2012. február 12., vasárnap

Tokeletes pentek es szombat este!

Draga noverem! Meghallgattam a radioban az interjudat. Szomoru tortenet de buszke vagyok rad, hogy igy bevallaltad ezt a beszelgetest ezernyi ember elott es magaddal szemben is, hatha tudsz segiteni masoknak ezzel! Fel a fejjel, minden rendben lesz! (Te is ezt mondod mindig nekem :) )

Tegnap en vittem es en is hoztam Harrisont haza az iskolabol. Orulok ennek, hogy mar egyedul hadjak hogy erte menjek...egyebkent is mar ezerszer magabiztosabbnak erzem magam a kormanynal :) Reggel anya koran elment, apa nem volt itthon, elso reggel volt, hogy teljesen egyedul voltam a gyerekekkel es  keszitettem elo oket a suliba. Tapasztalatom az volt hogy sokkal jobban boldogulok veluk ha nem lassak a szuloket, de komolyan. Meg Harrissonnal is. Odajott hozzam hogy faj az ujja, seb van rajta, megneztem, de semmi nem latszott, kitalalta hogy sebtapaszt kell ra tenni. Szo nelkul szotfogadtam, hoztam egy sebtapaszt azt raraktam az ujjara es mar meg is volt nyugodval :) Egy fel ora mulva nem is fajt mar es magatol levette :) Lassan megoldom az ilyen helyzeteket! :)

Ez az ismeros aki elvileg Junius vegen jonne NYba vagy 3 honapig, majusban tudja meg biztosra, hogy mi a szitu a vizummal stb.... Hat nagyon nagyon szoritok neki, remelem sikerul kijonnie es akkor biztosan osszefutunk valahol :) Remelem! Addig is tartsuk a kapcsolatot neten, de milyen erdekes csak 4 km re lakik tollem, otthon nem talcsiztunk csak epp koszontunk....(Hjooo na valamikor regen nagyon joba voltunk ugy vagy 9 eve:)). Kikellett ahoz jojjek Amcsiba hogy ujra kapcsolatban legyunk. Egyebkent o mar dolgozott itt!  Sza megegyszer szoritok neki!

Tegnap jott egy "delivery"....egyebkent minden heten kapunk valami csomagot....de ebben az a lenyeg, hogy lerakjak az ajto ele a csomagot, becsongetnek, amire en meg leerek az ajtoig a szallito mar az autoban ul es indul is tovabb.... Mint a filmekben, tenyleg ott lattam ilyet! Angliaban mindig megvartak mig ajtot nyitottunk es alairattak valmit hogy igenis kezhezkaptuk a csomagot.

Kerdem host anyat, hogy vane az utszelen kozelben valami olyan postalada, hogy ha levelet akarok kuldeni valahova akkor  csak bedobjam, vagy hol tudom fel adni, csak postan??!! Erre meg az volt a valasz, vegyek bejeget es rakjam be a levelet a mi sajat postaladankba, amikor jon a postas o onnat kiveszi, es a cimrol latja hogy azt neki elkell vinnie. Ilyen egyszeru. Nagyot mosolyogtam.  :) :) Meg egy tipikus amcsi dolog :)

Na folyatnam azzal hogy az orosz lany, Gulnaz szolt hogy ha van kedvem mehetnek veluk egyet valahova pentek este...oh..hat csak termeszetes hogy "I am in!" Baratjaval jottek ertem, aki egy iraki srac.... Richardson-ba mentunk egy 'bar' ba ahol vizipipaztunk na meg boroztunk. Erdekes volt a szamomra hogy ebben a barban nem arultak alkoholt, ezert mindenki magaval hozta a piat, a pincerek meg hoztak nekunk poharat...persze vizipipaert fizettel..:) Nagyon hangulatos kis hely volt, konyvekkel, bogrekkel, kepekkel... jo kis zene volt, majd meg hastancos is tancolt nekunk middle east zenere, nagyon tetszett!



Gulnaz es Rene



:)



A kozon meg megerkeztek Gulnazek baratai..... Mindenki nagyon aranyos volt, erdeklodtek honnat jottem....stb...! Par ora elteltevel elmentunnk egy clubba Addisonban... egyszeru volt a hely, de nagyon tetszett! Persze 21 even alul nem engednek be oda. Annyira birtam ott lenni....a zene is nagyon tetszett...! Egy korben tancoltunk, azt idegenek bevagodtak a kor kozepebe (sokan,sokszor) egyet 'brekeltek' azt mentek is tovabb...de komolyan eszmeletlen volt a szamomra, nagyon elveztem,  mint a filmekben, csak ott lattam eddig ilyet. Ezen a bulin nagyon ereztem, hogy basszus en tenyleg itt vagyok amerikaban, teljesen maskepp eltem at mint az otthoni partikat. A sracok meg nagyon jol tancoltak....birtam a kulonbozobbnel kulonbozobb stilusokat...olyan mas volt minden mint otthon (ezt Erdelyre ertem)....nem is latok sok fiut otthon nalunk tancolni, de meg hogy ugy mozogni mint ezek itt hat hallod meg a szam is 'tatva' maradt.... Kurva jo volt az a party...kesz nem tudom szavakba onteni...az latni kellett volna es atelni...csak vissza es vissza szeretnek menni oda! Biztosan hallottatok mar ezt a szamot:




A lenyeg hogy amikor ez  a szam ment, mindenki a clubban egyszerre ezeket a lepeseket jarta....nagyon jo volt, en nem mondhatnam hogy tudtam a lepeseket de azon leszek az elkovetkezo napokban hogy metanuljam :P Ennyi feketet en meg nem is lattam egyhelyt...hu hat nagyon izgalmas volt a szamomra, nagyon kivankozom vissza arra a helyre! Ezerszer is koszonet Gulnaznak hogy magaval vitt :) Csodasan ereztem magam.

Ma reggel koran keltem, mivel suliba kellett mennem, kicsit almos voltam, de hamar osszekaptam magam. Suli utan Priscilaval (Brazil lany) elmentunk a mallba, 4 orat kepesek voltunk eltolteni ott. Vasarolgattunk, megebedeltunk es beszelgettunk, nagyon kedves lany o is. Kozon jott egy sms em egyik nemet lanytol hogy 6 ra legyek kesz mert ertem jon ket Aupair lany es megyunk Lewisville - be bowlingozni....szuper hir, fel 5re haza is ertem a mallbol.....kicsit beszelgettunk a host szuleimmel azt ujra keszulodtem az estere :)



Priscila val a Mallban


Mondtam mar hgy imadom itt a cipoket? :P



Mai szerzemenyem :)

 Ket nemet lany jott ertem, facebookrol ismertem oket, cheesecake factorys meetingen ott voltak, de akkor nem volt ra lehetoseg veluk beszelni.... Nagyon aranyosak voltak, egesz uton csak angolul beszeltek enmiattam, aminek nagyon orultem (nem mint a tobbi nemet lany altalaban)! Kozon eltevedtunk, de vegul sikerult megtalalni a helyet.... Tehat a "Main Event" szorazkozo helyre mentunk, ami megtalalhato minden varosban...hat igen itt Friscoban is van, de ugy fair ha minden alkalommal mashol talalkozunk, mivel mind kulombozo varosban lakunk. Sofia a sved lany mar ott vart rank, majd jott Svenja (nemet), Pam (brazil) es Jenny (nemet)....kulombozo jatekokat kiprobaltunk, bowlingoztunk....persze en lettem az utolso....ez volt a masadik alkalom hogy eletemben jatszottam.... sokat beszelgettunk, kicsit megismertuk jobban egymast. Osszesen negy nemet lany volt, es annyira kellemesen csalodtam bennuk, egyaltalan nem beszeltek nemetul egymast kozt, ami nagyon jol esett!!! A mult vasarnap a masik negy nemet lany akivel talalkoztam a mallba azok neha bele bele feledkeztek .... :) A ket nemet lanynak (akikkel mentem Lewisville ba) hamarabb elkelett jonnie, en meg maradtam, igy meg a sved lany Sofia hozott haza, o is itt el Friscoban :)  Kellemes estem volt veluk. Szoltam Gulnaznak is (orosz lany) hogy ha van kedve johetne velunk...de o most inkabb kihagyta, egyebkent is szegeny este 8 ig ma dolgozott sot minden szombat vasarnap dolgozik....havi egy hetvegeje van szabad...en igy tutira nem vallaltam volna! Komolyan mondam par napja ismerem Gulnazt, eddig ketszer talalkoztunk, de mar alig varom hogy osszefussunk....legkesobb szerdan tutira lesz ra lehetoseg a suliban na meg remelem utana beulunk valahova egy 'talk-ra'!



Hariet (nemet), Lara (nemet), Sofia (sved) es en magam! Tudom tudom....mindig en vagyok a legkisebb! :P










En, Pam (Brazil), Sofia (Sved), Svenja (Nemet), Hariet (Nemet), Jenny (Nemet), Lara (Nemet)




Mostmar hajnali 3 almos vagyok, fekszem is le, mivel reggel ujra koran kelek, hisz megyunk Dallasba a csajokkal! :) Hurra! Pentek ota teljesen megvaltozott a velemyem Texassal kapcsolatban, itt is vannak jo helyek, csak kicsit kutatni kell...na meg minimum fel orat vezetni :) Erzem hogy szeretni fogom itt nagyon. Boldognak erzem magam es ennek nagyon orulok! Puszi mindenkinek! Majd holnap jelentkezem Dallasi  infokkal, kepekkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése