamadt jonni, igy megbeszeltuk hogy akkor nem kell Svenjanal aludnom hisz egyutt mehetunk Friscobol. 


Hangulatos kis helynek tunt, jo kis zenevel, pont amit en szeretek :) Nah de majd legkozelebb berelunk is gorkorit!





Kovetkezoben ezt rendelem, jobban izlett! :)


Nah ez volt az enyem: Chocolate Chip Paradise Pie! Egyebkent meg ez is nagyon izletes volt :) Yummi :)



Na es akkor jojjon szombat. Nagyon almos voltam szombat reggel, suliba kellett mennem, keson fekudtem le talan 3 utan. Reggel gyorsan keszitettem egy gyors kavet (Ratalaltam valami finom kavera a lakasban, senki nem issza, mivel edes...en meg egyszeruen imadom...jo raszoktam), azt bepattantam az utoba azt irany Plano. Jol es is egettem a nyelvem, mivel ott szurtyoltem a forro kavet, nem birtam varni vele :) A suliba mar helyrejottem, nem voltam almos. Szombaton ugyebar Communication - t tanulunk igy masak az osztalytarsaim, de viszont a tanarnom ugyanaz mint a Grammarnal. Nagyon jo arc, kedvelem ot, vicces is, Mexicoi, a kiejtesen hallatszik hogy nem Amerikai, de nagyon jol meglehet erteni ot is. Szombaton egyedul szoktam alatalaban ulni....most meg jol esett mikor jott Priscilla melem csapodott le......pedig ott ult egyedul Renata is szinten Brazil....! Priscillaval eddig csak szombatonkent talalkoztam a suliba, plusz mult hetvegen elvittek suli utan a mallba, es mondta hogy mennyire jol erezte magat velem ott :) Most kicsit elfoglalt, mivel par napja szuletett meg az uj gyerek a csaladnal....igy hetvegen nek volt szabad. Remelem majd a kesobbiekben o is tud csatlakozni hozzank az osszejovetelekhez. Kozben oran anyu hivott, azt hamar felvettem es kifuttam, mert tudtam hetvegen nem erek majd ra veluk beszelni.....(remelem holnap sikerul mert mar ket hete nem skypoltunk). Ahogy vege lett a kurzusnak hamar robogtam is el....elso ket probalkozasra auto nem akart indulni, fenyeket ugy felejtettem...mar azon gondolkodtam kitol kerjek segitseget amire vegre beindult az auto...utanna egyenesen kedvenc helyemre a Mall-ba mentem. Eszrevettem shoppingolas kozben hogy nincs telefon....de gondoltam ah...biztos ott hagytam az autoban. Vagy 3 oran keresztul ott voltam, nezelodtem, vasaroltam....ujra tobben megjegyeztek hogy jo  a harisnyam meg a kabatom szine, ez vicces ha azt a kabatot hasznalom itt valaki mindig megszolit es megdicseri, csak ugy leallitanak hogy elmondjak hogy tetszik a szine, a multheten Harrison tanarnoje is megkerdezte hol vettem, Grocery store ban egy vasarlo, uzletekben stb...mar szamolni se tudom hanyan mondtak :) :) Egyebkent Noemi meg Kucu meg meg paran ti tudjatok melyik kabatrol van szo, amikor a vizumert mentem akkor vettem Bukarestbe a Berskaba, arra emlekszem nem voltatok elragadtatval a szinetol, sot senki akinek mutattam de nekem tetszett :) Na vegre mire sikerult befejeznem a vasarlast, sietek az autohoz a telefonom miatt, volt egy kis sejtesem hogy megse lessz az autoban. Ekkozben nagyon zuhogott, miota itt vagyok nem is lattam ekkora esot. 

Mostani szerzemeny :)

Hat persze hogy nem volt sehol a telefon....elkezdtem gondolkodni azt tudtam hogy csak a suliban kellett felejtsem, ugyanis miutan anyuval beszeltem nem tettem vissza  a taskamba hanem az asztalra tettem s az ott is maradt! Elkezdtem aggodni hogy mivan ha  a host csaladom keresett es nem ertek el, nagy esso is volt egesz nap....nah meg reggel se talalkoztam veluk, csak hagytam egy kis jegyzetet hogy a no autojat vittem el, nehogy kelljen a csaladnak a "van"! Fogalmam sem volt mit csinaljak, elobb hazamenjek (hatha valaki felhivta host szuleimet, mivel ugy is van elmentvel a szamuk hogy Host mom and Host dad) vagy vissza a suliba, de mar fel 4 volt....vagy zarval van vagy hamarosan zarnak. Ugy dontottem visszamegyek a suliba, nagyon zuhogott alig lattam, egy kijaratot el is neztem es par metret a forgalommal szembe mentem...szerencsere nem jott auto akkor, huh nagy szerencsem volt. Leparkoltam a suli parkolohazaba,    taskam az autoban hagyval rohantam egyenesen az osztalyteremhez....zarva....vegul talaltam egy takaritonot, aki nem igazan beszelt angolul, egy mondatot nem tudott mondani, de valahogy elmagyaraztam neki es eljott velem a teremhez, kizarta az ajtot....arra emlekszem valahonnan Afrikabol jott, na de nem volt ott semmi telefon. Mar jo ideges voltam....szinte elsokent hagytam el a termet, gondoltam csak eszrevettek a tobbiek es biztosan beadtak a recepcira vagy valami hasonlo....rohantam a recepciora...de zarva...Vegul ratalaltam egy kedves rendorbacsira, segitseget kertem tolle, elmondtam mi a problemam....ekkorra mar a konnyeim is kiestek, nem is a telefon miatt, mert tudtam hogy megkerul, csak aggodtam, hogy mi van ha a host csaladom keresett es nem tudtak elerni, nagyon zuhogott azert is hivhattak, na meg reggel se talalkoztam veluk...ekkorra meg mar fel 5 volt. Egyszer leultetett...azt elmondtam ujra mi a bajom siras nelkul :) (Hat igen nah, nem titkolom, ez vagyok en nagyon konnyen sirva tudok fakadni, akar orom er akar banat) Kerdezte hogy probaltame hivni magam....oh hat ez eddig hogy nem jutott eszembe....mondom nem, hisz nincs mirol, arra meg nem gondoltam esetleg valakit megkerhetek hogy adja kolcson a telefonjat egy hivasra....Na akkor mondta mondjam a szamom azt hivjuk az overol...hat ize...nem tudtam a szamom, meg nem voltam kepes megtanulni.....majd eszembe jutott hogy a fuzetembe levan irva, azt hamar rohantam vissza esobbe az autohoz a parkolohazba, a szamommal egyutt majd vissza a rendorbacsihoz :).... kozbe o meg kinyitotta a recepcio ajtajat es ott is megneztuk, de sehol semmi telefon nem volt. Egy par hivas utan felvettek.....Priscilla volt az az 'osztalytarsam' ne de ez nem az a Priscilla akirol az elobb irtam, ugyanis ket Priscilla van az osztalyban. Ez a Priscilla2 kb annyi eves lehet mint mi, ferjevel van itt aki szinten Brazil es nagyon keveset beszel angolul, nem is tudom hogy erti az oran beszelteket....hisz mindig mindent forditani kell neki, tobbszor elmondok egy dolgot mire megerti stb...Na de orultem mikor meghallottam a hangjat, legalabb mar tudtam hol a telefonom. Kertem hogy mondja meg a cimet azt odamegyek. De mindezt nem tudom hany percen magyaraztam neki hogy megertse. Vegul ugy dontott inkabb elkuldi smsben  a cimet, mondom jo azt letettuk. 10 perc varakozas utan nem jott sms a rendorbacsi telefonjara...konzben beszelgettunk, megdicserte angolom, es meg a weboldal cimet is kinyomtatta nekem ahonnan letudom tolteni a texasi jogositvanyhoz a konyvet, amibol tudnek tanulni, mar nagyon ideje lenne nekikezdeni. Kezdtem ideges lenni hogy nem jon sms, azt ujra hivtam egy parszor de nem vette fel....vegul megkaptuk az smst a cimmel...hamar eleszereltem a terkepem azt kezdtem keresni hol van az az utca, remlett hogy valahol mar lattam, meg is talaltam konnyen. Kozben a rendor csodalkozott hogy hogy nincs gps em es hogy eltudoke menni oda, o szivesen ide adja a gps et de utanna meg vissza kell mennem a sulihoz hogy vissza adjam. Ugy dontottem gps nelkul elmegyek....de ekkorra ujra felvettek a telefont es kiderult valami kod kell valami kapuhoz hogy betudjak menni, nem tudtak a helyes kodot, ott 'varialtak' mar a ferjevel is beszeltem, a rendor is probalta nekik kifejteni....de mar belefaradtunk abba hogy nem ertik....azt vegul arra jutottunk hogy a mall ba talalkozunk a konyvesbolt elott, 15 - 20 perc es ott leszek, na meg hogy mar tobbet nem tudom hivni. Megkoszontem rendorbacsi  kedvesseget, azt visszarobogtam a mall-hoz. Meg mindig szakadt az esso, tavol talaltam csak parkolohelyet, ott rohangaltam az esobe, jol szetvoltam azval....Aggodtam hogy vajon megertette-e Priscilla hogy mikor es hova kell jonnie, azt par perc varakozas utan felbukkant...hu hat nagyon megorulte! Ott halalkodtam, megkoszontem azt futas vissza az autohoz es haza..... Gondoltam eddig mar ezernyi hivas sms meg minden var ram.....es csodak csodajara senki sem keresett....se egy sms, se egy hivas, se semmi....ekkorra mar megnyugodtam volna....de akkor mar azon kezdtem aggodni vajon elereke a kovetkezo benzinkuthoz, mert a nagy izgalomban teljesen belefeledkeztem, hogy amikor otthonrol elindultam mar kivolt gyulva  a feny. Szerencsere odaertem, nagy szelfuvas, eso en meg ott benaztam mert nem tudtam tankolni, faztam is :) mivel elso alkalom volt hogy tankoltam, nem pontosan tudtam hogy mukodik ez az egesz bankartyas cucc.....azt mind irta ki h nincs kapcsolat stb....azt megkerdtem egy sracot jojjon mar segitsen nekem.... :) es sikerult!!!! Egyebkent meg tok egyszeru :) Utolag igy nevetek hogy mindenert hogy paraztam. Vegul hazaertem szerencsesen....hamar valami kajat dobtam ossze, mivel mar 6 elmult es en meg semmit nem ettem.... Alig szedtem rendbe magam, Sofia irt hogy akkor jon ertem, buli elott valahova beulunk.... Cuccba vagtam magam azt irany Dallas. 



Kozben kicsit eltevedtunk, nem johelyt mentunk le az autopalyarol...stb...kicsit 'kolbaszoltunk' Dallasba, azt vegre megtalaltuk a Clubbot ahova mennunk kell. Leparkoltunk azt irany egyszer enni, farkas ehesek voltunk mindketten...persze ekkor meg mindig esett en meg magassarkuban 'probaltam' menni, tiszta vizesek voltunk...vegul talaltunk egy helyet a kozelben ahol kajat is adtak.

Sofia, turelmetlenul varunk a kajara!


Vegre itt is van, meg most se tudom miert rendeltem sultkrumplit, hisz azt barmikor ehetek, nah de mindegy!

Annyira mindegy volt hova ulunk be, csak kajat adjanak!


 Nah vegul meg mar ott talaltuk magunk a sorba  a clubb elott, ide 21 aluliakat is beengednek de egy nagy fekete X et rajzolnak mindket kezukre, hogy nem vehetnek alkoholt. Sofia meg nincs 21 de viszont van hamis diak igazolvanya, egy hete rendelte netrol azt azzal simman mukodott a dolog. Elottunk egy csoport allt, valami VIP szemelyek lehettek, masik ajton engedtek be oket....es kepzeljetek azt hittek mi is hozzuk tartozunk....:) Vicces de igy volt...a srac kerdezte tollem hogy ti is veluk vagytok? Sofia mondta hogy NO... de en teljesen felreertelmeztem ea kerdeset a nagy zajban azt mondtam hogy hja persze igen.... es simman kinyitotta ujra  a masik ajtot a szamunkra, mig a tobbiek meg ott sorakoztak :) Nah de a lenyeg ebben hogy mivel ezen a masik ajton mentunk be igy nem kellett fizetnunk, he he :) Megsporoltunk 10 dollart fejenkent! Mar 4 nemet lany ott vart rank, azt hamarosan Svenjaek is megerkeztek, igy osszesen 8 an voltunk, 5 nemet lany en meg a sved Sofia. Ez egy elokelobb hely volt mint a mult penteken Addisonban...tancos lanyok mindenhol stb.....de valahogy meg se voltam ugy elragadtatval mint a mult hetvegen. Az nekem baratsagosab hely volt, oda visszakivankozok, ide meg szeritnem nem nagyon fogok jarni....meg a zene..hat itt is jo volt Dallasba.....de en Addisonban azt is jobban szerettem....tobb hipp hopp volt ott.....meg minden :) Mivel oda csak 21 felett mehetsz, igy sajnos megkell valogassuk a tarsasagot ha oda akarunk menni, de szinte mar mindenki megrendelte a 'fake id'-t, az meg mukodik itt, simman beengednek, tenyleg olyan igazinak tunik.... (Hallottuk hogy Las Vegasban mar nem mukodik ez a dolog). Vegulis jot buliztunk, egyik nemet lany talalt is maganak egy sracot...azt egesz ejjel elvolt vele, ettek meg egymast :) Azt tudni kell itt legtobb helyt a partynak vege 2 orakor, igen 2kor! A masik clubban nem tudom hanykor van vege, ott 2 kor meg tuti nem.....de itt igen, 2 kor villany oltas, azt tessekeltek ki a bandat. A club elott meg kicsit beszelgettunk, oda oda vettodott nehany srac hozzunk, kerdezoskodtek stb...vegulis aranyosak voltak. Kozben nem emlitettem hogy nagyon fajt a labam, reg huztam magas sarku cipot sot meg ennyire magas nem is volt nekem eddig, alig birtam menni, a cipo is uj volt...tehat ott szenvedtem, kerestuk a parkolot meg az autot.....a parkolohazba mar le is huztam a cipom, nem birtam menni....isteni erzes volt beulni az autoba cipo nelkul stb....nagyon almos voltam, utkozben mar beszelgetni is alig birtam, bele is aludtam...Sofia haza hozott azt egybol kidoltem.....Faraszto nap volt a szamomra ez a szombat, tisztara feledekeny, zizi voltam, azert ennyire ez nem vonatkozik ram, nem tudom hol jartam gondolatban, de valami nagyon nem volt rendben velem :) 

Vasarnap delbe felkeltem...vagyis Bela telefonhivasara ebredtem....megreggeliztem, azt eldontottem ma nem megyek sehova, faradt is vagyok na meg eleg sokat is koltottem a hetvegen...igazabol mostonaba a hetvegeim arrol szoltak hogy egyik helyrol masikra rohantam, nem aludtam magam ki meg hetvegen sem....ugyhogy most jol esett itthon ellenni. Anyuekkal akartam skypolni, de kesore ertem odaig, es otthon mar keso volt, aludtak volna biztos igy arra jutottam hogy majd holnap sort keritek arra is. Kozben hostanya megkert hogy egy orara figyeljek a gyerekekre mert elkell mennie, host apa meg nem erzi jol magat, lefekudt. Mondom ja persze, szivesen ugy sincs mara semmi tervem, azt lementem a gyerekekhez. Majd irtam par jegyzetet, hogy Aupair vagyok a kornyeken plusz melo utan nezek....stb....mivel illegalis itt aupairkent masnak dolgozni ezert felek regisztralni hivatalos oldalakra  igy eldontottem hogy a regi bevallt modszert hasznalom....es a kornyekbeli utcakba a postaladakba bedobok egy egy ilyen szorolapot. Mivel Angliaban ez nagyon mukodott, ott is igy talaltam plusz munkat, igaz hogy elejen 100 bol 1 jelzett vissza de az is mar valami. Tehat a heten nekiteszem magam nagyon ennek a szorolapozasnak.....kene valami plusz melo mindenkepp...mivel eleg sokat kezdek kolteni: ruha, ettermek stb....utazni is kene....szabadidom meg lenne ra. Mivel kezzel irtam igy faraszto volt, es 16 szorolap utan abba hagytam....de holnap majd folytatom....megkene kernem a host okat hadd nyomtathassak....egyszerubb lenne! Vegul meg ravettem magam es elmentem futni, nem sokat, 30 perc volt az egesz, kozben meg bedobtam a postaladakba a 'cekliket'.  Jol esett nagyon az a fel oras futas, mkindenkepp mennem kene minden este, de suli miatt pl kedden es csutortokon egyaltalan nincs alkalom ra, mikor vegzek megyek is suliba, hetfon szerdan meg penteken tudnek ra idot szakitani napkozben. 

Mar vagy negy oraja ha nem tobb nekifogtam a blog irasanak, de alig erek a vegere....kozben mindenkivel cseveresztem, koztuk az iraki 'fogorvosi aszisztenssel' meg csak aszisztens de remeli nem sokaig.... :) Holnap csak fel 10 kor kezdek es csak par orat kell dolgoznom, mivel President Day, nincs suli, bank, konyvtar nincs nyitval....host anya is kivett maganak egy szabadnapot....par elintezni valoja van es addig kell csak a gyerrekekkel lennem. Pont jol jon, tudok skypolni anyuval na meg elfutok a kozeli Walmart ba ami ugy 15 perc gyaloglasra van innet. Bekene szereznem arckremet meg ilyen olyan mas aprosagot. Puszi mindenkinek, hamarosan ujra jelentkezem! Remelem holnap vagy a napokban kibovithetem kepekkel (pentek es tegnap esti csajos kepek) ezt a bejegyzest is, csak atkene kuldjek! 

Udv Dalma


Azert megkaptam a levelet hogy nehogy elfelejtsem buncselekmenyt kovettem el a parkolassal es hogy mire eskudtem! Hjaj izgulok nagyon remelem hogy meguszom, host apa nyugtat, hogy itt Amerikaban mindenkinek van meg egy eselye, egyszer hibazhat, az meg belefer :) :) :) Habar nem tudom mennyire mukodik ez a dolog, annyira nem hiszek benne! Majd kiderul!

Nah ezzel meg kiegeszitem: ma host apa este kopogtat az ajtomon, ajtot nyitok azt atnyujt egy kis talba m&m et! Kicsit meglepodtem de aranyos volt hogy gondolt ram, azt ment is le csak felhozott egy kis talba nekem nassolni valom :) ... napkozbe iszonyat jot tudunk ketten enni, fozicskezni, mindig hatalmas adagokat tesz nekem, talan az o hibaja is a 'getting fat day by day', mert mindig mindent kiprobaltat, akkor is ha nem vagyok ehes eppen, muszaj megkostolnom es ennem :P Na de most a lenyeg azon van hogy en este vacsizom, de ha keson fekszem le ehes leszek meg egyszer, pl most hajnali 3:30 perc, keszultem lefekudni, na de hogy menjek agyba ha ehes vagyok? Ha ehes vagyok nekem meg ennem kell, mindegy hany ora vagy hol vagyok :) Azt ilyenkor lemegyek, csinalok egy szendvicset, vagok egy karika hagymat hozza (nagyon hagymas vagyok), valami gyumolcsot elveszek meg melleje, jelen pillanatban banan :) azt felhozom a szobamba megeszem igy meg nyugodtan eltudok aludni :) Nah de ez mar az utobbi idobe tobbszor elofordult....es mindig osszefuttam host apaval a konyhaban, nevtegelte hogy en pont lefekves elott tomom meg a hasam.....most is mikor lementem, elkeszitettem a szokasos szenyot azt jon host apa is, nagyon vicces jelenet volt, ott nevetgeltunk ketten, alig tudtam visszatartani mert  a tobbiek ugyebar aludtak csendben kellett lenni.....mindig panaszkodom hgy naprol napra hizom, ezert most csak annyit birt mondani: YOU ARE SO FUNNY! , mikor utoljara meretkeztem 4 kiloval voltam tobb, mostmar ra se merek allni a merlegre, nem is allok ra....jobb ha nem tudom :) Eleg ha erzem s latom nem jo a nadrag mar mit otthonrol hoztam :) Egyebkent azt tudni kell hogy en mindig is imadtam az esti evest, otthon is mindig este tomtem magam, csak annyi kulombseggel hogy akkor meg napkozben nem ettem, nem kellett, nem voltam ehes, estere meg ugy 10 korul vagy kesobb nagyon jo etvagyam lett :) En otthon 3 elott  nagyon ritka ha ettem...tehat a reggeli sose volt fontos nekem. Azt szeretem itt nagyon hogy mindenki akkor eszik mikr akar, itt nincs az az esti asztalhoz ules pontban 7 kor vagy hasonlo.....host apa mindig szamitogep elott eszik, az lehet hetkoznap vagy akar vasarnap.....gyerekek asztalnal, de ugy kell elkepzelni hogy ket laptop mindig ott van az asztalon meg meg ilyen olyan csecsebecse, s melette eszunk......ki hol eri.... :) .....sok lany panaszkodik h pontban 8 kor van vacsi, ha nem ehes is muszaj ott legyen stb..... tehat nalunk ilyen nincs. Neha azert ha belegondolok, otthon mindig egyszerre van az ebed, vacsi stb.....tehat egyszerre ulunk le megteritett asztalhoz azt kajalunk. Itt sose teritjuk meg az asztalt....vicces nagyon lazak....nekik, az en csaladomnak  ezek a dolgok nem fontosak. Egyebkent a szulok szobajaba olyan rumli van hogy hihetetlen.....foldon ruha stb.....biztosan a gyerekek is tehetnek rola,mert mindig felverik azt a szobat is...En raknek rendet de nem akarok az ok szobajukhoz nyulni, oda nem jarok be. A no igaz hogy  sokat dolgozik pasi meg ezzel nem fogalalkozik :) Az en kornyezetemben mindig mindennek a helyen kellett legyen, foleg ha a szobamrol volt szo.... itt meg nagy ujdonsag nekem ez a lazasag, de egyreszben tetszik, nem idegesitik mindenert maguk, hogy ezt meg azt kene csinalni, jol van ugy ahogy van, mikor ideje van s kedve megcsinalja! :) Na mostmar tenyleg bucsuzom, ideje!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése